Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Dualis

Fizikalc
30. nov 2008
405
239
43
Tole kar bom zdaj napisal je izkljucno moje mnenje in obcutki (da ne bo kdo skakal pokonci). Glede na to da gledas avtomobile do 30 jurjev (ce prav razbiram) in gledas Corrolo.
Ok pustimo trenutno strani hibridno tehnologijo (ki mi je osebno zelo fina zadevscina ceprav je nimam) ter zanesljivost ( ki upam da je se taka za naslednje desetletje) meni daje Corrola obcutek da je narejena za reveze in se v njej dejansko pocutim kot revez ( kar dejansko tudi sem kar je dejstvo). Vse je narejeno na najbolj poceni mozen nacin, armatura obupna ( da ne recem grda) nenatancno narejena , nikjer nicesar kar bi ti vzbujalo obcutek lagodja oz ugodja, zvocne izolativnosti ne pozna, da ne omenjam 'infotainmenta', ventilacija obup.. v glavnem prav ceneno se pocutis v njem kot da se je proizvajalec potrudit ti dat vedet da si socialec in toliko kot si vreden so ti oni tudi dali v avtu.
Ce bi imel avto letnico 1997... bi ga verjetno pohvalil.
Tako da..na koncu je res vse kar ti ostane, da se opiras na zanesljivost.
In mene kar zgrozi ce pomislim da bi odstel 27 do 28 jurjev in potem dobil...Corollo.
Glede 'občutka' sam za zdaj ne vem za slabšo obcijo ( govorim za avte v rangu med 20 in 30 jurji).

Saj peljat ga je lustno..igriv ( igrackast), lepo gre v ovinke, blazi nase ceste..dober obcutek na splosno kar se voznje tice. Samo 'obcutek' v avtu kot tak..dizastr.
( nemci in francozi (plus kar je ostalo od severnjakov) so tule svetlobna leta stran).

Ce das kaj na ta del bi ti osebno svetoval da gres poizkusit se kaj drugega ( avto kot tak..kak motor naj bi bil v njem je naslednja stopnja ( in problem), ker na omenjano kilometrino kar nekaj ur prezivis v avtomobilu.
Jaz pa moram rečt, da se v Corolli nisem počutil nič slabše kot b VW ali PSA grupi, mogoče celo nasprotno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BrunoMars

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Tole kar bom zdaj napisal je izkljucno moje mnenje in obcutki (da ne bo kdo skakal pokonci). Glede na to da gledas avtomobile do 30 jurjev (ce prav razbiram) in gledas Corrolo.
Ok pustimo trenutno strani hibridno tehnologijo (ki mi je osebno zelo fina zadevscina ceprav je nimam) ter zanesljivost ( ki upam da je se taka za naslednje desetletje) meni daje Corrola obcutek da je narejena za reveze in se v njej dejansko pocutim kot revez ( kar dejansko tudi sem kar je dejstvo). Vse je narejeno na najbolj poceni mozen nacin, armatura obupna ( da ne recem grda) nenatancno narejena , nikjer nicesar kar bi ti vzbujalo obcutek lagodja oz ugodja, zvocne izolativnosti ne pozna, da ne omenjam 'infotainmenta', ventilacija obup.. v glavnem prav ceneno se pocutis v njem kot da se je proizvajalec potrudit ti dat vedet da si socialec in toliko kot si vreden so ti oni tudi dali v avtu.
Ce bi imel avto letnico 1997... bi ga verjetno pohvalil.
Tako da..na koncu je res vse kar ti ostane, da se opiras na zanesljivost.
In mene kar zgrozi ce pomislim da bi odstel 27 do 28 jurjev in potem dobil...Corollo.
Glede 'občutka' sam za zdaj ne vem za slabšo obcijo ( govorim za avte v rangu med 20 in 30 jurji).

Saj peljat ga je lustno..igriv ( igrackast), lepo gre v ovinke, blazi nase ceste..dober obcutek na splosno kar se voznje tice. Samo 'obcutek' v avtu kot tak..dizastr.
( nemci in francozi (plus kar je ostalo od severnjakov) so tule svetlobna leta stran).

