Tesla MODEL 3

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
A to sem že napisal...samo kot zanimivost:

According to Chavdar Chanev of CruiseMapper.com, the QM2 averages six tons of marine fuel per hour.

Freedom class ships are all 1,112 feet long with an average speed of 21.6 knots. They are rumored to have a standard fuel consumption of 28,000 gallons of fuel per hour.

Delujejo 24/7, ker je itak mesto na morju. Kakšne imajo porabe šele tankerji in koliko jih je, gorivo (za ladje) pa kolikor vem še vedno vsebuje žveplo. V Slo je kopenski promet 10-15% co2 izpustov? Potem pa kupiš EVja po možnosti teslo, ki ti jo glovis ladja pripelje iz SF pomola #80. :S

Za Killa:
Takih parkirišč je skoraj 60 da so jih našli. Prah gor na robi iz 2018. Varnostniki stražijo in odganjajo te ki fotkajo. Na enem večjem Tesla pokopališču so bila odprta okna od avtomobilov in klošarji spijo notri, uporabljajo kot dom. :) Vse to malo čudno za firmo, ki je ciljala od firme do kupca dostaviti avto v 10 dneh.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Fora je, da je veliko kupcev v štartu računalo na 35k$ model in ga tudi vplačalo. Tega modela pa ni-ni, čeprav se ga zdaj kao že da naročit, videl pa še ga ni nihče. Tesla pa je morala nekaj štancat in so računali da si bodo kupci 35k$ premislili in doplačali za bolj premium izvedbo oz. da bo šla Tesla3 za med... Če pa bi začeli z razprodajo oz. da bi sploh priznali, da imajo overhead zalogo, bi se pa folku spipalo...

SeekingAlpha je imel par dni nazaj članek, ko so pri Tesli preverjali, kako je z modelom 35k$... Sprva sploh niso želeli komentirat, nato pa so nekako izvedeli, da pravzaprav sploh nobeden ne ve dosega tega modela (sprva je bilo 220 milj, zdaj je samo "up to 220 mi), niti teže (iz katere bi se nekako dalo dobiti doseg), dobavni rok se je iz 3-4 tedne podaljšal na 6-8 tednov itd. s 1.7.2019 se zmanjšujejo eko subvencije iz 7.500$ na 1.875$, kar pomeni, da se bo vozilo (če bo dobavljivo komaj po 1.7) podražilo za skoraj 6.000$...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne razprodajo ker...

1. Musk in jegov ego sta rekla nič popustov...nikoli!
2. Tesla je bolj specifika in padec cen (sesutje) na trgu rabljenih vozil bi pomenilo izredno negativno stvar za Teslo in njihov leasing program (odkupne vrednosti po 2-3 letih pri starih Model S npr.)
3. Tesla je tolk v pi*** s kešem, da si na podlagi avtov v "tranzitu" (neprodane zaloge) izposoja denar. Za vsak avto na zalogi si sposodijo z 1.5 ali 2.5x keša. Podobno je Musk zapufan za 600-800 mil, če faše margin call mu poberejo za 3mrd delnic Tesle. Z delnicam firme si sposoja denar.
4. Če napišejo, da imajo sploh neprodane zaloge se takoj sesede growth in demand zgodbica.

Zanimivo je, kako na tak način najdejo res okoli 8-10 tisoč!!! Neprodanih Tesl, folk pa kr ne verjame da se to dogaja... to ti pokaže kak kult je zadeva. Poleg tega je USA bla letos v hudi zimi in to zelo velik del. Te tesle so stale pri - temperaturah brez da bi jih redno polnili ipd. Kaj se že zgodi s tako baterijo? Jo kdo želi dobit v 50k$ avtu?

Če so jih pa že polnili, uporabljajo pa mobilne DIZL agregate hehehe. :bonk::valjamse:
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Teh 500k rezervacij nikoli ni bilo. To raziskuje SEC, FBI ipd. Tesla oz. musk je imel več slamnatih podjetij in za eno v Curacau se sklepa, da je oddajala fake preorderje.

35k$ tesla ne obstaja sploh. Takrat so bili zavedeni, da bo ostajala 25k$ verzija in še več kot 7500$ subvencije! Gargy subvencija je že na pol, zdaj po novem letu dobijo samo še 3750$ cca. potem se pa še enkrat letos razpolovi na tisto kar si napisal ja. Zato je bil pa Q4/2018 zelo dober za teslo glede prodaje, ker so vsi hiteli da bodo dobili polno subvencijo.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83

Glede na posnetek je kvaliteta Tesl res vrhunska. Res ne bi verjel, da se da tolk dobro delat v šotoru in dele, ki se na linijo vozijo direktno iz tovornjakov parkiranih ob strani šotora. Kupi smeti malo poslabšajo situacijo...malo. :p
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.040
4.049
113
O , to pa je tiščanje. 1. ful gas, potem pa direkt v 6. in kruzaš cel dan? ali kako to zgleda?

Glede na to, da so roadsteraši, ki ne šparajo svojih avtov, prevozili Istro in pri tem tišali, jaz pa sem vozil z njimi, ne vem. Mogoče smo vsi taki polži, ali kako?

20190323171214.jpg
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Fora je, da je veliko kupcev v štartu računalo na 35k$ model in ga tudi vplačalo. Tega modela pa ni-ni, čeprav se ga zdaj kao že da naročit, videl pa še ga ni nihče. Tesla pa je morala nekaj štancat in so računali da si bodo kupci 35k$ premislili in doplačali za bolj premium izvedbo oz. da bo šla Tesla3 za med... Če pa bi začeli z razprodajo oz. da bi sploh priznali, da imajo overhead zalogo, bi se pa folku spipalo...

SeekingAlpha je imel par dni nazaj članek, ko so pri Tesli preverjali, kako je z modelom 35k$... Sprva sploh niso želeli komentirat, nato pa so nekako izvedeli, da pravzaprav sploh nobeden ne ve dosega tega modela (sprva je bilo 220 milj, zdaj je samo "up to 220 mi), niti teže (iz katere bi se nekako dalo dobiti doseg), dobavni rok se je iz 3-4 tedne podaljšal na 6-8 tednov itd. s 1.7.2019 se zmanjšujejo eko subvencije iz 7.500$ na 1.875$, kar pomeni, da se bo vozilo (če bo dobavljivo komaj po 1.7) podražilo za skoraj 6.000$...

Obstaja Stanadard+ verzija za $37k te so že prišle do prvih lastnikov v US ene 14 dni nazaj.

Glede ladij, koliko bencina skuri povprečen Slovenc, kako se to gorivo pripelje do lokalnega Petrola? Pa ja ne s tankerjem, ki kuri mazut poln žvepla? Logistika je kakršna pač je, zelo verjetno pa je danes na nekem najcenejšem nivoju, ker v tole žveplo in ladje se zadnje čase vedno več spotika.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.882
5.160
113
Ja pri povprečni 5l ziher niste tišali. Je pa res, da je na alterju tiščanje zelo raztegljiv pojem. Za ene je tiščanje to da pridejo na 2500 obratov, za druge je tiščanje konstantno poln gas.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
https://www.spritmonitor.de/de/uebe....html?fueltype=2&constyear_s=2017&powerunit=2

Eden je pa res 5l kot ti, samo 5 komadov je pa 8.3l.

Standard+ verzija obstaja, samo zavajajo kupce in jim težijo z upsellanjem, da dražjo robo s popustom probajo prodat. Ne najdem slike norveške, kjer je ene 50 TM3 parkiranih na kupu s tablicam, zavrnjen prevzem. Se pravi za 37.5k + priprava/dostava se da dobit TM3... se vam ne zdi čudno da 200k+ naročil čaka na 2.5k$ cenejši avto?? Naročnikov ni, sploh pa ne v EU kjer so si pomoje zarad kvalitete absolutno premislili. Čakanje na dele pol leta, servis Bjorn 3 mesce pa je VIP, Allianz noče dat zavarovanja za TM3, v USA pa je vsaj x2 primerljiv avto velikega OEM. Vse kar prihraniš z gorivom takoj spičkaš za zavarovanje. V nemčiji pa sploh nič ne prihraniš, ker te štrom pride toliko ICE na 100km.

Saj to je moj point glede logistike. S parimi EVji in boju proti klajmet čejđ še scanje v ocean ni dovolj patetična izjava.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.938
8.986
113
EU

masevc

Guru
2. sep 2007
3.442
862
113
Ja pri povprečni 5l ziher niste tišali. Je pa res, da je na alterju tiščanje zelo raztegljiv pojem. Za ene je tiščanje to da pridejo na 2500 obratov, za druge je tiščanje konstantno poln gas.
Ce malo pomislis kako zgledajo te “procesijske” voznje, potem ves, da razvijejo komaj hitrost do mejitve.
Je pa res, da ga lahko tiscis tudi pri 80km/h..

U glavnem vse skupaj je en bullshit. Edino merilo bo, koliko km bodo gume zdrzale.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

37.5k je cena brez davka in ostalih dajatev... V Evropi je pa najcenejši Model 3 57.780€ (že vsebuje davek), ke temu pa še prištej okrog 8000€, če hočeš Autopilota (full verzijo) - stvar, ki je močan adut (oz. selling point) Tesle...