Volvo V60 plug in

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
#2
Zgleda ni interesa :)

Drugače pa top kombinacija, 12kwh baterija, 100% EV pogon do 125kmh, plugin, in DIZEL.

Je lahko kaj boljšega kot to? No...kakšna 20kwh baterija bi bila ja :)
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.467
167
63
#3
Hja, dokler bodo proizvajalci PHEV-jov lovili le WLTP številke izpustov CO2/km, da 'ujamejo' subvencijo, bodo baterije ostale na kapaciteti, kot so.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
#4
Misliš da ni fizičnih ovir? Sicer pa tudi 50km v eno smer je ok.

Mene bolj zanima, pa nikjer ne najdem, če je to neto ali bruto kapaciteta, in če je neto kako to da samo 50km, ker to je več kot ima ampera, pa lahko naredim 80km z njo...nekaj sem gledal na netu podatke o porabi, pa je nekje pri 16kwh na 100km, enako kot volt.
 
12. nov 2007
12.305
208
63
#6
Zgleda ni interesa :)

Drugače pa top kombinacija, 12kwh baterija, 100% EV pogon do 125kmh, plugin, in DIZEL.

Je lahko kaj boljšega kot to? No...kakšna 20kwh baterija bi bila ja :)
A to je govora za prešnjo generacijo vulve? Problem je to da je to izvenserijski avtomobil, pri nas se sploh ni prodajal, servisa nimaš, pa ne pozabimo da je uradni servis pri vulvi tradicionalno "zlatarski". Kako že pravijo na jugu, s palico od daleč se ga nebi dotikal!:fredi:
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
#8
Utisevalec, ja. Saj tudi za volta ni servisa, pa ga imam :) ICE šraufa "vsak", EV pa se itak ne kvari ;)

Drugače pa jaz gledam 1. generacijo ja, druga pride baje letos oz 2019, samo tisto je pač bogatija. Če pa je nekdo iz katerogije "ima se može se", pa bo na voljo tudi plugin verzija XC90.
 
12. nov 2007
12.305
208
63
#9
Tale vulva je ista šmoren kot pugi ki si ga imel, kolikor gledam ima zadnjo os na elektromotorju, spredaj pa klasičen dizel. Baterije v gepack, nobene prilagoditve na EV. 2 toni avta zaradi tega, skratka nek frankenštajn z dvema motorjema. Koliko km/h sploh lahko vozi max. na EV? Pomojem že na regionalki preklopi na IC.

Skratka Ampera je napram temu volvu kot Ford T napram kočiji. Nima smisla to kupovat če hočeš EV vožnjo. Ta segment avtov je namenjen samo temu da ga imajo v letakih in pa na firmah kjer to povečini kupujejo nalepijo Eko nalepko na vozilo (in so eko firma) hkrati pa direktor ne ve da je EV (ga sploh nikoli ne polni, ker mu dol visi).
 
Všečki: Ogo

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
#10
Ja, samo pugi je bil top, kar se vsega tiče, le EV domet je imel 3-5km ker je pač bila 1kwh baterija. vulva ima 12kwh...torej top :)

Na EV lahko vozi max 125kmh, kot sem že napisal :)

Kaj potem predlagaš, kot EV voz, t.i. "family vag" ? pusti passata, ker je predrag.
 
12. nov 2007
12.305
208
63
#11
Sej imaš en kup vozil ki so v rangu "passata", zate pač predragi. Ampak to je realna cena, konekoncev kaj pa dobiš za tak denar od klasičnih vozil v tem rangu? Sam bi se naprej vprašal kaj je z vulvo narobe da stane 10-15k EUR oz. ali res ponuja vse to kar je napisano. Ker po drugi strani če rabiš plug-ina* vzameš joto priusa ali lexusa, imaš vsaj "preverjeno" tehnologijo pa servis.

* plugini se delijo na take ki imajo IC kot kombinacijo za doseganje nizke porabe in boljše zmogljivosti in pa take ki so REX (Ampera je na meji za REX, ker je primarno EV z opcijo ICja). Prvi niso namenjeni samo EV vožnji (seveda se jih da zato uporabljat, ampak to ni njihov namen), drugi so dejansko artefakt tega da je (bila) večja baterija dražja/tehnološko neustrezna od vgradnje IC sklopa.

Drugo kategorijo (kar jih pač sploh je obstajalo) izpodriva pure EV, prva kategorija bo ostala in obstala ker se bo samo tako dalo zniževat emisije (in sploh prodajat take avte) v prihodnje.

