Teslo v Tesli Y

mtl

Guru
19. jul 2007
11.187
806
113
Kras
www.mtl.si
Brez zamere, ampak ta izjava je neumnost brez primere. Kakšen AEB sistem je potem to? Sploh pa v letu 2025.
Recimo tukaj imaš primer na statičen avto in čisto normalno ustavi:
To pa seveda ne pomeni, da lahko pride do napak v delovanju sistema in zato jaz tem sistemom ne zaupam 100%.

in še video izpred 7ih let:
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
9.008
4.149
113
Lahko je napaka v algoritmu/sistemu ali pa je voznik overridal sistem. Recimo pri mojem vozilu bremza/plin ali tudi samo poln plin (če se prav spomnim) za trenutek, izključita AEB.
Sam se recimo ne bi nikoli 100% zanašal na te sisteme.
Za voznika sem precej prepričan (99,9%) da ni sploh nič naredil do trka, za napako v sistemu pa močno dvomim. Kot rečeno govorim o čisto novem BMW iX?
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
16.062
8.344
113
S Kono 21 vem da ne upam z radarjem nastavljenim na 50 (60) se priblizat stojeci koloni pred semaforjem.
Tudi ce je razlika v hitrosti recimo 30kmh (jaz 60 , kolona pred mano 30) ze cvikam ker precej pozno zacne zmanjsevati hitrost. Verjetno bi AEB na koncu resil, ampak...
Tesla se tu bistveno bolje obnese saj zacne znanjsevati hitrosr bistveno prej.
Poleg tega Tesla ze nekaj casa uposteva tudi ovinke, rondoje.... Sicer pogosto precej okorno in počasi, ampak... Zvozi. Vxasih celo rondo, ce gres v njem naravnost (brez FSD, osnovni AP)

Ko sem prvic tole imela na c5 aircorssu, sem kar nekaj casa rabila, da sem mu verjela. Jaz sem znizevala hitrost ze bistveno prej kot avto in na zacetku se mi je zdelo, da je enostavno prepozen pa seveda tudi zaviranje je bilo potem bolj sunkovito.

Pol sem sla na teslo, je bolj kot sem jaz včasih, ok... Ampak tole v ovinke in rondoje se pa tko pocas jajca, da dela mene zivcno in po moje koga, ki je za mano. Jaz to moram malo po gasu...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
9.008
4.149
113
Ko sem prvic tole imela na c5 aircorssu, sem kar nekaj casa rabila, da sem mu verjela. Jaz sem znizevala hitrost ze bistveno prej kot avto in na zacetku se mi je zdelo, da je enostavno prepozen pa seveda tudi zaviranje je bilo potem bolj sunkovito.
Odvisno na katero razdaljo ga imaš. na max. prehitro zavira in prepozno pospešuje, na blizu pa je vse preveč "na kanp".
 

jezek

Guru
24. jul 2008
5.315
2.279
113
Brez zamere, ampak ta izjava je neumnost brez primere. Kakšen AEB sistem je potem to? Sploh pa v letu 2025.
Recimo tukaj imaš primer na statičen avto in čisto normalno ustavi:
To pa seveda ne pomeni, da lahko pride do napak v delovanju sistema in zato jaz tem sistemom ne zaupam 100%.

in še video izpred 7ih let:
Ne vem, bi moral probat s kartonskimi skatllani, v prometu mi ne pade na pamet to testirat. 3minutno guglanje pa vrze ven, da je bmwjew aeb v vsaj 3 variantah, odvisno od regije. Nekateri delajo samo v mestu, drugi tudi na ac...ampak so tudi tam onejitve pri doloceni hitrosti. Trditev, da stacionarne ovire ignorira, pa izhaja iz reklamnega materiala na bmw spletni strani za par let staro petico ali sedmico, ne spomnim se vec.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.187
806
113
Kras
www.mtl.si
Saj jih ignorira, ampak radarski tempomat, ne pa sistem AEB, katerega osnovna naloga je ravno, da prepreči nalet. Tudi na fiksne ovire. Ker sicer pač ni AEB.

Ne poznam teh tvojih treh različic AEBja pri BMWju, ampak glede na to, da zgoraj opisan način delovanja AEBja obvlada Golf iz leta 2013, dvomim da je katerikoli od teh treh načinov slabši v par let starem BMWju.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.747
13.108
113
AEB dela od neke hitrosti dalje. Ker če bi delalo pri 5 km/h nebi mogel parkirat... drugo je tisti "aeb" za rikverc, kjer je precej težav ko rikverc parkiraš in je kakšna travica napoti (kolega in škodička - oboleva).
Testirali na škatli, in se moraš dejansko pripelat vanjo, pod 30 menda to ne dela..al neki. Ni delalo, ker se nismo 50 v njo zapelali, skoda barve na odbijaču :evil:

V starejših modeli, je bilo samodejno zaviranje polavtomatsko, avto je navil tlak v zavornem sistem in čakal na komando. Ko je bila zadevo preko mej, si ti je pisknilo rdeča lučka - nalet, ti se bremze sam dotaknil, pa je sej eustavil - beri bremzanje na polno. (w212 2015). Sem to testiral in je dejansko tako pozno da se avto dejansko ustavi nekaj cm pred oviro/avtom. Torej res zaviranje v sili.
Ko si na radarskem tempomatu, pa sam nezno ustavil , je druga zgodba.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.187
806
113
Kras
www.mtl.si
A lahko nehate s prepucavanjem VW/BMW tukaj?

In to glih dva hejterja Tesle.
Torej, ko popravim nekoga, ki zapiše neumnost (morda celo namerno laž) o nekem sistemu, ki ga uporabljajo drugi proizvajalci (bi si upal trditi, da večina), da relativizira slabše delovanje/nedelovanje nekega sistema, ki ga Tesla (ne samo Tesla, verjetno tudi nekateri drugi proizvajalci) uporablja, sem avtomatsko Tesla hater?
Vidim, da Tesla virus hitro deluje. :fredi:
Očitno še prej, preden sploh avto voziš.:valjamse:
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.862
4.587
113
No če gremo malo ontopic. Sedaj je glavna novica da je iRobot (Roomba) šel v stečaj. Firma oz. startup na začetku ima precej podobnosti z Teslo. Bili so prvi "veliki" v svetu samo-sesalnikov, uspeli zavzet trg, potem pa so se tehnološko "z glavo v zid" usmerili v eno tehnologijo zaznavanja okolice. Medtem ko so kitajci štancali za 200EUR sesalce z lidarjem ki so izrisali "teren" v sekundi, je roomba vse stavila na kamere in "strojni vid" s ceno 500 eur+. Na začetku so bili kitajci SW še nekonkurenčni, ampak ko je enkrat stvar delovala, so se razmerja moči spremenila.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Najbolji

Guru
20. feb 2008
5.519
1.171
113
Kje je problem? Na koncu dobis boljsi izdelek, po naravni poti. So what, ce ga kitajc stanca. Eni delajo, drugi pametujejo.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.187
806
113
Kras
www.mtl.si
Niti ni težava, dokler ti robot recimo razmaže drek po stanovanju. Ok je težava, ampak zaradi nje ne bo nihče umrl. Ali pa recimo zgrmi po stopnicah in se razsuje na milijon koščkov. Morda zraven še kakšnega psa prestraši. :valjamse:
Težava pa nastane, ko proizvajalci avtomobilov (pa tukaj ne mislim le na Teslo, da se razumemo) pošiljajo ven polizdelke v obliki ADAS sistemov in potem pride do nesreč in smrtnih žrtev. Ob tem pa lastnike teh polizdelkov uporabljajo za testne zajčke. In ne samo to, le ti so vsaj prostovoljno postali testni zajčki. Še večja težava je v tem, da vsi okrog, ki sodelujemo v prometu, neprostovoljno postanemo testni zajčki. No, vsaj jaz v tem vidim veliko težavo.
Sploh ko vem, da lahko nek sistem star praktično 15 let deluje brez bedastih false positive napak.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in mosseero

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
7.173