VW goljufal pri emisijah NOx v US

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.646
777
113
Ti jaz povem kam bodo prilezli...nikam. Toyota enostavno ni po evropskem okusu, zato jih noben noče. Jasno da imajo super motorje, pa čisto ok avti so, samo nam pač ne dišijo. Ti jaz povem kako razmišljam in verjamem da nisem edini: vem da bom v prihodnosti imel hibrida, ker pač gre vse skupaj v to smer. Danes ga lahko kupim pri toyoti, ostali jih komaj rišejo. Ampak ga ne bom, ker mi toyota ne diši. Bom počakal da jih evropska konkurenca spravi v mainstream + nekaj let da odpravijo porodne krče. Torej trenutni avto bom še vozil nekaj let, potem pa kupim švabskega hibrida. Toyota pa bo še vedno na okrog 4,8%

In če mi daš na izbiro toyota 1.5 NA in VW 1.5 TSI vzamem brez pomisleka tsi, pa če toyota žere 5 litrov manj. Zato ker mi toyota ne potegne in zato, ker so turbo kosilnice dosti bolj zabavne za vozit kot NA motorji

Lezli bodo počasi, nič se ne bat, ne govorim o kaki dominanci. Če tebi nekaj ne odgovarja ni nujno da to velja za vse, tudi na tem forumu lahko beremo, da je že nekaj uporabnikov kupilo hibrida od Yarisa pa do Priusa. Prodaja v EU jim raste vsako leto s 6-8% in glede na slab dizelski priokus nič ne kaže da bi ta rast kaj pešala.

Nisem pa videl še bolj neumne primerjave kot med 1.5 NA motor z 1.5 TSI, motorja sploh nista na voljo v avtomobilih istega razreda, niti nista cenovno ista, niti po zmogljivostih, vse kar je podobno je gibna prostornina, ne vem pa kaj naj to tebi povedalo o motorju? Meni čisto nič. Se zavedaš da je Golf 1.5 TSI DSG Confortline po ceniku 23k €? Konkurenca pri Toyoti je za ta denar že hibridna, danes moč peša ampak kot rečeno drugo leto prihaja 2.0 180 KM hibrid, bomo videli če bo izpolnil obljube.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.781
1.924
113
najrajš na babi
Glede na to, da imamo vsako leto nove omejitve in višje kazni, pa slabše ceste, trenutno ne vidim potrebe, po močnejšem hibridu kot je recimo auris, vsaj za 90 procentov slovencev ne. Drugo je , če si nonstop na AC. Toyota je kr dobr trofla razmerje med ceno, zmogljivostmi, porabo, ekologijo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.153
2.251
113
Kaj pa vem, čist stvar okusa, vsak naj vozi kaj mu paše ampak moje mnenje, Japonec lahko naredi stroj za pol miljona € pa ne bo premium ampak bo za nas Evropski okus izgledal še vedno ciganski... poglej samo top linije Lexusa, verjamem da top stroj ampak sorry, za ta denar bi se pa res lahko malo potrudili ali pa je res Azijski pogled na luxuz toliko drugačen od našega in se jim j*ebe za nas? Se vsedem v S klaso in v najjačega Lexusa in se lahko v Lexu samo zjočem... Prav tako aktualen RAV4 ki sem ga vozil, notri zelo borno narejen. A je res tako težko naredit vsaj drugačne gumbe kot pred 15-imi leti? Se strinjam, vozilo je za večino ljudi nuja, pozabljamo pa da vedno več ljudi bogati, srednji sloj izginja in ti bogatejši pač ne bodo kupovali "takšnih" japoncev. Prav tako kar se tiče elektrike, pri Nemcih je zatišje, verjamem pa da bodo v roku nekaj let na trgu TOP v tem segmentu.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Toyota ima svojo logiko. Zato ni zastojn med top proizvajalci v svetovnem merilu.

Je tudi top prepoznavna avtomobilska znamka v svetovnem merilu, ko se jo da zraven z Apple-i, Samsungi in Coca Colami in prehiteva premijske znamke, kot je MB, BMW, ...
Skratka nekaj morajo delati prav - gledano na nivoju celotnega sveta.

