SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Kolegica kupuje nov avto. Sedaj vozi renojevega dizla.
In padla je odločitev, da toyota corola cross je tisto kar je njej všeč. Ze ponudbo narocila.
No potem je sla pa na testno vožnjo.
In prva (in edina) stvar, ki jo zmotila je bilo “pa kaj si ja nor, da bi jaz ta glasen motor morala poslusati.”
Tako, da nekaj je že na tem.
Jaz sem vozil prej dizla, tudi zdaj imam en avto dizelski... nimam nobenih problemov. Je dejansko dizel bistevno bolj motec, ker skos ropota.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.277
3.687
113
davorinm.wordpress.com
Kolegica kupuje nov avto. Sedaj vozi renojevega dizla.
In padla je odločitev, da toyota corola cross je tisto kar je njej všeč. Ze ponudbo narocila.
No potem je sla pa na testno vožnjo.
In prva (in edina) stvar, ki jo zmotila je bilo “pa kaj si ja nor, da bi jaz ta glasen motor morala poslusati.”
Tako, da nekaj je že na tem.
Corola Cross je baje obupno izolirana. Ne vem kaj so razmišljali... V Camry-ju se nič ne sliši, ko pa se, je pa lep (moški) zvok mašine.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.538
9.223
113
Kolegica kupuje nov avto. Sedaj vozi renojevega dizla.
In padla je odločitev, da toyota corola cross je tisto kar je njej všeč. Ze ponudbo narocila.
No potem je sla pa na testno vožnjo.
In prva (in edina) stvar, ki jo zmotila je bilo “pa kaj si ja nor, da bi jaz ta glasen motor morala poslusati.”
Tako, da nekaj je že na tem.
Vožnjo moraš nekoliko prilagoditi in postane znosno.
Razen za Toyotaše, ki so naglušni. Njim je to čista tišina in ni problema.
 
  • Haha
Reactions: Generik

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Mene hrup dizla bistveno bolj moti kot v hibridu, kjer voziš skoraj pol časa na elektriko in hrupa dejansko ni. Še najbolj moteča je v dizlu počasna kolona kjer motor ropota, v hibridu je pa tišina. V hibridu slišiš dizle pred in za sabo ter na drugem pasu, kar je precej moteče. Če ga pohodim dizel ni nič manj glasen kot če pohodim hibrida. Eden se dere na slabih 5k rpm, drug pa pač na 6k rpm. Ko si na neki hitrosti se pa motor vrti pač med normalnimi 2-3k rpm. Eni pa cele drame delate okrog tega. Se pa hibrid drugače pelje, jasno... ker nima fiksnih prestavnih razmerij.
Tako da če je kdo gluh je to nekdo, ki je več v dizlu, ker mora skos poslušati ropotanje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa in zakon

sad

Guru
24. avg 2007
20.538
9.223
113
Mene hrup dizla bistveno bolj moti kot v hibridu, kjer voziš skoraj pol časa na elektriko in hrupa dejansko ni. Še najbolj moteča je v dizlu počasna kolona kjer motor ropota, v hibridu je pa tišina. V hibridu slišiš dizle pred in za sabo ter na drugem pasu, kar je precej moteče. Če ga pohodim dizel ni nič manj glasen kot če pohodim hibrida. Eden se dere na slabih 5k rpm, drug pa pač na 6k rpm. Ko si na neki hitrosti se pa motor vrti pač med normalnimi 2-3k rpm. Eni pa cele drame delate okrog tega. Se pa hibrid drugače pelje, jasno... ker nima fiksnih prestavnih razmerij.
Tako da če je kdo gluh je to nekdo, ki je več v dizlu, ker mora skos poslušati ropotanje.
Hvala, da si potrdil. Dejansko imaš pri Toyota hibridih zvočno kuliso večinoma pri pospeševanju ali pri vožnji v klanec. Vse ostalo je precej tišina in super.
Problem je, ko vi Toyotaši vmes mešate dizle in njihovo ropotanje, ki ga povprečen voznik ne zazna in tudi nikoli ne vozi dizla na 5000 vrtljajev, ker je to debilno in nepotrebno. In seveda trdite, da tistega tuljenja pa ni.
Ampak taisti povprečen voznik bo ob prvem pritisku na plin pri Toyota hibridu doživel srčni infarkt.
Zato sem napisal, da z manjšo prilagoditvijo vožnje postane to čisto sprejemljivo, glede na to, da ba drugi strani dobiš čisto tišino, sploh po mestu.
Zaradi vas pa precej samo obrne in z zgoraj opisano reakcijo igijeve kolegice naredijo križ čez Toyota hibrid, hkrati si pa še mislijo, da ste vozniki le teh naglušni ali pa debili.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.303
1.065
113
Kolegica kupuje nov avto. Sedaj vozi renojevega dizla.
In padla je odločitev, da toyota corola cross je tisto kar je njej všeč. Ze ponudbo narocila.
No potem je sla pa na testno vožnjo.
In prva (in edina) stvar, ki jo zmotila je bilo “pa kaj si ja nor, da bi jaz ta glasen motor morala poslusati.”
Tako, da nekaj je že na tem.
Naj se odvadi zahodit gas do daske pa bo boljše....
Tudi sam sem nekaj časa rabil da sem se navadil samo 1/3 stisnit gas...
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.277
3.687
113
davorinm.wordpress.com
ynos kaki motor že imaš v tem Camryju, če bi prosim povedal.. Sem pozabil in ne da se mi kopat nazaj:)

Hvala.

Motor
- bencinar 4 cilindre, 2.500 kubikov in 178 KM

Elektromotor: Največja moč (kW@vrt) = 88 kW kar nanese cca 120 KM

Skupaj hibrid = 155 KW /211 KM.

Iskreno, ne vem kako točno izračunajo teh 178 + 120 = 211 KM. Verjetno kakšna povprečja. Mogoče kdo ve kaj več.

 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.277
3.687
113
davorinm.wordpress.com
Poraba je kar nizka no. Dinamične vožnje je pa to poraba 6 al kako?
Kaj pa vem. Več kot 8 še nisem videl, če odštejem kratke razdalje z mrzlo mašino na 1-2km. Na AC na 150 km/h žre cca 7 malce manj. Ta teden bom dal še letne gume gor prvič, pa vidim.

1679315400181.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Marxon

Majstr
24. feb 2009
702
365
63
Motor
- bencinar 4 cilindre, 2.500 kubikov in 178 KM

Elektromotor: Največja moč (kW@vrt) = 88 kW kar nanese cca 120 KM

Skupaj hibrid = 155 KW /211 KM.

Iskreno, ne vem kako točno izračunajo teh 178 + 120 = 211 KM. Verjetno kakšna povprečja. Mogoče kdo ve kaj več.


Krivulje (graf) moči daj enega čez drugega in boš videl, kako dobiš max moč.

Pri idle ima benz malo moč, elektro večjo in ravno obratno,...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.538
9.223
113
Prejšnji vikend sem dobil sredi ljubljane lepo kazen za prehitro vožnjo + pike. :rolleyes:Preden kdo reče, da jajcam z vožnjo. :D
Ja, to je dokaz, da si pravi divjak. Isti AndY1, ki s športno vožnjo ima porabo 4.5.
Sedaj pa resno: povej brez nasmeha na ustih, da 95/100 eko točk dobiš brez jajcanja in gledanja, da bo poraba minimalna. Ker jaz imam tudi to eko merjenje (sranje) v enem od vozil in da to dosežem me (karikirano) bakice prehitevajo in mi trobijo.