Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

sad

Guru
24. avg 2007
20.543
9.225
113
OK, bom poskušal razložit. Pri hibridu je med Eco in PWR razlika samo v mapiranju gas pedala, torej za isti učinek moraš različno pritisnit. Odzivnost če veš koliko moraš pritisnit je pa v vseh načinih ENAKA.
Hvala za razlago. In kako točno je to drugače pri ICE?
Pri DCT pa Eco mode prestavlja tudi v N da varčuje z gorivom, obrati motorja so na 500, najnovejši 48V mild hibridi celo ugasnejo motor (obrati 0). Ko v takem stanju zahtevaš kick-down ali pa samo neko srednjo moč, boš doživel eno veliko luknjo.
DCT da v N običajno le, ko spustiš plin. Še nisem se vozil v N, ko bi moral prehitevat, ker sem že imel pripravljen plin za pritisk do konca in takrat DCT NI V N. Torej vse, kar izgubi je tistih par deset stotink sekunde, da šalta dol pri kickdownu in to je to. Ampak ok, sprejmem, da imaš pa ti vsak dan tisoč točno takih situacij in potem je seveda to totalno sranje. Je boljš imet tistih 10 električnih konjev takoj, potem pa plozat naprej, ko DCT že vleče na polno. Isti si mi, kot tisti, ki zaradi JCBja ne bo kupil nove Toyote. Kao, je že rešil potem. To je bil komentar na DCT, pri mild hibridih je varjetno takih situacij nekoliko več, ker precej več jadrajo. Ampak razumem, lej to ni za preživet in točno zaradi tega seveda ne greš kupit Audija A6, se raje kar s Priusom voziš naprej. (sarkazem)
In pri DCT nerabiš nič v PWR mode dat. Enostavno pobožaš lopatico za prestavljat dol in si ready to go V KATEREMKOLI voznem načinu. Potem sledi samo še kick down. Ampak ja, čista je... enkrat na dan pritisnit tisto lopatico za volanom.
Zdej, če si pa norc in prehitevaš 100x na dan, pa verjetno ne boš ravno v ECO modu vozil, ker potem si res za kakšno ustanovo primeren kandidat. Torej spet ni problema, saj imaš stalno v Sport načinu, pa še čipIRan motor in obvezno karbon nalepka na pokrovu za gorivo.
Tudi v zadnjih novinarskih testih (Audi 48V) berem to opažanje, tako da jaz tule nisem nekaj čuden, ampak je to dejstvo.
Pri Audiju ni ta luknja samo, ko motor ne dela, ampak tudi če deluje. Posledica nastavitev menjalnika. Malo si poglej teste in ne sklepaj napačno, zakaj do tega pride. Seveda se pa to še malenkost podaljša, če je ravno slučajno motor takrat še izključen. In pa še to: ta zamik je pri šestvaljnih motorjih, ki nimajo DCTja, ampak 8 stopenjski klasičen avtomatik aka Tiptronic. Za štirivaljnike z S-Tronicom še nisem videl testa, ki bi jamral o zamiku.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Dejstvo je da pri klasičnih menjalnikih Power ponavadi pomeni da motor vztraja v višjih vrtljajih in je prej pripravljen in bolj odziven. Pri hibridu tega ni je v vseh načinih enako odziven.

Torej očitek da v hibridu MORAŠ stalno nekaj preklapljati med voznimi načini, ne drži nikakor in kvečjemu drži pri klasiki. To je v enem stavku vse kar sem želel povedati.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.543
9.225
113
Ok, razumem sedaj.
Če smo že pikolovski: POWER moda ni na ICEjih, ampak je Sport mode, kar pa seveda implicira športno vožnjo in je torej popolnoma logično, da gre eno prestavo dol ;). Lahko pa imaš v NORMAL in je to to. Tudi ne rabiš nič preklapljat, če pa hočeš izkoriščat nizko porabo ali športno obnašanje, potem pa pač drk... tisti gumb.
Torej točno isto kot nekateri drk... tiste PWR pa ECO gumbe pri hibridih ;).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.904
5.180
113
pwr pri toyoti je to da recimo stisneš gas 1/3 in si na 90% gasa. Normal je normal, eco pa da stisneš 2/3 in si mogoče na 50% gasa.
ko stisneš do konca je stanje popolnoma enako na vseh reh načinih.
Zraven pa pri eco prilagodi še delovanje ventilacije, zmanjša hitrost ventilatorja in zniža obrate na kompresorju klime. Kar pomeni poleti poraba energije na kompresorju, pozimi pa zmanjšuje odjem toplote iz motorja in je lahko dalj časa izključen.
Spremeni tudi program "ogrevanja" motorja. In pozimi prej začne izklaplat motor. Ko bi recimo pri normal še laufal motor na ECO že izklopi. Razlika predvsem preden pride na končno temperaturo.

