Tvoje relacije pač. Če bi imel do garaže ozek in strm klanec, bi ti bila kristalno jasna uporabnost HH.Sam predvsem opažam, da so situacije kjer bi moral speljat z ročno (ali hill holdom) izjemno redke, tako da mi niti ni jasno o čem tu sploh razpravljate.
od pamtiveka sem speljeval v v klanec z rocno, nikol skuril...pa ko ti sistemi crknejo izven garancije marija pomagaj sploh pri toyoti
apropo kako je kaj pri servisu, a vedno na 15k km al po parih nato na vsake 30k ?
Fajn je najprej ločit med Auto Holdom in Hill Holdom, potem se pa lahko naprej pogovarjamo.Mene ta funkcija, če je vključena, občasno izredno moti, ko se gre za centimetre (ko na hitro in kratko ustavljaš in spelješ), ker te praktično katapultira naprej in bi lahko ob kaj trčil, če si preblizu česa (zid, štanga ...); drugače je pa super zadeva in v veliko pomoč, ampak mi je všeč, da jo lahko vklopim le ob potrebi.
Moj hill hold drži dlje od par sekund, kako misliš, da popusti? Ni gumba itd. pač ko se ustavim na klancu stisnem zavoro in se čuti trdi pedal in takrat zadrži, dokler ne dodam plina. Sicer pa takrat skoči naprej (stari a3), nova ateca pa je speljala čisto nežno in imela gumb za izklop...Auto hold prime rocno ko stoji. Hillhold zadrži za par sekund na bregu