Uvoz iz Nemčije

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Citat:
Uporabnik dsf pravi:
Trenutno je in uvoz iz USA
Recimo da se res odločim za uvzo avta iz USA, kaj je vse potrebno? Prevoz bi bil najbrž z ladjo. Koliko to traja po kakšna je cena? Kako je s carino?


Konkreten primer: Audi Q7 ki pri nas stane 70.000€ je v ameriki 58.600$ (30.500€). Skratka smešno nizko
smile-1.gif
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ne smes vlecti take prikolice pa ceprav je prazna.

Sem si mislil.
uf-1.gif


Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Saj s tako hitrostjo se ravno ni za igrat, poleg policije te pri morebitnem zaviranju zacne hudo zvijat, potrebno je pazit tudi pri voznji po klancu navzdol in da si avto pravilno nalozis in pritrdis z pasovi.Tudi ce se nikoli nisi vlekel tako tezke prikolice je boljse malo pocasneje vozit ker je kar zahtevno.

Ja, poznam primer, ko je zvrnil svoj avto, sposojeno prikolico in avto na prikolici, ki je bil od "stranke", za katero je šel iskat avto.
 

krizo

Pripravnik
18. jul 2007
429
0
16
sedim pred računalnikom
da ne odpiram nove teme....

kaj pa nakup novega avtomobila? se pravi direkt iz salona gasa v SLO... kakšne stroške pričakujem še tukaj da spravim avto na cesto s slo tablicami?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Za avtomobil mlajsi od 6ih mesecev se pri nas v vsakem primeru placa se DDV.V tem primeru ce kupujes kot fizicna oseba je zelo malo avtomobilov , ki bi se splacali uvazat.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.837
4.345
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:

-masa prikolice in tovora ne sme presegati največje vlečne mase vlečnega vozila ipd...





lahko vleces tako tezko prikolico kot imas napisano v homologaciji.V mojem primeru je avto tezek ca 1400kg prikolico pa lahko vlecem z najvecjo skupno tezo 1700 kg

[/QUOTE]

To kar ti v homoligaciji piše, najvišja dovljena masa vlečnega vozila z centralno osjo ( zavoro),
pomeni da je proizvajalec predpisal, da lahko z tem avtom vlečeš prikolico z max. skupno težo 1700kg,
VENDAR, če imaš samo B kategorijo, ne smeš vleči prikolice večje teže kot je masa vozila ( v tvojem primeru 1400kg).

Če imaš pa EkB, lahko v tvojem primeru vlečeš prikolico za NDM 1700 kg, zato ker je proizvajalec napisal, da je to NDM vlečenega vozila, čeprav bi z EkB lahko peljal več glede na omejitve izpita, ampak tukaj te zafrkne proizvajalec vozila!
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.837
4.345
113
Citat:
Uporabnik gregor pravi:
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:

-masa prikolice in tovora ne sme presegati največje vlečne mase vlečnega vozila ipd...

A pri tem se upošteva dejanska masa ali NDM, kot pri kriteriju glede potrebe izpitaEkB?
Torej, moj avto ima vpisano v homologaciji, da lahko vleče max 1500kg težko prikolico.
Ali smem s tem avtom (predpostavimo, da imam EkB) vleči prikolico z NDM 2600kg, če je dejanska masa prikolice+tovora na njej manj kot 1500kg?

Mac77, za tvojo potovalno hitrost s prikolico (160kmh
tongue-1.gif
) si pri izračunu stroškov pozabil upoštevat še morebitne kazni. Če se s tem ukvarjaš bolj pogosto, zna še najbolj bolet kak mesec prepovedi vožnje tam gori.


Citat:
Uporabnik gregor pravi:
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:

-masa prikolice in tovora ne sme presegati največje vlečne mase vlečnega vozila ipd...

A pri tem se upošteva dejanska masa ali NDM, kot pri kriteriju glede potrebe izpitaEkB?
Torej, moj avto ima vpisano v homologaciji, da lahko vleče max 1500kg težko prikolico.
Ali smem s tem avtom (predpostavimo, da imam EkB) vleči prikolico z NDM 2600kg, če je dejanska masa prikolice+tovora na njej manj kot 1500kg?


Glede max. NDM priklopnega vozila si poglej en post višje...

Glede 3500Kg.... seštevata se obe NDM, torej vozila in prikolice...

Laguna II Grandtour ima maso vozila 1385kg, NDM vozila je pa 1970kg, torej bi teoretično lahko pripel prikolico
z NDM 1530 kg da sem še v okvirju 3500kg ampak ne morem!

Z B kategorijo in Laguno lahko vlečem prikolico z NDM 1385kg, če bi imel pa EkB bi pa prikolica lahko imela NDM 1500Kg in nič več, ker je to vrednost določil proizvajalec, čeprav imam izpit za EkB...

In tukaj se baje folk zelo moti, tudi jaz sem 3x vprašal če je to res
rolleyes-1.gif
, na žalost je...
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.837
4.345
113
še neki pozabu...

pozoren je treba treba tudi biti za kakšno vlečno težo je homoligirana vlečna naprava na avtomobilu!
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.266
270
83
38
Ljubljana
Kok lohk pol jz z omego?

V homologaciji sm nekje zasledil 1700kg, švabi govorijo o 2100kg?
Avto je 1730kg težk, westfalia kljuka.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.837
4.345
113
Težak avto
tongue-1.gif


Prvo kar je, NDM vozila in NDM priklopnika, skupaj ne smeta presegati 3500kg...

1. za B kategorijo
Če ima tvoja OMEGA ( gola teža ) 1700kg, pa predpostavljajva da je njena NDM 2100kg
( ta dva podatka imava, čeprav ima gotovo večjo nosilnost kot pa samo 400kg)
potem ima tvoje priklopno vozilo lahko NDM 1400kg kar nanese skupaj 3500kg

2. za EkB kategorijo
Če ima tvoja OMEGA ( gola teža ) 1700kg, pa predpostavljajva da je največja dovoljena
masa priklopnega vozila za centralno osjo 2100kg ( ker je to podatek št. 2 in ne veva kaj je točno ta podatek)
in da imaš EkB s katerim lahko pelješ NDM Vozila in priklopnika nad 3500kg vendar, priklopno
vozil ne sme biti težje kot x1.5 mase vlečnega vozilla ( torej 1700 x 1,5 = 2550 ), vendar v tvojem primeru
lahko vlečeš le prikolico z NDM 2100kg ker je todoločil proizvjalec ( z EkB izpitom )

Sej sploh ni zajeban
evil.gif




Če teli podatki držijo, pol se stvar malo spremeni, boš moral pogledat v homo kartonček...
http://carinfo.autold.com/car-opel_omega-caravan-25-td.html
Mass equipped : 1575 / Mass full : 2195 / Mass of trailer : 1600

 
Nazadnje urejeno:

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.837
4.345
113
Da,

NDM vozila je tehnična ( gola masa ) + tovor, z B kategorijo bi ti po teh podatkih ki si jih dal, lahko peljal avto
z max težo tam cca 1100kg če ima prikolica samo 300kg, torej skupaj 1400kg...
 

ojanez

Pripravnik
2. sep 2007
253
18
18
Citat:
Uporabnik mmx pravi:
Konkreten primer: Audi Q7 ki pri nas stane 70.000€ je v ameriki 58.600$ (30.500€). Skratka smešno nizko
smile-1.gif
Ne vem kje si ti jemal menjalniški tečaj, a po trenutnem razmerju je 58.600$ cca. 38.600€. Še vedno pa precej ugodneje, kot pri nas
smile-1.gif
 

schalko

Pripravnik
4. jan 2008
317
1
18
Velenje
Citat:
Uporabnik ojanez pravi:
Citat:
Uporabnik mmx pravi:
Konkreten primer: Audi Q7 ki pri nas stane 70.000€ je v ameriki 58.600$ (30.500€). Skratka smešno nizko
smile-1.gif
Ne vem kje si ti jemal menjalniški tečaj, a po trenutnem razmerju je 58.600$ cca. 38.600€. Še vedno pa precej ugodneje, kot pri nas
smile-1.gif
Pa dodaj temu 20%DDV, ša 11% DMV, pa predelavo, prevoz, homologacijo...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
In prideš na nekje med 55 in 60k EUR. In to s tem, da si se za vse sam namučil.
Torej je to čisti dokaz, da EU lepo financira tudi prodajo tam čez.