SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.887
3.920
113
Kakor sem jaz razumel kao senzorji v volanu, ki so pri travel assist potrebni, da volan zazna, da drzis volan sploh. Zanimivo travel assist normalno deluje vec ali manj. Problem je, da ti non stop nabija glasen error, ki ga NE mores izklopit.

Zdaj si pa predstavljaj, da to poslusas vsak dan 2 mesca. Da, ko peljes froca na daljso pot in zaspi v avtu, ga tole vsakic zbudi. Da zacnes dan s tem vsako jutro. In, da ti potem pooblascenec serje pa vlece teden za tesnom, kdaj bo. Pa pol je, pa nic ne popravi. Tega ne mores izklopit.


Zaenkrat po menjavi je enkrat javilo napako. Ampak tko se je tudi zacelo, najprej ena pol pa vse pogosteje.

TA pozimi ne deluje optimalno na splošno pri vseh znamkah in modelih. Umazano steklo, zapacan radar, nizko sonce in preveč vpadne UV svetlobe ipd.! Ti asistenčni sistemi so narejeni tako da nehajo delat takoj ko nekaj ni 100%. Problem je ker ti vidiš vedno isto generično napako, ki je recimo lahko posledica tudi ptičjega dreka na kameri na vetrobranskem steklu (ali pa dejanske napake na senzoru na volanu). Na servisu je pa da napako debugira, kar pa večinoma itak niso sposobni.

Drugače kar sem na hitro gledal napaka gretje volana in kapacitivnega senzorja ni prisotna samo na škodi ampak še kje in gre za klasično diskalibracijo senzorja ki zaradi grelca začne javljat netipične vrednosti kar avto smatra za napako. To je dizajnerski zajeb, se ga pa da delno rešit SW tako da se poveča treshold capactivitnega senzorja senzorja ko npr. deluje grelec.

Pa btw če voziš z rokavicami lahko to sproži povsem isto napako, pa prstani in pooben nakit lahko povzročajo napake ... skratka debug napake v prihodnosti na taki senzoriki je da greš nag v avto, če vse dela je potem problem tipa PEBCAK.
 

Primus

Fizikalc
23. avg 2007
1.713
79
48
Osrednje Slovenska
1drv.ms
...

Drugače kar sem na hitro gledal napaka gretje volana in kapacitivnega senzorja ni prisotna samo na škodi ampak še kje in gre za klasično diskalibracijo senzorja ki zaradi grelca začne javljat netipične vrednosti kar avto smatra za napako. ...
Ja, očitno take napake res niso redke, celo američani so edinega B2 izgubili zaradi podobne, ko se je zaradi gretja pitotove cevi dekalibriral senzor zračnega tlaka.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Error se pojavlja tudi kadar gretje volana ni vključeno, kamere in radar spucane...
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.288
3.690
113
davorinm.wordpress.com
TA pozimi ne deluje optimalno na splošno pri vseh znamkah in modelih. Umazano steklo, zapacan radar, nizko sonce in preveč vpadne UV svetlobe ipd.! Ti asistenčni sistemi so narejeni tako da nehajo delat takoj ko nekaj ni 100%. Problem je ker ti vidiš vedno isto generično napako, ki je recimo lahko posledica tudi ptičjega dreka na kameri na vetrobranskem steklu (ali pa dejanske napake na senzoru na volanu). Na servisu je pa da napako debugira, kar pa večinoma itak niso sposobni.

Drugače kar sem na hitro gledal napaka gretje volana in kapacitivnega senzorja ni prisotna samo na škodi ampak še kje in gre za klasično diskalibracijo senzorja ki zaradi grelca začne javljat netipične vrednosti kar avto smatra za napako. To je dizajnerski zajeb, se ga pa da delno rešit SW tako da se poveča treshold capactivitnega senzorja senzorja ko npr. deluje grelec.

