VW goljufal pri emisijah NOx v US

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kaj pa drugače delajo?

Avtomobilska znamka je že dolgo samo sestavljalnica delov iz polno različnih krajev.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.397
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
To ni čisto res. Ne pozabo na razvoj komponent in delov predvsem je tukaj govora o motorjih. Tukaj je močno vpleten razvojni oddelek znamke/koncerna, pa oblikovanje.
Potem pa res vse dajo ven delat in mečejo skupaj.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.696
1.616
113
Se mi zdi, da so svabi v dizl maniji in euforiji zadnjih 15 let elektriko komplet ignorirali in verjetno res tudi nacrtno zavirali razvoj. Dizelgate jih je predramil, predvsem pa opomnil da zaostajajo na tem podrocju
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.956
2.416
113
Ob tem so pa pocuzali se miljarde evrov subvencij za razvoj.
V Idriji so razvili super duper sobe za dizle, so ponucali kaj razvojnih EUR?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.967
5.396
113
Nečem če so lih šobe...prej superduper grelne svečke ki merijo še en kup drugih parametrov med delovanjem motorja
 

fujtajksel

Pripravnik
4. sep 2014
167
5
18
https://www.reuters.com/article/us-germany-emissions-idUSKBN1AD10Y

Nemško sodišče je par dni nazaj podprlo zahtevo DUH po prepovedi dizlov v centru Stuttgarta od januarja 2018, v odločbi piše da bi softverski popravki pomagali premalo in prepozno. Velik žebelj v krsto dizla - če bo to obveljalo, Nemci dizlov ne bodo več kupovali, četudi nikdar ne zaidejo v center Stuttgarta ali drugih mest z umweltzono ki bi znala sledit.

"To clean up diesel cars with engines designed to meet Euro-6 and Euro-5 emissions standards, DUH proposed replacing emission control systems which it said would cost about 1,500 euros per vehicle and should be fully funded by the carmakers."

Sledil je vrh kartela nemških avtomaherjev in politike, kjer so sklenili, da česa več od softverskih popravkov ne bo...

http://www.zurnal24.si/avto/diesel-avto-nemcija-popravilo-dieselgate-294837

Zadeva se sicer seli na naslednje sodišče...
 
Nazadnje urejeno:

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.217
5.599
113
"Saving private Diesel" je v DE v polnem teku.
Na spiegel .de sem par dni nazaj videl diagram mafijske hobotnice:
http://www.spiegel.de/politik/deutschland/dieselgipfel-und-wahlkampf-voll-verfahren-a-1160747.html

Citat:

Too big to fail: Why Germany’s autostate keeps winning. Via @politico
Looks like a swamp worth draining to me.
DF-dLPOXcAE1UDv.jpg

https://twitter.com/carstenkessler/status/891604119512895492/photo/1

http://www.politico.eu/interactive/germany-autostate-winning-too-big-to-fail/
Citat:

As research by POLITICO shows, the world of politics and the business of cars are tightly intertwined. Government officials regularly cross over from companies like Volkswagen, Daimler and BMW — and, when their terms are over, they can very often be sure of being welcomed back.


http://www.politico.eu/article/whos-in-the-drivers-seat-at-germanys-diesel-summit/
Citat:

Who’s in the driver’s seat at Germany’s diesel summit

Zadeva je na moč podobna finančni krizi od 2008 dalje, ko so bančniki na obeh straneh Atlantika s svojim "lobiranjem" na politike poskrbeli, da se banke rešuje z davkoplačevalskim denarjem.
 
Nazadnje urejeno:

sumica

Fizikalc
10. sep 2007
1.277
38
48
Vsekakor vzorec prihaja, sedaj pa odštevajmo dneve do prepovedi dostopa do centra za vse motorje z notranjim izgorevanjem
smile-1.gif

Ne se slepit, da se bo ustavilo pri dizlih. Centri bodo pač zaprti za promet, se bo potrebno navadit.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.238
734
113
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Vsekakor vzorec prihaja, sedaj pa odštevajmo dneve do prepovedi dostopa do centra za vse motorje z notranjim izgorevanjem
smile-1.gif

Ne se slepit, da se bo ustavilo pri dizlih. Centri bodo pač zaprti za promet, se bo potrebno navadit.

Zanimivo bo, ker se zrak po popolni prepovedi ICE ne bo bistevo popravil...

