Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.841
624
113
EU
Zakaj točno pride do tega dretja? Ker očitno je to naštimamo tako. A razmerja niso prava? Ker vsak avto bi lahko spravil do takšnega dretja, če bi se potrudil, a logičn tega ne počneš. Zakaj Japonci mislijo, da je to ok?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.272
5.847
113
Zakaj Japonci mislijo, da je to ok?
Zato, ker ne razumejo avtomobilov oz. ne razumejo avtomobilov kot celoto. Za večino sveta so super samo Evropejci smo malo posebni.

Sicer se pa za moje pojme vsi preveč derejo. Tudi moj jajc se bolj dere, kot bi meni ustrezalo in prehitro navzdol šalta. Na splošno se mi zdi, da se avtomatiki premalo zanašajo na navor motorja. To sicer pri klasičnih hibridih itak odpade.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in tony

Clancy

Majstr
20. avg 2007
788
353
63
Tudi DSG prehitro navzdol šalta? Sem mislil, da je pri DSG kaj drugače kot pri moji CX-30 automatik. Zraven tega pri meni pozno gor šalta. Bi lahko prej.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.272
5.847
113
Tudi DSG prehitro navzdol šalta? Sem mislil, da je pri DSG kaj drugače kot pri moji CX-30 automatik. Zraven tega pri meni pozno gor šalta. Bi lahko prej.
Jop, DSG za moj leni okus šalta prehitro navzdol in prepočasi navzgor. ECO mode menjalnika pri večini voženj odpravi to sitnost, ampak kaj, ko se nastavitev poresetira po vsakem zagonu avta :mad:
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Dretje gor ali dol, tule so dejstva:

Počasi a vztrajno navzgor.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Dajatve na co2 so pac v drugih drzavah eu se mnogo hujse kot pri nas, kjer jih skoraj ni, narod pa kupi, ker si drufega ne more spogati.

pa se zaresni avtomatiki so v polovici malih avtov, ki se jih najvec proda, izumrli.

vazno je, da v bruslju izumljajo euro7, cez 20 let bo pa v enem kevdru en znanstvenik koncno smel objaviti clanek, da je vse cez euro4 le pogrevanje tople vode...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Dretje gor ali dol, tule so dejstva:

Počasi a vztrajno navzgor.

cakam raziskave, da so po desetletju voznje cvtja njih vozniki toliko in toliko bolj gluhi kot drugi. ce je kdo tle gor studiral medicino se mi lahko zahvali za krasno idejo za doktorat...

btw., podobno bi lahko sli v raziskavo koliko skode okolju naredi ropotanje tricilindrskih mlinckov v mestni voznji...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.770
2.365
113
Pomurje
O kakšnem tuljenju je govora? A to je o teh 4minutah Vrhniškega klanca s 160km/h ko je res zabit na 6k obratov?
Ker pri 130 je na sprejemnljivih 3.5k obratih

Ostali del 3,5 urne poti skoraj da ne veš da ima kaj pod haubo
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakon

sad

Guru
24. avg 2007
20.546
9.229
113
Dretje gor ali dol, tule so dejstva:

Počasi a vztrajno navzgor.
Letošnje leto ni relevantno, ker je v bistvu omejitev bila proizvodnja in očitno je to imela Toyota bolj pod nadzorom kot ostali. Poleg tega so letos še nekako držali cene na predNORI ravni. Se beremo naslednje leto, sploh ob konkretnem skoku cen pri Toyoti. Pa če se bo situacija z dobavami končno znormalizirala.
Poleg tega v EU politika poriva v smer EVjev, kjer pa je Toyota konkretno zaspala in to se ji bo v naslednjih letih zelo maščevalo. Trenutno so EVji še obrobni, ampak konkretno pridobivajo tržni delež.
O kakšnem tuljenju je govora? A to je o teh 4minutah Vrhniškega klanca s 160km/h ko je res zabit na 6k obratov?
Ker pri 130 je na sprejemnljivih 3.5k obratih

Ostali del 3,5 urne poti skoraj da ne veš da ima kaj pod haubo
A to je edino kar ti tuli?
Ker meni je tulil ob vsakem tretjem pospeševanju, res se pa ne vlečem kot smrkelj po cesti.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Relativiziraš.

Kar je moteče je: znali smo delati avte, pri katerih tega ni bilo treba... poslušati.

Sedaj pa smo dobili starčke v Bruslju, ki so prišli na idejo, da bodo toliko in toliko ton viagre letno prišparali, če bodo malo na daljavo je6ali v glavo svoje... tlačane, ja, s takimi in takimi kvazi eko neumnostmi (neumnostmi zato, ker bomo spet čez 20 let pogruntali, da je bil benefit minimalen ali pa ga v totalu sploh ni bilo), in Toyota zato dela eCVTje. (Pa preden bo pol forumu užaljenih: to ni Toyotin problem. Toyota na Am. trgu lepo prodaja tudi avte - vse avtomatike - ki teh problemov nimajo. To je problem starčkov iz EK, ki nam vladajo z železno pestjo - in mehkimi curami.)
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
20.546
9.229
113
Lepo te prosim ne nakladaj. Toyota je Priusa ven vrgla kdaj? 2000. In od takrat je pač ta ''problem''. Ki dejansko niti ni problem, če si kolikor toliko normalen voznik in razumeš način delovanja.
Je pa problem, ko zaslepljenci pišejo, kako je to oh in sploh in sploh ne tuli. Potem se pa normalen človek usede v Toyotinega hibrida in na prvem klancu obrne in gre domov, ker ne razume, da to ne dela vedno tako. In z majhno prilagoditvijo vožnje se to tuljenje precej zmanjša. Ampak v določenih okoliščinah še vedno tuli. Samo zaslepljenci mu tega niso povedali in potem si ta človek misli, kaki debil je zaslepljenec in da je Toyota hibrid sranje na kubik. Samo to je problem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakon

sad

Guru
24. avg 2007
20.546
9.229
113
Tega nisem rekel. Veliko normalnih ljudi vozi Toyota hibride brez težav.
Težava so bedaki, katerim je Toyotin hibrid oh in sploh nekaj najboljšega na svetu, ki tuli ''samo'' v vrhniški klanec. In to bedarijo javno oznanjajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
sad kateri avto pa se ne dere pri 6k rpm? Dere se motor, ker gre v obrate, kot pri vsakem avtu. Pelji v en konkretne klanec v 6. prestavi pri 90kmh pa mi povej če ti avto vleče normalno. Ga boš najbrž šaltal vsaj 2 prestavi nižje, če ne že 3. Pa boš imel tuljenje pri klasičnem vozilu.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
702
365
63
Mogoče tuli podhranjen 1.8 Hibrid brez izolacije, moj 2.0, ob normalnem pospeševanju ne pride nad 3k rpm. Drugače sploh nevem da laufa, niti kdaj preklopi na EV.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Generik

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Kočno nekdo s konkretnimi izkušnjami, ki jih zna tudi ubesediti :zmaga:

Se da tako tudi vključiti v promet na pospeševalnem pasu na AC? Začneš pri 40 km/h in pospešuješ. Kakšno hitrost imaš na koncu pospeševalnega pasu?
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.546
9.229
113
sad kateri avto pa se ne dere pri 6k rpm? Dere se motor, ker gre v obrate, kot pri vsakem avtu. Pelji v en konkretne klanec v 6. prestavi pri 90kmh pa mi povej če ti avto vleče normalno. Ga boš najbrž šaltal vsaj 2 prestavi nižje, če ne že 3. Pa boš imel tuljenje pri klasičnem vozilu.
Ker sem dobil občutek, da nisi Toyota ''nazi'', ti bom odgovoril s tem: ne vem, kdaj sem nazadnje vrgel moj avto na blokado. Turbo dela svoje nekje pod 2000 navzgor. Recimo pri normalnem vključevanju na AC mi menjalnik prestavlja pri nekje 3000 vrtljajih in motorja skoraj ne slišim. Za isti pospešek sem moral na Toyoti (1.8 hibrid) konkretno pritisnit in zadeva je šla v oblake (ne do konca, tam se še bolj dere).
In verjetno je problem tudi v sami izolaciji ter res grdem zvoku tega motorja.

Sedaj pa čakam še enega tukaj (a ni fotograf), da napiše, kako s Toyoto Prius nabriše vse na semaforju. :valjamse:
 
Nazadnje urejeno: