V strom 650 vs Crossrunner 800

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
248
51
28
Kupujem in ne vem kaj bi. Novega Suzukija( zdi se mi premajhna razlika med novim in starimi) in nekaj let staro Hondo. Več vožnje v dvoje in minimalno ali nič ac. Ima kdo kaj izkušenj z obema?
 

Valhalla

Majstr
17. dec 2007
2.850
162
63
Nimam izkušenj z obema. Bi pa komentiral, ker poznam Suzukija (imel sem SV-ja 8 let, vozil sem tudi V-Strom-a), mogoče pomaga. Agregat je Hondin močnejši in ima več navora, oba sta V 90° zasnova, Honda je 4 valjnik z VTec-om, Suzukijev je pa stari dobri 2 valjni V 90°, izjemno zanesljiv, agregat za okoli sveta.

Po izgledu sta mi oba lepa, prednost Suzukija je nižja teža in verjetno večja nosilnost (2 osebi in prtljaga). Po moči ne bo zaostajal na cesti, ima tudi ogromno navora.

Za boljši komentar bi moral probat tole Hondo, V motorji so špica. Pomojem bo odločila končna cena, dodatna oprema in končni izgled izbranega (barve).
 

blazko

Fizikalc
21. sep 2007
6.591
10
38
Jaz bi dodal še:
Na kakšne ceste cilja op? Tudi makadam? V tem primeru je verjetno suzuki boljša izbira.
Sicer pa za vožnjo v dvoje: več navora in moči, bolje je. Tule je v prednosti honda.
In recimo, da zakompliciramo zadevo: jaz bi pogledal tudi rabljenega tracerja, najcenejši padejo v želen cenovni rang. Ker zakaj bi izbiral samo med dvema in štirimi valji, če obstaja tudi srednja pot. Po moči in navoru poseka oba (se mi zdi), torej plus za vožnjo v dvoje.
 

Valhalla

Majstr
17. dec 2007
2.850
162
63
Ja, sosed ga je nabavil. Krasen motor. Na papirju so si še kar daleč, v praksi so pa pomojem zelo tam tam.
 

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
248
51
28
Jaz bi dodal še:
Na kakšne ceste cilja op? Tudi makadam? V tem primeru je verjetno suzuki boljša izbira.
Sicer pa za vožnjo v dvoje: več navora in moči, bolje je. Tule je v prednosti honda.
In recimo, da zakompliciramo zadevo: jaz bi pogledal tudi rabljenega tracerja, najcenejši padejo v želen cenovni rang. Ker zakaj bi izbiral samo med dvema in štirimi valji, če obstaja tudi srednja pot. Po moči in navoru poseka oba (se mi zdi), torej plus za vožnjo v dvoje.
Makedam niti ne. Tracerja sem gledal v salonu. Lep a majhen je. Za dva sploh, testnega pa itak ni da bi ga probal. Bi pa znalo bit da je 700 sploh pri navoru malo za dva?
 

blazko

Fizikalc
21. sep 2007
6.591
10
38
Sori za pomanjkljiv opis, seveda sem mislil na tracerja 900. Ta je starejsi in ima tri valje.

Da ga ni za testirat? Cudno, pred leti so jih imeli, tudi sicer ima uvoznik seznam vseh testnih motorjev, z navedbo dealerja, kjer je igraca na voljo.

En kolega ga je vzel, primarno za voznjo v dvoje, zelo hvali.

Drugemu ni ustrezal, ker je premalo off-roaderski in mu ni sedel za voznjo v stoje.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
8.793
1.486
113
Tracer je res majhen. Zame z 180 cm že kar premajhen. Imam sicer izkušnje z 700, morda je 900 kaj večji.

Vstroma nisem vozil (čeprav je bil včasih resen kandidat), sem pa SV650 in je ok moped, lepo vleče in vse, samo zdi se mi da je Crossrunner 800 vsaj razred ali dva boljši (vozil sem sicer VFR, a vseeno). Honda lepše in mirneje dela, se lepše zavrti, tudi navora in moči je že na občutek več. Tale V4 je res odličen, ima pa že toliko 4 valjnega "karakterja", da raje vidi malo višje obratih, v spodnjih (pod 6500) pa sicer lepo vleče, a ni tako "razbijaški" kot dvovaljniki. Glede položaja na motorju in lege na cesti ne morem komentirat, ker ne gre za iste motorje, a honda v vsem deluje malo bolj "gosposko".
 

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
248
51
28
Tracer je res majhen. Zame z 180 cm že kar premajhen. Imam sicer izkušnje z 700, morda je 900 kaj večji.