Ce das kaj na ta del bi ti osebno svetoval da gres poizkusit se kaj drugega ( avto kot tak..kak motor naj bi bil v njem je naslednja stopnja ( in problem), ker na omenjano kilometrino kar nekaj ur prezivis v avtomobilu.
Uporabnik vincent je že 2x v tej temi lepo povzel bistvo. :zmaga:

Bom opisal še svoje (subjektivno) mnenje:
pred slabima dvema letoma je k hiši prišel nov Passat Variant 2.0 TDI, R-Line (+ dve postavki dodatne opreme), ročni menjalnik.
V akciji ČMC je prišel točno 27.500 € + letna vinjeta gratis.

Pred slabim letom je k hiši prišla še nova Toyota C-HR hibrid, oprema C-enter (doplačane 4 postavke dodatne opreme).
Naročena po naročilu, prišla je slabih 25.000 €.

Če primerjam price / performance med avtomobiloma in dobrih 2.500 € nakupne razlike v ceni, je VW žal absolutni zmagovalec.
Tako po udobju med vožnjo, zmogljivostih, porabi kot tudi prostornosti, pa čeprav z ročnim menjalnikom (DSG nisem vzel, ker ni bilo več željenega avta na zalogi, za avto po naročilu pa bi bila potem že precej višja nabavna cena, za to razliko v ceni sem pa rajši odpeljal družino po svetu).

Mešam hruške in jabolka? Zavedam, da avta nista primerljiva, sploh, ker je en z ročnim menjalnikom in drugi avtomatik, dodatno sta avta še v popolnoma drugih avtomobilskih razredih, gledam pa na stvari racionalno in C-HR je v mojih očeh absolutno precenjeni SUV jajček.
Pelje se zelo dobro (sploh nimaš občutka, da je SUV, zaradi baterij je pri vožnji po neravninah zelo prizemljen), ostalo pa je v mojih očeh popolnoma enako kot je napisal vincent za Corollo (katastrofalen infotainment, slaba plastika, uporabljeni čunga-lunga materiali, občutek kot da bo vse v nekaj letih razpadlo...).
Nakupa ne obžalujemo (itak se vozi žena z njim), ker je C-HR vseeno "samo" drugi avto pri hiši (naredil bo dobrih 10k km letno), imeli ga bomo cca. 10 let, pa tolažim se s tem, da je japonski avto in znamka, ki je po zanesljivosti proti vrhu in da z njim ne bo večjih okvar.

Omenil bi (še) glede neuglajenosti dizla: v eni od tem (žal se mi ne da pobrskat) ste uporabniki ugotovili, da je Passat eden najbolje zvočnih izoliranih avtov, temu lahko samo pritrdim. S tem avtom se lahko pelješ 50 ali 150, pogovor v kabini bo praktično na enaki slišnosti.
Pa še enkrat, daleč od tega, da hvalim VW, sam sem pred nakupom gledal popolnoma druge avtomobile, ampak je prišla na mizo tako ugodna ponudba, da sem se na koncu odločil tako kot sem se.

Poraba C-HR vs.Passat: poleti ima prvi porabo 4,7 litra, pozimi 5,2. Drugi ima porabo ob enakih pogojih vožnje in na enaki relaciji med pol litra in litrom več. S tem, da je slabe pol metra daljši in 200 kg težji. Realno pa se žena vozi z umirjeno vožnjo s porabo okrog 5 litrov, jaz pa z dokaj dinamično 6 litrov.
Včeraj sem na Bledu tankal za polno, se odpeljal na Pokljuko z vožnjo na meji zdrsa, se odpeljal v koloni nazaj v dolino in po avtocesti po aktivnem tempomatu 135 km/h do Dola pri Ljubljani (parkrat sem med prehitevanjem potegnil do 160-170), povprečna poraba 5,3 litra (na vrhu Pokljuke je kazala 10,1).

