Tesla MODEL 3

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Stvari se izboljšujejo iz leta v leto, na neki točki se ne bo več merilo v sekundah kaj je hitreje za napolnit, ker bo preprosto "good enough". Tako kot se danes nihče kaj dosti ne obremenjuje, da za plačevanje goriva moraš skozi prodajalno na bencinski in tam še čakaš v vrsti ker je plačevanje tako počasno. Točenje goriva ti vzame 2-3 minute, da se prebiješ skozi prodajalno pa še vsaj enkrat toliko časa, pa se s tem nihče kaj dosti ne obremenjuje. Če bi bil čas res tako zelo pomemben bi vsi uporabljali samo avtomate za točenje goriva, plačevali s kartico in po 3 minutah šibali dalje.

Najbolj pomemben faktor na koncu je pa vedno strošek, ki ga imaš z avtom. Z ICE se boš vedno lahko vozil, dvomim da bodo kakšne resne prepovedi kadarkoli res prišle. Zna se pa zgoditi da se z ICE ne boš več vozil tako poceni kot danes in bo EV pač kljub 15 minutnem polnjenju tista racionalna izbira, kljub temu da bo še vedno dražja kot danes ICE. Žal je tako, pleha na cesti je čisto preveč in še kar narašča. Prehod se jasno ne bo zgodil čez noč ampak postopoma, smer je pa dokaj jasno začrtana.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in iii

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.306
6.528
113
Zakaj pa ne bi uporabil "avtomatske" črpalke? To mi ni jasno, folk tanka tam, potem pa gre not, plača pa samo gorivo, bi razumel, če bi vzeli še čike... S petrol aplikacijo pa itak samo skeniraš QR pa rešeno.

Zato sem jaz najbolj pogrešal osebje direktno pri ročkah. Shell pri MB jih je v začetku imel in sem z veseljem dal kakšnih 30c, ker je bil res luxus. Zdaj verjetno namerno ni tega osebja, da te ja zvabijo not med sladkarije.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Podobno opažam Hofer črpalke, so tipično vedno prazne, ne vem a zato ker folk tam tako hitro opravi ali je res tako malo prometa na njih. Morda ima pa tolk folka samo gotovino in ne gre drugače kot, da plačaš na blagajni. Le od kje jim ta gotovina, da je nimajo na računu?

Za Petrol aplikacijo pa še nisem slišal. bo treba sprobat.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.821
613
113
EU
Včeraj sem rabil za poln tank, to je okol 65 litrov=najmanj 750 km, okoli 5 minut, ker sem tudi plačal direkt na pumpi ob avtu. Super stvar tole neposredno plačevanje; prideš, hitro natankaš poln tank, koj plačaš in že pelješ naprej:)
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.107
297
83
Včeraj sem rabil za poln tank, to je okol 65 litrov=najmanj 750 km, okoli 5 minut, ker sem tudi plačal direkt na pumpi ob avtu. Super stvar tole neposredno plačevanje; prideš, hitro natankaš poln tank, koj plačaš in že pelješ naprej:)
ubod si avto, s katerim narediš vsaj 1200 km z enim tankom. Ne moreš tankat lih vsakih 700 km. Dost bolje vsak drug dan na bencinski, kot vsak dan.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Povprečen človek ima 700 km za dva do tri tedne.

Saj Model 3 pač lahko doma polniš vsak dan in lahko vsak dan narediš 300 km kar je 100.000 km letno. Pri EV so obiski javne polnilnice bolj redki kot obiski bencinske pi klasiki, ker pač bolj redko prevoziš več kot 300 km v enem kosu. Ja vem, vedno se najde kdo, ki mu to ne bo ustrezalo, pač se bo tak še nekaj časa vozil s klasiko, morate se pa taki tudi zavedat da morda to za nekoga drugega ni deal breaker, ker pač uporabljajo avto drugače.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Podobno opažam Hofer črpalke, so tipično vedno prazne, ne vem a zato ker folk tam tako hitro opravi ali je res tako malo prometa na njih. Morda ima pa tolk folka samo gotovino in ne gre drugače kot, da plačaš na blagajni. Le od kje jim ta gotovina, da je nimajo na računu?

Za Petrol aplikacijo pa še nisem slišal. bo treba sprobat.

Splošno znano "dejstvo" je da ima Hofer za en drek gorivo. :cool:

Tako pravi folk, ki tanka na Petrolu "voden" dizel in še v življenju ni tankal pri Hoferju ali drugem "nižjecenovniku". Sam tankam vse naše avte po vrsti kjerkoli pa še nikoli ni bilo nič narobe - trkam na leseno glavo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.314
3.414
113
Po novem bodo črpalke pri hoferju pod blagovno znamko Avanti.

Ta znamka je nizkocenovec branda OMV.

To so tisti ki imajo najboljši bencin.

Mislim da ne bodo sedaj tega z vodo redčili.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Dober bencin mi nič ne nuca - imamo same dizlne.

Drugače pa 100 žena 200 sisa: vsak svoje hvali - jaz sem slišal da je en drug zmagovalec v kakovosti. Avanti pa je bil včasih italijanski, ga je pa kar nekaj po Avstriji.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.157
2.256
113
Ameriški proizvajalec električnih avtomobilov Tesla je od kitajskih bank dobil za 521 milijonov dolarjev posojil za gradnjo prve tovarne v drugem največjem svetovnem gospodarstvu. Tesla bo v tovarni, katere gradnja v Šanghaju je že stekla in naj bi bila za proizvodnjo pripravljena do konca leta, proizvajala model 3.
Tovarna, ta bo v državi prva izključno v lasti tujega proizvajalca avtomobilov, bo stala blizu Šanghaja. Tesla se je sicer s Pekingom že več let pogovarjala o gradnji tovarne. V tovarni bodo proizvajali model 3, sprva naj bi s tekočega traku zapeljalo 3000 vozil na teden, nato pa bodo proizvodnjo povečali na 500.000 vozil letno.

Nedavno so mediji poročali, da naj bi Musk za zemljišče, na katerem se gradi tovarna, odštel okoli 140 milijonov dolarjev, celotna investicija pa naj bi bila vredna pet milijard dolarjev. (STA)

:)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.361
9.103
113
Nikar si ne delat utvar..avto trg na kitajskem je velik cca20 mio ... dajensko so vsi proizvajalci poleg in kitajska ima v vsaki tovarni svoj delez. V enih večji v drugih manjši. V okolici šanghaja imajo inženriji podobne plače kot pri nas, delavci so tudi že blizu našim plačam. Standard se dviga. Vozni park je skoraj neverjeten in se lahko balkanci skrijemo. Tako to gre.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Ne trdimo, da ae standard ne dviga.
Trdimo, da Kitajci vzporedno skopirajo vse, kar se da skopirat. Sploh, pa, če si fabriko postavil pri njih.
Tam zaščite intelektualnih pravic ni. Vse se smatra kot open source. :cool:
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Nikar si ne delat utvar..avto trg na kitajskem je velik cca20 mio ... dajensko so vsi proizvajalci poleg in kitajska ima v vsaki tovarni svoj delez. V enih večji v drugih manjši. V okolici šanghaja imajo inženriji podobne plače kot pri nas, delavci so tudi že blizu našim plačam. Standard se dviga. Vozni park je skoraj neverjeten in se lahko balkanci skrijemo. Tako to gre.

Pa si ti že bil kdaj na Kitajskem, recimo v zadnjem času? Ker slika ni ravno takšna, kot jo ti rišeš... Glavni inžiner za proizvodnjo delov, ki so vitalni pri crash testih (B stebrički, nosilci motorja itd.), si recimo s svojo plačo lahko privišči stanovanje okrog 50m2 v eni izmed stolpnic, avta pa nima - pravi, da čle bi kupil še avto (nekega low-range), bi životaril... Vozi se s sodelavcem, kjer sta si z ženo avto lahko privoščla. Nekaga BYD...
Vozi park v tehm mega-mestih pa je 90% nekaj, kar si prvič slišal in videl, 8% so premožni poslovneži, ki vozijo kakšnega nemca, obvzeno bencim + plin in L izvedenka, preostalo pa je itak tako bogato, da brezveze... 20 letne pičkice z pikaču nahrbtniki, 30cm petkami, ki študira, kje se všalta njen novi Ferrari, neki wannabe šmizo gangsta z bling bling RR-ji in rikše
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.891
3.018
113
Takole za leto 2019 statistika pravi da povprečni inženir strojništva zasluži ca. 150k yuanov kar je ca 20 tisoč € letno, verjetno glavni inženir za proizvodnjo tudiki kaj več. To je povprećna slovenska bruto plača. Če ne kopuje stanovanja ravnov Pekingu, Šanghaju in podobnih mestih mu ne gre nič slabče kot kakšnemu v sloveniji.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Govorimo o avtomobilski industriji, ki je locirana v teh mega-mestih. Je pa lastništvo avtomobila približno 2x dražje, kot pri nas...
 
  • Všeč mi je
Reactions: KillaKHAN

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.821
613
113
EU
To z dvakrat dražjim lastništvom bi se pa ja mogli spomnit še s prejšnje Juge, k smo ga v potovalkah nosili denar, da smo lahko skeširali za avto :p