AEB dela od neke hitrosti dalje. Ker če bi delalo pri 5 km/h nebi mogel parkirat... drugo je tisti "aeb" za rikverc, kjer je precej težav ko rikverc parkiraš in je kakšna travica napoti (kolega in škodička - oboleva).
Testirali na škatli, in se moraš dejansko pripelat vanjo, pod 30 menda to ne dela..al neki. Ni delalo, ker se nismo 50 v njo zapelali, skoda barve na odbijaču
V starejših modeli, je bilo samodejno zaviranje polavtomatsko, avto je navil tlak v zavornem sistem in čakal na komando. Ko je bila zadevo preko mej, si ti je pisknilo rdeča lučka - nalet, ti se bremze sam dotaknil, pa je sej eustavil - beri bremzanje na polno. (w212 2015). Sem to testiral in je dejansko tako pozno da se avto dejansko ustavi nekaj cm pred oviro/avtom. Torej res zaviranje v sili.
Ko si na radarskem tempomatu, pa sam nezno ustavil , je druga zgodba.