Pa da se vrnem nazaj na temo o Corolli: peljat sem jo šel z 1.8 motorjem, ni me prepričala, enak občutek kot pri C-HR, preveč kompromisov glede notranjosti (slaba kvaliteta izdelave, zanič infotainment... to so stvari, ki meni osebno precej pomenijo), zame absolutno preslaboten motor, z mojim načinom vožnje ter letno kilometrino žal ekonomsko neupravičen. Da bom dal pa 25k € zato, da bom lovil nizko porabo in spremenil svoj slog vožnje, temu se pa lahko samo nasmejim.
Glede 2.0 motorja ne bom komentiral, ker ga nisem šel peljat, je pa avto s tem motorjem že relativno drag, razen motorja mu ostanejo vse ostale (v mojih očeh) negativne lastnosti. Se pa še enkrat strinjam, da mogoče je pa na dolgi rok to dober nakup v smislu vzdrževanja vozila in nepredvidenih stroškov, če bi kupoval avto samo na podlagi statistične pokvarljivosti, bi bila Corolla mogoče celo ožji izbor.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik in sad

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.287
351
83
Jaz pa moram rečt, da se v Corolli nisem počutil nič slabše kot b VW ali PSA grupi, mogoče celo nasprotno.
Se strinjam.

Na Corollo sem prešaltal iz razred višjega avtomobila in nimam takih občutkov kot jih opisuje vincent. Ja, na določenih mestih se vidi, da je avto v osnovi 15k (tu mislim predvsem na obliko infotainmenta, pri karavanu pokrovčke za zadnjimi prijemali, halogenska osvetlitev notranjosti, sredinski naslon, število usb priključkov...) ampak nekateri konkurenti so tu mnogo slabši. Lahko je samo to, da še ni sedel v Megane 4, Astri, T-rocu ali T-crossu (pri temu sem celo prvič doživel, da je armatura škripala, ko sem pritiskal gumbe navigacije...). Vsi našteti so v notranjosti mnogo bolj cheap kot Corolla. Jaz recimo sem alergičen na trdo plastiko po armaturi in vratih ter na razna škripanja in čričkanja. Tega pri corolli ni.

Kar se tiče vožnje po avtocesti pa jaz nimam nobenih problemov, pa dnevno naredim vsaj 60 km po AC. Ja, ko se vključuješ na ac je jasno, da bodo obrati visoki, ker ni prisilno polnjen, ko pa doseže 130 km/h pa to hitrost po ravnini zlahka vzdržuje z 2k-2,5k obrati. Nebi mogel reči, da je vožnja naporna ali vrtljaji moteči. Tudi nisem nikakršna ovira na ac kar niti ni težko, če malo opazujete kako se zadnje čase vsi (ja, tudi vozniki dizelskih uberstrojev) vlačijo po voznih pasovih z vratolomnimi 110 kmh...

Dejstvo pa je, da se najbolje počuti pri vožnji po regionalkah, tam so cifre porabe smešne, prav tako pa prehitevanja zaradi pomoči elektromotorja niso počasna ali nevarna.

Imam pa dve vprašanji za lastnike:
- prvo za lastnike hibridov: koliko goriva spravite v rezervoar? Meni več kot 37 litrov še ni uspelo naliti.
- ali radarski tempomat zazna vozilo, ki je ustavljeno na semaforju? Nazadnje, ko sem preizkušal sem se že nevarno približal tistemu pred sabo, pa avto ni kazal kakšnega namena, da bo zaviral.

Če zaključim, kot vsak avto ima tudi corolla pluse in minuse. Pri meni je prevladala kombinacija hibridnega pogona, pregovorne zanesljivosti, serijske opreme in ugodnega financiranja. Če potegnem vse to skupaj in če imam v mislih, da je avto stal 22,3k se mi zdi, da sem v času, ko je clio z avtomatikom zlahka 19k naredil dober nakup. Je pa to tudi maksimalen znesek, ki sem ga bil pripravljen dati za ta avto.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
Ne vem, kaj imamo mi tu za ene audiofile gor? Včeraj sem namensko testiral sound sistem v Toyoti Corolli in moram povedat, da je čisto ok. Nekdo je omenjal vag grupo. Čisto enako, za moje pojme še celo bolje. Tako, da ne vem od kod vam ta problematika.

Me zanima kako si izvajal 'test'.
Da bos vedel kaj poslusas imej zraven avto poljubne znamke in prestavi ključek. Ter sporoči stanje. (upam, da nisi testiral jbl.ov sistem).
Mam jaz doma to reč ki naj bi bila zvocnik..si jo lahko prides pogledat.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
Ljudje so različno zahtevni in večina dokler nima primerjave, misli da ima odličen sistem.
Hvala za realen opis Corolle, identične so moje izkušnje z njo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Imam pa dve vprašanji za lastnike:
- prvo za lastnike hibridov: koliko goriva spravite v rezervoar? Meni več kot 37 litrov še ni uspelo naliti.
- ali radarski tempomat zazna vozilo, ki je ustavljeno na semaforju? Nazadnje, ko sem preizkušal sem se že nevarno približal tistemu pred sabo, pa avto ni kazal kakšnega namena, da bo zaviral.

