VW Passat Alltrack 4M 2.0 TDI (240 KM)

sad

Guru
24. avg 2007
13.269
2.319
113
Menjalnik bo potem isto prestavljal, razrn če je s tvojim kaj narobe.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
14.907
706
113
Ni nujno da bo enako prestavljal. Določeni DSG menjalniki se pač različno obnašajo na različnih motorjih. Saj v osnovi zopet ni toliko različnih DSG-jev znotraj generacije. Kakor koli obrneš, težko rečeš da vsak DSG na novem VAG-u enako lepo prestavlja, npr. brez da bi čutil kakršen koli sunek. Npr. pri mojem Audiju kjer je moker S-tronik, čutiš kdaj menja (sploh če naglo pospešuješ) pa čeprav ne "cuka" in zelo lepo prestavlja, na kolegovem Golfu, kjer pa je suh DSG, 1.6 dizel da lahko delaš kaj hočeš, v kakršnem koli območju obratov in ni šanse da čutiš kdaj menja, torej ni nobenega sunka. Pa sem vozil vsaj 6 enakih Audijev kot ga imam sam in so prav vsi zelo podobno menjavali. Razlagam si tako da manj kot je moči, manj je šans da pri prestavljanju čutiš kakršne koli sunke.
 

sad

Guru
24. avg 2007
13.269
2.319
113
Super teorija o žnj menjalnikih in motorjih.
Jaz sem pa napisal prakso za točno tista dva motorja/menjalnika, ki ga zanimata. Mene pri 240KM zmoti to, da se hoče vozit v čim višji prestavi in potem se vozi s 1500 vrtljaji v sedmi prestavi.
Tebi pa predlagam, da se usedeš v isti avto, kot ga imaš sam, vendar z malo prevoženimi kilometri, pa potem napiši, če bo kaj razlike v prestavljanju ;).
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
14.907
706
113
Pa ima moj avto relativno malo kilometrov, eden izmed enakih ki sem ga pa vozil pa je bil celo nov kupljen preden je šel model ven, ko so imeli hude akcije. Mislim da takrat ni imel več kot 8-9t km. Prav tako sem vozil na Porscheju takrat testnega, ti imajo vsi max. 20-30t km, potem gredo v prodajo. Enaka zadeva kot moj. Pač sprijazni se da vsi DSG-ji niso enaki, prav tako niso enako optimizirani na vsak motor.
 

jernejd

Fizikalc
2. sep 2007
1.008
23
38
Super teorija o žnj menjalnikih in motorjih.
Jaz sem pa napisal prakso za točno tista dva motorja/menjalnika, ki ga zanimata. Mene pri 240KM zmoti to, da se hoče vozit v čim višji prestavi in potem se vozi s 1500 vrtljaji v sedmi prestavi.
Tebi pa predlagam, da se usedeš v isti avto, kot ga imaš sam, vendar z malo prevoženimi kilometri, pa potem napiši, če bo kaj razlike v prestavljanju ;).
Meni se vseeno zdi, da je tako prav, ker ima v nizkih dovolj navora in nižjo porabo in je pač logično, da bo čimprej zmetal gor. Me pa moti (proti ostalim DSGjem, ki sem jih imel do sedaj), da pri S ne spremeni tega režima in ostane v isti prestavi. Pri vseh dosedanjih golfih (2.0TDI, gti in alltrack 184ps) je takrat vrgel prestavo dol in sem posledično lažje zaviral z motorjem oziroma se je potem hitreje pobral iz križišča, sedaj pa ne vidim nobene razlike niti je ne čutim v vzmetenju (imam DCC in naj bi se tukaj nekaj dogajalo). Sem šel pa prejšnji teden čez Vršič in vseeno mislim, da se pelje kar dobro. Malo sem prestavljal med S in D, ampak kot pravim, nisem zaznal razlike... So pa verjetno pri tem motorju naredili takšen režim, da malo zaščitijo podvozje, 4motion, gume in še kaj, ker bi bil avto lahko precej brutalnejši...

Pa tukaj imajo skoraj novega, verjetno eden zadnjih te vrste?


Jernej
 

sad

Guru
24. avg 2007
13.269
2.319
113
Meni pa ne v redu to, ker čutim, da se motor in menjalnik mučita. Saj potem prestavi dol, ampak lepo pospeševanje mi ni ok. Tudi dvomasni vztrajnik takrat orenk naj...
V S ti ne vrže prestave dol, če enakomerno držiš plin. Je pa razlika potem kdaj prestavi v nižjo, če pospešuješ in pa koliko časa drži v nižji prestavi, preden potem prestavi navzgor.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
14.907
706
113
Meni se vseeno zdi, da je tako prav, ker ima v nizkih dovolj navora in nižjo porabo in je pač logično, da bo čimprej zmetal gor. Me pa moti (proti ostalim DSGjem, ki sem jih imel do sedaj), da pri S ne spremeni tega režima in ostane v isti prestavi. Pri vseh dosedanjih golfih (2.0TDI, gti in alltrack 184ps) je takrat vrgel prestavo dol in sem posledično lažje zaviral z motorjem oziroma se je potem hitreje pobral iz križišča, sedaj pa ne vidim nobene razlike niti je ne čutim v vzmetenju (imam DCC in naj bi se tukaj nekaj dogajalo). Sem šel pa prejšnji teden čez Vršič in vseeno mislim, da se pelje kar dobro. Malo sem prestavljal med S in D, ampak kot pravim, nisem zaznal razlike... So pa verjetno pri tem motorju naredili takšen režim, da malo zaščitijo podvozje, 4motion, gume in še kaj, ker bi bil avto lahko precej brutalnejši...

Pa tukaj imajo skoraj novega, verjetno eden zadnjih te vrste?


Jernej

Kaj pa vem, meni se pa zdi da je v Comfort modu menjalnik prelen, ga drži preveč na nizkih obratih, v S pa je preživahen, ga skoz drži na visokih obratih. Mislim da bi bila optimalna izbira ena vmesna varianta. Sem imel svojega v planu dat chipirat, edini ki delajo profi tuninge DSG-jev so nizozemci, TVS Engineering. Pri nas to delajo za njih v LJ pri 69performance. To sem že imel praktično dogovorjeno, pa mi je potem ena situacija vmes vpadla, druge prioritete tako da bom verjetno to uredil letos če slučajno ne zamenjam avta za novo šestico. So pa profi varianta, vsak chip tuning ti naredijo individualno glede na parametre tvojega menjalnika, fora njihovega tuninga je ravno v tem da se ne povečuje navor menjalnika, spremenijo ti samo management, določene parametre tako da zadeva deluje bolj "pametno" in bolj smooth namreč v določenih situacijah se ti DSG-ji kar butasto obnašajo in ne vedo kaj bi. Oni menda to kar dobro sporihtajo. Poznam tudi človeka ki je to dal narediti na A4 in je fasciniran nad delovanjem menjalnika po tuningu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Vojnik

Majstr
16. apr 2017
734
316
63
Kaj pa vem, meni se pa zdi da je v Comfort modu menjalnik prelen, ga drži preveč na nizkih obratih, v S pa je preživahen, ga skoz drži na visokih obratih. Mislim da bi bila optimalna izbira ena vmesna varianta. Sem imel svojega v planu dat chipirat, edini ki delajo profi tuninge DSG-jev so nizozemci, TVS Engineering. Pri nas to delajo za njih v LJ pri 69performance. To sem že imel praktično dogovorjeno, pa mi je potem ena situacija vmes vpadla, druge prioritete tako da bom verjetno to uredil letos če slučajno ne zamenjam avta za novo šestico. So pa profi varianta, vsak chip tuning ti naredijo individualno glede na parametre tvojega menjalnika, fora njihovega tuninga je ravno v tem da se ne povečuje navor menjalnika, spremenijo ti samo management, določene parametre tako da zadeva deluje bolj "pametno" in bolj smooth namreč v določenih situacijah se ti DSG-ji kar butasto obnašajo in ne vedo kaj bi. Oni menda to kar dobro sporihtajo. Poznam tudi človeka ki je to dal narediti na A4 in je fasciniran nad delovanjem menjalnika po tuningu.

69Performance poznam. Zelo dobre izkusnje.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
14.907
706
113
Ja vem, dobro delajo, niso tako kot večina šalobajzarjev ki daja gor tipske mape in je to to. Sicer pa je njihov človek prisoten tudi na tem forumu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
13.269
2.319
113
Te tipske mape so sedaj že urbana legenda. Velika večina tunerjev prilagodi original mapo avtomobila. Če ne dela sam, pa pošlje mapo drugemu in jo ta prilagodi za njega.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
14.907
706
113
Pošlje drugemu in jo prilagodi za njega, in ta "drugi" tudi avta ne vidi kaj šele da bi kaj preizkusil, priklopil, stestiral...
 

sad

Guru
24. avg 2007
13.269
2.319
113
Pošlje drugemu in jo prilagodi za njega, in ta "drugi" tudi avta ne vidi kaj šele da bi kaj preizkusil, priklopil, stestiral...
In kaj pa ta prvi pogleda?
Sicer pa vprašaj tvoje 69 kako delajo ;).

V glavnem: bi bil čas, da se ta urbana legenda o tipskih mapah neha.
 

smrkec

Fizikalc
5. sep 2007
429
42
28
Kaj pa vem, meni se pa zdi da je v Comfort modu menjalnik prelen, ga drži preveč na nizkih obratih, v S pa je preživahen, ga skoz drži na visokih obratih. Mislim da bi bila optimalna izbira ena vmesna varianta. Sem imel svojega v planu dat chipirat, edini ki delajo profi tuninge DSG-jev so nizozemci, TVS Engineering. Pri nas to delajo za njih v LJ pri 69performance. To sem že imel praktično dogovorjeno, pa mi je potem ena situacija vmes vpadla, druge prioritete tako da bom verjetno to uredil letos če slučajno ne zamenjam avta za novo šestico. So pa profi varianta, vsak chip tuning ti naredijo individualno glede na parametre tvojega menjalnika, fora njihovega tuninga je ravno v tem da se ne povečuje navor menjalnika, spremenijo ti samo management, določene parametre tako da zadeva deluje bolj "pametno" in bolj smooth namreč v določenih situacijah se ti DSG-ji kar butasto obnašajo in ne vedo kaj bi. Oni menda to kar dobro sporihtajo. Poznam tudi človeka ki je to dal narediti na A4 in je fasciniran nad delovanjem menjalnika po tuningu.
Koliko stane ta tuning pri 69?

Nekaj reprogramira lahko tudi mtl.
tukaj ima seznam in videje kjer se vidi kaj točno se spremeni. Kar sem enkrat gledal je kao pri boljši opciji potem poraba višja...
 

jernejd

Fizikalc
2. sep 2007
1.008
23
38
Koliko stane ta tuning pri 69?

Nekaj reprogramira lahko tudi mtl.
tukaj ima seznam in videje kjer se vidi kaj točno se spremeni. Kar sem enkrat gledal je kao pri boljši opciji potem poraba višja...
https://obdeleven.com/en/supported-vehicles

Jaz razmišljam o tem modulu. Se mi zdi, da se je letnik 2019 pojavil šele sedaj. Tako na prvi pogled se mi zdi, da so pri tem zje*** infotainment in so določene funkcije iz MTLjevega spiska pri zadnjih letnikih nedostopne. Lahko se sicer motim, ampak EasyEntry je po moje že ena takšna. Niti je ni na spisku pri OBDeleven...

Jernej
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
14.907
706
113
Koliko stane ta tuning pri 69?

Nekaj reprogramira lahko tudi mtl.
tukaj ima seznam in videje kjer se vidi kaj točno se spremeni. Kar sem enkrat gledal je kao pri boljši opciji potem poraba višja...

Nevem, pozabil sem ampak vsaj 500€ če me spomin ne vara... Ja vprašaj MTL-a kaj ti lahko naredi. Lani so pač bili TVSengineering edini ki so bili sposobni kaj takega naredit kar sem jaz iskat. Pa sem preklical vse živo, od RSR do... pa povsod enak odgovor da oni ne posegajo v DSG/S-tronic da niti nimajo dostopa, nekaj v tem smislu le bolj učeno povedano.
 

jernejd

Fizikalc
2. sep 2007
1.008
23
38
Nevem, pozabil sem ampak vsaj 500€ če me spomin ne vara... Ja vprašaj MTL-a kaj ti lahko naredi. Lani so pač bili TVSengineering edini ki so bili sposobni kaj takega naredit kar sem jaz iskat. Pa sem preklical vse živo, od RSR do... pa povsod enak odgovor da oni ne posegajo v DSG/S-tronic da niti nimajo dostopa, nekaj v tem smislu le bolj učeno povedano.
In kaj točno bi pridobil s tem? Drugačno odzivnost menjalnika, S/D režim, brez povečanja moči ali tudi v kombinaciji s povečanjem?

Jernej
 

sad

Guru
24. avg 2007
13.269
2.319
113
Spremenjen način prestavljanja, da ti menjalnik v D ne prestavlja takoj v višji prestavo in se potem cel pogonski sklop muči na 1400 vrtljajih. Pa odzivnost prestavljanja se izboljša. Pišem za čipanje menjalnika. Praktična izkušnja z S-Tronicom v kombinaciji s šestvaljnikom je izredno pozitivna. Gre pa garancija.
In to ni pogojeno s čipanjem motorja. Sta dve neodvisni zadevi.