Velik problem menjava grelnih svečk Mercedes

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.396
5.901
113
pri taščici
Crash: a je katera firma ze napisala v navodila za servisiranje menjavo grelnih svec preventivno zaradi tega da se ne bi zapekle? V mojih za Dti mislim da niso omenjene.
in ja hudic,imam 190kkm,hvala da vem za podatek o tem na teznu ce bo potrebno. A jih naj poberem ven pa namazem s kaksno zavbo?
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.394
1.013
113
Celje
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Zetor pravi:
Igi primerjas doktorja mehanika ki popravlja vse znamke avtomobolov od zavor,svecic,sklopk,motorjev...do enega moterja klim ki vsak dan vrta luknjo v zid spelje 3 metre cevi zvakumira poveze dve zici in to je vse dan za dnem dan za dnem... Monter ima na veliko za 3k orodja pri mehaniku so toliko vredna samo garazna vrata..... FDV jevci ti pa prikimavajo...katastrofalno mislenje popolnih nepoznavalcev. Nisem mehanik je pa moj sosdd in vidim kaj in kako je v tistem poklicu.. Klime lahko montira vsaka babi ,pogoj je edino da nima vrtoglavice zaradi visin drugo se nauci prvi dan do kosila.
Povej temu nespotu da za profi mojsre obstajajo detektorji za instalacije v zidovih.
.

Govorimo zgolj o odgovornosti. Zakaj ze bi jo moral en monter klim prevzemati, gospod mehanik pa ne?
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Crash: a je katera firma ze napisala v navodila za servisiranje menjavo grelnih svec preventivno zaradi tega da se ne bi zapekle? V mojih za Dti mislim da niso omenjene.
in ja hudic,imam 190kkm,hvala da vem za podatek o tem na teznu ce bo potrebno. A jih naj poberem ven pa namazem s kaksno zavbo?
Ja Hanzi, takoj jutri jih poberi ven pa namaži. Čeprav mislim, da si malo zamudil" preventivno" menjanje žarilnih sveč.
Če se ti bo pa katera odlomila, boš pa sploh videl, da je bilo zelo potrebno.
grims-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.396
5.901
113
pri taščici
Za ceno menjave svec ki se zaplete na uradnem mb servisu jaz dobim skoraj se en tak avto kot je moj.
ozkroma tega po delih prodam. Vseuporabnorazensvec. Ni hudica da za turbino. Bosch pumpo pa kaj podobnega ne dobim vsaj nekaj drobiza.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Saj zato pa pravim, zakaj bi jih ven pobiral pa reskiro..če ti vžiga, se voziš pa je. Ko in če bodo crknile, jih pa greš menjat..ni treba preventive.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
Hm, če me spomin ne vara pri 1.9 tdiju interval menjave grelnih svečk ni predpisan. Sam sem menjal komplet pri 180.000, ko je prva crknila. Cena za komplet je bila celih 40eur za identične kot so bile noter, tako to ni ravno nek strošek.
 

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
Dejstvo je, da je vozilo zanemarjeno in slabo čuvano. Strošek, ki se pri taki stari navzdrževani gajbi nabere v 20letih je zanemarljiv.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.227
4.712
113
Mislim, da kot monter klime nisi kriv, da si naletel na nekaj v zidu, na kar naročnik ni opozoril in mu nisi že v začetku povedal višjega stroška. Za naročnika je to pač dodaten strošek.
Druga varianta, ki si jo ljudje danes želijo, je fiksna cena vnaprej. Tam seveda ne more biti drugače kot da vsakemu naročniku zaračunaš nek "rezervni sklad", da ne crkneš, ko pride do nepričakovanega dogodka. Torej pri montaži klime vsi plačamo več in smo solidarni s tistim, ki je na nek način odgovoren za dodatne stroške. Mislim, da to ni najbolj pravična pot.
Če mehanik vnaprej pove, da se stvar po njegovih izkušnjah lahko zakomplicira in bodo stroški višji, je bil dovolj fer. Saj ni on naredil vozila, ki ni predvideno za popravljanje, temveč neka renomirana tovarna. Odpiratelj teme naj v nemških avtomobilističnih revijah povpraša, če Mercedes misli, da so njegova vozila za neko resno daljšo uporabo ali bolj za gledanje. Glede na to, da še njihov servis ni prepričan, kako bi to menjal...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
dvakrat si zahebal,
prvič, ker si vrtal brez, da bi z detektorjem kovine prej preveril in drugič, ker najbrž nimaš zavarovanja za odgovornost pri delu
vsi grešimo
povedal sem ti s prve roke, ker sem leta montiral ozvočenja po zgradbah ipd. in je bil Hilti na dnevenm redu

