Volvo V60 plug in

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
#21
mtl, strešni kovček ni problem, bi ga dal gor, če bi ga rabil, to da uradno ni podprt, ne pomeni da ni drugih načinov.

Tudi prtljažnik ni problem, je dovolj velik.
Ampak moja jamra da zadaj ni prostora, tega pa prej nisem mogel vedet, meni se je zdel kul, ampak je verjetno drugače, če sediš not dlje časa, kot pa nekaj minut, pa še pedenaš kakega otroka, ipd :)

Je pa res, da je bila prej navajena na 508 RXH, ki je pač ladja glede na volta, če bi šla direktno iz P206 bi verejtno drugače govorla :)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
202
63
Kras
www.mtl.si
#22
Marsikaj se da, ampak tudi minimalne možnosti, da mi 500km od doma z družino v avtu in na poti na dopust, odpeketa strešni prtljažnik, jaz pač ne bom tvegal. Ampak to sem jaz...
 
27. jul 2007
33.492
282
83
pri taščici
#23
Se je lepo razvila debata.
In ja, mtl te postavi na realna tla. Hanzi bi imel 8 (da ne bi rustala), imel bi v60, se raje xc90 v hibrid verziji, ampak ko na koncu crto potegne, ugotoviš da ni vredno se v službi prostituirat za to da bom imel pleh doma, ki bo 6s imel do 100, pa porabi liter na 100, s katerim bom delal 10kkm
Darjan, otrok zadaj zna sam sedeti. ;)
Glede volva. Ko te mtl postavi na realna tla, ugotoviš da ne rabiš.imeti 280 konjev vsak dan, da je okoli servisa najbrž vse res (da ga ni, kar pa bodo znal popraviti bo pa zlatarsko).
Če sem prav razumel v nek yt posnetku, naj bi volvo na elektriko odpeljal 35km.
Za moje klance najbrz premalo, nazaj grede bi sel na dizla, najbrz.
 
Všečki: MaverickT

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
#24
"mtl postavi na realna tla", to je pač objektiven poglej iz čistega stroškovnega vidika. V tem primeru se vedno splača nakup nekaj let stare dizel škoda za nekaj jurijov. Jaz sicer res gledam max iz vidika ekonomike, ampak iz "PHEV vidika".

Anyhow, volvo v60 je sicer zanimiv, a sem se bolj ogrel za outlanderja PHEV. SUVi so me vedno bolj privlačili od karavanov. 20cm je oddaljen od tal, pa še 4x4 je, po potrebi.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
202
63
Kras
www.mtl.si
#25
"mtl postavi na realna tla", to je pač objektiven poglej iz čistega stroškovnega vidika. V tem primeru se vedno splača nakup nekaj let stare dizel škoda za nekaj jurijov. Jaz sicer res gledam max iz vidika ekonomike, ampak iz "PHEV vidika".

Anyhow, volvo v60 je sicer zanimiv, a sem se bolj ogrel za outlanderja PHEV. SUVi so me vedno bolj privlačili od karavanov. 20cm je oddaljen od tal, pa še 4x4 je, po potrebi.
Hm, lepo mi postavljaš besede v usta, ki jih NIKOLI ne bi izrekel in zraven vpletaš še dizelsko Škodo čisto brez razloga. Upam, da ti je odleglo.

Ti bom pa napisal direktno za kaj gre, ker očitno ne razumeš: gre enostavno za risk management: in ta je pri tem tvojem Volvu PHEV enormen. Zato je tudi cena rabljenih takšna kot je. Si se vprašal recimo zakaj Priusi (tudi PHEV) tako držijo ceno? Ker tveganja praktično ni. Zato ga ne boš dobil za 15 jurjev.

Pa še tole, če smem dodati: vse tvoje pisanje tukaj gor lepo kaže, da se obnašaš kot otrok, ki vidi nekaj novega in je popolnoma navdušen nad tistim (vključno z zaslepljenostjo pred morebitnimi slabostmi), dokler čez 5 minut ne pride nekaj novega mimo, ko se zgodba ponovi. Beri spodaj.

Mi je žal, da ti bom še Outlanderja PHEV sesul, ampak zadeva v zadnji iteraciji ima slabih 10kWh baterijo, žre pa zaradi svoje oblike in teže konkretno več, kot recimo tvoj Volt. Ti si izpostavljal kot primarni razlog menjave, da ti malo baterije zmanjka. Ostalo pa sam poveži.

No, sedaj si sicer prešel na kvazi prostornost in 4x4 in višje sedenje. Kar so čisto korektni razlogi, ampak moj vtis (ne nujno pravilen) je, da prilagajaš zahteve trenutni izbiri.
 
Nazadnje urejeno:

NekdoK

Fizikalc
17. jun 2008
2.184
3
38
EU
#29
Če povzamem, PHEV se zares splača le na krajših relacijah (npr. v mestih) ter občasno malo daljših progah in če imaš možnost dnevnega polnjena vsaj na eni lokaciji, najboljše pa kar na obeh (dom/služba). Drugače pa je to potratna kanta in se bolj splača imeti običajnega hibrida. Sem to prav zajel?

Kje je tu potem EV? Ker ta je tudi kvečjemu za krajše razdalje (sam vsaj v štartu zares veliko plačaš za to baterijo, potem pa naj bi skozi leta uporabe nekje povrnil to). Kje je potem prednost PHEV? Da te kljub temu lahko po potrebi pripelje na daljše relacije, čeprav zelo potratno?

Morda preveč splošno vprašanje za tole temo o Volvotu:oops1:
 

krava

Fizikalc
5. sep 2007
2.860
17
38
kacnje.blogspot.com
#30
PHEV avtomobili vseeno niso tako zgrešeni. Po eni strani jih lahko gledamo kot miniEV, po drugi strani pa kot maxihibrid.
Torej s PHEV Priusom se lahko voziš kot z navadnim Priusom, vendar imaš to prednost, da lahko (če imaš možnost) napolniš z elektriko in se pelješ iz Kamnika v Ljubljano na elektriko (recimo, da je brezplačna :p). Če tam spet napolniš in se vrneš (pri novejših PHEV tam skoraj ne bo treba polniti), si zmagal, saj si uporabljal avto kot EV (pustimo vnemar morebitno ceno elektrike in drkarije s kabli, karticami ...). Če pa nimaš volje/časa, pa avto uporabljaš tako, kot pač vse ostale ICE avte s to prednostjo, da se vmesna vožnja spet obnaša kot hibrid (varčevanje, regeneracija, izpuh ...).

Meni osebno so PHEV zato "way to go". Nisi omejen, koristiš pa dobro iz dveh svetov. Seveda je na proizvajalcih, da naredijo dober kompromis velikosti baterija, hibrida, motorja ... Kolikor sem teh stvari imel možnost videti od blizu ali preizkusiti, je Toyota Prius zakon. Pri njej me sicer motijo druge stvari, ampak PHEV del pa je odličen. Za ostala podjetja nisem tako prepričan, da so vse že razumeli. Delajo pogosto bolj na silo.
 
Všečki: Gonzo and NekdoK

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
#31
Toyota phev ima premali ev domet, vsaj ene 10kwh baterija se rabi...ampera, volt, outlander, v60...tu pa se mislim da konča od realnih opcij, pri novih je več izbire, samo tisto je bogatija brez ROI
 
27. jul 2007
33.492
282
83
pri taščici
#32
Kot sem napisal
Volvo je premočan za sparanje.
Celo te cestnina,
Cepi te zavarovanje
Cepi te nabavna cena
Cepijo te servisi.
Poraba nafte pri 200+ konjih, avtomatiku in 2t tudi ne moreš pričakovati pod 5.

Se v A8 hibrida so vtaknili 2.0 bencinarja, pa je to številko večji avto od V60.
V tega volva bi.moral dat 1.6 (1.8)mlincek pa vecjo baterijo.
Vsaj jaz bi raje kupil tak avto.
Ker 280 konjev varčno uporabljat na nasih cestah je....jih je 100 polna kapa.
Kar povej mi kdaj si rabil v normalnem.prometu (z zeno in otrokom na zadnjem.sedezu) pospešek 6s do 100?
Je pa fajn imeti tak pospešek. V neki.petardi, ne pa 2t karavanu
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
#34
Torej...da malo nadaljujemo nebulozno debato.

...bla bla bla bla...vsak ve kaj rabi in kaj mu paše, univerzalnega recepta ni v "EV svetu" :)

enim paše hibrid, enim phev z malo baterijo, enim phev z srednjo baterijo, enim BEV...

meni osebno bi bil SUV z cca 15-20kwh baterijo top. Kaj ima kot ICe mi je dejansko vseeno, ker ga rabim res izjemoma in poraba ni važna. Je pa fajn, da ima samo šuko, ker potem je baterija bolj ohranjena, namreč močnejše kot je polnjenje, slabše vpliva na baterijo. Čez noč doma, pa komot pade v baterije preko 30kwh, kar je še pa još, potem pa polnjenje v službi...ni da ni.
 

krava

Fizikalc
5. sep 2007
2.860
17
38
kacnje.blogspot.com
#35
Toyota phev ima premali ev domet, vsaj ene 10kwh baterija se rabi...ampera, volt, outlander, v60...tu pa se mislim da konča od realnih opcij, pri novih je več izbire, samo tisto je bogatija brez ROI
Domet na elektriko (pri primerjanju povsod upoštevamo podatke proizvajalca) je pri Priusu Pluginu 50 km. Ima skoraj 9 kWh baterija (pišem po spominu). Glede na izkušnje, ki jih ima Toyota, so verjetno dobro preračunali velikost baterije. Meni se zdi Prius Plugin ta trenutek najboljši izbor, če iščemo malo bolj moderno zadevo pod pokrovom (gledano s stališča razvoja pogonskih goriv).
Sam se ne odločim zanj predvsem zato, ker je prenizek, (še) nima štirikolesnega pogona in ni karavanske oblike. No, pa smotana Toyotina armatura, pa to se nekako preživi. Pred dvema letoma sem napisal tole recenzijo o Priusu (še bilo Plug In modela).

Da ne zaidemo preveč iz teme - meni je sicer zgoraj omenjeni Volvo precej všeč. Po drugi strani pa ima hibridni pogon narejen precej na silo, pa precej močan ICE motor vleče s seboj. Stroškov, ki jih omenjajo zgoraj, pa ne morem komentirati, ker ne poznam.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
#36
Aha vidim zdaj, nov model

The second generation Prius plug-in is based on the fourth generation Toyota Prius (model XW50) outfitted with a drive system powered by an 8.8 kWh lithium-ion battery.[

ampak to je bogatija ker še ni rabljenih za 15k. Nov EV, Phev, ipd, so ROI-
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
202
63
Kras
www.mtl.si
#37
meni osebno bi bil SUV z cca 15-20kwh baterijo top. Kaj ima kot ICe mi je dejansko vseeno, ker ga rabim res izjemoma in poraba ni važna. Je pa fajn, da ima samo šuko, ker potem je baterija bolj ohranjena, namreč močnejše kot je polnjenje, slabše vpliva na baterijo. Čez noč doma, pa komot pade v baterije preko 30kwh, kar je še pa još, potem pa polnjenje v službi...ni da ni.
S temi zahtevami lahko kar zaključiš iskanje, saj žal v tvojem budgetu, ni nobenega vozila :(.
 
27. jul 2007
33.492
282
83
pri taščici
#38
Poraba ni vazna, registracije bos pa placal ko žuti.
Zato da bos pol tone s seboj vlacil za nekajkrat letno.
Tukaj se mi na papirju zdi boljsa resitev rex pri I3.

Kako se placa cestna taksa in zavarovanje pri EV.
Za hibride in plug in se placa samo od ICE, kako pa pri EV.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
#39
neka olajšava je.

ja, i3 je top, ampak predrag in premali kot glavni avto, bo ga pa nabavila moja ko padejo cene rabljenim

realna opcija je tako še vedno samo v60 in outlander, pridejo sicer kmalu novi phev,ampak o tem sem že povedal mnenje