Tesla Cybertruck

mtl

Guru
19. jul 2007
11.046
708
113
Kras
www.mtl.si
in novi kupec bo dobil že nekajkrat prešraufan evto :)
Kaj pa misliš, da se zgodi ob vpoklicu?
Tudi zamenjajo dele, tako da če je zadeva narejena na profesionalnem nivoju, potem ne bo razlike.
Pa govorimo o komponentah, ki se samo menjajo. Normalno ni v redu, da recimo vzamejo odbijač dol in ga pobarvajo.
Aja, pa zgoraj sem spregledal, sa naj bi nazaj zamenjali del. No, to tudi ne gre, ne moreš sedaj rabljenega dela montirati v nov avto.
 

dask

Majstr
21. sep 2023
781
935
93

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.918
8.124
113
pri taščici
Potem je pa (verjetno) se kaksen
Sodec po objavah je bil v soboto na Hrvaškem. V petek vecer je bil zagotovo pred Plazo v Lj.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
44.146
5.267
113
Eden potem za rezervne dele da sprot dol šravfajo? :D
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.918
8.124
113
pri taščici
Zagotovo jih je vec. Tipa sta ze bila v Sarajevu, Mostarju, CG.... Kjer sta dobila kazen za parking
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.918
8.124
113
pri taščici
Ze dve leti pisem da je Tesla desetletje pred konkurenco v SW, in "pol stoletja" za konkurenco v HW. Se en dokaz vec..
Čeprav, ce pri nas FSD uposteva omejitve tako kot standardni avtopilot, potem je to porazno. Meni osebno deluje veliko slabše kot nov pred dvemi leti in pol.
A ga slucajno namenoma z OTA popravki downgrejda?
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.712
1.683
113
Hanzi, nonstop nabijaš eno in isto že par let.
Tesla je slabi dve leti nazaj izklopila prepoznavanje znakov za omejitev hitrosti na slovenskih avtocestah. In to je to. Upošteva samo, kar je vpisano v zemljevide.
Izven avtocest pa to še vedno dela.
Tukaj je pa še vedno problem slovenski socializem nepostavljanja znakov za konec omejitev. In posledično avto zblojeno skače med znaki in v zemljevide vpisano zadevo. Ker spet tudi izven avtocest ni postavljenih znakov za konec omejitve.
Pač samo nekaj piše v zakonodaji in to je to.
Ko standardi niso standardi in vsaka država blodi po svoje …

Tako da ja, Tesla lahko softversko dodaja, odvzema, spreminja, slabša ali izboljša te zadeve.
Ni tako kot pri klasičnih proizvajalcih, ki so leta 1982 kupili 127 mio čipov za prepoznavanje znakov in jih bodo do 2132 vgrajevali v avte z isto hardkodirano logiko.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
55.298
7.396
113
Ja najvecji problem so omejitve pred krizisci in potem je to mimo in ni preklica omejitve in avto naprej pelje 60 namesto 90 :/