Vstroma nisem vozil (čeprav je bil včasih resen kandidat), sem pa SV650 in je ok moped, lepo vleče in vse, samo zdi se mi da je Crossrunner 800 vsaj razred ali dva boljši (vozil sem sicer VFR, a vseeno). Honda lepše in mirneje dela, se lepše zavrti, tudi navora in moči je že na občutek več. Tale V4 je res odličen, ima pa že toliko 4 valjnega "karakterja", da raje vidi malo višje obratih, v spodnjih (pod 6500) pa sicer lepo vleče, a ni tako "razbijaški" kot dvovaljniki. Glede položaja na motorju in lege na cesti ne morem komentirat, ker ne gre za iste motorje, a honda v vsem deluje malo bolj "gosposko".
Bi verjel da je Honda boljša. Tudi nova je 5 jurjev dražja. Pa si kmalu na dilemi ali je 4 leta stara iz uvoza (drugih tako ni) v naslednjih nekaj letih enako služila kot nov Suzuki.
 

Brp500

Pripravnik
15. jul 2016
43
12
8
Bi verjel da je Honda boljša. Tudi nova je 5 jurjev dražja. Pa si kmalu na dilemi ali je 4 leta stara iz uvoza (drugih tako ni) v naslednjih nekaj letih enako služila kot nov Suzuki.
Z Vstormom 650 povsod v dvoje. Med primerjanimi ima največ prostora in je najudobnejši za potovanja. Tudi primerjava med starim in novim je, kot bi stari imel samo 40 hp. Udoben, prostoren, vodljiv, zmogljiv, zanesljiv, varčen...in lahko zatrdim, da je za v dvoje z vso opremo najboljši nakup za to ceno. Z njim sva prepotovala v dveh letih 35 k km po vseh mogočih cestah popolnoma brez težav, okvar.
Da se razumemo! Honda je dober motor ampak z precej večjo porabo. Več navora, več moči-ampak...ali to razliko sploh potrebuješ??? Narejena je tudi malce bol krhko glede na Suzukija, kateri je le bolj naravnan kot Adventure in tudi namenjen večjemu zlorabljanju izven asvaltnih poti. Tudi v dvoje!
 

Priponke

Nazadnje urejeno:

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
248
51
28
Hvala za informacijo s prve roke. Sem jih v tem času nekaj pogledal. Strom je bolj vitek in okreten. Mislim da bo dovolj. Grem drug teden po novega. Kje servisiraš so neke debate kdo je sploh poovlaščen.
 

Brp500

Pripravnik
15. jul 2016
43
12
8
Odvisno od kod si doma. Pooblaščeni so Panigaz, Frimobil, Motorjet. Jaz ga bi zaupal,le Panigazu a sem zaradi oddaljenosti peljal raje v Moto center Ptuj (kateremu edino zaupam) čeprav ni pooblaščen a sem zaupal zanesljivosti modela in da ne bo okvar v garanciji. Sem iz Mariborja in sem ga kupil pri Panigazu v Kranju. Motorjet mi ga enostavno ni znal prodati oziroma je lagal o dobavi. Če boš kupil x model bo z litimi platišči. Xa ima špic felne, zaščito za roke in zaščito agregata, katera je obvezna pri vožnji izven asvalta. Priporočam XA model. Orginalna plastična zaščita je dovolj, da zaščiti oljni filter ter vodovodno napeljavo. Pametno je dokupiti tudi cevno zaščito pred padci. Od uporabnika in njegovih zahtev pa je potem, kako ga bo še dodatno opremil glede na potrebe. Nosilci kovčkov, usb vtičnica, dodatne dnevne luči, ogrevane ročke, tank torba, gps, polavtomatski mazalec verige (to predvsem priporočam za avanturiste-Cobra nemo 2), Tpms senzorji, podaljšek vizirja, ali povišan vizir...
 

Priponke

15. jan 2019
168
99
28
Hvala za informacijo s prve roke. Sem jih v tem času nekaj pogledal. Strom je bolj vitek in okreten. Mislim da bo dovolj. Grem drug teden po novega. Kje servisiraš so neke debate kdo je sploh poovlaščen.
kawasaki versys 650

nima ogromnegs dimnika na strani,ima lepe kovčke, ki se zlijejo z motorjem, vrstni 2valjni motor, že leta top nakup v tem razredu...

za dva sicer raje tracer 900 ali versys 1000
 

Brp500

Pripravnik
15. jul 2016
43
12
8
Če se bo motor uporabljal veliko po slabih cestah in makadamu odpade Kawasaki in Yamaha. So preveč cestni motorji. Suzuki je bolj adventure naravnan. Tudi iz finančnega vidika je potrebno pogledati kaj dobimo za ta denar.
Ne vem pa zakaj se tako silijo v ospredje 900 in več ccm? Z staro Tenerejko 660 in slabimi 50 hp sva prepotovala z ženo celo Evropo in pol Azije brez, da bi občutil pomanjkanje moči. 136 k km ter nato prodal na Korčulo , kjer še danes deluje zgolj z rednim vzdrževanjem, da si ne bi kdo predstavljal, da se tak agregat muči v dvoje.
Za pred gostilno parkirat pa verjamem, da mora biti najmanj 1000 ccm
 

Priponke

15. jan 2019
168
99
28
Po Evropi težko najdeš slabe ceste in makadam, tako da adventerji na špice s hudimi alu kufri so res samo za pred gostilno, da se lahko sprašujejo, ali je voznik prišel okoli sveta itd.

