Tesla MODEL 3

Floki

Guru
6. sep 2007
9.895
3.020
113
Jaz ne čakam moj avto trenutno dela ko ura in ga še vsaj 2-3 leta ne mislm menjat.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.830
727
113
www.jernej.org
Tesla 3 je lahko še tako superioren EV za ugodno ceno... pa se ga pri nas vseeno ne bi splačalo kupiti, ker enostavno ni servisne mreže. Ko sem videl zadnji video Bjorna, kako je bil zaradi rednega servisa skoraj 3 mesece brez avta, sem lahko samo občudoval njegovo potrpežljivost. Redni servis mora biti narejen v enem dnevu... za vse dodatne stvari, kjer so čakali dele bi ga morali pa naročiti kasneje. Sicer se je moral pa tudi na redni servis naročiti par mesecev vnaprej... tako da bi načeloma vse dele morali že imeti.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.830
727
113
www.jernej.org
Pri 200k kilometrih tole:
Je pa še par izrednih stvari zraven. 3150€ za servis pri 200k. Servis za mojo Hondo pri 191k km je bil dobrih 200€ :)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Konkurenca (nemci) bi se lahko veliko več šli EV in hibride, vendar so zelenčki tko spisal zakonodajo (zniževanje emisij datumsko), da se jim SPLAČA še počakat.

Ne vem točno kako je, lahko kdo drug najde informacije. Sklepam, da se zdaj povprečni CO2 flote šteje in če je zdaj "prenizek", bo moral proizvajalec slabše prišel skozi pozneje. E-tron je dejansko prehitro izdan za ciljanje teh nivojev, tako da ja, gredo se taktično igro, ker se politika vmešava in tupasti ekofašisti.

PS. Bjorna poznajo in njegov vpliv na youtube. Ko gledate njegove videe upoštevajte da je on VIP, kako potem čakajo ostali...
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.482
816
113
Konkurenca (nemci) bi se lahko veliko več šli EV in hibride, vendar so zelenčki tko spisal zakonodajo (zniževanje emisij datumsko), da se jim SPLAČA še počakat.
Seveda se jim splača, da Tesla in Hyundai pobereta vse early adopterje, ki so pripravljani plačati veliko in požreti še več.
I mean, NOT.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
valda. splača se jim lepo na začetku kupce "odgnat" k drugim znamkam, malo še počakat, da tvoja do konca razvita tehnologija ki je superiorna glede na konkurenco zastara. Potem pa vložit vse v to, da jih spet privabiš in razviješ na novo stvari da boš konkurenčen.

Ali si samo jaz napačno to razlagam.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja, teh early adopterjev je pa ful ja. :bonk: Vidimo koliko jih je še pri teslafanatikih ki so kult brez konkurence. Briga me, kot sem že napisal če mislite kakšen hit je Tesla vložite denar v delnice, da profitirate od tega! Od avtov ne bo noben glasen tu kaj ime.


Many more first in line!
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83

Kot novinar si videl kako so obrnili NHTSA podatke? Iz nevarnega avto v varnega...bruh.

PS. Sveže informacije glede EV prodaje velikih: In ja...vir je nekdo, ki se s tem konkretno poslovno ukvarja.

"Delays are to shift deliveries to 2020 when counted towards EU CO2 fleet emissions targets. Every vehicle that is registered in 2019 wouldn't count. "
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Kot novinar si videl kako so obrnili NHTSA podatke? Iz nevarnega avto v varnega...bruh.

PS. Sveže informacije glede EV prodaje velikih: In ja...vir je nekdo, ki se s tem konkretno poslovno ukvarja.

"Delays are to shift deliveries to 2020 when counted towards EU CO2 fleet emissions targets. Every vehicle that is registered in 2019 wouldn't count. "

Kona officially removed form sale in UK? Pa piše samo,d a s eje 2019 pač ne da več dobit, lahko pa jo naročiš za 2020. Kaktero bebec to razume kot "removed from sale"? Pa pol so bli Kodiqi tudi "removed from sale" ko se ga je 9 mesecev čakalo in si ga pač naslednje leto dobil?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
EV News Daily tako verjame. :)

Jah če daš na voljo čist neko minimalno količino in nimaš namena prodat veliko EVjev je zelo blizu temu da jih ne prodajaš sploh.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Tesla je izdala novo verzijo svojega Super Chargerja V3 ki omogoča polnjenje z do 350 kW, dodali so še nov trik za M3, ki baterijo že predhodno spravi na optimalno temperaturo za polnjenje, ko v navigacijo daš destinacijo SC.

average-time-charging.jpg


To pomeni da se Model 3 napolne za 100 km v 5 minutah. Tako se bo tipičen uporabnik na SC zadrževal okrog 15 minut.


https://www.tesla.com/blog/introducing-v3-supercharging