Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.126
735
113
EU
Ok o čem zdaj to govorimo? Tisti gumb spodaj desno ob avtomatskem menjalniku naredi točno to, ko si v klancu stoji na mestu, potem pa samo pritisneš na gas in se sprosti zavora in gre avto naprej. Nisem pa sedaj tega pokusil na nekih hudih klancih.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.388
5.669
113
Govorimo o tem, da naj bi to avto v danasnjem casu mel brez gumbov. Na lybri 2002 sem mel to, na grandetu 2006 mam to. Na priusu 2013 mam to.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
In kakšno nevarnost HH povzroča?
Imam ga že v x-em avtu in do sedaj še nisem doživel nevarnosti zaradi njega. Kvečjemu je zadeva ekstremno koristna in uporabna, sploh za nevešče voznike, kot sem jaz.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Dualis

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Sam predvsem opažam, da so situacije kjer bi moral speljat z ročno (ali hill holdom) izjemno redke, tako da mi niti ni jasno o čem tu sploh razpravljate.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Imaš pač take relacije. Meni pride vsak dan prav tako rekoč sredi mesta. Imam pa klasični HH, ki zadrži kake tri sekunde in pa elektro ročno, ki jo stisnem, če se mi ne ljubi celo kolono navzgor na pedalu stat.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.126
735
113
EU
Mene ta funkcija, če je vključena, občasno izredno moti, ko se gre za centimetre (ko na hitro in kratko ustavljaš in spelješ), ker te praktično katapultira naprej in bi lahko ob kaj trčil, če si preblizu česa (zid, štanga ...); drugače je pa super zadeva in v veliko pomoč, ampak mi je všeč, da jo lahko vklopim le ob potrebi.
 

VonG

Pripravnik
25. avg 2019
67
24
8
tile sistemi so le bergla za slabe voznike...lane assist , avtonomno zaviranje al parkiranje..etc od pamtiveka sem speljeval v v klanec z rocno, nikol skuril...pa ko ti sistemi crknejo izven garancije marija pomagaj sploh pri toyoti

apropo kako je kaj pri servisu, a vedno na 15k km al po parih nato na vsake 30k ?
 

Dualis

Fizikalc
30. nov 2008
407
239
43
od pamtiveka sem speljeval v v klanec z rocno, nikol skuril...pa ko ti sistemi crknejo izven garancije marija pomagaj sploh pri toyoti

apropo kako je kaj pri servisu, a vedno na 15k km al po parih nato na vsake 30k ?

Z električno ročno najbrž nisi speljeval.

Pa lepo prosim če lahko dodatno obrazložiš kar je odebeljeno.

Hvala.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
Mene ta funkcija, če je vključena, občasno izredno moti, ko se gre za centimetre (ko na hitro in kratko ustavljaš in spelješ), ker te praktično katapultira naprej in bi lahko ob kaj trčil, če si preblizu česa (zid, štanga ...); drugače je pa super zadeva in v veliko pomoč, ampak mi je všeč, da jo lahko vklopim le ob potrebi.
Fajn je najprej ločit med Auto Holdom in Hill Holdom, potem se pa lahko naprej pogovarjamo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Dualis

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.126
735
113
EU
ok ne ločim ... hill hold predvidevam avtomatično ve, da je na hribu in se potem vklopi ... auto hold pa deluje z ročnim vklopom in počne med drugim tudi to.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.546
926
113
Hill hold bo na klančini v vsakem primeru po parih sekundah popustil, Auto hold pa ne (oz. bo spustil, ko boš speljal) - slednji funkcionira ne glede na teren.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

B81

22. jul 2007
36.703
10.334
113
Auto hold prime rocno ko stoji. Hillhold zadrži za par sekund na bregu
Moj hill hold drži dlje od par sekund, kako misliš, da popusti? Ni gumba itd. pač ko se ustavim na klancu stisnem zavoro in se čuti trdi pedal in takrat zadrži, dokler ne dodam plina. Sicer pa takrat skoči naprej (stari a3), nova ateca pa je speljala čisto nežno in imela gumb za izklop...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.388
5.669
113
Ja ker maš preko e-ročne reseno.
Ce gre preko abs-a popusti po par sekundah. Če mas v 1. Zadrži ko bi avto lezo nazaj, če mas v rikvercu zadrzi ko bi šel avto naprej
 

B81

22. jul 2007
36.703
10.334
113
Ne, nimam e rocne, dsg je, ce ima to kaj veze? Zavora drzi ker se cuti.