VW goljufal pri emisijah NOx v US

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.922
1.088
113
www.adriamedia.si
Narobe napisan članek. Bollore ni nič ponudil, da bi plačeval za kritje izgube, ampak je zahteval, da SAVM (firma, ki v imenu občin upravlja Autolib) krije izgube, kar pomeni, da bi jih krilo mesto oz občine.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.898
5.458
113
Zanimive NEDC------->WLTP emisije cca +20%

https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/4806227/New_Emissions_Rules,_Cold_Wate
It’s hardly unfair to say that NEDC doesn’t reflect real world driving at all. As a result of the gentle nature of the test and possible fine-tuning for it, owners’ fuel economy is worse — often considerably worse — than advertised. It also gives plug-in hybrids an impossible fuel economy, and optimistic ranges for electric vehicles.
This is part of the reason why a new test program is replacing NEDC. Dubbed the Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP), it’s a little more reflective of real-world driving.
Various European nations are adopting WLTP right now, and early indications suggest it produces emissions figures that are 15-20% worse than NEDC

Turbo entuziasti pohitite z kupovanjem teh motorjev...
While this may, long-term, see a return to larger, naturally aspirated engines, for now manufacturers are doing the only thing they can: reducing power. Volkswagen has also dropped the manual gearbox from the Golf R, in favor of the more economical DSG.
For now, if you’ve got one of the full-fat hot hatches, keep hold of it. It may be the last of its breed…
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
WLTP je še vedno daleč od neke povprečne porabe na cesti, od oka še ene 20%.

Bi bilo pa zanimivo videti, primerjavo po znamkah/modelih koliko se z WLTP poveča CO2, ker pri NEDC so različno nategovali sistem. Ampak priti do teh podatkov je skoraj nemogoče, ali pa jaz ne znam.

Kolikor berem je daleč največji problem WLTP+RDE to, da je potrebno vsako kombinacijo karoserije/motorja/menjalnika/gume/opreme(masa) testirati posebej, nemški proizvajalci, ki ponujajo veliko več opcij in kombinacij imajo s tem največje probleme.

Negotovost je velika. Številni proizvajalci so zaskrbljeni, saj ne vedo, kako hitro bodo podeljene homologacije. Ne vedo niti tega, ali bodo kupci pripravljeni plačati nove cene, saj novi testi zahtevajo dodajanje novih tehnologij. Na primer uporabo tehnologije adblue v dizelskih motorjih in filtra trdnih delcev pri bencinskih motorjih, kar bo zagotovo podražilo avtomobile. BMW in še nekateri drugi proizvajalci so opozorili, da so primorani celo ustaviti proizvodnjo nekaterih modelov, nekatere modele oziroma pogonske motorje pa bodo kar ukinili, saj strošek, ki ga zahteva tehnična nadgradnja, finančno ne bo upravičil prodaje novih vozil s temi motorji.
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/na-nov-avtomobil-bo-treba-cakati-dlje/458151

Bomo zaradi tega tudi pri Nemcih dobili poenostavljene pakete opreme/motorjev/menjalnikov podobno kot pri Japoncih?

Če pogledam cenik, za Golfa je že danes 29 različnih izvedenk na osnovnem ceniku (motor, menjalnik, št. vrat), potem je veliko modelov na voljo z različnimi pnevmatikami (glede na paket opreme), kar številko dvigne že na 50+ različnih kombinacij, Golfa Variant nisem štel zraven. Recimo Toyota ima Aurisa v vsega 13 kombinacijah (motor/menjalnik/pnevmatike).
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.922
1.088
113
www.adriamedia.si
WLTP je še vedno daleč od neke povprečne porabe na cesti, od oka še ene 20%.

Bi bilo pa zanimivo videti, primerjavo po znamkah/modelih koliko se z WLTP poveča CO2, ker pri NEDC so različno nategovali sistem. Ampak priti do teh podatkov je skoraj nemogoče, ali pa jaz ne znam.

Kolikor berem je daleč največji problem WLTP+RDE to, da je potrebno vsako kombinacijo karoserije/motorja/menjalnika/gume/opreme(masa) testirati posebej, nemški proizvajalci, ki ponujajo veliko več opcij in kombinacij imajo s tem največje probleme.


http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/na-nov-avtomobil-bo-treba-cakati-dlje/458151

Bomo zaradi tega tudi pri Nemcih dobili poenostavljene pakete opreme/motorjev/menjalnikov podobno kot pri Japoncih?

Če pogledam cenik, za Golfa je že danes 29 različnih izvedenk na osnovnem ceniku (motor, menjalnik, št. vrat), potem je veliko modelov na voljo z različnimi pnevmatikami (glede na paket opreme), kar številko dvigne že na 50+ različnih kombinacij, Golfa Variant nisem štel zraven. Recimo Toyota ima Aurisa v vsega 13 kombinacijah (motor/menjalnik/pnevmatike).

