Tesla MODEL 3

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Ne moreš verjet, da gre človek prevzet avto v takem stanju. Jaz ga ne bi, ne preko neta naročenega ne v salonu. OK, mogoče ga je zato, da je lahko video naredil ...
Je pa katastrofa, da kaka avtomobilska firma da kaj takega od sebe, cel avto popraskan. Še huje: katastrofa je, da je zmožna kaka kao avtomobilska firma tako zanič pobarvat avto. Da o ostalem razen barve ne govorim ... 7 mm panel gap :valjamse::valjamse::valjamse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Misliš, da bo to kdo v EU prevzel?

Spremljaj na twiterju #TSLAQ , pa boš videl, da je tale odlična! Dobijo počeno streho, en je zdaj dobil avto pred bajto pa je bil NOTRI pa mu ni pozvonil, da bi prevzel. Polno se jih vozi brez tablic, ker zaradi davkov ipd. Tesla ne uredi do konca...

Kaj šele vsi, ki obstanejo na cesti. Zdaj je en zdravstveno kinknil v trojki, zbil telefonski drog pa se noben airbag ni sprožil hahah.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.140
113
ta človek je diplomiran strojnik pa niti šublera ne uporablja prav. jao...
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Se ne zajebavam... tako je napisal. Konec koncev pa sploh nima veze, zakaj je tako počel.

The reason I'm not using the other end of the caliper (as demonstrated at 10:48, when measuring a glass gap) is because even though it's plastic, it'd be enough to scratch the paint if I wasn't super careful with it. Easier to hover over it
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sem prebral kaj je napisal, še skoz je neumnost. Je pa res da je tam omejen kolk lohk zmeriš. Point je še vedno ok, nima veze.

Trdim pa da je to še odličen primerek. Marsikomu tisti krom okoli oken striže pol cm ipd. Se vidi 20m od avta da ne štima.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pol pa primerjaš s tem npr.


Cenejši avto pa nit merit ni treba se iz videa vid da je fakin v piko odštancan.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.924
2.403
113
Kolikor zastopim iz raznih net debat je EV posel dejansko posel prodajanja baterij. Oz. kdor jih ima, se lahko gre posel z EVji. In zaenkrat slabo kaze, da se bo za ostale kaj spremenilo. VW naj bi v 2020 pricel stancat IDje. Malo nerealno zgleda zaenkrat. Hyundai in Kia tudi nimata sposobnosti vecje proizvodnje. Etroni se napovedujejo ze leta. Resnicnost je zaenkrat taksna da le Tesla ima. Ostalo so le besede.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Jasno je, da so baterije trenutno največji enabler za električarje. Če jo nimaš bodisi sam, bodisi od dobavitelja, iz električnega avta ni nič.

Ampak to še ne pomeni, da ima pri temu dolgoročni monopol Tesla. Drugi pač nimajo, ker še niso proizvajali. Kar ne pomeni, da ne odpirajo fabrik ali pa sklepajo pogodb z drugimi, ki bodo imeli ustrezne proizvodne zmogljivosti.

Saj procesorje za računalnike tudi v glavnem dela Intel. Pa kaj dosti Intelovih računal ni videti v trgovinah. V glavnem Lenovo, HP, Dell, Apple, ...

Samo fabrika LG Chem na Poljskem v 2-3 letih pričakuje letno produkcijo preko milijon baterij tipa take kot je v Hyundai Koni z najvišjo kapaciteto. Pa tudi LG Chem nima monopola na baterije za električarje, je kar še nekaj konkurence, a la Panasonic, kar nekaj Kitajcev, in pa proizvajalci vozil, ki se sami želijo tega lotit ...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.924
2.403
113
Ampak trenutno ni na voljo dobaviteljev in lastne produkcije nima nihce. Obljubljajo pa vse in se vec. Torej, kako bo VW stancal npr. 250.000 ID na leto? Besede so zastonj.
Tesla ima sedaj letni rate proizvodnje preko 230 tisoc vozil ce sem zasledil. Tviter norcevanje nastran, vsaka kupljena Tesla je denar stran od klasicnih proizvajalcev.Dandanes proizvajalce itak rešuje kitajski trg. Tam pa bodo ravno tako zahtevali električna vozila po ukazu partije in seveda zascitili svoje prebijajoce se proizvajalce.
Mogoče pa bodo kmalu kitajci se kaksnega Evropejca kupili. :)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Smeh...ne... nobenmu ni treba 1€ prodajat za 0.7.

Tesla je ena hiša iz kart na burji, noben nemc ne švica zarad njih.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.924
2.403
113
Svicajo pa zaradi baterij, ki jih nimajo. Fabrik, ki jih nimajo. Kazni, ki jih morajo plačati.
Ce ne svicajo zaradi Tesla, pa svicajo zaradi zaostanka, ki ga imajo. Naj traktor, naj 9g, naj dsg...vse se izgubi v EV. Ostane jim drgnenje kvalitete plastike, servisi in jokanje naj jim mama Merkel pomaga.
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.203
178
63
Po moje jim zarad Tesle puca saj veš kaj. :)
Kolk ljudi pa bo dalo 80k za avto, da bojo šparali na gorivu... Pustimo navdušence nad novo tehnologijo.
Po moje so bolj nevarni razni Kia Souli, Leafi, ipd., ki postajajo dostopni običajni raji s svojo ceno. Ampak vse to je še daleč od množičnih nakupov. :)

Pa od nemcev ne pričakuj, da bojo ne vem kaj vlagali v EV dokler super služijo z obstoječimi avti. Saj niso butasti.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma daj pojma nimaš. Tolk mimo tolčeš, da bi bil bolj na mestu v gurmanskem kotičku. Ne vem a ti je vredno kaj pisat...

Smo že obdelali tukaj kaj je BEV, zate je to še vedno nek vrhunski dosežek tehnologije? Saj ni fakin jedrski reaktor v avtu, kitajci so za EVje ravno zato, ker so SIMPL, pa še ekofašistom, ki so prej hodili na vlak v USA se ga da prodat.

Še enkrat... resno misliš, da skromna nemška avtoindustrija ni sposobna EVja spravit na cesto???? Kje je problem? Za baterije imajo na voljo večje količine, kot jih premore Tesla. Zakaj bi šli sami seb v žep, če jim pa nič ne manjka? Ti resno poznaš vse Tesline prodajne številke in bilance podjetja??
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ni problem Nemcem nardit normalen EV, problem je ker so kar naenkart vse komponente takega avta outsourcane.

Vse se pa začne in konča pri ceni.