VW Passat b8 - naknadna vgradnja kljuke?

jello

Guru
22. sep 2008
9.675
3.560
113
Westfalia je samo železje in nima veze s tvojimi asistencami. Napeljava naj bo originalna, samo je ne moreš naročit po vin številki, ampak je dejansko treba pogledat konkreten avto kaj ima že notri in potem naročit kar manjka.
 

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
452
27
28
Ja saj sem mislil električno napeljavo od westfalie, ki je v kitu s kljuko, ne kljuke same... Torej moram najti dobrega monterja, ki uporablja originalno napeljavo ali jo to vsi?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Originalna je električna, nachbau ne pride v poštev, ker ga ni junaka, ki ti bo zmontiral manjkajoče module. Druga varianta pa je westfalia, ki se ročno natika od spodaj, v celoti skrito, vgradnja z original štromom pride ca. 800 eur.
Kak ne?
Sploh nerabiš bit junak. odbijač vržeš dol, našraufaš kluko in daš nazaj odbijač. potegneš kable in priklopiš ECU ki paše zraven. To je vsa umetnost.
Če je treba še računalnikom kaj uredit pa nisem ziher.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.372
155
63
Predvsem pa dvomim, da ti bo trailer assist pri naknadnji vgradnji delal.

Sicer pa jaz ga imam, uporaben je pa samo za prjatlom kazat.
 
  • Haha
Reactions: Romzi

jello

Guru
22. sep 2008
9.675
3.560
113
Kak ne?
Sploh nerabiš bit junak. odbijač vržeš dol, našraufaš kluko in daš nazaj odbijač. potegneš kable in priklopiš ECU ki paše zraven. To je vsa umetnost.
Če je treba še računalnikom kaj uredit pa nisem ziher.


Problem je v zadnjem stavku, ravno tam kjer ti nisi ziher. Original zložljive kljuke se prodajajo za 150 eur, verjetno ti jo kdo da celo zastonj. Zato ker rabiš poleg kljuke še tri module, tipko za izmet, pamet in idiota, ki se bo to lotil delat. Cenovno pa nekje na 1.200 eur.

Aja, vklop oziroma programiranje je potrebno v vsakem primeru, tudi pri šeškotovi za 500 eur.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Problem je v zadnjem stavku, ravno tam kjer ti nisi ziher. Original zložljive kljuke se prodajajo za 150 eur, verjetno ti jo kdo da celo zastonj. Zato ker rabiš poleg kljuke še tri module, tipko za izmet, pamet in idiota, ki se bo to lotil delat. Cenovno pa nekje na 1.200 eur.

Aja, vklop oziroma programiranje je potrebno v vsakem primeru, tudi pri šeškotovi za 500 eur.

zanimivo. poznam dva ki sta iz rabljenih delov sestavla in ni bilo 1200eur. računalnik iz ebaya je bil nekih 150 eur.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.675
3.560
113
Itak. Jaz pa tri, samo da ni šlo za passata in kljuko ampak za pežoja in brisalce. Ziher se da ka te jaz vem.

Daj, zrihtaj kontakt in napiši kaj rabi, tudi meni bi prihranil doktorat iz kljuke na vw izpred dveh mesecev, ko je bil zaključek tak kot sem ga zgoraj opisal.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
kaj rabi pogledaš v Etko keri deli so vse za kljuko in to pol iščeš.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.675
3.560
113
Saj ti pravim, kupiš, zmontiraš in voziš. Ti pač bluzi dalje kak je v teoriji in na netu (v etko pogledaš, kljuka je 150 na ebayu s poljske, štrom pa na bolhi za 70 eur, original vw, z obojim se lahko na koncu še slikaš za fejs kak si pameten ko si nategnil realnost), jaz pa sem zgoraj napisal kako je s passatom in kljuko danes v praksi.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
kaj zaj jočeš?
kluka iz poljske za 150€ pač ni primerljiva z tisisto original ki se spusti ven. In če kdo to hoče in najde na odpadu pač ni nemogoče montirat
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.675
3.560
113
Za 150 eur na ebayu dobiš originalno električno zložljivo kljuko. Ja, iz poljske, ja je primerljiva ker je odmontirana direktno z originalnega passata. Cena je taka ker je nihče noče, ker ne poznajo tebe in tvojih dveh kolegov da jim jo poceni natakneš na avto (tako da tudi špila originalno).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Glej kaj si zaj užaljen če sam nisi zmogo tega projekta? Nisn ti jaz kriv.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
To full fajn dela, sploh uživaš v bipanju vzvratnih senzorjev in utripanju mrtvega kota, ko voziš zadaj prikolico.
Top, pa pucen.
Pa ko ti ESP v kritični situaciji reagira in ne ve, da je zadaj prikola je tudi fenomenalno, lahko posnameš fajn video in ga na YouTube vržeš, da še kaj zaslužiš: seveda z naslovom: kako VW ESP zanič dela.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.326
3.423
113
Včasih ko vas poslušam se čudim , da sem sam in moj foter še sploh živa ,ker sva vozila avte brez elektronike in gume ,ki bi bile sedaj 365 na testu med 20 testiranimi.

Hvala bogu ( vstavi kaj ti paše....) da še diham.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Včasih avto ni imel kupa elektronike, ki v primeru nevarnosti reagira po nekem algoritmu. No, ko to obesiš na tak avto prikolico in avto NE VE, da je zadaj prikolica, bo še vedno reagiral po nekem algoritmu, ki pa bo zaradi 500kg zadaj žal lahko popolnoma napačen. Ampak to je vse super duper, dokler ne pride do take situacije in morda umreš zaradi tega. Ali pa kdo drugi.
Elektronika od Westfalije pride cca. 200 EUR in je ob USTREZNI VGRADNJI identična tovarniški, torej se avtomobil zaveda, da je zadaj prikolica in sistemi reagirajo po drugačnem algoritmu. Recimo, ti priključiš prikolico zadaj in se zadnji park senzorji izključijo, izključi se mrtvi kot, itd.
Ampak vidim, da je za 150 EUR vredno tvegat življenje in poslušat tisto bipanje vsega živega, da se le prišpara. In to pri avtu za 20 jurjev. Čestitke.