Vodik - gorivo prihodnosti?

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.624
198
63
#44
16. avg 2007
7.407
482
83
#45
ja kot da bencinska cisterna ni še nikoli šla v zrak. Kot da skladišče lesa ni še nikoli ni šlo v zrak. Skladišče raket tudi ne.
Pa še vedno vse uporabljamo.
tudi cepelin je zgorel. Pa se v svetu še vedno vodik uporablja.
pač je poknilo jebat ga
 
Nazadnje urejeno:
16. avg 2007
7.407
482
83
#47
to je res. Ampak pomojem ne bo nič spremenilo. Še vedno jih bo enako malo še naprej :D Pa če bi to razneslo ali ne.
Je preveč komplikacij z transportom in shranjevanjem vodika, da bi bilo smiselno v velikem obsegu.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.470
168
63
Obišči stran
#49
Za težke tovornjake bi znala biti še vedno OK rešitev, bolj kot baterije (vsaj kakor zdaj kaže). Ker za 40-tonski šleper premikat rabiš tem eni 120 kWh na 100 km, kar za en šiht (8 ur neto vožnje pri 90 km/h) pomeni 850 kWh baterijo. SIcer ima pol ful časa da ne nafila, ampak če pogledaš počivališča (100 kamionov recimo na enem) je to 85 MWh za pripeljat v cca 15 urah (če odštejemo možnost, da sta 2 voznika).
Da ne govorimo o tem, da je s sednjimi baterijami skoraj 1/3 mase kamiona baterija, Nesprjemljivo, ker je tovora premalo. Posoda za vodik + gorivna je tu videt boljša rešitev, plus: če govorimo le o tovornem prometu, se rabi veliko manj gosta mreža polnilnih postaj. Le vsakih nekaj 100 km (recimo ena na 300 ali 500) ob AC (plus kaka v logističnih centrih). Za transport blaga potem lokalno pa seveda BEV kamioni ...
 
16. avg 2007
7.407
482
83
#50
ja ampak vodik ma eno drugo lastnost, ki zadene naredijo "malo bolj zapletene" Vrelišče ma na 20°K, Torej če hočeš tekočega moreš met noro nizke temperature.
Če ga hočeš neke resne uporabne teže, ki ne zasedajo ogromno prostora maš takoj tam 700 barov, kar ni več hec. Pol paš še 4-75% razpon za vnetljivost. Kar pomeni da praktično v vseh pogojih pokne. Potem je tu še problem hranjenja, ker so atomi tako mali, da pobegnejo iz vsakega rezervarja.

Nevem no. Nima to neke prihodnosti kot gorivo v tovornjakih ali avtih.
 
10. sep 2007
10.638
63
48
#53
Vodik namesto baterije je več ali manj brcanje mrtvega konja. Isto kot leteči avtomobili.
Se pravi je tvoje mnenje, da so vi pri Toyoti popolnoma neumni oz. Japonci na splošno?

...Musk je pa genij ffs. :D

Vodik ima absolutno prihodnost, samo najprej bi bilo treba obnovljiv vir bedake stlačit v zapor zaradi zločinov proti človeštvu in postavit vrstni red energijskih virov na novo.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
4.677
43
48
www.jernej.org
#54
Tudi ta baterije niso za nkamor. Očitno bo v prihodnosti pač nekaj drugega na voljo.
Saj se zavedaš, da je mnogo različnih tehnologij za baterije. Konec koncev je tudi vodik neke vrste "baterija". Kakšne baterije bomo (bodo) imeli v prihodnosti, pa še nihče ne ve. Mogoče bo enkrat baterija v velikosti trenutne AA baterije zmožna poganjati avto par tisoč kilometrov ali še več.
 
10. sep 2007
10.638
63
48
#55
No to slednje ve fizika. Že dolgo niso kaj bistveno popravili baterij. Nekaj novih materialov pa likvidacija nekaterih postopkov/žlahtnih kovin je bilo oz sploh še bo možno.
 
24. sep 2012
3.220
134
63
#56
Fizika temelji na trenutni tehnologiji materialov, vedno se pa lahko to spremeni in bo fizika potem spet druga. Ne pravim da se bo nek preboj kar naenkrat zgodil jutri, ampak toliko resourcov kot zadnja leta gre v razvoj baterij še nikoli v vsej zgodovini baterij ni šlo, tako da jaz sem optimističen. Treba je pa vedeti da tudi ko bomo že imeli izboljšano baterijo, bo verjetno preteklo vsaj desetletje, da bo taka baterija dejansko v kakšnem avtu.
 
10. sep 2007
10.638
63
48
#58
Torej kak boš zgoraj opisane probleme rešil?
pa dodaj še pridobivanje vodika v velikem obsegu. Oziroma od kje boš jemal enormne količine energije za to pridobivanje? Ker namreč v elementarni obliki vodika na zemlji praktično ni
To je pa point drugega dela mojega posta. Ogromne kolocine poceni energije iz sodobnih molten salt reaktorjev bi lahko vodiku omogocile prihodnost.

Z vodikom bi pokrili potrebo po tekocih gorivih, proizvodnja bi pa delovala kot velika baterija.

Tak future je vedno dlje zaradi ekofasistov, ki ne obvladajo osnovne matematike in mislijo da bo nakup tesle in ukinitev plasticnih slamc resilo planet. Nemcija bi lahko z enakim vlozkom v nuklearke kot v ove zdaj bila ze zero co2 drzava.

Veliko je ze zelenckov, ki ugotavlja, da matematika ove ne stima in se zavedajo, da je skoraj vse dobro kar se je zgodilo na tem planetu zasluga energij vseh oblik, ki se jih ne da kaj veliko znizat.
 
16. avg 2007
7.407
482
83
#59
Ok kao rešil si en problem kaj pa ostale?
Pa nimajo ekofašisti tu nič zraven, ker ma vodik iste lastnosti že od velikega poka dalje. Kako boš shranjeval in prevažal ta vodik?
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.470
168
63
Obišči stran
#60
Kot se ga sedaj. Saj deluje. Kot rečeno, za osebne se mi ne zdi praktično, za tovorne pa veliko bolj kot sedanja ali naslednja generacija baterij. Masa v vozilu je pri tovornem prometu pač praveč pomembna, da bi baterije s sabo tovoril ....