PS Seveda meritve je lahko sfejka (v + ali -) odvisno od potreb politike.
 

sumica

Fizikalc
10. sep 2007
1.277
38
48
Seveda se ne bo, ker tudi niso večji del problema. Ampak to vemo vsi, razen koritnikov in eko bio hujskačev. Politika se bo obračal pa tako, kot bo raja zahtevala.
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Citat:
Uporabnik sumica pravi:...Politika se bo obračal pa tako, kot bo raja zahtevala.
To je samo zadnji del : create a problem, vait for Reaction, Propose a Solution (gospodarji sveta iz ozadja ter banksterji). ceno plača zadnji na liniji (folk) ... z novimi in novimi davki etc. ..
 

fujtajksel

Pripravnik
4. sep 2014
167
5
18
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
"Saving private Diesel" je v DE v polnem teku.
...

Tnx, dobri linki.
Za pripomnit je le to, da je ime akcije bolj "Saving private Automacher". Občutek je da so nad dizlom že naredili križ, se pravi da so enostavno ocenili da se bodo ceneje izvlekli če ga pustijo umret in takrat ko bo ban res stopil v veljavo veselo prodajajo elektriko.
 

fujtajksel

Pripravnik
4. sep 2014
167
5
18
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Zanimivo bo, ker se zrak po popolni prepovedi ICE ne bo bistevo popravil...

Poleti mislim da bi se. Pozimi seveda ne, ko dominira kurjava.

Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Seveda se ne bo, ker tudi niso večji del problema. Ampak to vemo vsi, razen koritnikov in eko bio hujskačev. Politika se bo obračal pa tako, kot bo raja zahtevala.

Tele zahteve DUH se ne berejo kot neko eko bio hujskaštvo. Bolj kot gnev potrošniške raje, ker so jih avtomaherji tako lepo eko bio euro nategnili. Osnovna zahteva je da avtomaherji retrofitajo že prodane EURO 5 in 6 avte tako da bi dejansko dosegali norme, ki bi jih že itaq morali ker so jih na veliko reklamirali, in to seveda na lastne stroške. Politika kot kaže vleče bolj z avtomaherji, ki kažejo raji ta srednjega in se jim kot kaže zdi ban boljša izbira kot da bi morali narest retrofit. Meni se zdi da bi bilo bolj pošteno da bi sodišče namesto bana avtomaherjem naložilo retrofit, če ne pa odkup po ameriško.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.208
1.827
113
Point zavlačevanja je v tem da vrednost vozil s časom apada (opcija da bo potreben odkup vozil), druga zadeva pa je, da bojo ti avtomobili že počasi šli iz uporabe (zaradi iztrošenosti) oz. se bojo prodali v tretje države, kjer pa se itak zgubi za njimi vsakršna sled.
In vsak mesec zavlačevanja pomeni nekaj tisoč vozil manj v obtoku (upoštevati je potrebno še nesreče).
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.217
5.599
113
Dizel bi seveda lahko živel še naprej, če bi se namesto software upgrejda (ki ne bo spremenil ničesar) naredili hw upgrejde, adblue dodatek, tako kot ima to rešeno bmw x5 3.0d in MB dizli - torej delujoče rešitve obstajajo (edino VW skupina https://sl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen skupaj s Poršejem se gre Balkanska posla).
Vendar bi to pomenilo ceno 1500 namesto 50 eur po posameznem avtomobilu, ki je očitno proizvajalci nočejo plačati.

btw, najbolj prodajan električni avtomobil v DE je Renault Zoe, njihova domača avtoindustrija je na tem področju krepko zaspala.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
"Saving private Diesel" je v DE v polnem teku.

Ne rešujejo dizla, ampak industrijo. Razumljivo, od nje je veliko odvisno v nemčiji. Par % BDP. Ker če bi morlai kaj takega financirat, zmanjka denarja za razvoj - kar je pa enako, kot da zaprejo firme.
Jebiga, too big to fail. Pa me to niti ne moti, bolj me koti, da bo naj... samo par ljudi (bivših šefov>), sedet bi marali vsi, ki so to vedeli, od najnižgea programerja do predsednika uprave. 10+ let minimalno. Da bo jasno, da se tega ne počne in da je boljebit žvižgač ali ostat brez službe, kot pomagat pri goljufanju.