SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Ta dva avta ne bi smela bit primerljiva. Škoda bi morala biti vsaj razred više v vožnji, udobju po prostoru pa itak.

Pa ni nujno. Ok, v prostoru ja, glede ostalega je pa čisto odvisno, kaj gledaš. V zelo kratkem intervalu sem vozil Leona 1,5 TSI FR ST z "vso" opremo (Alcantara, strešno okno, full led, navigacija, 19 col, vse asistence, kamera itd... in Superba 2.0 TDI 190 4x4 v Ambition opremi brez kakšnih posebnih dodatkov (lastniku oprema na pomeni nič). Z Leonom sem naredil okoli 1500 km, z Superbom pa okoli 4000. Res je, Superb je večji in 190ps dizel v kombinaciji z 4x4 potegne neprimerljivo bolje od "malega" 1,5 TSI, a Superb ni recimo noter nič tišji, kvečjemu obratno, zaradi dizla je tale celo glasnejši. Super se pelje zelo dobro, dokler gre za pretežno ravne avtoceste. Že v kakšnih daljših ovinkih pa ga prične kar "nesti ven" (če si malo hitrejši), izven avtocest, sploh na kakšni zaviti cesti pa pogori. Leon je na drugi strani zelo agilen, prav "lahkoten" avto, sedi se dobro (FR sedeži so dosti boljši od Superbovih v Ambition opremi), pelje tudi, v FR opremi, z nastavljivim podvozjem in dobrimi gumami gre kar sam v ovinek. Za na daljšo vožnjo bi zaradi prostornejše kabine vseeno raje Superba, za takole dnevno pa verjetno raje Leona, sploh če upoštevam cenovno razliko (v tem primeru je bil Leon 32, Superb pa okoli 40, z primerljivo opremo in motorjem je (bila, vse to velja za prejšnji model) razlika vsaj 5 jurjev, če ne več.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.230
5.791
113
Ni mi pa jasno zakaj je Columbus navigacija za jurja dražja od Amundsen, razen da je za slaba dva inča večji zaslon.

Resnica je, da niti amundsena ne rabiš. Ker je edina razlika glede na bolero dodana (zanič) navigacija, ki jo pokriješ s cp/aa. Columbus pa ima še dodan dvd. Vsaj nekje do my2020 in za ne-najnovejše škodine modele je tako veljalo. Novi modeli in my2021 imajo menda vw mib 3 osnovo... je opazno bolj napredno.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.271
3.687
113
davorinm.wordpress.com
Od kdaj pa so naročila ponavadi za modelno leto 2021? Zaenkrat še mi ne mudi se z naročilom, sploh če čakalne dobe niso po pol leta. Vem, da Seat Ateco pobirajo že naročila za letnik 2021.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.230
5.791
113
Proizvodnja se začne ponavadi enkat čez poletje, tako, da kar boš naročil v tovarno bo my2021.

Ne me pa držat za jajca, da kar sem napisal velja za vse vw/škoda/seat modele. Kodiaq je z my2021 dobil mib 3 in bombončke kot internetni radio ipd. Adijo DAB.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Pa ni nujno. Ok, v prostoru ja, glede ostalega je pa čisto odvisno, kaj gledaš. V zelo kratkem intervalu sem vozil Leona 1,5 TSI FR ST z "vso" opremo (Alcantara, strešno okno, full led, navigacija, 19 col, vse asistence, kamera itd... in Superba 2.0 TDI 190 4x4 v Ambition opremi brez kakšnih posebnih dodatkov (lastniku oprema na pomeni nič). Z Leonom sem naredil okoli 1500 km, z Superbom pa okoli 4000. Res je, Superb je večji in 190ps dizel v kombinaciji z 4x4 potegne neprimerljivo bolje od "malega" 1,5 TSI, a Superb ni recimo noter nič tišji, kvečjemu obratno, zaradi dizla je tale celo glasnejši. Super se pelje zelo dobro, dokler gre za pretežno ravne avtoceste. Že v kakšnih daljših ovinkih pa ga prične kar "nesti ven" (če si malo hitrejši), izven avtocest, sploh na kakšni zaviti cesti pa pogori. Leon je na drugi strani zelo agilen, prav "lahkoten" avto, sedi se dobro (FR sedeži so dosti boljši od Superbovih v Ambition opremi), pelje tudi, v FR opremi, z nastavljivim podvozjem in dobrimi gumami gre kar sam v ovinek. Za na daljšo vožnjo bi zaradi prostornejše kabine vseeno raje Superba, za takole dnevno pa verjetno raje Leona, sploh če upoštevam cenovno razliko (v tem primeru je bil Leon 32, Superb pa okoli 40, z primerljivo opremo in motorjem je (bila, vse to velja za prejšnji model) razlika vsaj 5 jurjev, če ne več.
To verjetno veš, da ima FR nižje, športno podvozje?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
17.977
9.090
113
39
MB
Itak. Samo tudi to počasi mineva oziroma proizvajalci vidijo, da ni takega odziva, kot bi pričakovali, tako da si marsikateri od teh fantov že počasi išče kakšen bolj zanesljiv in trajen vir zaslužka. Tak "test" kot jih dela recimo Komotar, je lahko zabavna stvar, ne pove pa kaj dosti o samem avtu, ki je včasih omenjen samo v par stavkih, ostalo pa kaže ženo, otroke, kam vse je šel itd... Saj pravim, zabavno, samo če te zanimajo info o avtu, pač ne boš šel gledat tja (hrvati in srbi imajo par bolj resnih opisovalcev).

Pa tudi te razne "fore" in podobno, s katerimi delajo ti "influenserji" svoje prispevke "zabavne", se čez čas "zlajnajo".

vseeno ma komotar letno tolk prihodkov da glih lahko ostane normiranec.
Zdaj za alter standarde to ni bas nekaj, ampak 50k na leto da delas nekaj kar obozujes ... slabo glih ni no ce smo posteni :D
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Ne govorim o situaciji sedaj, pač pa čez par let, ko se bodo ljudje naveličali in njega in koncepta

Nobena stvar ni za vedno,sploh pa ne v teh hitro spreminjajočih časih.Ravno te dni sem bral, da se končujejo Kardashiani. Ljudje so se pač naveločali.

To sicer ugotavlja tudi sam, zato odpira firmo za video produkcijo in svetovanje na tem področju.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.230
5.791
113
Jah, tebi je to normalno, pa meni tudi

Eni pa 30 let drgnejo eno in isto za minimalca, pol pa pride kriza je pa socialna bomba pa jamranje po tv. Pač niso vsi, da iščejo pa vidijo v lajfu priložnosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.100
858
113
Gostilna... alter... isto ti se vata ;-) Unmu pa tud mal nism fous, zarad mene lahko raketo pele, ce mu pase. Sam ziv nej ostane, drgac nima smisla.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.230
5.791
113
Da se razumemo, tudi take, ki ne vejo kaj je vloganje in ki 30 let ponavljajo isti gib za istim strojem in jamrajo v gostilni, rabimo.

Ker bi vsi iskali priložnost v vloganju, bitcoinih in ne vem še kje se moramo it uvoz vsega od Banja Luke do Bangladeša. To mi je pa čedalje manj všeč.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Aha, kr v življenju si lahko samo "vlogar" ali pa delavec za trakom? In potem se čudimo, ker otroke zanima samo še postati "influenser", za ostale, "resne" poklice, jim pa ni več mar.

Pa da ne bo pomote: Komotarja jaz čisto cenim, naredil je brand in nek širše sprejmljiv koncept (ki sicer nima več kaj dosti z avtomobilskim novinarstvom), tudi včasih z veseljem pogledam kak njegov vlog (pa niti ne zardi avtov, za tisto je treba druga), samo čez čas vse presede oziroma se začne ponavljat.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.230
5.791
113
moj point je, da rabimo vse profile, ne samo vlogarje in tiste, ki znajo v življenju zgrabit priložnost, da jim je "bolje"
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad