Tesla MODEL S

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.832
1.061
113
www.adriamedia.si
Škodni sklad zav. združenja to dodeli eni od zavarovalnic, ki plačajo, potem pa regresirajo od povzročitelja (in tu ni omejitve višine regresiranja, če se prav spomnim). Tako da kar se tiče lastnike Tesle, zavarovalnica, kar se tiče voznika pežoja, na koncu on.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Spremljam itak! Skoz :D

Je mel VW podobno sceno, sam da firma ni bla v riti. FED tiska keš pač. Saj nisem short me boli patak, to je en sprevržen način zabave zame (vsak tele ma svoj vesele). :)


En tak report kako out of touch je cena delnice..


Podobno je Apple, saj super firma pa vse, samo številke nič ne štimajo z rastjo delnice, FED, Trump, QE pač deluje na polno....dokler ne več.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.590
113
Asistenčni sistemi trenutne generacije v realnem svetu ne pomagajo opazno (oziroma nič) k večji varnosti na cesti? Imajo pa en pomemben vpliv v primeru nesreče. Podražijo popravilo škode.
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.838
595
113
Asistenčni sistemi trenutne generacije v realnem svetu ne pomagajo opazno (oziroma nič) k večji varnosti na cesti?
To ne drži.


Q1 2019: 2.87M miles driven-to-crash incident in which Autopilot was engaged
Q1 2019: 1.76M miles driven-to-crash incident without Autopilot engaged

..NHTSA nationwide data indicate that nationally there is a car crash every 436K miles (in Q1 2019 ...

As such, this suggests that the average distance of the Autopilot engaged group of 3.04M miles per crash is presumably much greater (better) than the national average of cars overall (about 7x)...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.590
113
Zakaj torej opažajo zavarovalnice na Norveškem več nesreč z električnimi vozili, ki so po pravilu novejša vozila z boljšo opremo? Krepko vodi kar tesla.
Podatki, kjer je zadaj denar, se zmeraj izkažejo za daleč najbolj točne.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.154
113
Zakaj torej opažajo zavarovalnice na Norveškem več nesreč z električnimi vozili, ki so po pravilu novejša vozila z boljšo opremo? Krepko vodi kar tesla.
Podatki, kjer je zadaj denar, se zmeraj izkažejo za daleč najbolj točne.
A Tesla kvari statistiko? Ker če te sistemse uporabljaš kot PRIPOMOČKE in ne kot samodejno vožnjo, potem dvomim, da nimajo pozitivnega vpliva.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.832
1.061
113
www.adriamedia.si
Seveda imajo. Problem se pojavi, ker to niso samodejni sistemi, jih pa nekateri proizvajalci kot take predstavljajo. Čas bi že bil, da kar lepo na nivoju EU prepovejo uporabo kakršnegakoli imena, ki bi lahko sugeriral na avtonomijo, za te asistenčne sisteme (torej vse Autopilote, Pro Pilote in podobne, razen če je v imenu tudi navedba okoliščin uoporabe, npr Traffic Jam Pilot ali kaj podobnega), in da se neha uporabljat lestvica avtonomne vožnje od 1 do 5. Avtonomna vožnja je le ena, - tisto, kar je level 5, torej čisto in popolnoma avtonomna ne glede na okoliščine (avto brez volana). Vse ostalo so asistenčni sistemi različnih nivojev.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
To ne drži.


Q1 2019: 2.87M miles driven-to-crash incident in which Autopilot was engaged
Q1 2019: 1.76M miles driven-to-crash incident without Autopilot engaged

..NHTSA nationwide data indicate that nationally there is a car crash every 436K miles (in Q1 2019 ...

As such, this suggests that the average distance of the Autopilot engaged group of 3.04M miles per crash is presumably much greater (better) than the national average of cars overall (about 7x)...

Haha kar nasedaj temu ja, Tesla pa res nikol ne zavaja pri ničemer. :bonk:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe