SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

I

Izbrisan uporabnik 474

Nehajte VAGov krep kupovat. Že razumem, da ima lahko avto zaščito pred izpraznjenjem akumulatorja. Samo te zaščite se morajo izklopit, ko je aku dovolj napolnjen. Torej, ko je avto zaverglan, morajo iti vsi sistemi spet online.

Da nebomo samo o VAG. Mercedes, model C300h (W205) ima dizel motor + elektro sklop. Mercedes v elektroniki uporablja (vsi modeli, ne samo hibrid) "pomožno baterijo", ki ni nič drugega kot en velik kondenzator. Da pomožna baterija skrbi za večino start/stop funkcij in med vožnjo za zagon naprav, ko imajo večje tokovne sunke. Avto nadzira stanje pomožne baterije, ne nadzira pa stanja glavnega akumulatorja. In pri 300h avto najprej začne na elektriko, nad določeno hitrostjo pa preklopi na dizel. In za preklop skrbi pomožna baterija. Pogosta napaka je bila, da je sklop hotel preklopiti na dizelski motor, pomožna baterija se je spraznila, glavni aku pa je bil prešvoh, da bi do konca izpeljal preklop... In si ostal na cesti.
 
  • Haha
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Ena ekipa razvojnikov je pač delala v Južni Afriki, druga pa (upajmo) še vedno nekje v Švabiji, med sabo pa nista komunicirali, ker ali eni ne znajo nemško ali pa so drugi tipično Švabsko oholi in podljudi ne bodo šmerglali...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.879
1.329
113
Verjetno je bil sklop kupljen nekje na trgu od razvojnikov in so samo slabo implementirali v svojo floto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Za težave bo seveda kriv razvojnik in dobavitelj sklopa s superkondenzatorjem... Švabi ne delajo napak :-D
 
I

Izbrisan uporabnik 474

300h je v celoti razvoj MB, težava je bila, ker so morali zaradi zmanjšanja CO2 v flotah "na silo" nekaj spacati skupaj. Tako so vzeli osnovo C220d in mu prigradili elektriko. Zadeva je bila tako nenormalno zakomplicirana in polna senzorjev, ta je v Evropi le malo delavnic, ki dejansko znajo popravljati motor 300h. In že najmanjša napaka ga je totalno izklopila. Glavna težava je bila, da je imel elektromotor prioriteto in se je vedno zagnal kot prvi. Nikakor nisi mogel avta zagnat na ICE. In če je ena malenkost na elektro-sklopu zatajila (en sam senzor), je bil avto nevozen. Ne lučka, ne safe-mode, ampak complete stop. In potem so še horror zgodbe o tem, da so ljudje po več mesecev čakali na popravilo teh modelov, ker je preprosto bil tako zakompliciran, da je bila dolga vrsta... Težava je bila specifična samo za 300h (dizl+elektro), pri 350e (bencin+elektro) težav ni bilo...
300h je bil sorazmerno hitro umaknjen iz tržišča.
 
  • Všeč mi je
  • Wow
Reactions: hermann in Davidoff
I

Izbrisan uporabnik 474

Za težave bo seveda kriv razvojnik in dobavitelj sklopa s superkondenzatorjem... Švabi ne delajo napak :-D

Ta pomožna baterija/superkondenzator je še vedno v praktično vseh modelih in sploh ni napačna izvedba. Pri "standardnih" modelih odpoved baterije ne ustavi avta, le pri aktivni start/stop funkciji nekatere stvari ne delajo (klima, pomik stekel itd.). Izvedba pri 300h je bila problematična, ker je skrbela tudi za preklop med elektro na ICE. Se pa da baterija zelo hitro menjat, ni potreben obisk serviserja (plug&play)
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.879
1.329
113
Za težave bo seveda kriv razvojnik in dobavitelj sklopa s superkondenzatorjem... Švabi ne delajo napak :-D

Sploh ne v tem kontekstu. Kljub temu, da je švabo se veliko stvari enostavno kupi od specialziranih podjetij in se uporabi. Ceneje kot pa razvijati od začetka, če določene tehnologije že obstajajo. No, je soforumaš Gargy popravil mojo zmoto v razmišljanju. So pač naredili klump, ki ni bil primerno testiran.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.273
3.687
113
davorinm.wordpress.com
Trikrat (!!!) menjan volan (senzorji nekaj, piskalo non stop med vožnjo, problem global škode), sredinsko naslonjalo menjano škripalo kot v avtu s 300k km, sredinski predal menjava skripalo na polno med vožnjo, knof na stropu škripanje, knofi na volanu, škripanje, za piko na i pa je še DSG začel škripati in zajebavati. Aja med menjavo sredinskega naslonjala so mi stisnili cev za klimo za 3. Cono, tako da sem šel na dopust poleti brez tega. Med eno menjavo volana, pa so mi vrata popraskali. (Kupec je poznal vso zgodovino vozila in precenil, da je vredna, glede na garancijo). Avto je imel ob prodaji manj kot 30k km. Vse to zgoraj je bilo v teh km.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Jao... smola pa taka. Nič ne zavidam. Jaz sem imel podobne scene s cliotom 5, sem ga tudi po enem letu prodal...
Si že kaj drugega kupil?
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.321
943
113
Titograd
Res neka petkova jajca. 4 leta star Passat mi nima niti enega črička, pa če nevemkak pritisnem v plastiko. Dobro da so taki časi, da je pomanjkanje avtov in si prodal brez izgube.