Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Ne vem zakaj odgovarjaš meni, jaz sem napisal da vedno vozim v Normal mode, to preklapljanje je tule omenjal samo Slovenet, zato prosim da ne posplošuješ tistega kar ni res. Glede n stopenjske avtomatike, ravno tam sem moral za vsak drek preklapljat neke mode, ker nikoli nisem dosegel tistega kar sem hotel. Za nizko porabo sem moral biti v Eco mode, kjer je DCT v MB lepo tudi jadral, ko nisi dal plina, ampak zataknilo se je pri dinamiki, ki je bila v tem načinu nikakršna. Tako ti ostane samo dvoje, ali pred prehitevanjem preklopiš v sport mode in menjalnik že vozi v višji prestavi in je avto pripravljen na "skok", ali pa pač zahodiš pedalko za plin malo prej, še preden vidiš da boš manever prehitevanja res lahko izvedel. Pri hibridu boš na kick-down vedno deležen iste odzivnost, ne glede na to v katerem modeu si (tule to sicer ni čisto res, ker v PWR mode lahko pride do malenkostne razlike pri 60-70 kmh).

ko se spustim čez Rebrnice v Vipavsko dolino, če imam od vrha do dol nastavljen tempomat, potem zna vleči samo na elektriko, brez vrtenja motorja (vem, ker ga po klancu vrti, ko se začne ravnat, se pa ustavi) in gre naprej samo na elektriko, včasih celo do izvoza Vipava (ponavadi imam hitrost nastavljeno od 115-122, po feelingu in prometu pač).

Pri Gen3 se motor vedno začne vrteti ko greš po števcu preko 78 kmh, ko se hitrost niža se motor neha vrteti pri 76 kmh. Tudi če po klancu navzdol dobivaš hitrost brez bencina se bo motor sam od sebe pri tej hitrosti začel vreti, tega seveda ne občutiš, tudi EV lučka ti lahko sveti, tudi samo na baterijo bo avto šel sploh če je preko 60% SOC, ampak dejstvo je da se bo motor moral vrteti in to predstavlja malo več izgub. Za volanom tega seveda ne občutiš, če boš pa gledal preko OBD bo pa točno tako kot pišem.

Kot rečeno pri novi generaciji je ta meja dvignjena preko 100 kmh.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.598
189
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Pa sej v tej temi se sam čudim .. imaš hibrida CVT, najboljša stvar po belem kruhu in potem večina potrjenih lastnikov tule v pol voznih situacijah drka gumbe ECO, NORMAL, EV, PWR pa še kup manevrov z gasom .... ko se vključuješ na AC, ko štelaš radarski tempomat, ko se voziš navzdol po rebrnicah... WTF?! Očitno je publika za hibride bolj nervozne sorte pa bi jim bolj ustrezal 8 stopenjski ročni menjalnik in pa 3 mehanske ročice za vklop posameznih pogonov. Za premikanje v koloni bi pa morali pri Toyoti izumit še "bodendach" (loputo na dnu vozila) ki bi omogočala da bi voznik in sovoznik na noge porivala vozilo, da nebi šlo kaj elektrike ali bognedaj bencina v nič!

kaj je tu cudnega in toliko, ce na vrhu Rebrnic ponastavim tempomat in se potem do izvoza skoraj peljem toliko, kot sem nastavil? (mnogi avti niti ne drzijo te hitrosti po klancu navzdol, hibrid pac lahko) in se potem samo peljem, prakticno zleknem v fotelj in kruzam? pwr knof je pa tko pod roko, da ni treba niti gledat, stisnem ga pa ponavadi se celo zato, ker je zabavno ...

kup manevrov z gasom, slisi se full kompleksno, ampak sploh ni, kot bi doziral plin, samo da je vmes stopnja, kjer pac doziras, ali bo motor laufal ali ne. piece of cake.

se pravi, ce bi ti rekel, da lahko se doziras, kdaj zavira samo z elektromotorjem in kdaj se s fizicnimi zavorami, bi ti prebilo plafon?

ko pa dizlasi delajo ekstra kroge, ker se je ravno pred garazo vklopila regeneracija dpfja, je pa normalno? pa skrb za razne adbluje? ;)

Prius je delan za tupe americane. avto mora biti idiotproof. to tudi je. in glede na to, da so vsi hibridni motorji pri Toyoti delani po enakem kopitu - je voznja hibrida popolnoma enostavna, z vsemi temi hudimi PWR ECO elektromotor tempomatnimi komplikacijami. se najtezje je predvajat muziko s telefona ...


aja, ne, ni ... ;)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.904
5.179
113
Je pa tudi opcija v nekih pogojih, da elektromotor vrti bencinski motor. In nisi na ev ampak imaš še vseeno porabo 0, ker ne vbrizgava. Ampak je redko taka situacija.

