VW goljufal pri emisijah NOx v US

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.443
4.546
113

Sklepam, da sedaj lovijo tiste, ki so dejansko sodelovali pri zasnovi in prikrivanju goljufanja. Sklepam, da sta Seat in Škoda le dobila v uporabo motorje in komponente, vprašanje pa je, koliko jih je dejansko vedelo za goljufanje. Vedi ga kaj je res, mi je pa vse tole skupaj tako polovičarsko, kot so tudi "rešitve" teh problemov. Nasrkajo pa ljudje in njihovi žepi.

Zanimivo je, da so v bistvu goljufali vsi, vsaj kaže na to. Eni več, drugi manj, vsi so iskali bližnjice. Krivda je tudi na strani tistih, ki so testirali te rešitve, saj so bili očitno testi slabi in predvidljivi, kar so naštudirali vsi proizvajalci. Enako je krivda na eko lobiju, ki sili proizvajalce v neke hitre ukrepe, ki ne delujejo. Tukaj se je očitno šlo veliko na "zaupanje", kar je velika napaka. Kaj bo, ko bodo vzeli pod drobnogled še bencinarje, oz. zdaj so začeli nameščati podobno sranje od filtrov tudi na njih. S tem bodo pregovorno zanesljivost in preprostost bencinarjev seveda sesuli, sploh, ker se večina vozi na kratke razdalje in v mestih.

Vse samo zato, da se privleče notri polovičarske elektro rešitve, ki bodo še naprej svinjali na mestih proizvodnje in reciklaže...Še pregovorno zdrava kolesa se elektrificirajo in bodo del enačbe onesnaževanja prihodnosti...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Nitroo

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Menim da pravila igre niso prestroga, da se jih nebi dalo upoštevati, problem je če goljufa eden potem ta eden pridobi konkurenčno prednost, zato proizvajalci vedno gledajo eden k drugemu in kopirajo rešitve, tudi goljufije.

Še vedno pa obstaja navaden preprost bencinski motor, ki ne potrebuje filtra trdih delcev in je v zasnovi dovolj preprost, da deluje leta in leta. Toyota Aygo je že en tak primer mestnega malčka, ki filtra ne potrebuje po novem EURO 6d-TEMP standardu. Seveda je pa za vse tiste, ki so na veliko razvijali in promovirali turbo mlinčke kot suho zlato, ta novi standard sedaj krivec za to da ne znajo narediti sodobnega motorja brez GPF. Na kupcih bo pa, da bodo pri novih motorjih izbrali pogon, ki ga bodo pač želeli imeti in bodo z njim potem še dolga leta živeli, bomo videli kaj bodo prihodnja leta prinesla, mislim da veliko zanimivega za nakup tudi pri klasičnih motorjih, nobenega smisla ni, da se nam kolca po "dobrih starih EURO 4" časih.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.681
3.566
113
Odlično, Piaggio je pa baje naredil skuter, ki je po euro7 štandardu. Zakaj bi zapravljal za aygo, če greš lahko s skuterjem. In zakaj bi za skuter če greš lahko peš (to je pa že euro8).

Ne, omejitve sploh niso problem ne, samo realnost (ta je bližje euro0 kot euro4) jih malo jebe.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Proizvajalci se prilagajajo regulativam inrazmeram na trgu. Če te zanima V8 NA bencinc lahko brez problemov opravi s to novo EURO normo, pač faila pri porabi goriva ampak to nima veze.

V prihodnje boš pač lahko izbiral 1.4 turbo ali pa 2.0 NA, oboje bo porabilo isto, samo eden bo brez filtra drugi pa z.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Mislim, da proizvajalce vozil v EU trenutno tepe dvoje: EURO norme in grozeče kazni zaradi CO2 izpustov njihove proizvodne flote. Mislim, da kazni stopijo v veljavo leta 2019. Vsaj tako pravi en star prispevek. Tako da V8 NA bencinar v EU ima vezo.
 

B81

22. jul 2007
34.483
8.956
113
Ce se mislijo tega drzat, bi se naj prepovedali stari oldtimerji in sportaki ali zakaj dvojna merila?
Itak pa butasto IMO.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Mejne vrednosti CO2 veljajo samo za nova vozila in zadevajo samo proizvajalce vozil, kupci tu nimajo veze.

Tehnične rešitve obstajajo, manjkajo samo produkti, ki pač vedno pridejo z neko zakasnitvijo, EU proizvajalci žal trmasto vztrajajo na tehnologiji katera je dovolj čista samo z uporabo GPF.