v ECO načinu v praksi poraba goriva ni nič nižja (opazno edino pozimi na kratkih vožnjah), ker tudi v normal načinu lahko popolnoma enako doziraš gas kot pri ECO. Vse kaj je je to, da sam sebe zajebavaš z neodzivnim avtom in moreš vedno skoraj poln gas stiskat, da se premakne.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.543
9.225
113
v ECO načinu v praksi poraba goriva ni nič nižja (opazno edino pozimi na kratkih vožnjah), ker tudi v normal načinu lahko popolnoma enako doziraš gas kot pri ECO. Vse kaj je je to, da sam sebe zajebavaš z neodzivnim avtom in moreš vedno skoraj poln gas stiskat, da se premakne.
Hehe, dobro si to napisal :).
Drugače je pa ta EKO gumb čisto ok, ko si v gužvi in živčen ko pes, ker ti vsaj malo poreže tisto živčno pospeševanje in bremzanje.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.493
9.220
113
ne ne, ampak tako da gas mapira in ne da nič od sebe. ;) hecno je, ko voziš potem v A in menjaš v način D (dynamic) pa pri istem položaju pedalke, začne vlečt...
 

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
369
162
43
Hm, sem vozil Corolo 2.0 Hybrid in Tiguana (190+KM) - moram priznati, da me je avtomatski menjalnik Tiguana bistveno bolj prepričal.. ni nobenega "dretja", preklopi so manj občutljivi, ne zaznaš nobene spremembe hitrosti..

če bi avtomatski menjalnik bil edini faktor se da odločiti - bi imel Tiguana ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Boš pa moral RAV4 primerjat s Tiguanom, ne pa Corolle. Ne razuemem pa kakšne preklope si to občutil na hibridu.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.598
189
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Hm, sem vozil Corolo 2.0 Hybrid in Tiguana (190+KM) - moram priznati, da me je avtomatski menjalnik Tiguana bistveno bolj prepričal.. ni nobenega "dretja", preklopi so manj občutljivi, ne zaznaš nobene spremembe hitrosti..

če bi avtomatski menjalnik bil edini faktor se da odločiti - bi imel Tiguana ...

kaksni preklopi? kaksne spremembe hitrosti?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.761
2.362
113
Pomurje
Hm, sem vozil Corolo 2.0 Hybrid in Tiguana (190+KM) - moram priznati, da me je avtomatski menjalnik Tiguana bistveno bolj prepričal.. ni nobenega "dretja", preklopi so manj občutljivi, ne zaznaš nobene spremembe hitrosti..

če bi avtomatski menjalnik bil edini faktor se da odločiti - bi imel Tiguana ...

:valjamse: tudi vzdržljivost DGS menjalnikov je boljša:valjamse:
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.267
5.843
113
vzdržljivost verjetno zanima predvsem lastnike toyot in kupce 15+ let starih avtov, ostali se pa dobro peljejo in jih boli patak za tvoje valjanje po tleh

imam eno splošno vprašanje: kakšni so servisni intervali pri toyotah, na15 ali 20k?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.761
2.362
113
Pomurje
vzdržljivost verjetno zanima predvsem lastnike toyot in kupce 15+ let starih avtov, ostali se pa dobro peljejo in jih boli patak za tvoje valjanje po tleh

imam eno splošno vprašanje: kakšni so servisni intervali pri toyotah, na15 ali 20k?
:valjamse:

Malo mi na otročje vleče danes. Sicer kaj drugega ni pričakovati na umotvore alterja.