kar se tiče svečk, preden še vsak svoj super avto napiše, kako ni imel težav pri menjavi, človeka pa zanima samo za MB:
dejstvo je, da se tako vbrizgalne šobe kot grelne svečke zapečejo in pride tudi v primeru alu kosov do oksidacije aluminija
posledično se vbrizgalne šobe odstranjuje s hidravliko s podlaganjem, obstaja oseba, ki to pride narediti v delavnico in računa 50-80€/po šobi (!) kar je zanemarljivo, če se že kdaj sprobal zadevo odstranit

podobna zgodba je z grelnimi, rade počijo, spodnji del ostane v glavi, obstaja celo DELPHI orodje (pa še kakšno), ki omogoča odstranitev spodnjega dela svečke brez demontaže glave motorja

danes bi vsi imeli ceno menjave "na čez", ko pa se na 10 let+ starem avtu kaj odlomi, pa za dodatne stroške nočejo slišati
"Moji" mehaniki to uredijo preprosto - dajo na delovni nalog "izredni stroški do max ____" in stranka podpiše
v kolikor ni pripravljena sprejeti zadeve, tak avto že vnaprej prijazno odslovijo
 

jesen

Pripravnik
18. okt 2010
565
5
18
O fiksni ceni ni bilo govora, gre za približno ali okvirno ceno, ki pa bi si jo stranka želela vedet iz že preprostega razloga, da se lahko odloči, če si tako velik strošek lahko privošči, še bolj pa stoji odločitev, ali je tako visok strošek še sploh ekonomsko upravičen. Vemo, da nihče ne popravlja na primer fena za lase za 30€, če ga za manj dobi novega, v tem primeru ga zavrže. Pri avtu je pa le malo drugače, razumem, če pride do večje okvare kot zaribali ležaji na gredi motorja, počil blok motorja, itd, pa še to se rešuje z zamenjavo rabljenega motorja. Kako se sliši, je menjal cel motor (ki mu je dobro služil) zato, ker je imel grelne svečke v okvari ? Od firme ki avto sestavi, proda bi pričakoval vsaj to, da se deli ki so vgrajeni in izpostavljeni, za delovanje nujni le te lahko pooblaščen servis normalno zamenja. S to debato, ki je poučna, zanimiva, po svoje pozitivna lahko pridemo do različnih stališč in sicer. Gledal sem kako v primeru loma svečke vrtajo, režejo navoje ,izd, da dobijo svečko ven. Vprašanje, ali v primeru loma svečke ostali del ostane v glavi motorja in kompresija ne gre ven ? To je zame bistveno vprašanje, ki riziko zelo zmanjša. Za moj primer je rečeno, da so štiri svečke slabe, dve pa ok. Če od štirih smo polovično uspešni in odvijemo dve, dve zlomimo, pomeni skupno štiri delujoče svečke ali 100 % več kot sedaj. Da mi avto vžiga tudi na dve (danes -3) bi na štiri že moral lepo vžgat. Da ne rečem, da bi bil velik uspeh če bi crknila samo ena. Pri tej teoriji je seveda bistveno vprašanje, ali svečka pri zlomu ostane za kompresijo še naprej čep, sam električni dovodni kabel se že ustrezno odstrani in se v bistvu nič ne spremeni za to svečko, ki ni delala prej in ne dela niti sedaj, ko je polomljena. Poznavalci ali je to dovolj trdna teorija, da drži kompresijo tudi v nesrečnem primeru, ali pa veselo piha iz cilindra ?
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.394
1.013
113
Celje
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
dvakrat si zahebal,
prvič, ker si vrtal brez, da bi z detektorjem kovine prej preveril in drugič, ker najbrž nimaš zavarovanja za odgovornost pri delu
vsi grešimo
povedal sem ti s prve roke, ker sem leta montiral ozvočenja po zgradbah ipd. in je bil Hilti na dnevenm redu

kar se tiče svečk, preden še vsak svoj super avto napiše, kako ni imel težav pri menjavi, človeka pa zanima samo za MB:
dejstvo je, da se tako vbrizgalne šobe kot grelne svečke zapečejo in pride tudi v primeru alu kosov do oksidacije aluminija
posledično se vbrizgalne šobe odstranjuje s hidravliko s podlaganjem, obstaja oseba, ki to pride narediti v delavnico in računa 50-80€/po šobi (!) kar je zanemarljivo, če se že kdaj sprobal zadevo odstranit

podobna zgodba je z grelnimi, rade počijo, spodnji del ostane v glavi, obstaja celo DELPHI orodje (pa še kakšno), ki omogoča odstranitev spodnjega dela svečke brez demontaže glave motorja

danes bi vsi imeli ceno menjave "na čez", ko pa se na 10 let+ starem avtu kaj odlomi, pa za dodatne stroške nočejo slišati
"Moji" mehaniki to uredijo preprosto - dajo na delovni nalog "izredni stroški do max ____" in stranka podpiše
v kolikor ni pripravljena sprejeti zadeve, tak avto že vnaprej prijazno odslovijo

Moja zgodba je izmišljena, je pa čisto verjetna.

Ampak spet če potegneš vzporednico z mehanikom. Meni si predlagal "dodatno" napravo za preventivo. Mehanik pa kar z navadnim natičnim ključem? Kolikor berem obstajajo specialne zadeve za to odstranjevanje. Zavarovanje odgovornosti bi mogoče njemu tudi prišlo prav. A to ne gre pod zavarovanje, če se mu odlomi svečka, ker jo je "po nesreči" z gedoro poskusil odviti namesto z namenskim orodjem?

Nisem vedel, da je menjava svečk tako delikatna zadeva. Vem za naprej.
 

jesen

Pripravnik
18. okt 2010
565
5
18
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
dvakrat si zahebal,
prvič, ker si vrtal brez, da bi z detektorjem kovine prej preveril in drugič, ker najbrž nimaš zavarovanja za odgovornost pri delu
vsi grešimo
povedal sem ti s prve roke, ker sem leta montiral ozvočenja po zgradbah ipd. in je bil Hilti na dnevenm redu

kar se tiče svečk, preden še vsak svoj super avto napiše, kako ni imel težav pri menjavi, človeka pa zanima samo za MB:
dejstvo je, da se tako vbrizgalne šobe kot grelne svečke zapečejo in pride tudi v primeru alu kosov do oksidacije aluminija
posledično se vbrizgalne šobe odstranjuje s hidravliko s podlaganjem, obstaja oseba, ki to pride narediti v delavnico in računa 50-80€/po šobi (!) kar je zanemarljivo, če se že kdaj sprobal zadevo odstranit

podobna zgodba je z grelnimi, rade počijo, spodnji del ostane v glavi, obstaja celo DELPHI orodje (pa še kakšno), ki omogoča odstranitev spodnjega dela svečke brez demontaže glave motorja

danes bi vsi imeli ceno menjave "na čez", ko pa se na 10 let+ starem avtu kaj odlomi, pa za dodatne stroške nočejo slišati
"Moji" mehaniki to uredijo preprosto - dajo na delovni nalog "izredni stroški do max ____" in stranka podpiše
v kolikor ni pripravljena sprejeti zadeve, tak avto že vnaprej prijazno odslovijo

