Test zimskih gum 19/20

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Kaj zdaj, so že kakšni testi kje?

Pa gledam malo okrog continental TS850 P in TS860 - kaj je razlika med njima? Opažam tudi, da TS860 niso dobavljive v merah 225/40/18.

Morda ta spletna stran pride komu prav:

Tukaj pa po meri 225/40/18 performanse oz ocene: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Size/18-Inch-Tyres/225-40-18-Tyres.htm
za lažjo izbiro.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
P verzija je kao Performance in je na voljo v bolj večjih dimenzijah, včasih je bila P asimetrična druga pa directional, ne vem pa če je še tako.

Mene pa zanima kaj je s temi hitrostnimi indexi, jasno za višje hitrosti je guma dražja, poraja se mi vprašanje ali je tudi boljša sama zmes kot pa pri tisti z nižjim hitrostnim indexom?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne ravno sama zmes, je pa tudi zmes malo trša. Dejansko so gume z višjim hitrostnim razredom (sploh zimske) trše že v štartu in tudi prej plastične/neuporabne.

Dobiš boljšo gumo z nižjim HI. Verjetno tudi zato v nemčiji zdaj nekaj let lepijo gor tiste nalepke na armaturo, da se zavedaš da nimaš zimskih primerenih za čez npr. 200km/h, so pa zato "boljše" za ostalih 99% kilometrov.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.255
5.820
113
Pri nas so nalepke tudi z zakonom, če je HI gum nižji od max hitrosti avta...

Ni pa več tiste fore, da so lahko zimske 2 razreda nižje. Zdaj so lahko kakršnekoli, samo da je razred Q ali višji.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.255
5.820
113
Je kakšne pravilnik na to temo oz. link?

ne vem, nahitro sem pogooglal tole

Dodatek k pravilniku namreč določa, da mora simbol kategorije hitrosti zimske pnevmatike ustrezati hitrosti, ki je ali večja od največje konstrukcijsko določene hitrosti vozila (ki jo določi proizvajalec vozila) ali ni manjša od 160 km/h (ali oboje).

Če je vseeno največja konstrukcijsko določena hitrost vozila (ki jo določi proizvajalec vozila) večja od hitrosti, ki ustreza simbolu kategorije hitrosti zimskih pnevmatik, mora biti v vozilu na vidnem mestu pritrjena opozorilna nalepka z določeno največjo hitrostno zmogljivostjo zimskih pnevmatik.

Povedano enostavno: na vseh avtomobilih je dovoljeno uporabljati zimske pnevmatike najmanj hitrostnega razreda Q (do 160 km/h) ali več (R, S, T, H, V, …), vendar mora biti v avtu nalepka, ki voznika opozarja na največjo dovoljeno hitrost vožnje glede na hitrostni razred pnevmatik.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Pri Nokianu me ravno malo bega - medtem ko so bile včasih tudi na testih takoj za sveto trojico, so sedaj med slabšimi, še na snegu imajo slabe rezultate. Včasih je za njih veljalo, da jih je problem centrirat zaradi neenakomernih nanosov gume, kaj pa je sedaj narobe?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.551
8.908
113
Nimam pojma in teli testi veš, da so narjeni tko, da so eni zmer v vrhu, jest sem zdrajsal zdaj že tretji komplet, prej WRD3, zdej 4. Meni je pri Nokianu dobro to, da se praktično enako obnašajo skozi celotno življenjsko dobo. Govorim za zimske, letne so ble katastrofa. Pozimi furam to, polet pa Conti, vsega ostalga ne šljivim več.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sistemik

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.551
8.908
113
Ti men raj povej, kaj pozim furaš na kišti, ker moram kupit nekaj. Za polet mam klasiko, Vanco camper 15 col. Neki pravjo fantje po netu, da so Nokianke OK, ker majo močne boke.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ja saj za "kišto" iščem in sem gledal ta test cargo gum. Na prejšnjih sem vozil Nokian dvojko se mi je zdela - vrunska razen, da mi je vulko vse po spisku preklel pri balansiranju (pa nisem bil edini), potem sem imel na drugem ene stare Mišelinke Alpin al kaj že (sem jih dobil zraven ADja) in moram rečt, da so tudi 10 let stare odlično opravljale svoje delo - je pa res, da je zadnji pogon tudi izdatno prispeval.
Sedaj gledam GY in Bridgestone iz testa pri gumax-u in so razlike par evrov, vse okoli 90€. Nimam pa nobenih zadržkov do "čip šit" kitajskih gum - ker če znajo iPhone skup naredit, valjda znajo tudi eno usrano gumo za vozilo, ki itak nima težav zaradi zahtevne vožnje - po domače vsaka zimska bo OK.

Se mi pa ne mudi, ker imam zdaj gor prvovgradno Mišelinko s poletnim dezenom in oznako M+S. :bonk:
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
OK, zdaj pa prosim za mnenja - katera je boljša?
Ali so te oznake v praksi merodajne? Glede na oznake je Alpin 5 boljša od Pilot Alpin 4, glede na mnenja pa ravno obratno. Poleg tega je Alpin5 naslednjica Pilot Alpin 4.
 

Priponke

  • a.jpg
    a.jpg
    68 KB · Ogledi: 174
  • b.jpg
    b.jpg
    57,5 KB · Ogledi: 184
  • c.jpg
    c.jpg
    96,1 KB · Ogledi: 191
  • d.jpg
    d.jpg
    105,1 KB · Ogledi: 345

jello

Guru
22. sep 2008
9.690
3.573
113
Zunaj je alpin 6. Sicer pa dvomim da je kdo vozil obe. Jaz čez alpin 5 nimam nobenih pripomb, čeprav nekateri pravijo da michelinka po dveh letih še za podstavek za rože ni več dobra.