Pa btw če voziš z rokavicami lahko to sproži povsem isto napako, pa prstani in pooben nakit lahko povzročajo napake ... skratka debug napake v prihodnosti na taki senzoriki je da greš nag v avto, če vse dela je potem problem tipa PEBCAK.
Hvala za razlago. Se je pa error pojavljal tudi ob izključenem gretju volana. Avto imam pa redno spucan in garažiran.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.300
5.890
113
Brez zajebancije preverite akumulator. Mi diši na podobne fore kot sem jih imel jaz. V mrazu je avto pri vžigu deaktiviral tempomat pri normalnih temperaturah je pa sem pa tja ven metal radar in senzorje za mrtve kote.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.994
2.447
113
Malo za med debato, a ni bilo včasih napajanje porabnikov iz alternatorja? Sedaj pa gre iz akuja? Zaradi start/stop itd?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.967
5.269
113
Včasih so bli porabniki med vožnjo. Danes je pa treba n+1 računalnikov zagnat pri kontaktu. In če ne štimajo napetosti kakega ne vklopi. Pol pa ni srečn ko se ne zmenijo med sabo tak kot bi se mogli.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic in sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.573
9.254
113
Hvala za razlago. Se je pa error pojavljal tudi ob izključenem gretju volana. Avto imam pa redno spucan in garažiran.
luka51 ima prav.
A delaš le kratke razdalje? Se ti napake pojavljajo tudi po daljši vožnji, ko je aku poln?
Namreč jajc je, če vključiš gretje volana, sedežev (po možnosti vseh štirih), pa še gretje prednjega stekla. To žre elektrike za znoret in enostavno se aku ne more nafilat, če samo skačeš po mestu. Če imaš še Webasto morda, dodaš še to v kalkulacijo in zadeva hitro počepne.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.891
1.344
113
Kot nevednež... Pa sej to ni avto, ki bi prišel na tržišče letos. Ta model je že kar nekaj časa v ponudbi in da se tovrstne napake niso že prej pojavile? Traveller assist pa tudi ni neka nova pogruntavščina. Kot sem razbral ima avto v garaži, to tudi blagodejno vpliva na baterijo...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Mogoče je kak del, ki je na novo, kak modul... In ta pol serje po računalnikih. Mogoče preslab EMC shield okrog senzorjev, slab stik mase, kakšen senzor, ki nima stabilnega izhoda, ali manjka kje pull up/down upor in je senzor v "plavajočem" stanju in ga še najmanjša sapica potegne na logično "1" ali "0".
Pravilen pristop bi bil avto dat na servis, ga priključit na data logger in se peljati, dokler se ne pojavi napaka. Pogledaš data logger in vidiš, kateri modul je točno v tistem trenutku sprožil napako. Nato se posvetiš temu modulu in loggiraš senzorje spet do nastopa napake. Tako lahko pinpoint-aš krivca. Vsaj tako se dela v ind. avtomatizaciji ob takšnih probelmih in takšen je tudi moj pristop, ko sem sodeloval pri razvoju BMW-jeve linije iX...
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa, map in ynos

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.288
3.690
113
davorinm.wordpress.com
luka51 ima prav.
A delaš le kratke razdalje? Se ti napake pojavljajo tudi po daljši vožnji, ko je aku poln?
Namreč jajc je, če vključiš gretje volana, sedežev (po možnosti vseh štirih), pa še gretje prednjega stekla. To žre elektrike za znoret in enostavno se aku ne more nafilat, če samo skačeš po mestu. Če imaš še Webasto morda, dodaš še to v kalkulacijo in zadeva hitro počepne.
Ne vem ce je. Ker mi je vcasih zacelo piskati tudi po 1h avtoceste.
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
886
88
28
select 1 from dual;
Kapacitativni volan je nova pogruntavščina, mislim da od FL naprej.

Moj model 2018 tega nima in posledično nimam napak :p . Je pa res, da moram vsake 12 sekund malo premakniti volan, da sistem zazna, da sem še tam, medtem ko je pri Ynos-u dovolj, da ima samo roke na volanu. Napredek pač. ;)
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.313
1.070
113
Kapacitativni volan je nova pogruntavščina, mislim da od FL naprej.

Moj model 2018 tega nima in posledično nimam napak :p . Je pa res, da moram vsake 12 sekund malo premakniti volan, da sistem zazna, da sem še tam, medtem ko je pri Ynos-u dovolj, da ima samo roke na volanu. Napredek pač. ;)
Se pravi pomaranča zataknjena med kraki ni več dovolj?