utrgalo mikrojermen alternatorja/kompresorja klime na pezoju

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Napisal je da je podan podatek na 45Nm....kolker googlam so zatezni momenti po Pe.Esu pol manj cca....

Se zgodi....tudi pri denso grelnih je v škatli večji navor napisan kot na njihovi spletni strani....

Pa bod pol pameten kaj je prav!

res je ta cifra kot kaze ne stima. se raziskujem naprej iz firbca, ceprav v drugo ne bom zategoval z moment kljucem...
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Btw., se pri nas da kje kupiti soliden breaker bar s 3/8'' glavo? Vsaj 60 cm?

Kaj takega, npr., raglja:

Ali pa samo breaker bar:

Imam eno podobno kitajsko reč, namenjenega šravfanju koles, ampak ima pri glavi preveč "loka", in ne pride zraven tam, kjer je prostora le za račno...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Kamele0N

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
ne bos verjel, ampak romane pisem samo iz enega razloga: da bi komu prisparal nekaj jebe, ko bo sam delal nekaj podobnega.
Tisti ki se loti tega ve kaj dela in se tega ne bo naučil iz alterja. Sploh pa ne iz te teme.
Če pa nima pojma kaj dela se pa naj ne loti takega popravila, ker mu tudi ta tema ne bo dala znanja, da menja jermen.
Preprosto. Nerabimo romanov.
Pa si lahko zaj užaljen kolko hočeš bit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sandra

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.473
113
socializiranega in slucajno relevantnega odgovora ti pa nikakor ne rata napisati.
kaj se pa zdaj na mene obračaš. ne zdi se mi normalno, da 3 dni menjuješ jermen, dela je za 30min.
si kdaj slišal, da jermen ali ketno vtrga po par km, pač napaka materiala. ti pa zdaj prejšnje mehanike zmerjaš, češ kaj so delali. očitno je bilo delo narejeno dobro, če je držal 30k km.če bi bil slabo zmontiran, ne bi zdržal niti 1 teden. pa loctite, pa moment ključ, pa podatki.
lepo je da delaš, ampak tudi tvojo perfektno delo ne zagotavlja, da bo stvar delovala naslednjih 50k km. to imej v mislih.
rolce pa po občutku, občutek je bolj pomemben, kot pa cifre iz interneta in yt.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Tisti ki se loti tega ve kaj dela in se tega ne bo naučil iz alterja. Sploh pa ne iz te teme.
Če pa nima pojma kaj dela se pa naj ne loti takega popravila, ker mu tudi ta tema ne bo dala znanja, da menja jermen.
Preprosto. Nerabimo romanov.
Pa si lahko zaj užaljen kolko hočeš bit.

napisal bom se toliko postov, kolikor bo treba, da bo vse kristalno jasno vsakomur, ki ga podrocje zanima, in isce znanje.

tole ni jedrska fizika, na 20 let starem avtu ne bo nobene skode, ce se kdo kak m6 vijak utrga in poznam kup ljudi, ki vse delajo sami, vse znanje je pa le iz neta. na YT je se za tako povprecen, ze skoraj obskuren avto kot je 20 let star pezo ogromno kvalitetnega materiala, in znanja je na netu danes na voljo nepredstavljivo veliko (za bemfle npr. e46 ga je na voljo se vsaj 100x vec).

ce ti hodi po zivcih, beri kaj drugega. srecno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
kaj se pa zdaj na mene obračaš. ne zdi se mi normalno, da 3 dni menjuješ jermen, dela je za 30min.
si kdaj slišal, da jermen ali ketno vtrga po par km, pač napaka materiala. ti pa zdaj prejšnje mehanike zmerjaš, češ kaj so delali. očitno je bilo delo narejeno dobro, če je držal 30k km.če bi bil slabo zmontiran, ne bi zdržal niti 1 teden. pa loctite, pa moment ključ, pa podatki.
lepo je da delaš, ampak tudi tvojo perfektno delo ne zagotavlja, da bo stvar delovala naslednjih 50k km. to imej v mislih.
rolce pa po občutku, občutek je bolj pomemben, kot pa cifre iz interneta in yt.

kolega, prej sem bil spostljiv in kaksen tvoj post tudi obrnil na salo, pa nisi hotel razumeti tega. jebati se pa ne pustim.

pizdim cez majstre, ker so zategnili srauf toliko, da je nosilec, debel centimeter pocil. ce delam sam, in zajebem, je pa to izkusnja, ki bo mene cesa naucila, in jermene bom ZNAL zamenjati do smrti. pocen nosilec me je naucil le to, da sem preplacal nesolidno delo.

to, da so moment kljuci tukaj nepotrebni, sem se naucil, in bom uposteval. hvala, je koristno.

traja pa tako dolgo, ker nisem profi in nabiram znanje, garazo imam v bloku in tam ne morem delati, delam pri zlahti na dvoriscu, kjer lovim senco, se jebem z narocanjem delov, pa dobim napacne, nimam vsega orodja in kombiniram hobi inbus kljuce, unior in wera nasadne nastavke, kitajske male racne, festa veliko racno, ki dela le se kot obicni kljuc, 30 let stare gedore, ki so ze nekaj zarustane, in kitajske pretvornike za razlicno velike nasadne kljuce. in, nenazadnje, se nobenega pezoja nisem sravfal. in bom zrihtal, pocasi, ker je avto od penzica, ki je zdaj na morju, ta hobi pa tudi ni moj kruh.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in RoMeX

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Ko bo drugič vtrgalo se čujemo.

ne bo, ker bo narejeno kot je treba. stavim avto - itak ni nic vreden :valjamse:

in se: ne podcenjuj mojega dela, na e34 sem z glavo navzdol in nogami okrog naslonjala za glavo voznikovega sedeza zamenjal 5 mikrofiltrov, dela ki se ga profiji tako solidno izogibajo, da sem prvic ven potegnil filter star 7 let. menjava jermena s petimi sravfi je v primerjavi s tem navaden hec.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
in se: ne podcenjuj mojega dela, na e34 sem z glavo navzdol in nogami okrog naslonjala za glavo voznikovega sedeza zamenjal 5 mikrofiltrov, dela ki se ga profiji tako solidno izogibajo, da sem prvic ven potegnil filter star 7 let. menjava jermena s petimi sravfi je v primerjavi s tem navaden hec.
Eno je mikrofilter, ker ni škode če ga narobe not daš. Drugo je mikrojermen. Ne tega primerjat prosim. Si že en šrauf vtrgal. Sreča, da si ga ven dobil in da nisi pobral navoja v bloku, če bi ga bi kaj? Bli spet majstri pred tabo krivi, ker so kao preterali in si zaj samo ti malo potisno pa je zasukalo?
In ne španer ni pokno ker je bil preveč zategnjen ampak ker je star ko svet in se ga ni menjalo po predvidenem intervalu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Konec

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Nabiraj znanje praktično pri nekomu ki ve kaj dela ne pa na forumih in YT.

bi, pa nihce nima jajc, volje in casa me uciti ob delu.

sam delam v ITju, ki se tako hitro spreminja, da je resne literature zelo malo, tecaji v zivo pa so zelo dragi. v tem fohu je obicajno, da moras biti avtodidaktik, ki solidno bere in znanje nabirati z neta. taksni hobi projekti so zelo enostavne reci, in takega nacina ucenja sem hudicevo dobro navajen.

brez skrbi, bremz ne bom tako sravfal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Eno je mikrofilter, ker ni škode če ga narobe not daš. Drugo je mikrojermen. Ne tega primerjat prosim. Si že en šrauf vtrgal. Sreča, da si ga ven dobil in da nisi pobral navoja v bloku, če bi ga bi kaj? Bli spet majstri pred tabo krivi, ker so kao preterali in si zaj samo ti malo potisno pa je zasukalo?

ne se pocutiti napadenega, ker moj namen ni jebanje delavnih ljudi. ce so ga vajenci na avtu srali, so ga srali. zaresen mehanik ze ni pocil nosilca nap. rolice.

nosilec je locen del iz jekla, ki nima predvidenega intervala menjave (zato se ga kot aftermarket del sploh ne dobi), menja se samo rolico. pocil je na mestu, kjer je gor vijak, sto posto zato, ker je srauf nekdo zategnil s kompresorjem (moja prejsnja ocena, da je slo za utrujenost materiala zaradi starosti je bila napacna). na isti nacin mi je prijatelj pocil nosilec ohisja oljnega filtra pri menjavi jermenov na bemflu pred 15imi leti.

evo ti, kaj bi: z veseljem bi tle gor napisal, kaj sem zajebal - da kdo drug ne bo. in z veseljem bi placal popravilo. ce se ne bi dalo popraviti, bi sel pa avto na odpad, ker kljub nic rje in delujoci klimi ni nic vreden.

delo jaz z veseljem placam, in se pod havbo ne bi sel gledat, ce bi jermen ostal cel.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Ja samo jaz nisem forumskih esejev bral, ampak me je učil folk, ki je to delal desetletja... in je to malo drugače. Ker YT video ti NIKOLI ne bo dal nekih znanj.
Vse sem se še naučil iz YT al pa neta..samo znat moraš iskat in pa vztrajen moraš bit!

Tud avtomobile si šravfam skupaj z 2ma kolegima.....niti eden od njiju nimanarejene mahankarske šole...

Vse je samo kolk te določene zadeve zanimajo!
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Ja samo jaz nisem forumskih esejev bral, ampak me je učil folk, ki je to delal desetletja... in je to malo drugače. Ker YT video ti NIKOLI ne bo dal nekih znanj.


Je res in ni res. Odvisno za kakšen tip avtomobila gre. Npr amerikanci za njihove avtomobile vse posnamejo, vse objavijo, skratka ni da ni.. Za evropske avtomobile imaš na youtubu precej manj robe kakor za murico..

happy 4th :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
luka51: razumem tudi skrb glede razlike med mikrofiltrom in jermenom.

glej, tiste filtre sem menjal 15 let nazaj, in prvic razkopal armaturno plosco, kar je bilo po obsegu precej vec dela, sem pa poskusil zaceti z nekriticnimi stvarmi. izkusnje nabirati se trudim po pameti, in koles nisem menjal prvih 10 let, dokler nisem nabral znanja in orodja, da sem zadevo lahko solidno naredil.

zavor se se ne bom lotil.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
So, dokler se vse odšraufa.. Alpa dokler ne rabiš diagnostike da odpreš klešče..