Dobro nas strižejo

kegelj

Fizikalc
30. apr 2012
406
93
28
Point EV je itak, ce imas doma SE in letni netmetering. Vse ostalo je mazohizem, drag maz

Pa ti si res neverjeten. Eno mičkeno stvar pozabljate avtomobilistični novinarji (vem, zdej avte in SE prodajaš, v svojem bistvu si pa še zmer na Avtomagazinu). Da je treba avto kupit in tud vzdrževat. Preden se tale računica brez SE povrne, je avto za v refuzo. Da ne govorim, da so trenutni E avtomobili neuporabni za kako resnejšo uporabo. Tko da računica je, da imaš SE in da se potem voziš đabe v službo. Ampak za vse ostalo pa rabiš avto na nafto.
Jaz se z zgornjim nič ne strinjam.
Letno delam z EV preko 30.000 km. Sem brez sončne elektrarne. Pa mi na kraj pameti ne pade, da grem še kdaj nazaj na ropotuljo. Ni vse samo v prihranku pri gorivu kot nekateri mislite, veliko odtehta tudi mnogo bolj prijetna vožnja.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.339
5.371
113
To mi je bilo vsec, ja... Tale mestna voznja je izredno tiha. Cim gres pa nad 60 ipd je pa enako kot drugje. Slisi se veter, slisi se prtljaznik zgoraj, slisi se vse ostalo, kar preglasi motor.

Tistile enjak je za vozit enak kot kodiaq. Bistveno manj ugoden pa kot moj c5 air, ker pac jaz imam rada, da je mehko vse...
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Zdaj pa eno vprašanje, za te električarje se ven meče silne denarce in glavna debata je ta, pod koliko se ga da spravit in koliko požre. Ma ne me jeb**, do bom tak danar ven vrgel, vsakič bom napsihiran če je baterija polna, kako mrzlo je veni, a lahko imam radio prižgan, je na poti polnilnica, a deluje?, je zasedena in konec koncev ali bom s kapaciteto sploh prišel na cilj. Mater kam smo prišli. Dizla vozim tako kot meni paše in še vedno se vozim poceni. Luda kuča.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.339
5.371
113
No a za dizle pa ni debata, pod koliko ga spraviti in koliko pozre? :evil:

Tudi pri dizlu me vcasih skrbi, a bom prisla do tankštele :rolleyes:

Eni problemi so enaki...
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: ales85 in Marxon

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
No a za dizle pa ni debata, pod koliko ga spraviti in koliko pozre? :evil:

Tudi pri dizlu me vcadih skrbi, a bom prisla do tankštele :rolleyes:

Eni problemi so enaki...

Pa ja, seveda je debata, ampak vseeno, jaz ga lahko res šparam in je poraba na tank 6.3 ali pa ga vozim kot mi paše pa je na koncu 7.2. Jaka muda.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Končno so evropejci prekopirali od amerićanov:
Na že tako navite cene še dplačilo in dobiš vozilo prej. Začel je Renault s 400 EUR. Koliko gremo stavit, da bo “Fast track” na voljo začetka drugega leta pri vecini proizvajalcev v Evropi?
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.475
862
113
Ta se tudi matra s prepričevanjem, da se neglede na situacijo nakup električnega avta bolj splača kot klasičnega :evil:
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.616
1.241
113
Kupi vzdrzevalnik akuja, glede na to, da si nonstop na kablu, lahko na vsakih 14 dni nataknes se to. Potem bi verjetno moral drzat ene 3 do 5 let. Na Zoe tudi stalno tezijo na servisu da je fuc, pa ga samo za 8ur priklopim na Ctek polnilec in je vec kot pol leta mir. Verjetno nalasc vgrajujejo navadne akuje (in ne Agm) ter programirajo polnjenje tako, da se aku izrabi v 1 letu. Pac so nasli nacin za lupljenje kupcev. Sicer pa bi ti lahko dal akubz daljso garancijo notri, ob servisu pa ga pac predhodno das ven in starega not. Skoda je edino to, ker (ce ni originalni agm (na renaultu ni)) verjetno agmja ne bi avto ustrezno filal. Ker agm bi prezivel globoka praznjenja, katerih navadni pac ne.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: tony