Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Rav4 navaden hibrid 4WD vleče prikolico 1650 kg, plug-in hibrid lahko vleče prikolico 1500 kg
Če bo prišla plug-in Corolla še vedno ne boš vlekel omembe vredne prikolice, sicer če malo logično pogledaš, hatchback C segmenta v praksi itak ni najbolj ugoden za vleko 1,5t prikolice. Boš tudi pri klasičnem pogonu veliko bolje shajal s 4WD SUV. Če imaš pa prikolo zato, da se greš pavšalista, je pa morda bolje razmislit o tem, da jo pustiš dol na zimovanju in jo ne vlačiš domov.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.637
144
63
Ma rabm avto prikolco, recmo da do nekje 1.500kg. In karavan mi je top, sam pol k ne morš vlečt (po teh spec) Vem sicer da folk ma kljuke na karjolah pa vleče, sma vseeno. Eno je da ma vlečne 1.200kg pa si mal čez, drugo da je 0 :valjamse:

Edini up je da pride GR tut karavan :valjamse:
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.844
625
113
EU
Če res naredijo plug-in Corollo jo kupim kot naslednji avto. Ker do tega, da se bo splačalo imeti EVja smo še kar daleč.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Ma rabm avto prikolco, recmo da do nekje 1.500kg. In karavan mi je top, sam pol k ne morš vlečt (po teh spec) Vem sicer da folk ma kljuke na karjolah pa vleče, sma vseeno. Eno je da ma vlečne 1.200kg pa si mal čez, drugo da je 0 :valjamse:

Edini up je da pride GR tut karavan :valjamse:

1. Corolla nima 0 kg vlečne
2. GR in razne športne različice tudi pri drugih firmah imajo velikokrat 0 kg vlečne

Kot sem že napisal, FWD avto C segmenta, ki sam tehta okrog 1,4 t, ni najbolj posrečen za vleko 1.5 t prikolice, prej kot boš to spoznal bolje zate.

Imaš pa že danes na voljo Plug-in hibride, ki vlečejo počitniške prikolice:
- Toyota Rav4 PHEV (1500 kg)
- Kia Niro PHEV (1300 kg)
- Mitsubishi Outlander PHEV (1500 kg)
- Jeep Compass 4xe (1325 kg)

To vem ker sem kolebal ali bi kupil počitniško prikolico + avto, samo potem sem se odločil za avto dom.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.637
144
63
Vem da nima vlečne 0 kg, mi je pa 750 kg isti k. kot 0.

Mah, da se bp, sploh če je to občasno. Karjola Verso mi zdele z lahkoto tole dela. Pa vemo kolk ma "vlečne" in kg. Zadnji Verso odpade zaradi NDM, karjola pa mi je res vizualno všeč.

Razni SUV kište so mi bz. Zunaj gajba, notri nič placa. Sej realno bo en turbo benciinar karavan padu.
 

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Odlično bi bilo, če bi naredili plugin hybrid z dosegom 100km :)

Obstaja kakšen "swap" za baterijo pri Corolli? Da namestiš baterijo večje kapacitete? :)
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.844
625
113
EU
Uradno najbrž ne, bi pa morda to bil zanimiv poslovni model za Toyoto (čeprav je vprašanje, če se jim to splača glede na vse morebitne težave, ki bi jih to lahko prineslo z seboj); najbrž pa tehnično gledano lahko vstaviš notri toliko baterije kolikor je pač prostora na voljo in seveda ob tem izgubiš garancijo (Toyote, a imaš morda dodatno garancijo podjetja, ki je opravilo to menjavo).
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Si ne predstavljam kako bi nekdo "tretji" prilagodil krmilni sistem filanja in praznenja baterije na večjo kapaciteto...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Skoraj dvomim. Ker so ze probavali kaj s tuningom v preteklosti pa ni slo cez. Par let nazaj ko sem malo bral o tem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Priuse 2 generacije so kar na veliko predelovali v plug-in, to ni več aktulano ker so take predelave ekonomsko nesmiselne.

A je celo na tem forumu en objavljal predelavo starega Aurisa v plug-in, nekje iz primorske je bil.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.921
5.194
113
baterija zunanje je delala dokler ni bla prazna potem je prekloplo na original. zunanjo si lahko polnil samo na kabl.
Prius je ob vsem tem bil še vedno ista nepremičnina na elektriko. Ni bil to tisti pravi plug in, ki se pelje na EV normalno.
V bistvu je bla preelava kr na izi za izvest. Sem enkrat nekaj gledal kak so to meli.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Peljalo se je nekako tako kot če po hribu navzdol napolneš vse črtice, malo več EV moči in tudi ko motor teče je več asistence baterije. Original baterija je ostala taka kot je, dodalo se je dodatno baterijo, ki je ves čas dopolnjevala original da je bila ta polna. Obstajala je tudi ena predelava s komplet menjavo originalne, ampak je še bolj zahtevno in drago.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.552
9.230
113
Predvidevam, da si s tem pač EV mode podaljšal saj je avto imel cel čas polno original baterijo in ni EV bil dovolj le za km, dva. Tukaj bi sam videl glavni prihranek. Seveda, če si se večinoma jajcal v gužvi.
A klima na Priusu laufa na elektriko ali preko ICE?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Klima deluje na baterijo, je elektro kompresor inverter, ki se prilagaja, preko OBD dongla lahko gledaš koliko porabi. Je pa jasno to odvisno koliko je baterije, če je stanje na 6 črticah (kamor avto vedno teži) potem klima deluje nekje 10-15 min na elektriko, odvisno od potreb.

Dodatna baterija ti daje kapaciteto, ne more pa pomagati kaj dosti pri električni moči, če bi šel na avtocesto, ti pač daje zraven kakih 5 kW moči in toliko manj bi deloval ICE in tudi toliko manj porabil. Torej elektrika se ti "blenda" vedno vmes v pogon in manjša porabo.