WLTP je kar blizu npr našemu normnemu.
Drugače pa ja, število moćnih kombinacij se bo močno zmanjašo. Zelo močno. Golf ima zdaj po moje preko 100 kombinacij (motor, menjalnik,, vrata, gume, oprema - slednja tudi zaradi različnih mas včasih pomeni ločen model).

WLTP se da preračunat v NEDC 2.0. Čisto za primer, ker sem glih gledal zadnjič, ko sem pial: Outlander PHEV je šel z novim motorjem in prehodu NEDC->WLTP iz 41 na 46, preračunano nazaj na NEDC bi bilo pa to 40 s tem novim motrjem, torej je malenkost čistejši.

Če se ti da ukvarjat s tem: https://co2mpas.io/
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Tresla se je gora, rodila se je miš:

V nemškem Stuttgartu prehajajo od besed k dejanjem - od začetka prihodnjega leta avtomobili s starejšimi dizelskimi motorji ne bodo več smeli voziti v mestnem središču. Prepoved vožnje bo veljala za motorje s standardom izpustov Euro 4 ali manj. Dizelski avtomobili, ki dosegajo Euro 5, bodo vsaj zaenkrat iz prepovedi še izvzeti, bo pa njihova usoda odvisna od uspeha širšega programa izboljševanja kakovosti zraka v mestu.


Stuttgart s prepovedjo sledi Hamburgu, kjer prepoved vožnje za starejša dizelska vozila že velja na določenih odsekih.


Zdaj pa resno, a EURO4 dizli še v Nemčiji sploh obstajajo? Koliko pa je to staro?
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.443
4.546
113
No torej je bila vsa ta medijska farsa v stilu "konec dizlov" zgolj larifari :confused:

Vsem, ki so navijali za crkot dizlov in komaj čakali na zeleni bencinski svet (do prevlade elektro jajc), ki ne potrebuje filtra trdih delcev in ostalega sranja za svojo čistost in je zato tudi super zanesljiv. Septembra prihaja novo merjenje izpustov in porabe in zahteva za vse proizvajalce motorjev, da pri dizlih uvedejo AdBlue tudi tam, kjer ga do sedaj ni bilo (večina novih dizlov to že ima) in pa uvedbo filtra trdih delcev na VSEH bencinarjih.

Po navedbah avtomobilskega novinarja Motorevije, ki jo izdaja AMZS, Jureta Gregorčiča, bodo morali proizvajalci poskrbeti za čistejše bencinske in dizelske motorje. "Konkretno gre za to, da bodo morali imeti tudi dizelski motorji, ki doslej niso porabljali tekočine Adblue za obdelavo dušikovih oksidov, katalizatorje SRC. Bencinski motorji z neposrednim vbrizgom pa bodo dobili filter trdih delcev, kar nekateri proizvajalci sicer že ponujajo," je pojasnil.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Vsem, ki so navijali za crkot dizlov in komaj čakali na zeleni bencinski svet (do prevlade elektro jajc), ki ne potrebuje filtra trdih delcev in ostalega sranja za svojo čistost in je zato tudi super zanesljiv. Septembra prihaja novo merjenje izpustov in porabe in zahteva za vse proizvajalce motorjev, da pri dizlih uvedejo AdBlue tudi tam, kjer ga do sedaj ni bilo (večina novih dizlov to že ima) in pa uvedbo filtra trdih delcev na VSEH bencinarjih.

Po navedbah avtomobilskega novinarja Motorevije, ki jo izdaja AMZS, Jureta Gregorčiča, bodo morali proizvajalci poskrbeti za čistejše bencinske in dizelske motorje. "Konkretno gre za to, da bodo morali imeti tudi dizelski motorji, ki doslej niso porabljali tekočine Adblue za obdelavo dušikovih oksidov, katalizatorje SRC. Bencinski motorji z neposrednim vbrizgom pa bodo dobili filter trdih delcev, kar nekateri proizvajalci sicer že ponujajo," je pojasnil.

Torej zame dizel ni več opcija, AdBlue sranja nočem pod nobenim pogojem, če le imam na voljo kako alternativo. Bencinc je bolj tako za vozit, torej mi ostane hibrid, kar imam zdaj.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Vsem, ki so navijali za crkot dizlov in komaj čakali na zeleni bencinski svet (do prevlade elektro jajc), ki ne potrebuje filtra trdih delcev in ostalega sranja za svojo čistost in je zato tudi super zanesljiv. Septembra prihaja novo merjenje izpustov in porabe in zahteva za vse proizvajalce motorjev, da pri dizlih uvedejo AdBlue tudi tam, kjer ga do sedaj ni bilo (večina novih dizlov to že ima) in pa uvedbo filtra trdih delcev na VSEH bencinarjih.

Po navedbah avtomobilskega novinarja Motorevije, ki jo izdaja AMZS, Jureta Gregorčiča, bodo morali proizvajalci poskrbeti za čistejše bencinske in dizelske motorje. "Konkretno gre za to, da bodo morali imeti tudi dizelski motorji, ki doslej niso porabljali tekočine Adblue za obdelavo dušikovih oksidov, katalizatorje SRC. Bencinski motorji z neposrednim vbrizgom pa bodo dobili filter trdih delcev, kar nekateri proizvajalci sicer že ponujajo," je pojasnil.

Slabo bereš
- ne vem če je kdo navijal za crkjot dizlov, večino je motila samo neenakost obdavčitve in s tem manipulacija s prostim trgom, posledično v določenih segmentih vozil (SUV, kombi) sploh NE MOREŠ kupiti drugega pogona kot dizla.
- GPF ne bo obvezen na VSEH bencinarjih ampak samo na tistih, ki ne bodo zadostili emisijam po nove testnem ciklu, v tej temi smo govorili o tem in podal sem primer Toyote Aygo, ki filtra ne potrebuje. Prav tako ni znano kako bodo problematični ti filtri, saj je sajavost pri bencinarjih vseeno manjša in tudi izpuh je bolj vroč in bo morda pasivna regeneracija dovolj. Ampak počakajmo kakšna tri leta da vidimo kako bo.

Sicer pa ta afera ima velike posledice za prodajo dizlov, samo številke je treba pogledat, evo vam sveže za prvo polovico leta 2018:
Chart-3-1-1024x277.jpg

http://www.jato.com/european-car-ma...the-century-as-suvs-continue-to-drive-growth/

The diesel decline continued during the first six months of 2018, as registrations were down by 17%. The fuel type accounted for just 37% of the total market – its lowest share since 2001. Diesel’s biggest declines took place in Norway (-32%), the UK (-30%), Slovenia (-28%), Finland (-20%) and Belgium (-20%).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
govora je o obveznem filtru na avtih z direktnim vbrizgom in ne vseh bencinerjih.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ja tako je nekako pokazala praksa, ne vem pa če je to pravilo oz. da sam WLTP to kaj ločuje. Verjetno bodo tudi kakšen izjeme torej bo filter dobil tudi kakšen PFI motor oz. filtra ne bo potreboval kakšen motor z direktnim+indirektnim vbrizgom (čeprav v slednje vedno bolj dvomim).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
@gasper "navadni" bencinerji nimajo takih emisij kot direktni vbrizg. Oziroma pravijo da imajo do 1000x majn trdih delcev
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Lahko da ja lahko pa tudi ne, kakorkoli, hotel sem samo poudarit, da izvedba motorja za WLTP ni pomembna pomembno je samo kaj pride iz izpuha.

Težko bo na pamet rangirat kam paše D4-S sistem z direktnim in indirektnim vbrizgom, tudi pri Aygu so za PFI uporabili dvojne injektorje ravno zato, da so prišli skozi, sicer morda nebi. Hočem samo reči, da zadeve niso tako preproste, ker obstaja n različnih izvedb z n različnimi emisijami.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Ja ampak še vedno klasični vbrizg nima tolko trdih delcev kot direktni. Torej je filter trdih delcev nepotrebn.
 

vomedo

Pripravnik
9. dec 2016
168
10
18
Torej zame dizel ni več opcija, AdBlue sranja nočem pod nobenim pogojem, če le imam na voljo kako alternativo. Bencinc je bolj tako za vozit, torej mi ostane hibrid, kar imam zdaj.
Kateri pa je tebi govoril grdo o AdBlue? Na 15.000 km natočiš 20 litov direkt na pumpi, kot bencin. Strošek je 11€. So prehudi pogoji?

Če poznaš kakšnega z šleparji, ti bo zaračunal 4,5€. To pa si menda lahko privoščiš!
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Kateri pa je tebi govoril grdo o AdBlue? Na 15.000 km natočiš 20 litov direkt na pumpi, kot bencin. Strošek je 11€. So prehudi pogoji?

Če poznaš kakšnega z šleparji, ti bo zaračunal 4,5€. To pa si menda lahko privoščiš!

AdBlue sem spoznaznal takrat enkrat, ko se je v Sloveniji zgradillo prvo točilno mesto za AdBlue na Ravbarkomani na počivališču ob AC. Ni problem cena. Problem so lastnosti te tekočine. To zelo hitro kristalizaira, zleze pa povsod kamor ni treba.