Vstrom 650 je preverjena zadeva, zagotovo ne bo zgrešil, a če kupuje za "dalj časa" in da je mir, potem lahko mirno gleda tracer 900 in versys 1000, ker dobi največ za odkašljan denar.

p.s.
Slika, ki si jo prilimal :) kolesarska pot z rahlim lepim makadamom, kjer se lahko pelješ z najhujšim cestakom :)

Pa tam, kjer si ga parkiral, je tabla lastnika, da naj se ne parkira. Samo da si naredil sliko za gostilno :)

1596348820474.png

(versys, ninja, gs, vstrom, tvoj, lol)
vsi za takšno cesto
 

Brp500

Pripravnik
15. jul 2016
43
12
8
Lastniku sem plačal “ofer” da sem lahko parkiral ! (Tako kot ti)
Res je, da se z vsem lahko pelješ povsod po evropi. Ampak kako se pelješ je pa razlika. Z staro tenerejko sva bolj udobno potovala predvsem zaradi progresivnega vzmetenja in dolgega hoda vilic.Tudi po,asvaltu. Druga udobnost je na strani VStorma.
Lani prevozila kompletno Skandinavijo-Danska!Švedska! Norveška, Finska. Od transferja po AC do razdrapanih stranskih cest ter 2500 km Finskih rally luknjastih in blatnih makadamov.
Letos prevozila Pamir in Svileno cesto in sem si dobro zapomnil vse luknje ter pogrešal Tenerejko. Pol je pa Suzika šla od hiše.
Tudi ti si zamenjal vzmetenje, če se ne motim? Zakaj? Fajn je, če ne nabija v zadnjico, fajn je, če si bolj suveren z kolenom na tleh, fajn je, če prideš domov prijetno utrujen in ne sesut
Sem pa bil ta teden v MJ na ptujski in videl v živo 1050 Vstroma! Lep mopi
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad
15. jan 2019
168
99
28
Ti si pač pravi popotnik, takih je malo, dvomim, da bo model gori vse to kdajkoli prevozil.

Glede vzmetenja, ki sem ga menjal, se praktično ne vidi razlike, razen druga barva fedre (solo vožnja, umirjeno). S kolenom še nisem bil na tleh :)

Tako da se le naj vpraša, kje se bo vozil, če je to radij 1000km, potem motorja za okoli sveta ne potrebuje.

Evo, še en model, Africa Twin.

p.s.
letos smo srečali oskrbnico tiste kapelice, ki je motoristka in vozi africo twin, evo...
 

Brp500

Pripravnik
15. jul 2016
43
12
8
Potovanj je zame konec! Tako sva se odločila-oba! Letos je bilo precej bolj naporno od pričakovanj in predvidevanj. Od visokih temperatur, do mraza, dežja, vetra, extremne podlage in ker nisva več mlada sva priznala sama sebi, da je dovolj! Tudi to je ena življenska odločitev, katero pač moraš en krat sprejeti. Mogoče sva res pretiravala Ampak mi niti za en kilometer v kratki moto karijeri ni žal.
Vsakemu semdo sedaj priporočal, da se naj vsede za mizo z listom papirja in si napiše potrebe ter zahteve glede motorja. Kje se bo vozil, kako se bo vozil, z kom se bo vozil, kak način vožnje bo imel, koliko kilometrov bo prevozil... potem,pa analiza napisanega, analiza motorjev glede na opisane potrebe, želje ter finančna sredstva....
Sam sem v nabavi Kawasaki x 300, Bmw 310 GS ali Honda 500 XA. Pri MJ nimajo 300tke, pri Selmarju bil včeraj pa nikogar, da bi mi prodal (tudi mopija nobenega v salonu. Do MT še nisem prišel. Rabljenih ni! Le Honda je v Polčanah. Bom v tem tednu skočil pogledat.
Zakaj malo kubični motor? Tak, za dušo malo zapeljat po okolici, službo... tudi po Avstriji gre... pik ne zbiram pri modrecih, AC se izogibam-torej je zame kot solo dovolj. Za kak kaffe giro bo pa za v dvoje tudi šlo, če gre zdaj z beciklom bo šlo tudi z 300 ccm.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
248
51
28
V planu mekedama ne veliko, slabe ceste pa precej. Kilometrov ne pričakujem veliko ocenjujem na 3-5k. V motor in navor mi je všeč sploh pri večina km v dvoje po zavitih cestah. Kawa mi nekako ni... kot vidim se tudi prodajajo slabo.
900tke so vse precej dražje in nebi rabljeno če ni res bp.