Volvo V60 plug in

2. okt 2016
13
0
1
#41
Torej...da malo nadaljujemo nebulozno debato.

...bla bla bla bla...vsak ve kaj rabi in kaj mu paše, univerzalnega recepta ni v "EV svetu" :)

enim paše hibrid, enim phev z malo baterijo, enim phev z srednjo baterijo, enim BEV...

meni osebno bi bil SUV z cca 15-20kwh baterijo top. Kaj ima kot ICe mi je dejansko vseeno, ker ga rabim res izjemoma in poraba ni važna. Je pa fajn, da ima samo šuko, ker potem je baterija bolj ohranjena, namreč močnejše kot je polnjenje, slabše vpliva na baterijo. Čez noč doma, pa komot pade v baterije preko 30kwh, kar je še pa još, potem pa polnjenje v službi...ni da ni.

Sem ga našel

Outlander 20kw

 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.235
25
48
#42
heh, ja...to je nekdo sam naredil, dvomim da bi se kdo tu upal tega it :)

Drugače pa to sem tudi jaz razmisljal...če bi nabavil outlanderja, bi imel na voljo toliko prostora, da ni problem še dat eno šaro ali pa dve baterij v kuferam :) pa se dobi ven 50kwh
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.235
25
48
#46
Imaš popolnoma prav. Zato jaz sploh nikol še nisem kupil novega avta (pa sem jih imel že 6), ampak vedno samo rabljene.
pa to ne drži samo za EV, pri EV pa pride bolj do izraza, ker ljudje mislijo "kdaj bom dobil razliko not", pa je itak nikol ne
 
20. sep 2007
8.801
204
63
#49
Neumno je nekaj prepovedovati. Nastavi se cenik, kjer bo tudi čas "parkiranja" na polnilnici upoštevan in se bo uporabnik odločil, kaj ima smisel in kaj ne. Če pa je zastonj, pa je diskriminatorno, da bi nekomu to prepovedal, ker njegovo vozila ne podpira nekega "standarda" hitrejšega polnjenja.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.235
25
48
#50
heh, svašta :)

Je pa tudi res kaj je Pubec rekel, pri nas še nekaj let ne bo frke, do takrat pa upam, da bodo tudi BEV bolj dostopni in v večjih avtih.

Čeprav...vprašanje kaj bi bilo bolj uporabni, ali PHEV ali 500km BEV? debata.
 
12. nov 2007
12.186
164
63
#51
No ja, mogoče imamo polnilnice ki so same sebi namen, dejansko prazne. Tiste ki so v mestnih središčih, nakupovalnih centrih ipd. so pa kar gledam več ali manj vse zasedene.

Če imaš EV se lahko voziš samo če nafilaš elektriko, to pa pomeni da rabiš polnilnico. Če imaš PHEV se furaš lahko tudi na fosilna goriva. Torej po logiki prioritet ima pure EV prednost pri polnjenju. Če sem štejemo še to da se PHEVi filajo z "gospodinjskim tokom" EVji pa z večjimi tokovi je logično da ne samo da zasedajo mesta ki jih ne rabijo, zasedajo jih precej dalj za isti doseg kot EV. Torej "prepoved" na nek način je čisto legit, čeprav je butasta rešitev sploh v informacijski dobi.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.265
98
48
#54
No ja, mogoče imamo polnilnice ki so same sebi namen, dejansko prazne. Tiste ki so v mestnih središčih, nakupovalnih centrih ipd. so pa kar gledam več ali manj vse zasedene.

Če imaš EV se lahko voziš samo če nafilaš elektriko, to pa pomeni da rabiš polnilnico. Če imaš PHEV se furaš lahko tudi na fosilna goriva. Torej po logiki prioritet ima pure EV prednost pri polnjenju. Če sem štejemo še to da se PHEVi filajo z "gospodinjskim tokom" EVji pa z večjimi tokovi je logično da ne samo da zasedajo mesta ki jih ne rabijo, zasedajo jih precej dalj za isti doseg kot EV. Torej "prepoved" na nek način je čisto legit, čeprav je butasta rešitev sploh v informacijski dobi.
Večina PHEV-jev (razen Outlander, pa mogoče še kakšen) sploh nima priklopa za hitro polnjenje, tako da ne razumem, zakaj bi PHEV-ji zasedali hitre DC polnilne postaje. Poleg tega, mislim da ima i3 REX z veliko baterijo tudi ICE. Se mu bo prepovedalo polnjenje na CCS hitri polnilni postaji, ker ima tudi ICE, pa čeprav na hitri polnilni postaji polni enako hitro, kot ostali BEV-i?

Pri navadnih polnilnih postajah pa ne razumem, zakaj bi omejevali PHEV-je? Se raje vidi, da kurimo bencin in onesnažujemo zrak v urbanem območju, kot da vozimo na elektriko? Kdo pa garantira, da bi v času mojega morebitnega polnjenja polnil BEV in da polnilna postaja ne bi samevala?

Kaj bo potem naslednji korak? Da bodo prepovedali BEV-je, ki polnijo le z eno fazo in bodo lahko polnili le tisti s tri faznim polnjenjem?
Naslednji korak bo, da bodo tisti s 22kW tri faznim 32A polnjenjem hoteli prednost pred 11kW tri faznim 16A polnjenjem.

Kje se konča?

Kdo bo vse to ločeval? Redarji (haha)?

Nesmisel in neumnost.

Mimogrede, lastniki PHEV-jev lahko argumentiramo, da ker imamo tipično manjše baterije kot BEV-ji in ker imajo BEV-ji že domete 300+km, PHEV-ji pa le 50+km, da imamo mi večjo prednost polnjenja na polnilnih postajah, ker zakaj bi lastnik BEV-ja s 300+km dosegom sploh potreboval polniti na javni polnilni postaji? S 300+km dosegom bi načeloma brez problema moral pokriti potrebe po dnevnih vožnjah, s 50+km pa ne.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.265
98
48
#56
Tako je. O tem smo že imeli debato nekje.

Že zdaj se Outlander PHEV-ju ne splača polniti na CHADEMO plačjlivih polnilnih postajah na AC križu, ker polni prepočasi (s 24kW oz nekaj takega), polnjenje pa se zaračunava na porabljen čas.
 
14. avg 2009
6.377
356
83
#57
Se mi zdi, da ste slabo prebrali članek zgoraj - govora je predvsem o hitrih polnilnicah NA AVTOCESTAH in tu se žalibog strinjam z njihovim razmišljanjem.

Pa še nekaj sem izluščil iz zapisanega - mnenje je, da je nepotrebno delati hitre polnilnice če jih zasedajo "počasni" - ERGO 10 hitrih + 10 počasnih na isto lokacijo pa je gmah!
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.265
98
48
#60
Se mi zdi, da ste slabo prebrali članek zgoraj - govora je predvsem o hitrih polnilnicah NA AVTOCESTAH in tu se žalibog strinjam z njihovim razmišljanjem.

Pa še nekaj sem izluščil iz zapisanega - mnenje je, da je nepotrebno delati hitre polnilnice če jih zasedajo "počasni" - ERGO 10 hitrih + 10 počasnih na isto lokacijo pa je gmah!
Moj prvi odstavek je bil o hitrih polnilnih postajah na AC križu.