Utiševalec je pa lepo povzel ja določen tip voznikov. Pa dodajmo tu še voznike avtomatikov, ki nonstop vozijo na "ročnem" načinu. Folk kak se vam lubi nonstop nekaj prcat? Pa skos nekaj stiskat pa preklaplat pa nevem kaj vse.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.982
5.073
113
Vsaj Toyotini hibridi nimajo tretje prestave, ker nimajo prestav. Vožnja Priusa po AC, tole je čisto iz prakse, izgleda nekako takole: pred vključitvijo na AC, še preden zapelješ na pospeševalni pas, prestaviš drive mode iz ECO v Normal, vklopiš line assit, vklopiš ACC - radarski tempomat, tole gre vse med vožnojo, da ne bo kdo mislil, da rabiš postajo pred vključitvijo na AC. Potem se pripelješ na pospeševalni pas in pospešiš še na nogo, ko prideš na vozni pas naštelaš hitrost 135 ali 140 km/h in lepo cruizaš. Če imaš veliko "počasnel" potem pri prehitevanju preklopiš na Power mode, da imaš boljše pospeške. Pa ne smeš pozabiti na volan vrtet v ovinkih.

To da ima hibrid tretjo prestavo, je bil sarkazem, vem kaki so menjalnki... Ampak imate pa hibridarji precej dela, da poklikate vse živo, samo da se vključite v promet, no pa da prišparate centiliter bencina...

Pa da nebo pomote, sam se spogledujem z Corolo, ampak mi cena ne diši, malo sem skeptičen, če pogon zdrži vleko 700kg čolna iz vode, in notranjost mi res ne sede, zunanjost mi je top, vleče me pa tudi pregovorna Toyotina nepokvarljivost...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.598
189
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Ne vem zakaj odgovarjaš meni, jaz sem napisal da vedno vozim v Normal mode, to preklapljanje je tule omenjal samo Slovenet, zato prosim da ne posplošuješ tistega kar ni res. Glede n stopenjske avtomatike, ravno tam sem moral za vsak drek preklapljat neke mode, ker nikoli nisem dosegel tistega kar sem hotel. Za nizko porabo sem moral biti v Eco mode, kjer je DCT v MB lepo tudi jadral, ko nisi dal plina, ampak zataknilo se je pri dinamiki, ki je bila v tem načinu nikakršna. Tako ti ostane samo dvoje, ali pred prehitevanjem preklopiš v sport mode in menjalnik že vozi v višji prestavi in je avto pripravljen na "skok", ali pa pač zahodiš pedalko za plin malo prej, še preden vidiš da boš manever prehitevanja res lahko izvedel. Pri hibridu boš na kick-down vedno deležen iste odzivnost, ne glede na to v katerem modeu si (tule to sicer ni čisto res, ker v PWR mode lahko pride do malenkostne razlike pri 60-70 kmh).



Pri Gen3 se motor vedno začne vrteti ko greš po števcu preko 78 kmh, ko se hitrost niža se motor neha vrteti pri 76 kmh. Tudi če po klancu navzdol dobivaš hitrost brez bencina se bo motor sam od sebe pri tej hitrosti začel vreti, tega seveda ne občutiš, tudi EV lučka ti lahko sveti, tudi samo na baterijo bo avto šel sploh če je preko 60% SOC, ampak dejstvo je da se bo motor moral vrteti in to predstavlja malo več izgub. Za volanom tega seveda ne občutiš, če boš pa gledal preko OBD bo pa točno tako kot pišem.

