Tesla MODEL 3

I

Izbrisan uporabnik 474

Točno tak, Model 3 je evolucija Formule E :bonk:Tudi cenovno sta "tam tam," Formula E celo nekoliko cenejša...
Sarkazem.off
 
  • Všeč mi je
Reactions: darez

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Moj namen je bil samo povedat da pač ni vse isto, Model S ni Model 3 in ni Formula E, vsak avto se bo pregreval pod različnimi pogoji in različno hitro, v naprej obsojat tako kot ti s svojim komentarjem je pa čisti debilizem:
"Poleg tega, da bo verjetno samo za en krog, ker pol se bodo vse komponente pregrele"

Izjava nekoga ki je branži za Nemško avtoindustrijo, kar zatiskajte si oči, saj bistvene razlike čez 10 let ne bo samo da boš takrat hvalil Teslo in Korejce ker boš delal komponenete za njih.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Upam, da nisi mene mislil, da sem "v branži za nemško avtoindustrijo," ker potem si ustrelil totalno mimo.

Tesla S nima "problemov," ampka veljajo preprosti zakoni fizike/elektrike. Kot veljajo pri Formuli E, kot veljajo prit Tesli 3, Leafu, pa še pri kom.
Ampak imaš prav, počakajmo na prve teste...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Zakoni fizike veljajo, zato pa lahko različne EVje različno dolgo teraš, ker pač hardware in hlajenje ni pri vseh isti.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kaj ga serjete, glejte test ko je peljal Model 3 na AC v hladnem vremenu v nemčiji, mu je večkrat zmanjkalo moči. Kaj se Model 3 matra na AC pri 140km/h napram stezi?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
A misliš tale video:

O tvojem nabijanju in dezinformacijah naj si glede na zgornji video vsak sam ustvari svoje mnenje, jaz sem si ga že davno.

Za tiste ki se jim ne da gledat, pa tudi jaz nisem v celoti gledal, upam da nisem kaj falil:
- nekje na pol poti (~80km) nažiganja kolikor gre glede na promet prvič opazi "power limit" avto še vedno gre 215 kmh
- proti koncu 160 km poti težko vzdržuje 200 kmh v hrib
- gre za navaden RWD long-range Model 3

Track mode je na voljo samo v performance paketu, ki med drugim vključuje:
  • Track Focused Powertrain Cooling
    The high output power required for track driving generates a lot of heat, so endurance on the track requires more aggressive cooling of the powertrain. We proactively drop the temperatures of the battery and the drive units in preparation for the track and continue to cool them down in between drive sessions. We can also allow operation of the powertrain beyond typical thermal limits and increase our refrigerant system capacity by overclocking the AC compressor into higher speed ranges.

PA nič ne rečem, zadeva se sigurno enkrat pregreje in dobiš "power limit" ampak prosim ne mi pa z debilizmi da bo to "samo za en krog".
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma ti si res eno Teslo...

Ni izgovor znanje nemščine... evo ti pinpointam, upam da ti doma žena kaj pot pokaže jao.

 

B81

22. jul 2007
34.461
8.936
113
Kakorkoli, najgrsi in najslabši bmw je še vedno bolji kot najlpša ali najboljsa tesla. Pa kdo bo tole gledal :bonk:

5a861ac9d0307255048b46d2-750-500.jpg
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Še en Race day za M3 Performance, še en komentar glede hlajeneja:
"The new track mode, which Tesla released last week, turned out to be really important since the new race-oriented cooling system enabled them to do many runs and get used to the track without going into a low-power mode to cool the powertrain."
https://electrek.co/2018/11/11/tesl...l-attack-on-track-mode-disqualified-electric/

Nekaj primerjalnih časov na tej progi:
https://fastestlaps.com/tracks/buttonwillow-configuration-13
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Teslo je potrebno pohvalit za Track Mode. Vendar pa nikjer nisem zasledil, ali so uspeli hitre kroge narediti zaporedno. Namreč Track Mode še bolj zmanjša temperaturo baterije in motorjev, da se med hitrim krogom ne pregrejejo. Po hitrem krogu sicer ne gre v "safe mode" kot Model S, kljub temu pa bi naj dovolil, da temperatura sklopa spet pade na začetno raven - kar daje slutit, da bi znal Track Mode biti le "hot lap" oz "time attack."
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
"6-7 laps without having hardly any power reduction" - kar pomeni 12-14 minut dirkanja.

Razlaga pri 3:45:

V bistvu kompresor klime veš čas dela na polno, zdaj vprašanje kaj je, če del te energije nameniš za hlajenje voznika, sigurno se potem sistem hitreje pregreje. Kakorkoli gledaš na to, avto kot tak ni namenjen za dirkanje, iz tovarne (vsaj za US trg) pride obut v fuc*** all season gume. Napredek je pa očiten, od fiaska z Rodastarjem pri Top Gear in problemov, ki jih imajo pri "Electric GT" z Model S, je Model 3 velik korak naprej. Nekako se mi zdi da so nakazali da z novim Roadsterjem ne bo šale.