Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Saj govorimo o hibridu? Čakaj, a niso karavani vsi 1.8? Škode so vsi karavani in laiku se zdi, da tudi vse dizel...

Najprej je treba pohvaliti eno stvar: kupili so aktualni model, ki naj bi bil najboljši z vidika varnosti.

Resnično pa upam, da ne bodo delali provid iz njih... Če so mišljeni za uporabo v mestih, je to z vidika okolja odlično, kako se bo to taktično izteklo, ko bo voznik moral pohoditi plin, pa... bomo videli. To bo tudi priložnost za test pregovorne vzdržljivosti hibridnega pogona :)
Corolla TS oz. karavan imaš opcijo 1.8 hybrid ali 2.0 hybrid.
Razlika med 1.8 in 2.0 je kot dan in noč, 2.0 kar spodobno potegne napram 1.8. Da boš pa to imel za "provido" je pa no-go, ker je avto elektronsko omejen na 180kmh oz. realno po GPS gre 183kmh (189kmh po števcu).
Evo sesalec:
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Nekoč sem na servisu videl priusa last rumenega taxija. Takrat je imel okrog 700k km. Redni servis in gas!
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.644
1.477
113
A nimajo tega čez že taxisti:cool:
Vidim, da zbrano bereš. Pohvale, takih ni veliko. Ni pa čisto prava primerjava, ker taksisti, generalno, na svoje avte pazijo sto na uro. Da takšne uporabe nemška premija s svojimi DSG menjalniki in težavami z DPFjem ne preživi, je seveda toliko večja katastrofa.

Policijska raba (oz. vsaka "službena" raba) je precej bolj zahtevna, prvič, ker bodo s temi avti divjali ko zmaji (če bo treba) in drugič, ker s službenim avtom večina ljudi ne ravna prav nič skrbno.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.303
10.604
113
Vidim, da zbrano bereš. Pohvale, takih ni veliko. Ni pa čisto prava primerjava, ker taksisti, generalno, na svoje avte pazijo sto na uro. Da takšne uporabe nemška premija s svojimi DSG menjalniki in težavami z DPFjem ne preživi, je seveda toliko večja katastrofa.

Policijska raba (oz. vsaka "službena" raba) je precej bolj zahtevna, prvič, ker bodo s temi avti divjali ko zmaji (če bo treba) in drugič, ker s službenim avtom večina ljudi ne ravna prav nič skrbno.
Nemške premije za taxije nimajo DSGjeve. Zbrano piši. :evil:
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.644
1.477
113
seveda imam z dsgjem v mislih vag. :evil:

cez palec receno se zdi, da je danes taksistov z mecko (kjer pa dpf ostaja problem) vedno manj, namesto njih so v modi passati...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.637
6.498
113
Taksisti vozijo tisto, kar ima za njih ugodnejši program. V vukojebinah, kjer je taksistov malo in furajo "svoje" avte (kot primer severozahodni Balkan), jim je to še mogoče mar.

V velikih državah, primer Njemačka, kjer imajo obnove in menjave motorjev na toliko in toliko km kot obvezo v pogodbi je pa drugo. Je taksistom ekonomsko praktično vseeno ali gre miljon km s prvim mopedom in baterijo ali pa je bil že 3x menjan in obnovljen.

Seveda pa imajo lahko tudi druge preference zakaj bi imeli mercedesa, vw ali hibridno toyoto.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.996
1.439
113
Imajo več paketov za taxiste, vsak se lahko odloči kaj bo vzel oziroma se odloči podjetje. Nedolgo nazaj sem v Kolnu peljal v taxiju, E razred, opremljen da ga vikaš. Mi je tudi sam povedal, da imajo ugodne pakete z Mercedesom.
 

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Cena servisa na 60.000km - Novo Mesto - 244€. Obračunali so mi 4,3l olja 0W20 po ceni 19,76 (brez ddv). Po ceniku na toyotini strani bi moral dati za servis 336€. Torej je popolnoma nesprotna zgodba kot v Ljubljani, kjer ti dejansko več zaračunajo kot je planirano po ceniku :)
 
  • Haha
  • Wow
Reactions: Hanzi in tony