Kot rečeno pri novi generaciji je ta meja dvignjena preko 100 kmh.
vse to vem, zato sem bil prvic toliko bolj presenecen in potem se vsaj trikrat zelo pozorno spremljal - motor se popolnoma izklopi /odklopi, in se NE vrti. ker ko se ponovno zavrti, se dejansko cuti, kot ponavadi, ko ga zalaufa. razen ce pac dobi doliko zaleta in toliko casa potem izkorisca ta zalet. ne bom pa zaradi tega nobenih obdjev zganjal - tako pac je, ce verjames, verjemi, ne vem zakaj bi o tem lagal ...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.598
189
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
To da ima hibrid tretjo prestavo, je bil sarkazem, vem kaki so menjalnki... Ampak imate pa hibridarji precej dela, da poklikate vse živo, samo da se vključite v promet, no pa da prišparate centiliter bencina...

Pa da nebo pomote, sam se spogledujem z Corolo, ampak mi cena ne diši, malo sem skeptičen, če pogon zdrži vleko 700kg čolna iz vode, in notranjost mi res ne sede, zunanjost mi je top, vleče me pa tudi pregovorna Toyotina nepokvarljivost...

ko das v pwr ne prisparas ... ;) gre poraba kar lepo gor. ampak to je tisti stereotip ... potem pa prehitevas razne, ki se vozijo za tovornjaki in avtobusi in se sprasujes, kdo je zdaj tu nor.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Pa da nebo pomote, sam se spogledujem z Corolo, ampak mi cena ne diši, malo sem skeptičen, če pogon zdrži vleko 700kg čolna iz vode, in notranjost mi res ne sede, zunanjost mi je top, vleče me pa tudi pregovorna Toyotina nepokvarljivost...

Če te vožnja s hibridom prepriča potem je to to, če te ne pa pač ostani na klasiki. Če z normalnim avtom potegneš čoln iz vode in pri tem ne skuriš sklopke tudi hibridnega pogona ne boš skuril. Sicer bo pa katerokoli avto C razreda bolj za silo, če ga oprtaš s prikolico in nabašeš vanj še vso robo za na morje, gre bolj za vprašanje nosilnosti in nastavitve podvozja, za take stvari so idealni mali dostavniki (Berlingo) ali morda kakšen manjši SUV.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.863
3.891
113
Je pa tudi opcija v nekih pogojih, da elektromotor vrti bencinski motor. In nisi na ev ampak imaš še vseeno porabo 0, ker ne vbrizgava. Ampak je redko taka situacija.

Utiševalec je pa lepo povzel ja določen tip voznikov. Pa dodajmo tu še voznike avtomatikov, ki nonstop vozijo na "ročnem" načinu. Folk kak se vam lubi nonstop nekaj prcat? Pa skos nekaj stiskat pa preklaplat pa nevem kaj vse.

Sej isti so vozniki EV vozil z drkanjem regeneracije gor in dol in tudi vožnja po normalni cesti s full regeneracijo ("gas pedalka only mode") je totalni EKO idiotizem oz. paše samo tistim ki se jim zdi fino gledat kako se elektrika "pretaka" nazaj v baterijo če spustijo gas (dejansko se isto zgodi če na koncu ravnine na lahno pohodijo pedalko za zavoro še boljše pa je [z vidika ekonomike] da se elektrika pretaka samo v eno smer, iz baterija na kolesa, samo to tem bedakom ne moreš razložit). Če voziš za ali s takim im...whatever vidiš (poleg tega da vozi totalno neekonomično) pa kako je to netekoča vožnja oz. se ne čudiš če jim mularija bruha vsakih 5 km.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.186
882
113
Ne rabis nic pretikat. Lahko pa, ce zelis. Tako tezko razumet?

Lahko greva na voznjo pa bova vse probala, ti pa se pokazes kako se prav vozi, same oci / usesa so me sedaj :)
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.982
5.073
113
Sej isti so vozniki EV vozil z drkanjem regeneracije gor in dol in tudi vožnja po normalni cesti s full regeneracijo ("gas pedalka only mode") je totalni EKO idiotizem oz. paše samo tistim ki se jim zdi fino gledat kako se elektrika "pretaka" nazaj v baterijo če spustijo gas (dejansko se isto zgodi če na koncu ravnine na lahno pohodijo pedalko za zavoro še boljše pa je [z vidika ekonomike] da se elektrika pretaka samo v eno smer, iz baterija na kolesa, samo to tem bedakom ne moreš razložit). Če voziš za ali s takim im...whatever vidiš (poleg tega da vozi totalno neekonomično) pa kako je to netekoča vožnja oz. se ne čudiš če jim mularija bruha vsakih 5 km.

Me zanima če se pri full regeneraciji vklopi zavorna luč, ker na EV je taka regeneracija že konkretno bremzanje.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.227
4.712
113
Včeraj sem kakih 10 km vozil za električno Kono. Res se je to nekam čudno obnašalo, kar naprej so se prižigale zavorne luči. Ali je voznik res zaviral pred vsakim majhnim ovinkom ali pa se prižge zavorna luč, ko da nogo s pedala za "gas"?
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.592
290
83
www.kacnje.eu
Sem šel prav poiskat članek na blogu, ko sem pisal o tem. Tale stavek velja za e-Golfa 2015:
Če je pojemek večji od 1,3 m/s2, se prižgejo tudi zavorne luči.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.491
9.218
113
podobno imajo očitno tudi vsi adaptivni tempomati pri nekem pojemku se prižgejo tudi zavorne luči,
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.542
9.225
113
Ne vem zakaj odgovarjaš meni, jaz sem napisal da vedno vozim v Normal mode, to preklapljanje je tule omenjal samo Slovenet, zato prosim da ne posplošuješ tistega kar ni res. Glede n stopenjske avtomatike, ravno tam sem moral za vsak drek preklapljat neke mode, ker nikoli nisem dosegel tistega kar sem hotel. Za nizko porabo sem moral biti v Eco mode, kjer je DCT v MB lepo tudi jadral, ko nisi dal plina, ampak zataknilo se je pri dinamiki, ki je bila v tem načinu nikakršna. Tako ti ostane samo dvoje, ali pred prehitevanjem preklopiš v sport mode in menjalnik že vozi v višji prestavi in je avto pripravljen na "skok", ali pa pač zahodiš pedalko za plin malo prej, še preden vidiš da boš manever prehitevanja res lahko izvedel. Pri hibridu boš na kick-down vedno deležen iste odzivnost, ne glede na to v katerem modeu si (tule to sicer ni čisto res, ker v PWR mode lahko pride do malenkostne razlike pri 60-70 kmh).
Pri drugih avtomatikih se pa kaj zgodi pri kickdownu? A v eco modu vztraja v tisti prestavi? Lool.
Ja, morda res traja slabe pol sekunde, da prestavi dol, ampak potem vsaj gre, ne pa ploza kot hibrid.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.542
9.225
113
Ja, malo si preberi kaj pišeš.
Primerjaš dinamiko v eco modu pri ICE (torej ne kick downa) s kick downom na hibridu. No, dej mi prosim razloži ti, ki vse veš, kakšna je dinamika na tvojem hibridu v eco modeu? Hvala.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
OK, bom poskušal razložit. Pri hibridu je med Eco in PWR razlika samo v mapiranju gas pedala, torej za isti učinek moraš različno pritisnit. Odzivnost če veš koliko moraš pritisnit je pa v vseh načinih ENAKA.

Pri DCT pa Eco mode prestavlja tudi v N da varčuje z gorivom, obrati motorja so na 500, najnovejši 48V mild hibridi celo ugasnejo motor (obrati 0). Ko v takem stanju zahtevaš kick-down ali pa samo neko srednjo moč, boš doživel eno veliko luknjo. Tudi v zadnjih novinarskih testih (Audi 48V) berem to opažanje, tako da jaz tule nisem nekaj čuden, ampak je to dejstvo.

Če pa pri DCT daš v Power mode, pa menjalnik ostaja v normalni prestavi in z rahlim gasom sploh ne bo nič prestavljal in bo odziv takojšen, pri kick-down pa pač nekaj mora prešaltat ampak je vsaj motor že pripravljen na pol obratih.

Pri Toyotinem hibridu boš vedno in povsod dobil takoj tistih električni 20-30 konj, bencinski pa pridejo z zamikom, to se zgodi vse zvezno in tekoče, ker pri DCT imaš vedno pojemek (če mora šaltat) pred pospeškom, nekateri danes temu rečejo športna vožnja jaz temu rečem neudobje.