Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

hermann

Guru
19. mar 2014
9.238
5.799
113
Pri meni bremza sam, ko zazna oviro. Ni treba nič komande z bremzo dajat in ne rabi acc vklopljen. Najprej zapiska in nariše na displeju velik grd rdeč znak, če ga še naprej ignoriram bremza.

Bremza tudi, če se parkiram in zarinem rilec do grmovja. To je definitvno moteče. Lahko pa front assist izklopim.
Bremza tudi v rikverc, ko rinem iz parkinga. To me je parkat rešilo pred zbijanjem odbijača preden sem se navadil, da rdeča črta na kameri pomeni... tisto, kar naj bi rdeča črta pomenila. Tudi parking assistanta lahko izklopim.

Oboje seveda dela z radarjem, brez kamere.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Vse kar se tu sprašujete glede AEB imate na NCAP, spodaj v obliki videa, za različne proizvajalce:

Na splošno:
- AEB (ali ACC) sistemi so sposobni popolnoma zabremzat pri hitrostih do 50 kmh, če je pred njimi stoječa ovira
- Pri 80 kmh skoraj noben sistem (razen Tesle) ni sposoben sam ustaviti pred stoječo oviro, večinoma pa dajejo opozorila vozniku
- Pri 130 kmh nekateri (vključno MB, BMW, Audi..) sploh nič ne opozarjajo na stoječo oviro in mora voznik intervenirati. Toyota, Volvo, Hyundai, Ford opozorijo voznika tudi pri tej hitrosti
- Skoraj vsi ACC pa dobro delujejo če se pred njimi pojavi počasnež z vsaj 20 kmh
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.379
9.113
113
na pamet? Nov C class se zasutavi na 0 tudi če tišiš pun gas in voziš 100km/h plus. tako da nič na splošno. Pač te zadeve in lestivce se vsako leto dviguje, tehnologija razvoj. Vsaka znamka pa se loteva drugače itd.
 
Nazadnje urejeno:

zakon

Guru
16. maj 2008
8.570
685
113
toti Maribor
Ko sem testiral Corollo, nisem rabil v koloni delat z nogo popolnoma nič. Ko se je avto pred mano zaustavil se je ustavila tudi Corolla in čakala, da spelje avto pred njo. Ko je avto pred nami speljal ga je Corolla lepo sledila. Seveda je pogoj vklopljen ACC.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.238
5.799
113
Vse kar se tu sprašujete glede AEB imate na NCAP, spodaj v obliki videa, za različne proizvajalce:

Tole je pri meni iz manuala:

Silovito zaviranje pri nizki hitrosti
Pri nevarnosti trčenja v hitrostnih območjih med pribl. 5 km/h in 50 km/h sistem sproži samodejno zaviranje. Med samodejnim zaviranjem na zaslonu zasveti kontrolna lučka 

Predhodno opozorilo

Če sistem zazna nevarnost trka, na zaslonu zasveti kontrolna lučka in hkrati se oglasi zvočni signal. Prikazovalnik opozorila se pojavi v naslednjih situacijah:
▶ Pri nevarnosti trčenja s premikajočo se oviro v hitrostnem območju od približno 30 km/h do 210 km/h.
▶ Pri nevarnosti trčenja z nepremično oviro v hitrostnem območju od približno 30 km/h do 80 km/h

Iz prakse lahko potrdim, da sam zavira tudi pri hitrosti precej prek 50km/h...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.238
5.799
113
Ko sem testiral Corollo, nisem rabil v koloni delat z nogo popolnoma nič. Ko se je avto pred mano zaustavil se je ustavila tudi Corolla in čakala, da spelje avto pred njo. Ko je avto pred nami speljal ga je Corolla lepo sledila. Seveda je pogoj vklopljen ACC.

To menda zna vsak avto s približno sodobnim ACC-jem. Ampak o tem seveda trenutno ni govora.

In če se prav spomnim nekih videov v tej temi corolla ne spelje sama ampak ji je treba to s stopalko ali gumbom povedat?
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.352
1.733
113
Sej vag tudi ne spelje sam če stojiš več kot par sekund. To je varovalka in ne pokazatelj naprednosti sistema. Nihče noče da mu avto spelje medtem ko zadrema/drka po radiu ali telefonu/išče kovance po tleh/šlata sovoznico/(dodaj poljubno)...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.379
9.113
113
Se pravi je tole potem čista laž:
ne vem če čista laž, za 2019 pa zagotovo ni merodajna ;) sem ti napisal, da se hitrosti in parametri spreminjajo vsako leto. ACC danes delajo do končne hitrosti, 5let nazaj pa recimo do 150 kmh itd... zgolj informativno kaj se ponuja v 2019 letnikih.

pa še to
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.570
685
113
toti Maribor
Sem vam povedal, da ni potrebno popolnoma nič stiskat. Kaj razumete slovensko? Tale stric verjetno nima pojma. Če slučajno pritisneš zavoro, si zahebal. Potem, pa moraš pritiskat. Avto se popolnoma sam ustavi in popolnoma sam spelje. OK?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.616
14.313
113
Ko sem testiral Corollo, nisem rabil v koloni delat z nogo popolnoma nič. Ko se je avto pred mano zaustavil se je ustavila tudi Corolla in čakala, da spelje avto pred njo. Ko je avto pred nami speljal ga je Corolla lepo sledila. Seveda je pogoj vklopljen ACC.

Kaj se pa zgodi, če pred teboj ni premikajočega vozila kateremu bi sledil tvoj avto ampak naletiš na stoječo kolono? Bo avto zaznal to stoječo kolono in začel lepo zavirati ali bo zaviral na polno šele zadnji moment?
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.570
685
113
toti Maribor
Če imaš nastavljeno srednjo ali maximalno varnostno razdaljo, bo začel lepo počasi zavirat in se bo ustavil. V primeru min. varnostne razdalje, pa bo temu primerno bolj na polno zavrl. Če imaš pa izklopljen ACC, potem pa zavira na polno in zadnji moment.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
ne vem če čista laž, za 2019 pa zagotovo ni merodajna ;) sem ti napisal, da se hitrosti in parametri spreminjajo vsako leto. ACC danes delajo do končne hitrosti, 5let nazaj pa recimo do 150 kmh itd... zgolj informativno kaj se ponuja v 2019 letnikih.

pa še to

Ti si očitno nepismen ali pa preprosto zaslepljen s tem tvojim MB. V drugem filmčku imaš točno demonstracijo teh omejitev kot sem jih že povzel iz NCAP testiranj.

Samo za tebe še povzetek tvojega lastnega filmčka in uber MB sistema (čas v oklepajih):
0:38 - Active brake assist can help avoid collisions. At up to 60 kmh the sistem can react to stationary objects (v filmu demonstrirajo pri 50 kmh)
1:49 - Active brake assist ex. 3 - AEB daje vizulani in zvočni signal in pomaga zavirati pri hitrostih do 200 kmh. Primer je potem prikazan na premikajoči oviri, ne pa stoječi, kot NCAP.
2:52 - End of traffic jam scenario - že spet demonstracija na premikajoči oviri in ne stoječi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova in Dualis

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.379
9.113
113
sem sedel noter, 100 na uro v stoječo, tip je držal gas dodaske, avto zabremza na polno in se ustavi.

Ti pa kak češ.

Iz uradne spletne strani, to ima tudi Ajek.:

Keeping your distance. Staying ahead.

The Active Brake Assist system contributes towards minimising the danger of a rear-end collision and mitigating the consequences of an accident.
Too small a distance between vehicles is one of the main causes of severe accidents. Active Brake Assist reduces the risk of collisions with a vehicle in front in three ways. And this is how it works:
  • Radar-based distance warning.
    A warning lamp lights up in the instrument cluster if the distance to the vehicle ahead falls below a pre-set value for several seconds within the speed range 30 to 250 km/h. If the distance continues to lessen at a fast pace, an intermittent alarm tone is additionally sounded.
  • Situation-specific brake boosting effect.
    On identifying a risk of collision with moving objects in the speed range from 7 to 250 km/h or with stationary obstacles in the range from 7 to around 70 km/h, situation-specific brake boosting can support the driver during emergency braking by generating additional brake pressure.
  • Autonomous braking.
    If the driver fails to take action in response to the visual and audible warnings, the system will initiate braking automatically. This already reduces the speed significantly. At low relative speeds, this braking manoeuvre is sufficient to prevent a rear-end collision. If drivers press the brake pedal during the autonomous braking manoeuvre, the situation-specific brake servo assistance is activated and decelerates the vehicle to a complete stop if the situation requires. Unlike the range of application of situation-related brake force boosting, autonomous braking in response to moving objects is only available up to a speed of 105 km/h – and in combination with Distance Pilot DISTRONIC up to 200 km/h.
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
sem sedel noter, 100 na uro v stoječo, tip je držal gas dodaske, avto zabremza na polno in se ustavi.

Ti pa kak češ.

Iz uradne spletne strani, to ima tudi Ajek.:

Keeping your distance. Staying ahead.

The Active Brake Assist system contributes towards minimising the danger of a rear-end collision and mitigating the consequences of an accident.
Too small a distance between vehicles is one of the main causes of severe accidents. Active Brake Assist reduces the risk of collisions with a vehicle in front in three ways. And this is how it works:
  • Radar-based distance warning.
    A warning lamp lights up in the instrument cluster if the distance to the vehicle ahead falls below a pre-set value for several seconds within the speed range 30 to 250 km/h. If the distance continues to lessen at a fast pace, an intermittent alarm tone is additionally sounded.
  • Situation-specific brake boosting effect.
    On identifying a risk of collision with moving objects in the speed range from 7 to 250 km/h or with stationary obstacles in the range from 7 to around 70 km/h, situation-specific brake boosting can support the driver during emergency braking by generating additional brake pressure.
  • Autonomous braking.
    If the driver fails to take action in response to the visual and audible warnings, the system will initiate braking automatically. This already reduces the speed significantly. At low relative speeds, this braking manoeuvre is sufficient to prevent a rear-end collision. If drivers press the brake pedal during the autonomous braking manoeuvre, the situation-specific brake servo assistance is activated and decelerates the vehicle to a complete stop if the situation requires. Unlike the range of application of situation-related brake force boosting, autonomous braking in response to moving objects is only available up to a speed of 105 km/h – and in combination with Distance Pilot DISTRONIC up to 200 km/h.

Ti še sam sebi lažeš.
  • or with stationary obstacles in the range from 7 to around 70 km/h
Pokopališče je pa polno takih. Tudi ljubiteljev Električnega Jezusa in Slaughterpilota.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.379
9.113
113
Ogo
Načrtno nisi prebral 3 alinije, da me zajebavaš? Ali je kaj drugega vmes?
Pri Cju še ti piše
  • Autonomous braking.
If the driver still fails to react after braking has been triggered, Active Brake Assist can initiate autonomous braking - to the extent of maximum full-stop braking, if necessary. In the case of pedestrians, autonomous braking can additionally be initiated simultaneously with the warning, as appropriate to the given situation. In this way, a collision with pedestrians or stationary vehicles can be avoided up to an initial speed of 50 km/h. At higher initial speeds, Active Brake Assist helps to reduce the possible consequences of accidents.

Očitno se zavarujejo, in ni napisane najvišje hitrosti. ampak kot sem napisal, sem bil potnik pri 100 do 0. bp.
 
Nazadnje urejeno: