Volvo V60 plug in

12. nov 2007
12.186
164
63
#62
Pa sej a lahko filaš preko dveh priklopov na postajah? Recimo sem prišel z e-biciklom na neko javno polnilnico pa na šuko ni pustilo polnit ker je bil tam dokiran en nissanov list.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.265
98
48
#64
Glede na to, da imajo hitre polnilne postaje CHADEMO in CCS priklopa, na katerem lahko polnijo skoraj le BEV-ji, ne vidim, v čem je problem.

PHEV-ji, ki imajo Type2 priklop sicer lahko polnijo tudi na hitrih polnilnih postajah preko type2 vtikača, vendar zakaj bi to motilo lastnike BEV-jev? BEV-ji itak polnijo na CHADEMO ali CCS, type2 je pa bolj back-up, če je kateri od njiju že zaseden.
CHADEMO in CCS se hkrati ne uporablja, med tem kot type2 + (CHADEMO ali CCS) pa se lahko.

Poleg tega pa kaj bodo zagovorniki rekli na Leaf-a 2 s 40kWh baterijo, ki ko se le ta zagreje, na hitri polnilni postaji polni le z 18kW? A to je pa ok?

Kot sem že rekel. Nesmisel in neumnost. Zaračunavanje in trg bosta naredila svoje.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.265
98
48
#65
Da polnijo, samo ne s priklopom za hitro polnjenje (kot replika, da samo tak 1 primerek lahko uporablja priklop za hitro polnjenje).
Petrol zaračunava priklop tudi na type2 polnilni priključek na hitrih polnilnicah: http://www.petrol.si/na-poti/za-voz...e-polnjenja-na-javnih-elektricnih-polnilnicah

Kateremu PHEV-u se splača polniti s 3.7kW moči npr. 1 uro, v kateri bo napolnil baterijo s 3.7kWh, s katerimi bo naredil 20km, plačal pa 12 EUR?