Alternativa brez GPF je čisto preprosta:
- varčen, poceni NA motor (a ni ironija, da je Yaris z 1.5 NA PFI motorjem je na tistem Prima testu porabil najmanj?)
- varčen, poceni NA motor z boostom elektrike (Prius je bil morda posmeh kar se tiče zmogljivosti, ampak tehnologija obeta veliko, drugo leto pride Auris z 2.0 hibridom in 180 KM)

Evropejci si pljuvamo v lastno skledo, danes ima Toyota majhen 4,8% tržni delež bomo videli do kam bodo prilezli čez 10 let.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.928
113
najrajš na babi
Odlično, Piaggio je pa baje naredil skuter, ki je po euro7 štandardu. Zakaj bi zapravljal za aygo, če greš lahko s skuterjem. In zakaj bi za skuter če greš lahko peš (to je pa že euro8).

Ne, omejitve sploh niso problem ne, samo realnost (ta je bližje euro0 kot euro4) jih malo jebe.

Z aygo lahk še babo pa froca na morje pelješ v klimatiziranem ambientu al pa pozim na smučanje v ogrevanem ambientu. Vse vkup je pa isto velko kot recimo piaggiev mp3. cena je tud tam, tam z mp3.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.657
1.582
113
Mejne vrednosti CO2 veljajo samo za nova vozila in zadevajo samo proizvajalce vozil, kupci tu nimajo veze.

Tehnične rešitve obstajajo, manjkajo samo produkti, ki pač vedno pridejo z neko zakasnitvijo, EU proizvajalci žal trmasto vztrajajo na tehnologiji katera je dovolj čista samo z uporabo GPF.

Alternativa brez GPF je čisto preprosta:
- varčen, poceni NA motor (a ni ironija, da je Yaris z 1.5 NA PFI motorjem je na tistem Prima testu porabil najmanj?)
- varčen, poceni NA motor z boostom elektrike (Prius je bil morda posmeh kar se tiče zmogljivosti, ampak tehnologija obeta veliko, drugo leto pride Auris z 2.0 hibridom in 180 KM)

Evropejci si pljuvamo v lastno skledo, danes ima Toyota majhen 4,8% tržni delež bomo videli do kam bodo prilezli čez 10 let.

Ti jaz povem kam bodo prilezli...nikam. Toyota enostavno ni po evropskem okusu, zato jih noben noče. Jasno da imajo super motorje, pa čisto ok avti so, samo nam pač ne dišijo. Ti jaz povem kako razmišljam in verjamem da nisem edini: vem da bom v prihodnosti imel hibrida, ker pač gre vse skupaj v to smer. Danes ga lahko kupim pri toyoti, ostali jih komaj rišejo. Ampak ga ne bom, ker mi toyota ne diši. Bom počakal da jih evropska konkurenca spravi v mainstream + nekaj let da odpravijo porodne krče. Torej trenutni avto bom še vozil nekaj let, potem pa kupim švabskega hibrida. Toyota pa bo še vedno na okrog 4,8%

In če mi daš na izbiro toyota 1.5 NA in VW 1.5 TSI vzamem brez pomisleka tsi, pa če toyota žere 5 litrov manj. Zato ker mi toyota ne potegne in zato, ker so turbo kosilnice dosti bolj zabavne za vozit kot NA motorji
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888 in Hondi

Steve

Guru
13. avg 2007
9.657
1.582
113
Ne obremenjuj se ti s tem. Dkv ne bo bankrotiral, ker je preveč pomemben v gospodarskem smislu za evropo. Par miljardic bodo plačali, anti dkv bote jokali dalje kako nepošten je svet, dkv pa bo šel lepo dalje
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Jaz pa mislim da se kar veliko ljudi obremenjuje z DKVji... čist brezveze kot je brezvezna ta debata. A na področju kurilnih naprav se kaj dogaja? Namreč kurišča so dost večji onesnaževalec (najbrž tudi kar se tiče famoznij trdih delcev) kot pa promet če se ne motim? Torej kako je pa kaj tukaj z "EURO" standardi?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.928
113
najrajš na babi
Švabarija ima obvezno pri trdih gorivih tiste filtre v raufnku. Je enkrat kle pr nas en švaba kr debelo gledal, kaj se to kadi iz raufnkov. Ni mogu verjet.