Audi A4 2017 2.0 TDI 150 KM S-TRONIC

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.190
1.803
113
Turbina bolj zagrabi, da pa prej, pa nekako dvomim. Turbo luknja se torej kvečjemu poveča, ker je tisti BUM potem toliko bolj zaznaven.

Dejasnko prej zagrabi..ne vem..mogoče 200 vrtlaje prej, kar se mogoče ne sliši baš nekaj a je pri 'normalni' vožnji sila uporabna stvar. In tudi ta razlika pred in po ko turbina prime (turbo luknja) manj izrazita.
Za normalnega voznika je zadeve res res uporabna. (norcu..kar daš v roke bo uničil, a jeto čipano ali ne).

Herman..npr. življenjska doba, v štartu ne smejo takoj vsega pokazat/dat...dobivajo facelifti počasi močnejše izvedneke (in se prodaja spet vrti), razredi z vidika zavarovanja vozila..itd.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.306
3.412
113
No A4 190 PS ima tudi močnejše zavore.

No meni je mejster iz css ja tak naredil na Golfu, da ga je metalo v zasilni program pa Partikel filter zašopalo če si se vozil 1 teden po mestu.

Aja golf 7 2,0 Tdi 150 PS na 184 PS.

No kos smo dali nazaj pa že 2 leti nobenih problemov.

Ja letel pa je po števcu na Nemškem Autobahn u do 244 kmh, sedaj serijski pa se zalaufa tam do 228. Kmh.

Ne vem meni se ni dalo hecat več z tem ko ti avto vrže v zasilni program ti pa si 1000 km od doma.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.611
14.306
113
mene je vedno zanimalo zakaj fabrike same ne optimizirajo porabe tako, da bi naši vozovi manj pili in poetično bolje leteli, če je pa to tako enostavno. nek haklc verjetno je :)

Seveda da je. Jaz menim, da je haklc v tem, da motorji v avtomobilih kljub isti oznaki tipa motorja dejansko niso popolnoma identični, software pa je.
In kar ti narediš primarno s čipanjem je prilagoditev softwarea točno dotičnemu motorju, optimizacija torej, ki ti že sama po sebi prinese pluse, nato se pa še malo dodatno dodela pa si na večji moči in z manj porabe (to ni fora kljub temu, da se res sliši tako), fabrki se pa takih optimizacij za vsako vozilo posebej ne splača delat.
 
Nazadnje urejeno:

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.306
3.412
113
Pomoje pa lepo z optimizacijo povečaš temperature izpušnih plinov in z tem
Izpust Nox ov.

Ampak to je že druga tema
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
835
21
18
Jaz pa mislim da je problem ekologija. Tovarniško mora avto ustrezat določenim normativom, čipan v garaži pač ne...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.611
14.306
113
Jaz pa mislim da je problem ekologija. Tovarniško mora avto ustrezat določenim normativom, čipan v garaži pač ne...

IMHO je čipan motor bolj ekološki oz. bolj čist kot pa pri nenastavljen vsesplošenemu generičnemu software-u v kolikor je poanta čipanja splošna optimizacija in ne dviganje moči za 25+%. Pa pustimo zdaj tist goljufiv del programa, ki zazna, da je avto na testiranju in vrže potem na neke X parametre, ki jih na cesti nikoli ne dosega.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.431
858
113
IMHO je čipan motor bolj ekološki oz. bolj čist kot pa pri nenastavljen vsesplošenemu generičnemu software-u v kolikor je poanta čipanja splošna optimizacija in ne dviganje moči za 25+%. Pa pustimo zdaj tist goljufiv del programa, ki zazna, da je avto na testiranju in vrže potem na neke X parametre, ki jih na cesti nikoli ne dosega.
po moje se motiš.
Večja moč in navor sta direktno povezana z večjimi Nox-i
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.201
5.584
113
Kva j zdej, banda?

Ker ste tukaj sami strokovnjaki, vas vprašam tole:

a lahko A4 150 KM čipam na 190 KM, ali so v mašinah kake razlike (obe sta 2.0 TDI)?
Vprašaj tunerja, na kakšen navor prideš potem @ 190 KM ?

Kajti sklopke so narejene da zdržijo samo določeno velikost navora, na pamet bom rekel 350 Nm.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.345
383
83
Mojstri seveda upostevajo omejitve menjalnika in ustrezno prilagodijo navor. Zato imajo pogosto remapirani (pa tudi novi) dsg-like avtomati nizji navor od rocnih.
Pa tudi modifikacija dsg-ja je mozna, z menjavo plosc, ki zdrzijo vecji navor*

*Laicno, po spominu napisano, iz casa Golfa 6 in bencinskih tsi-jev. Strosek je bil nekaj 100€.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
mene pa zanima, če so 190km mašine vredu?
pa hvala avtorju za temo.

Raje 3.0, lahko tudi brez Q s "samo" 204 konji (do 2014 ali 2015 so bili tudi taki). 2.0 ni ravno nek biser od motorja, ni slab, ni pa ne biser zanesljivosti. Google ve vse... 3.0 zaradi navora (max od 1250 namesto od 1750) in zvoka motorja, pa že samo zaradi tega razloga bi ga nabavil namesto 2.0 kosilnice. Jebeš liter večjo porabo, je vredno!

p.s. upam da ne bo kdo napisal: a si blesav, nikakor 3.0 tdi, a veš kolk cestnine je to! Če je 130 EUR na leto oz 10,8 EUR na mesec višja cestnina v primerjavi z 2.0 problem, je potem to povsem napačen segment avta...
 
Nazadnje urejeno:

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Raje 3.0, lahko tudi brez Q s "samo" 204 konji (do 2014 ali 2015 so bili tudi taki). 2.0 ni ravno nek biser od motorja, ni slab, ni pa ne biser zanesljivosti. Google ve vse... 3.0 zaradi navora (max od 1250 namesto od 1750) in zvoka motorja, pa že samo zaradi tega razloga bi ga nabavil namesto 2.0 kosilnice. Jebeš liter večjo porabo, je vredno!

p.s. upam da ne bo kdo napisal: a si blesav, nikakor 3.0 tdi, a veš kolk cestnine je to! Če je 130 EUR na leto oz 10,8 EUR na mesec višja cestnina v primerjavi z 2.0 problem, je potem to povsem napačen segment avta...


Razmerje letnika 2017 med 2.0 ter 3.0 mašino je na Anetu 50:1. V korist 2.0 seveda.
Torej, na vsakih 50 Audijev A4 z 2.0 motorjem pride en A4 s 3.0 motorjem.
Vse to pišem zaradi ponudbe in povpraševanja.

Nadalje pa tole:

še vedno pa je 2.0 "ljudski avto", medtem, ko je 3.0 že malce drugačen segment z vidika stroškov (še najmanj zaradi cestnine ter porabe, je pa še višje zavarovanje ter kasko - zaradi višje nabavne cene vozila, potem so zagotovo dražji deli za vzdrževanje in tako dalje).

Se pa seveda MOČNO strinjam z napisanim, vsaj zame velja: če finance ne bi bile ovira (ne govorim o nakupu, temveč o vzdrževanju vozila v roku 10 let), bi si zagotovo raje omislil 3.0.
Vsekakor je vožnja neprimerno boljša, kot v 2.0. Več navora, manj priganjanja, ... vsekakor bolj elegantna vožnja. Pa če vzameš 3.0 Q mašino z 272 KM je tu še malo bolj "strupen" zvok ... :evil:
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.475
113
meni se ne gre okoli stroškov. sedaj imam 3.5 motor, tak da besede glede porabe, cestnine, me ne zanimajo.
najbolj me zanima zanesljivost 2.0 motorja, letnik 2016, 2017.
3.5 gre vstran, pride pa 2.0 in en bencinc V8.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Razmerje letnika 2017 med 2.0 ter 3.0 mašino je na Anetu 50:1. V korist 2.0 seveda.
Torej, na vsakih 50 Audijev A4 z 2.0 motorjem pride en A4 s 3.0 motorjem.
Vse to pišem zaradi ponudbe in povpraševanja.

Nadalje pa tole:

še vedno pa je 2.0 "ljudski avto", medtem, ko je 3.0 že malce drugačen segment z vidika stroškov (še najmanj zaradi cestnine ter porabe, je pa še višje zavarovanje ter kasko - zaradi višje nabavne cene vozila, potem so zagotovo dražji deli za vzdrževanje in tako dalje).

Se pa seveda MOČNO strinjam z napisanim, vsaj zame velja: če finance ne bi bile ovira (ne govorim o nakupu, temveč o vzdrževanju vozila v roku 10 let), bi si zagotovo raje omislil 3.0.
Vsekakor je vožnja neprimerno boljša, kot v 2.0. Več navora, manj priganjanja, ... vsekakor bolj elegantna vožnja. Pa če vzameš 3.0 Q mašino z 272 KM je tu še malo bolj "strupen" zvok ... :evil:

Tak avto se itak uvozi osebno iz Nemčije, na avtonetu so 2.0, ker gredo lahko v prodajo in so rezervirani bolj za tiste kupce, ki jih skrbi cestnina in raje izberejo avto s prevrttenimi kilometri kot boljšo opcijo. :evil: Kot bonus nekateri prodajalci nalepijo Sline značke in ponudijo opcijsko do 22 col platišča. :ok:

Če uvažaš sam, se z veliko verjetnosti izogneš takim, ki so bili polovico časa voženi samo v rikverc, pa še za ceno uvoženega 2.0.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.226
5.789
113
Je hakelc, je... Isti motor, optimiran na večjo moč in prodan za več šuškov. Zakaj bi razvijal dva motorja, če z enim ubiješ dve muhi na mah... :evil:

če bi spremljal, bi vedel, da pri vagu motorju niso isti in švojhnejšega ne gre samo s čipanjem spravit na močnejšega
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
če bi spremljal, bi vedel, da pri vagu motorju niso isti in švojhnejšega ne gre samo s čipanjem spravit na močnejšega
Sej so redko kje čisto iste mašine, skoraj vedno so neke razlike (če ne v turbini, šobah, itd pa kakšna sklopka,...). Dostikrat se sicer da spravit svohnejšo varianto na nivo močnejše, ampak bolj na račun rezerv, in gre ponavadi tudi močnejša še malo višje.

Še najmanj razlik (če se sploh), imaš med kakšnim 2.0 TDI 120 in 143, pa 2.0 TFSI 180 vs 211. Podobno so bili nekateri letniki 25d vs 30d in 16d vs 18d pri BMWju (medtem ko je imal 20d že drugo turbino itd) in menda tudi 16i vs 18i, ampak so v novejših že downsizeal omenje mašine (25d že dolgo ni več 3.0, 16d tudi večinoma ne več 2.0 itd).
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pri BMWju so ene trije kakovostni razredi komponent MOTORJEV, ne turbin ipd.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Kot bonus nekateri prodajalci nalepijo Sline značke in ponudijo opcijsko do 22 col platišča. :ok:

Ja, to se pa opazi. In še več: na sliki so skoraj vedno huda platišča, ki so v velikih primerih sam zarad izgleda - so namreč za doplačilo :evil:

Drugače pa ja, 3.0 se uvozi. Jaz sem zgolj prikazal, kakšna je situacija na Anetu ... in seveda je razumljivo, zakaj --> prodajaj to, kar gre za €€€