Jožko si bo pa za prevoz 200 m do oštarije itak kupil VW Passata TDI. :p
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
To se pa moram strinjat - pol Afrike in Azije vozi Toyote - da se sploh ne menimo o terencih.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.365
227
63
Kras
www.mtl.si
Če lahko še jaz dodam svoje OSEBNO mnenje: s Toyoto imam le eno težavo. Preživim obliko (kar sploh ni problem, glede na to, kaj imam sedaj :)), preživim slabše materiale v notranjosti, slabšo zvočno izolacijo, TRENUTNO pa še ne morem preživeti voznih lastnosti (lege na cesti) avtomobila, ki ti dejansko ubijejo (vsaj pri Priusu) popolnoma vso voljo do vožnje. Ni, da se avtomobil preveč nagiba ali karkoli drugega, ampak enostavno je avtomobil nekompakten, čutiš kako vsako kolo po svoje nekaj reagira. Ne divjam, pa se nisem upal čez nekatere ovinke malo hitreje zapeljati po uničeni cesti. In to je bil edini avto, ki sem ga vrnil in sem se potem oddahnil v svoji 8 let stari krači. In glede na to, da je tudi ta glede vozniških izkušenj konkretno daleč od recimo BMW-ja, mislim da nisem ravno preveč zahteven glede tega. Poleg tega je tudi volan tam samo za to, da zavija, občutka na njem ni nobenega.
Auriska je sicer boljša glede tega, ampak še vedno trpi za tem sindromom.
Hibridi potem dodajo zraven še navijanje vrtljajev, ampak to se da skorigirat in to bi šlo čez pri meni.

Tako da, moje mnenje je, da so Toyote le za voznike, ki jim je vožnja dejansko skoraj odveč in jim je popolnoma vseeno za občutke pri vožnji. In teh je veliko, zato pa Toyota tako napreduje zadnja leta. Za hibride je potrebno pa dodati še zraven, da so za UMIRJENE voznike. Če si dinamičen ali agresiven voznik, bo to totalen strel v koleno.

In še kratek dodatek: samo v enem (če se prav spomnim ameriškem) testu do sedaj sem zasledil omembo te težave Priusa. Tako da možno, da sem jaz čuden, ampak dvomim.
 
Nazadnje urejeno:

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ne sekiraj se, čuden si, kot 88% slovenskih voznikov.

V eni drugi temi se "prepucavamo" ali je vožnja po Sri Lanki muka ali največja muka in tam sem videl največ Toyot na cesti in še to večino hibridov - torej je nekaj narobe z nami in našim dojemanjem vožnje kot največjim užitkom na svetu. Čudno, da s tako miselnostjo nimamo v SLO vsaj dveh dirkačev F1, pa WRC,...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.646
777
113
To se od leta 2010 dalje močno spreminja, Akio Toyoda je navdušen nad dirkanjem, on je krivec za vstop v WRC, on vztraja v LeMansu, on je krivec, da so Subaru malo da ne prisilili, da naredijo skupaj GT86/BRZ, on je/bo obudil Supro, Lexus LFA, GR Super Sport... In praktično v vsakem njegovem govoru boš zasledil, da stremi k temu da Toyota postane spet avto za voznika in za užitek v vožnji, ta mentaliteta pač bolj počasi pride do inženirjev. Ne vem katerega Priusa si vozil ampak prejšnja generacije in današnji sta kot dan in noč, morda nov še ni na nivoju EU konkurence, je pa na nivoju ko je to ciljnemu kupcu dovolj dobro. CH-R je zelo suveren v svojem segmentu, Yaris je tudi OK če računamo, da gre že z dokaj star model, ki je bil samo prenovljen, če Komotar reče da se dinamično kar lepo pelje potem mu pač verjamem.

Nov Auris pride drugo leto in dvomim, da bo vozniško razočaranje, v bistvu američani se že vozijo z njim, tam temu rečejo Corolla:

Pač še enkrat, danes so na 5% EU trga, s tole dizel afero in glede na napovedi v katero smer gredo, bodo čez 10 let na nekih 10% EU trga. Premalo? Namesto 1 milion vozil v EU bo to 2 miliona vozil?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.153
2.251
113
No ja, nevem kaj je mišljeno pod "hibrid" ampak kot sem že večkrat povedal, ko sem bil na testni vožnji 200 konjskega RAV4 hibrida mi je prodajalec sam rekel da je to za umirjene voznike in da imam pretežko nogo, da to ni za mene. Ko pa sem ga vprašal zakaj ima potem 200 konjev pa mi ni znal povedat :D
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.646
777
113
Velikokrat opažam, da folk ko prvič proba hibrida, misli kako bo z zaviranjem dobival nazaj elektriko in potem vozi tako, da bi čim več zaviral. Hibrid ni perpetum mobile, veljajo ista fizikalna načela. Vsak avto pokuri daleč največ energije takrat ko kinetično energijo (hitrost) skuriš skozi zaviranje, ironija je, da je takrat trenutna poraba 0 l/100 km in to ni tako očitno. Druga stvar je pa to pospeševanje, isto sranje je ali na "cruising" hitrost pospešiš malo hitreje ali pa se vlečeš kot polž, ampak spet folk očitno gleda tisto trenutno porabo in misli kako špara, če je trenutna poraba pri speljevanju čim nižja. :rolleyes:
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.153
2.251
113
Kako maš pa lahko pretežko nogo za avto? Kolikor pritisneš, toliko gre in porabi in to je to. Al kaj te je motilo?
Ne.... motilo me je da kakor hitro sem malo bolj pritisnil gas da je obrate navilo v nebesa, vse tulilo in bolilo, avtomobil pa ni dal od sebe nič posebnega in potem komentar prodajalca, "tako se hibridi ne vozijo, vi imate pretežko nogo, to je za umirjene voznike, za vas bi bil boljša izbira RAV4 diesel". Res mi je bil avtomobil na prvo žogo všeč, tudi cena za naloženega mi je ustrezala ampak izkušnja po prvi vožnji katastrofalna. Torej vseeno mi je ali je nemec ali japonec če mi je nekaj všeč ampak to...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.081
113
www.adriamedia.si
Če si RAV do konca pohodil, se je tudi resno premaknil. Vem, vozil kar precej. Nimaš občurka, ker je zvok motorja stalno enak, ampak avto pa resno nabira hitrost. Bolje, kot recimo 177-konjski dizel
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.153
2.251
113
Do konca sem ga pohodil in niti se ni najbolj resno premaknil. Je pa res da je to stvar posameznika kaj pomeni zanj "dovolj". Tja sem prišel z 11 let starim 180 konjskim dizlom ki je bil sveeeetlobna leta pred tem RAV4 po performansu... Razmišljam pa da je možno da je bil v kakšnem ECO programu in zato tako len odziv? Ampak v tem primeru bi prodajalec to vedal ali...? Namrec po specifikacijah nima slabih podatkov, 8,3s do 100 kar je čist fer za takšno kiblo. Bolj kot performans me je tudi zmotilo to tuljenje in navijanje v ekstremne obrate ko si ga malo bolj pritisnil... Nevem... morda pa je celo bilo kaj narobe s tistim RAV-om?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Sorry, ampak 11 let star turbotrakotor nažalost še ni slišal za zvezno podajanje moči... ima ozko uporabno območje nekih 1500 vrtljajev kjer sune kot poblaznel ostalo pred in po tem je žalost... Sedaj nekaterim je to zakon (verjetno tudi tebi), ampak trend je obrnjen v to smer da avto ne sune ampak samo nabira hitrost...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in map

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.153
2.251
113
Bo že tako če ti tako rečeš :aplauz: aja, pa 2 leti star 190 konjski dizel tudi "sune kot poblaznel". Očitno so vsi dizli za trendi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Sorry, ampak 11 let star turbotrakotor nažalost še ni slišal za zvezno podajanje moči... ima ozko uporabno območje nekih 1500 vrtljajev kjer sune kot poblaznel ostalo pred in po tem je žalost... Sedaj nekaterim je to zakon (verjetno tudi tebi), ampak trend je obrnjen v to smer da avto ne sune ampak samo nabira hitrost...

Ultra napredna francoska 1.6 DCi kosilnica...

1.6 dci.jpg


15 let star nemški V6 TDI turbotraktor...

v6 tdi.jpg


Rdeča črta ki pada je navor serijskega, tako mimogrede. Toliko o zveznosti.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.781
1.924
113
najrajš na babi
Ste zapeli u 3pm. Vozi 190KM dizla. Hibrid ni za tebe, je pa za koga drugega in očitno so ljudje z njimi zadovoljni, drugače jih nebi delali in toliko prodali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova