VW goljufal pri emisijah NOx v US

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.647
3.901
113
Ne veliko jih pa za isti denar pripelje bavarca, vw seveda z žnjjj kilometri. Izgradi dpf filter in svinja.

Poznam dost ljudi ki so šli po kredo 20 in več in so šli po x5, čeprav nimajo v za vdrževanje. Seveda ta x5 ima kilometrov žnj če kupjo od šverotov pa še prevrteno okol 200 in več dol (tisoč).

Še enkrat na tegničnih naj začnejo dpf filtre gledat.... bo konec.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.686
3.567
113
Poglej na zadevo enkrat z druge strani. Najbolj eko vozilo je tisto ki stoji pri miru oziroma najčistejši je kilometer ki ga ne narediš. Torej, stare dizle, ki svinjajo, pripeljejo iz DE v SLO, potem pa tukaj bolj ali manj stojijo. Za tistih 10k drajsanja letno je popolnoma vseeno koliko porabi, kaj se pokvari in kaj mu leti iz izpuha. Torej, naslednjič ko se boš qrcal čez soseda, ki mu x5 s pokvarjenim egr-om stoji na hofu se spomni da ti dela uslugo. Če bi imel delujočega bencinarja bi se tačas drajsal okoli in svinjal.

A na tehničnih praviš da bi kar žagali filtre in gledali kaj je notri? Pa potem nazaj švasaj, sam si si kriv če si bil sumljiv. Al kako si to predstavljaš?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Dizl je mrtev in nahebali ga bodo vsi lastniki, ker cez par let to noben vec ne bo hotel kupit.

Čez 10, 15 let bo cena dizla napram bencincu, ob isti starosti, vsaj faktor dva višja. Greva stavit za kofe?
wink-1.gif


Ker bojo iskani. In verjemi mi da bojo! (vsaj nemški vozni park).
 

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
131
15
18
Citat:
Uporabnik Spajky pravi:
sem malo preračunaval : novejši dizel ki porabi 5L, porabi še 1dl adBlue na 100km ... torej cena za sto km je 6+2€ =8€ ... vožnja na km enako draga kot z bencincem
evil.gif

Napačne informacije imaš. Poraba adblue je 1 liter na 1000km. Cena je pa tudi 60centov na liter. Naj bi pa imeli avtomobili s tem sistemom nekaj nižjo porabo. Ravno pred tednom sem natankal svojega tourana, 9 litrov za 8.500km. cena polnjenja 6€.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
Sicer pa..koliko sploh drži kanister za AdBlue?

Jaz odkar sem ga dobil v roke (narejen pred tem servis in dolita tekočina) mi kaže da ga je še za 7.000 km, čeprav sem naredil z njim že 5.000 km
sprasujem se.gif
 

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
131
15
18
Mislim, da cca 10, 12 litrov. Je pa poraba adbluea odvisna od stila vožnje. Več ga goniš, večja bo poraba. Jaz sem ga pri 8500km dobesedno izpraznil in potem že piska pri vsakem vžigu vozila in vsakih 50km vožnje. Prov nadležno. Aja, jst sem bolj dinamičen šofer
cool-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Kanistri/rezervoarji so pri problematičnih dizlih samo 8L (kar je za dobrih 8k Km) ... v tem je finta one prevare (ko je bil avto na testu, je šprical v izpušni sistem nominalno/pravilno količino, ko pa je elektronika "skužla", da ni več, pa minimalno ali celo nič in s tem posledično nekajkratni povečani izpusti NOx-ov) . Zgleda, da imaš ta minimalni rezervoarček za AdBlue in malce drugače "sfriziran" software, pa več ko voziš, več dodatka ti ostaja
hysterical-1.gif
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.647
3.901
113
Ne kot kolesar, ali pa ko vozim za tako gajbo, kadi kot iz tanka. Skratka vozila predelana brez dpf bi morali izločiti.
Debata ni v tem koliko porabi, ampak kaj za sabo pušča.

Na tehničnih bi pomerili izpuh sajastih delcev. Digitalni laserski merilnik prašnih delcev PM2.5 in PM10.
Skratka rešitve so takoj izvedljive. Pometalo bi pa vsa uvožena jajca z 400 taužnt kilometri.

In tukaj se gre predvsem za onasneževanje ter goljufanje pri registraciji, Brez DPF filtra padejo vsi na najmanj EUR 3.

Skratka rešitev ni prepoved dizlov, apak nadzor starih odsluženih kant. Stem bi naredili precej manjšo obremenitev izpusta trdih delcev, ki najbolj škodujejo folku. Predvsem v mestih.
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Zakaj je ta zadeva z DPF ena velika prevara? Zato ker zadrži večje delce, ki se v pljučih ne vsidrajov v tkivo (samo v sluz, ki se izloča), medtem ko manjši delci prodrejo globoko in ostanejo zasidrani in ti so v resnici dosti bolj nevarni ... lahko pa da se motim ...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
Če filter zadrži 99,9 % teh delcev jih uide naprej zgolj 0,1 % (ne vem kako je dejansko stanje..kot primer)...torej si prihranjen za onih 99,9 %. Se ti ne zdi to v redu?

Ker avto brez filtra puhne ven čisto vse in dobiš v pljuča prav tako one mini delce, kot vse ostale večje...kje si zdaj na bojlšem?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Ubistvu gre zgodba bolj tako da DPF pobira saje (recimo večje ki so "manj sporne" za pljuča)....in ko se nalouda sproži regeneracijo kjer skuri te saje v PP 2.5 pa 10 rakotvorne delce (ki so hujši od prvotnih saj)....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
ja to da pa saje delajo taki smog v mestih da sosednje ulice ne vidiš pa nima veze?

al pa da si sredi nekega velemesta nos obrišeš in je žnuder črn.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik mevden pravi:

Napačne informacije imaš. Poraba adblue je 1 liter na 1000km. Cena je pa tudi 60centov na liter. Naj bi pa imeli avtomobili s tem sistemom nekaj nižjo porabo. Ravno pred tednom sem natankal svojega tourana, 9 litrov za 8.500km. cena polnjenja 6€.

Daj mi prosi razloži trditev, da ima avto zaradi sistema z AdBule-jem nižjo porabo. Tem bučkam ne verjamem, ker ne verjamem, da lahko s špricanjem neke vodice v izpuh motorja znižaš porabo.
Vidim, da je dobro, da sem se rešil dizla in šel nazaj na EURO95.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Za nižji NOx obstaja več rešitev in AdBlue ima najnižji vpliv na porabo. Bolj agresivni EGR in LNT katalizator višata porabo.