Ja, prav to se mi zelo lepo sliši, ko si napisal "spodnji del ostane v glavi" in tu je as, če ostane po veliki verjetnosti kot mrtev čep ! Potem naj ostane v glavi, pri bogu vsi štirje pa ja ne bodo ostali v glavi, pa še v tem primeru bi bil na istem, to je vžigal na dve svečki. Res pa je, da bi z manjšim strahom mogoče uspeli zamenjat vse štiri, priznam da pa sedaj delujoči svečki ne bi zamenjal niti slučajno. Torej svečka brez zgornjega dela, kjer se natakne kabel je manjši problem, če le ven ne piha.
Seveda je to samo želja, ali pa je res tako, naj povedo tisti ki o tem več vedo.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Nevem kje je problem. Če gredo lepo ven super če ne pa glavo dol in porihtat sveče+obnovit glavo, glede na starost ji nebo škodilo.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.751
210
63
KSZ ...

matr ste zakomplicirali menjavo enih navadnih grelnih svec ...

ce bi se vsake stvari lotevali na ta nacin da 100% ne sme it nic narobe, bi se vedno pes hodili ...

pa saj ni prvi avto, kjer je treba zapikane svece dol pobirat ...

v najslabsem primeru gre glava dol. svece ven, novo tesnilo in gasa dalje ...

ali pa se avto proda (poleti
grims-1.gif
) in se kupi nekaj podobnega, ampak takega, ki nima grelnih svec.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.673
733
113
Res preveč komplicirate, ko sem bil študent 20 let nazaj mi je klepar želel za vstavitev stekla sprednjega na Golfu računati 80 dem , sem se začudil pa je rekel v tej ceni je rizik, da če poči jaz plačam novo, lahko pa greva na 30 dem samo potem če poči ti prineseš novo steklo ...... jaz ti jo pa zastonj za prvotnih 30 dem ponovno probam vgraditi če spet poči ...........

Ker denarja nisem imel, sem šel na svoj riziko in steklo je lepo noter padlo ni bilo težav.

Torej zmeni se z mehanikom samo za roke v najboljši veri, če se pa kaj potem polomi, boš zraven, da vidiš ali dela skrbno, boš pa potem razmišljal, kako in kaj.

Ali se pa zmeni za 700 eur pavšala za vse, pa da mehanik vse uredi če se kaj zlomi, samo moraš se potem zavedati, da tudi če same ven padejo boš toliko plačal. To je nekako pošteno pri takih rizičnih zadevah.......
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.667
6.549
113
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Res preveč komplicirate, ko sem bil študent 20 let nazaj mi je klepar želel za vstavitev stekla sprednjega na Golfu računati 80 dem , sem se začudil pa je rekel v tej ceni je rizik, da če poči jaz plačam novo, lahko pa greva na 30 dem samo potem če poči ti prineseš novo steklo ...... jaz ti jo pa zastonj za prvotnih 30 dem ponovno probam vgraditi če spet poči ...........

Ker denarja nisem imel, sem šel na svoj riziko in steklo je lepo noter padlo ni bilo težav.

Torej zmeni se z mehanikom samo za roke v najboljši veri, če se pa kaj potem polomi, boš zraven, da vidiš ali dela skrbno, boš pa potem razmišljal, kako in kaj.

Ali se pa zmeni za 700 eur pavšala za vse, pa da mehanik vse uredi če se kaj zlomi, samo moraš se potem zavedati, da tudi če same ven padejo boš toliko plačal. To je nekako pošteno pri takih rizičnih zadevah.......

Pošteno!
467716-post_slo.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.909
5.185
113
Citat:
Uporabnik jesen pravi:
Vprašanje, ali v primeru loma svečke ostali del ostane v glavi motorja in kompresija ne gre ven ?

maš na tretjis trani video odstranitve zlomljene sveče.
V glavi ti ostane vse kaj je v glavi. zlomi se tisti del kar gleda ven. Torej ohišje z navojem in konusom kjer tesni ostane nedotaknjeno. Tako da ja ostane ti "mrtev čep"
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
ksz

Zakaj pa pac ne probas sam zamenjati in ce ti pocijo 3 od 3 si vrjetno zmagal, ker ce bmw dizel dela na 1 pri teh temperaturah bi moral mercedez na 2-3 ali pac? Z avtom se pa itak ne mislis porociti.