SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.824
4.570
113
Starejši so bili na PD dizlih od VW, s tem da na problematičnih šobah (torej eni bolj problematičnih VW PD dizlov). Samo mislim da to o kateri generaciji Outlanderja govorimo niso več imeli teh motorjev. Imaš mickine diesel motorje (2.3) ki so kar ok. Pozoren bodi na menjalnik ker so imeli ti modeli CVT s fiksnimi prestavnimi razmerji in če to ribne ti noben ne popravljla. Če je menjalnik ok servisiran sicer ni problema, zdrži življensko dobo avta.

PHEV je odvisno od načina uporabe, ampak to gre za prve generacije PHEV vozil z izjemno majhnim dosegom na EV. Če je avto voženi v načinu EV, gre baterija kaput v 100kkm. Menjava ni smiselna. Je pa precej teh vozil voženih kot klasičen hibrid (tankaj in vozi) in ti niso toliko problematični oz. dosegajo vozila preko 300k km BP.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.776
3.995
113
Jaz lahko samo napišem, da so bili poleg Dacia Duster pred tremi leti na Islandiji to najpogostejši avti -PHEV varianta. Dosega ima med 40 in 50 km.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.475
2.029
113
41
Starejši so bili na PD dizlih od VW, s tem da na problematičnih šobah (torej eni bolj problematičnih VW PD dizlov). Samo mislim da to o kateri generaciji Outlanderja govorimo niso več imeli teh motorjev. Imaš mickine diesel motorje (2.3) ki so kar ok. Pozoren bodi na menjalnik ker so imeli ti modeli CVT s fiksnimi prestavnimi razmerji in če to ribne ti noben ne popravljla. Če je menjalnik ok servisiran sicer ni problema, zdrži življensko dobo avta.

PHEV je odvisno od načina uporabe, ampak to gre za prve generacije PHEV vozil z izjemno majhnim dosegom na EV. Če je avto voženi v načinu EV, gre baterija kaput v 100kkm. Menjava ni smiselna. Je pa precej teh vozil voženih kot klasičen hibrid (tankaj in vozi) in ti niso toliko problematični oz. dosegajo vozila preko 300k km BP.
A ce je baterija kaput se vedno avto funkcionira al brez ne gre?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.824
4.570
113
Kolikor vem ima outlander zaporedni hibrid, ki je tehnicno vozen dokler je vsaj nekaj od baterije (ker se uporablja baterija tudi kot zaganjalnik ICE motorja je na nek nacin nujna vseeno, tudi ce ne pomaga nič pri vožnji). Tako da izguba kapacitete načeloma ni problem, problem je če se baterija naredi mrtvo (BMS odklopi).

Pa če se razmislja o alternativni diesel opciji (2.3/2.4 motor) lahko rečem da je to eden izjemno glasnih desel motorjev za svoj čas, kdor je prej vozil nek klasičen evropski diesel bo kar šokiran.
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam

tomi

Guru
1. sep 2007
19.315
10.402
113
MB
Sem se sprijaznil, da SUVa s tako veliko prostora verjetno ne bom imel kot ga ima Mondeo. Sem gledal tudi Ioniq 5, ki pa ima v kabini še več prostora, v prtljažniku, morda malo manj ampak vseeno dovolj. Kupovanje avtomobila mi predstavlja velik stres, zato bom kupil raje novega. Ker pa sem škrt, sem se tudi omejil, da več kot cca 35.000 € (izjemoma 38.000) ne dam. Za rabljenje pa ne bom zgubljal živcev. Nisem jaz človek za to :)
Mi smo sli s talismana karavana na karoqa … se je treba kr navadit na precej manj prostora.
 
  • Všeč mi je
Reactions: alesn

alesn

Fizikalc
19. jun 2012
428
30
28
Sem šel v soboto na testno vožnjo Kuge FHEV 2.5 Duratec. Avto čisto soliden, res veliko opreme. Tisti HUD na ploščici je bolj tako-tako. Avto se lepo pelje, potegne ko pritisneš, ni pa to ne vem kakšen preskok iz 9 let starega Mondeota. Če ga bom vzel, bom verjetno AWD, da bo vsaj v zasnežen klanec bolj siguren za vozit.
Nameravam probati še Ioniq 5 in novo Mazdo CX-5.