V Priusa v4 sem spravil tudi že 41 litrov.
Radarski tempomat namerno zavrže podatke o stacionarnih ovirah. Če temu ne bi bilo tako, bi nonstop zaviral, npr. odbojne ograje, prometni znaki in cel kup drugih zadev.
Zato sistem za zaviranje v sili uporablja kamero, ki prepoznava objekte. Npr. zadek avtomobila pred teboj, ki čaka v križišču.
Radar ima namreč preslab "vid", da bi zelo dobro prepoznal objekte. Odlično pa odmeri razdaljo in razliko v hitrostih. Uparjeno s podatki trenutne hitrosti, avtomatsko filtrira vse stacionarne objekte (hitrost vozila + relativna hitrost zaznanega objekta mora biti več kot 0 ).

Skratka klasični radarski tempomat bo težko rešil prometno nesrečo na avtocesti, kjer boš v megli uletel v stoječa vozila. To je slabost radarskih sistemov.
Ko bo ovira v dometu kamere AEB sistema, pa bo morda reakcijski čas preprosto prekratek in bo prišlo samo do zmanjšanja hitrosti.


Še praktični test sa vrhunskim nemačkim premijskim kolima: :p
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa

VonG

Pripravnik
25. avg 2019
67
24
8
V sluzbi imam t- rocka torej tale ljubi vw in se mi zdi zategaj trditev da je notranjost karjolce reveska humorna
Pravtako ne verjamem da ima passat 2.0 tdi manjso porabo kot toyotin 1.8 hibridni motor

Ampak jaz te teme ze dolgo vec ne jemljem resno in vsekakor ne vodilo za odlocitev nakupa tega avtomobila.

Bom samo tole rekel, dal sem nekaj cez 23k, 2,0 motor , porabal 4l in 4,7l zdaj pozimi, brez rocnega menjalnika, sem pred prvim servisom . delam cca 100km dnevno ga ne tisim in vozim po predpisih,. Gledam tele nove golfe kaj bi dobil za isto ceno

Enostavno ni primerjave
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pa porabo ima avto in ne motor.
1.8 hibrid je noter v Priusu, Corolli, C-HR. In tudi porabo dosega različno, najnižjo na prvem in najvišjo na zadnjem.
Skratka, C-HR kravetino je treba primerjat z VW kravetino in isto motorizacijo, torej najmanj kak VW T-Roc ali celo Tiguan.
 

VonG

Pripravnik
25. avg 2019
67
24
8
Saj tema je namenjena koroli mar ne ? Povprecna poraba passata 2.0 tdi je 6,5l jaz z 2.0 karjolco niti na AC blizu temu ne pridem. Torej gre za povsem nesmiselno primerjavo.

Cakam se vedno odgovor kaj je alternativa, torej 2.0 hibrid z avtomatikom in podobno opremo za 23k in pac zanesljivostjo na nivoju toyote. Avto mora biti nov in brez trde plastike
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: BrunoMars in Dualis

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
Pa porabo ima avto in ne motor.
1.8 hibrid je noter v Priusu, Corolli, C-HR. In tudi porabo dosega različno, najnižjo na prvem in najvišjo na zadnjem.
Skratka, C-HR kravetino je treba primerjat z VW kravetino in isto motorizacijo, torej najmanj kak VW T-Roc ali celo Tiguan.
Jaz bi rajs kar Touarega dal zraven, ajd morda Tiguana Allspace. Samo ta je že malo premajhen skoraj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
.

Cakam se vedno odgovor kaj je alternativa, torej 2.0 hibrid z avtomatikom in podobno opremo za 23k in pac zanesljivostjo na nivoju toyote. Avto mora biti nov in brez trde plastike
[/QUOTE]
Za ta keš bi moral iti slabo desetletje nazaj in bi bilo nekaj izbire. Lahko pa še 10 let počakaš in boš takrat lahko izbiral med mestnimi malčki :).
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
788
353
63
Ogo, tale ACC test se mi zdi malo za lase privlečen... Posnetek je iz leta 2012, audi pa vprašanje kateri letnik je in sistema proti naletu verjetno niti nima, ampak samo ACC.

Za svojega Sportsvana l.2014 z ACC lahko povem, da dela v nulo, saj je pri mestni vožnji že nekajkrat posredoval, preden sem jaz utegnil pritisniti na zavoro. Enkrat je celo posredoval, ko sem v križišču zavijal na levo in mi je en idiot z leve strani izsilil prednost. Je pa res, da ne vem, kako bi se obneslo na AC, ko bi v megli naletel na stoječo kolono.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
S tem da tale "asistenca za zaviranje v sili" pri VW kar lepo uporablja radar in ne kamere. Čudno da ti ne bremza pri vsaki odbojni ograji ali prometnem znaku. :oops1:
 

tomi

Guru
1. sep 2007
17.978
9.094
113
39
MB
Tole kar bom zdaj napisal je izkljucno moje mnenje in obcutki (da ne bo kdo skakal pokonci). Glede na to da gledas avtomobile do 30 jurjev (ce prav razbiram) in gledas Corrolo.
Ok pustimo trenutno strani hibridno tehnologijo (ki mi je osebno zelo fina zadevscina ceprav je nimam) ter zanesljivost ( ki upam da je se taka za naslednje desetletje) meni daje Corrola obcutek da je narejena za reveze in se v njej dejansko pocutim kot revez ( kar dejansko tudi sem kar je dejstvo). Vse je narejeno na najbolj poceni mozen nacin, armatura obupna ( da ne recem grda) nenatancno narejena , nikjer nicesar kar bi ti vzbujalo obcutek lagodja oz ugodja, zvocne izolativnosti ne pozna, da ne omenjam 'infotainmenta', ventilacija obup.. v glavnem prav ceneno se pocutis v njem kot da se je proizvajalec potrudit ti dat vedet da si socialec in toliko kot si vreden so ti oni tudi dali v avtu.
Ce bi imel avto letnico 1997... bi ga verjetno pohvalil.
Tako da..na koncu je res vse kar ti ostane, da se opiras na zanesljivost.
In mene kar zgrozi ce pomislim da bi odstel 27 do 28 jurjev in potem dobil...Corollo.
Glede 'občutka' sam za zdaj ne vem za slabšo obcijo ( govorim za avte v rangu med 20 in 30 jurji).

Saj peljat ga je lustno..igriv ( igrackast), lepo gre v ovinke, blazi nase ceste..dober obcutek na splosno kar se voznje tice. Samo 'obcutek' v avtu kot tak..dizastr.
( nemci in francozi (plus kar je ostalo od severnjakov) so tule svetlobna leta stran).

Ce das kaj na ta del bi ti osebno svetoval da gres poizkusit se kaj drugega ( avto kot tak..kak motor naj bi bil v njem je naslednja stopnja ( in problem), ker na omenjano kilometrino kar nekaj ur prezivis v avtomobilu.

jaz dobil isti filing ko sem se vsedel v rav4 (se prejsnjo) in ko pomislis da bi naj za to dal 35k ... bi se res pocuto bedaka.
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
788
353
63
Cizy, ne, res ne bremza, pa ga dosti uporabljam, tudi po regionalkah in mestu. Zabremza edino, ko prehitevam kolesarja, zato ga prehitim bolj na široko. Ima pa avto tudi kamero za Ligh assist in se morda uporablja tudi za prepoznavanje objektov?

Pa da ne bom izpadel kot zagovornik VAG... trenutno sem v fazi zamenjave avtomobila in ker naslednika Sportsvana ne bo, se trenutno najbolj nagibam k nakupu Corolle TS Hybrid Executive.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
Cizy, ne, res ne bremza, pa ga dosti uporabljam, tudi po regionalkah in mestu. Zabremza edino, ko prehitevam kolesarja, zato ga prehitim bolj na široko. Ima pa avto tudi kamero za Ligh assist in se morda uporablja tudi za prepoznavanje objektov?

Pa da ne bom izpadel kot zagovornik VAG... trenutno sem v fazi zamenjave avtomobila in ker naslednika Sportsvana ne bo, se trenutno najbolj nagibam k nakupu Corolle TS Hybrid Executive.

Edino pravilno, da ob menjavi pogledas sirse. In konec koncev za lasten denar kupi kar te je volja. Tule zgolj debatiramo..nekoga 'to' moti drugemu dol visi za 'to' kar je tudi prav.
Obvezno ga vzami na test (in ker mas sportsvana ki je piko visji..bodi pozoren se na vstopanje in izstopanje ker je karjolca mucos nizka).
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.573
685
113
toti Maribor
Me zanima kako si izvajal 'test'.
Da bos vedel kaj poslusas imej zraven avto poljubne znamke in prestavi ključek. Ter sporoči stanje. (upam, da nisi testiral jbl.ov sistem).
Mam jaz doma to reč ki naj bi bila zvocnik..si jo lahko prides pogledat.
Testiral sem z usb ključekom in primerjal Škodo, Seata, VW in Toyoto. Nič kaj slabše kot pri drugih znamkah, za mene še celo boljše.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Cizy, ne, res ne bremza, pa ga dosti uporabljam, tudi po regionalkah in mestu. Zabremza edino, ko prehitevam kolesarja, zato ga prehitim bolj na široko. Ima pa avto tudi kamero za Ligh assist in se morda uporablja tudi za prepoznavanje objektov?

Pa da ne bom izpadel kot zagovornik VAG... trenutno sem v fazi zamenjave avtomobila in ker naslednika Sportsvana ne bo, se trenutno najbolj nagibam k nakupu Corolle TS Hybrid Executive.


Če ima avto kamero, potem ta ziher ni samo za Light assist. Ta je samo ena izmed funkcij, ki jih slednja zagotavlja.
Kot sem napisal, radar ima svoje slabosti in se nikoli ne uporablja kot edini sistem za zaviranje v sili. Skoraj vedno je podprt s kamero in lidarjem.
Imaš pa sisteme bazirane na kameri in brez radarja, ki pa zagotavljajo tudi funkcionalnost acc, npr. BMW v seriji 2, Subaru v novih modelih in podobno. Z razvojem umetne inteligence počasi vse gravitira proti kameri.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.404
9.152
113
- ali radarski tempomat zazna vozilo, ki je ustavljeno na semaforju? Nazadnje, ko sem preizkušal sem se že nevarno približal tistemu pred sabo, pa avto ni kazal kakšnega namena, da bo zaviral.

tole na hitrem pokomentiram. Za mercedes (novi modeli, vsi?!) za AEB to dela, torej se ustavi pred oviro ne glede ali imaš ACC ali tudi ne, teoretično naj se nebi mogel sam zabit v nekaj pred sabo, tudi če na polno držiš gas. Sem voznika (testni mercedes iz DE) spraševal kako je s starejšmi modeli, par let starimi, pa mi ni znal povedat, zato sem sam mal prečesal internet in za moj model 4 leta star w212, ki ima radarski tempomat , vozi sam itd, ni da ni kao....Ne zavira sam, ampak javi piska in ko se dotakneš zavore, bo tudi zabremzal do konca in ustavil..Dela na sistem, da mu MORAŠ dat komando. On pa kao ve kaj bo. Enkrat preizkusil in dela.
No pri ACCju sem pa ugotovil isto kot ti, da dela normalno ko se avti spredaj vozijo in se ustavi, ko se kolona ustavlja, če pa pritiši 100 do stoječe kolone, pa ne vem kaj bi bilo, ne ustavlja... javi pa lučka, in bi spet zavrl na verjetno KOMANDO. Težko to postestirat v prometu, tudi lahko nevarno.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kot sem napisal, radar ima svoje slabosti in se nikoli ne uporablja kot edini sistem za zaviranje v sili. Skoraj vedno je podprt s kamero in lidarjem.

Zdaj se pa odloči ali nikoli ali skoraj vedno. 99% Golfov 7 po prenovi na naših cestah je serijsko z ACC in front assistom ter brez ene kamere, in tudi ta v primeru Clancya ki je v vzratnem ogledalu se uporablja zgolj za samodejni preklop med kratkimi in dolgimi luči. Naj jo za test zakrije pa da vidimo kateri asistenčni sistem bo javil napako. :)