Tako da furaj Ampero še 3 leta, vmes prihrani za nek EV z 500km dosega in je to to! Če rabiš večji avto nabavi še eno A6/serija 5/E klaso dizel pa se furaj s tistim, za EV apetite lahko kupiš zraven pa še en EV jajc. Prideš ceneje skozi!:D
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
#12
Nič ni narobe, pač hibrid ki ne drži cene, poglej si 506 RXH kak top avto je, pa kako smešno ceno ima. Pač trg...

Če se ti zdi vulva z 2T odvečne teže, kaj boš šele rekel, ko bo prišel ven karavan z 500km dosega in samo težo baterij 1T, katere kapaciteta se nikoli ne bo v celoti porabilo, razen 1x letno na hrvaćko.

Torej pure EV z 500km dometa, bo imel enako težo zaradi "odvečnih" baterij, kot ICE + 50km dosega = kar je dovolj za 99% folka in njihove vsakodnevne potrebe. Še vedno se mi zdi kombinacija dizl+50km EV dometa boljša varianta, kot 500km EV, ker z dizla vseeno prej natankaš. Za kuča poso pa je 50km dovolj.

Katerega lexusa si imel to v mislih?
 
12. nov 2007
12.305
208
63
#13
Glede lexusa pojma nimam če že obstaja kakšen v plugin verziji. Ampak kot hibrid koncept (plugin) mi je tisti od toyote vedno bolj všeč. Mala baterija za krajše premike in nižje potrebe po moči, ostalo pa furaš v hibridnem načinu.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
202
63
Kras
www.mtl.si
#16
To ni ekonomično, ker je vseeno poraba visoka.
Smo že imeli to debato. Ti pač gledaš samo porabo, medtem ko bi moral celoten strošek avtomobila.
In s tem, da gledaš samo porabo, si pripravljen sprejeti kakršnokoli ''tveganje'' pri avtomobilu, samo da ti gre v budget. S tvojega vidika čisto pravilno, z vidika povprečnega kupca pa po moje popolnoma nesprejemljivo.
Namreč, zaenkrat ti zadeva laufa (ti srčno želim, da ti tudi vnaprej), ampak če boš enkrat nabasal na problem (pri Voltu bo verjetno celo rešljiv, zaradi stručkotov za Ampere pri nas in izredno velikega znanja dostopnega na spletu - veliko uporabnikov in forumov), pri Volvu pa kar malo dvomim, da ga boš rešil in ostal s ''poceni'' 20.000 EUR vredno nepremičnino pred vrati, hkrati pa boš avto rabil nujno, se zadeva podre. Ampak ti recimo si to pripravljen sprejeti, samo da imaš porabo goriva 0.

Povprečen kupec rabljenega vozila bo recimo tekel v drugo stran od takega Volva hibrid kolikor mu bodo noge dale. Ti je že en v temi o Amperi razložil zakaj.
 
24. sep 2012
2.949
80
48
#17
Pri PHEV za moje pojme ni tak problem masa ampak prostor, ki ga zavzema pogonski sklop.

Po mojem bi morali narediti tako, da je manjši motor v zadku kot recimo pri Twingu, Smartu. Samo da to zbašeš v en večji avto, baterija je pa tako kot pri vseh EV v dnu po sredini vozila. Motor zadaj pa zato, da nimaš tistega sredinskega tunela za izpušno cev, ker maš tam baterijo. i3 REX je blizu temu, ampak prešvoh motor in premajhen avto.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
#18
Samo potem naletiš na problem prevelike porabe na dolgih relacijah in če sploh tak mlinček zmore dovolj moči (- problem i3)

Po drugi strani pa je res brezveze imeti dizla, ki se rabi enkrat na nekaj mesecev, pa še zdravo za motor to verjetno ni.

Same probleme prinašajo ti EVji ;)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
202
63
Kras
www.mtl.si
#19
Aja, pa še nekaj. Tukaj sedaj jamraš, da ti je Ampera premajhna. Torej si dejansko naredil še dodaten kompromis na samem avtu in ''trpiš'' neprimeren avto za tvojo uporabo.
Recimo sam sem bil zelo zagret za Ampero, vendar ko sem jo dejansko v živo videl, je odpadla. Prtljažnik bi morda, morda še preživel s kar nekaj potrebnimi kompromisi, ampak dejstvo, da strešnega prtljažnika ni, je pa črtalo avto. Ker to pomeni, da bi moral imeti še en avto zraven, kar pa potem popolnoma izniči stroškovno kalkulacijo.