VW goljufal pri emisijah NOx v US

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
cizy bolj hrušk pa jabk ne morte zmešat. To je kot bi govoril da v pravljici o sneguljčici nastopa trnjulčica. primerjate neprimerljivo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Ste zapeli u 3pm. Vozi 190KM dizla. Hibrid ni za tebe, je pa za koga drugega in očitno so ljudje z njimi zadovoljni, drugače jih nebi delali in toliko prodali.
Tebi pa malce živci nagajajo a ne? Daj se malo skulirat in začni brati o čem sploh debatiramo. Ne govorim da je karkoli slabo zgolj ne potegne mi in razočaral me je, sem bil pred testom kar interesent za nakup.... Sprosti se malo saj bodo Hrvati zmagali.... Better?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ni fora samo v motorju ampak v menjalniku, menjalnik s fiksnim številom prestav pač ne more vleči zvezno, nikoli. Edino če spelješ s 3. prestavo in jo vlečeš do 120 kmh, veliko veselja pri takem dejanju.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.203
4.673
113
Človeku pač ni bil avto všeč in sedaj bi ga radi prepričali, da bi mu moral biti in da je z njim nekaj narobe. Pa saj gre za k...v izdelek masovne potrošnje, ne pa za ženo, ki ti jo rihtajo starši in jo moraš oženit (prosto po neki dokaj pogosti kulturi v Sloveniji).
Ker je tema čisto zbuzila in na VW ni kaj več drkat, bi še jaz dodal svoj OT: pred kratkim sem pogledal na avto.net in mobile.de, kako je stanje tovarniških predelav na plin (LPG). Občutek imam, da je tega manj kot je bilo pred kakim letom na voljo. Denimo opel nima več zafire LPG v ponudbi.
Sumim, da plinaši (še) niso prikorakali skozi nove EURO norme? Če bi šlo samo za meritve, bi najbrž še prilezli, verjetno pa tudi dovolj "čisti" niso bili.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
pred kratkim sem pogledal na avto.net in mobile.de, kako je stanje tovarniških predelav na plin (LPG). Občutek imam, da je tega manj kot je bilo pred kakim letom na voljo. Denimo opel nima več zafire LPG v ponudbi.
Sumim, da plinaši (še) niso prikorakali skozi nove EURO norme? Če bi šlo samo za meritve, bi najbrž še prilezli, verjetno pa tudi dovolj "čisti" niso bili.
Sem na kratko preveril na italijanskem Škoda konfiguratorju in tam je G-Tec (torej CNG) verzija na voljo, tako da očitno ta verzija gre lepo čez teste.
V Italiji je namreč velika večina (no, vsaj kar sem jih jaz delal) Octavij CNG.

To se od leta 2010 dalje močno spreminja, Akio Toyoda je navdušen nad dirkanjem, on je krivec za vstop v WRC, on vztraja v LeMansu, on je krivec, da so Subaru malo da ne prisilili, da naredijo skupaj GT86/BRZ, on je/bo obudil Supro, Lexus LFA, GR Super Sport... In praktično v vsakem njegovem govoru boš zasledil, da stremi k temu da Toyota postane spet avto za voznika in za užitek v vožnji, ta mentaliteta pač bolj počasi pride do inženirjev. Ne vem katerega Priusa si vozil ampak prejšnja generacije in današnji sta kot dan in noč, morda nov še ni na nivoju EU konkurence, je pa na nivoju ko je to ciljnemu kupcu dovolj dobro. CH-R je zelo suveren v svojem segmentu, Yaris je tudi OK če računamo, da gre že z dokaj star model, ki je bil samo prenovljen, če Komotar reče da se dinamično kar lepo pelje potem mu pač verjamem.

Nov Auris pride drugo leto in dvomim, da bo vozniško razočaranje, v bistvu američani se že vozijo z njim, tam temu rečejo Corolla:

Pač še enkrat, danes so na 5% EU trga, s tole dizel afero in glede na napovedi v katero smer gredo, bodo čez 10 let na nekih 10% EU trga. Premalo? Namesto 1 milion vozil v EU bo to 2 miliona vozil?
Vozil sem novega Priusa in trenutnega Aurisa. Yaris je res presenetljivo normalen, ne da bi nudil kakšne športne užitke, ampak vsaj pelje se kot avto.
In res upam, da bodo kaj naredili v tej smeri. Pa ni potrebe po športnosti (sedaj to vsi poudarjajo kot top zadevo, potem se pa voziš kot v lojtrniku po naših cestah), ampak naj za hudiča bo vsaj normalno podvozje in volan. CHRa nisem vozil.
Tule se motiš. Vem iz lastnih družinskih izkušenj.
Ne motim se. Lahko ga vozi agresivnež, ampak ušesa začnejo boleti in pa poraba potem ni več tako ugodna. In agresivnežem manjka tudi tisti občutek kot recimo dizel vleče, tukaj ga ni (občutka, ne dejansko objektivno hitrosti). Nekateri se pač prilagodijo načinu vožnje, drugi ga ne kupijo oz. zelo hitro zamenjajo. Pa se bom morda malce popravil: za normalnega voznika so Toyota hibridi čisto ok, za agresivne voznike žal ne.
Malo povprašaj Lexus prodajalce (če ti bodo pošteno povedali) in boš videl, kakšen je največji problem, če recimo stranka prešalta z X5 na njihovega hibrida...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Ne motim se. Lahko ga vozi agresivnež, ampak ušesa začnejo boleti in pa poraba potem ni več tako ugodna. In agresivnežem manjka tudi tisti občutek kot recimo dizel vleče, tukaj ga ni (občutka, ne dejansko objektivno hitrosti). Nekateri se pač prilagodijo načinu vožnje, drugi ga ne kupijo oz. zelo hitro zamenjajo. Pa se bom morda malce popravil: za normalnega voznika so Toyota hibridi čisto ok, za agresivne voznike žal ne.
Malo povprašaj Lexus prodajalce (če ti bodo pošteno povedali) in boš videl, kakšen je največji problem, če recimo stranka prešalta z X5 na njihovega hibrida...
Moja je boljkotne on/off voznik, vedno,ko se zraven peljem, me čudi, kako agresivno pohodi, pri meni za isti tempo voćnji ni pol toliko obratov. Pa ima zadnje leto povprečje 4,5. Meni se ne zdi neugodno za C-HR. Glasonst pa: ja, jaz se tudi zanm pritožit, ampak veš kolikorat se mi zgodi, da se iz testnega presedem v svojega, pa je cel balzam za ušesa. Ponavadi kaki dizli, seveda ... Je pa res, da različne moti različno. Mene recimo bolj kot nekaj hrupa v redkih trenuthih orenk pospeševanja moti nenehno dizelsko drdranje pri 50 na uro. Niso vsi taki (tanovi Touareg je lepo tih, 6 tudi ...) ampak ko mi pa kdo reče passat 2.0 TDI in tih v istem stavku, se pa začne valjat po tleh od smeha.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
32.976
5.702
113
blizu močvirne prestolnice
Finance Live.



Pokaži sveže...
Pariz zaradi izgub ustavil sistem souporabe električnih avtomobilov17
22.06.2018 18:10


Francoska prestolnica Pariz je ustavila sistem souporabe električnih avtomobilov, ki so ga nekoč razglašali za prihodnost urbanega transporta. Mestni svetniki so stopili na zavoro zaradi kopičenja izgub.
Po pariških ulicah je vozilo okoli 4000 srebrnih električnih avtomobilov sistema Autolib, 1100 parkirišč zanje je mesto vzpostavilo na vsakih nekaj ulic. A kljub 150.000 naročnikom se sistem, ki je začel delovati leta 2011, ni izkazal za ekonomsko upravičenega.
To pomeni, da se računica skupine Bollore, ki je s sistemom upravljala in je obljubljala, da Autolib mesta ob polnem obratovanju ne bo stal niti centa, ni izšla.
Prejšnji mesec je konglomerat, ki je s shemo skušal predstaviti svojo tehnologijo na področju električnih baterij, ponudil, da bi v prihodnjih petih letih letno plačeval 46 milijonov evrov za pokritje pričakovanega primanjkljaja v višini 294 milijonov evrov.
Socialistična pariška županja Anne Hidalgo je ta predlog označila za absurden, svetniki Pariza in predmestij, ki so sodelovala v shemi, pa so v četrtek glasovali, da se pogodba nemudoma prekine. Sicer bi se iztekla leta 2023.
Bollore, ki se bo zaradi tega soočil s 60 milijonov evrov veliko škodo, je že napovedal tožbo proti mestu. (STA)