Subaru Levorg, Forester, ...

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Zakaj ga nebi bilo več? Kakšni bodo, kakšni ne bodo, isto se je govorilo pred 15 leti, pa imam občutek, da vedno več avtomobilov zdrži dlje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
15-20 let nazaj so avti več držali. To je dejstvo.
Oziroma če so lastniki imeli željo so držali.
Poglej si razne 1.9 tdi-je, 1.9 jtd-je, razne male atmosferse bencinerje. Avti zjebani do nerazpoznavnosti an danes. pa še kr vozijo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Saj 50 let nazaj so avti prišli zarustani in ferdirbani že iz fabrike, pa jih je folk imel po 25 let, ker drugače ni šlo.
Danes pa folk jemlje kvaziterence za 50 k eur na leasing in menjava na 3 leta. Raj za avtoindustrijo.

Greš kam po svetu bogu iza nogu, pa vidiš, da tudi leta 2018 folk vozi 25 let stare Hyundaije in Daewooje, ki smo jih 25 let nazaj cenili, da bodo za na odpad že po par letih.
Na Kubi pa še vedno vozijo 65 let stare ameriške klasike ...
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.700
138
63
se manj kot tehnika zdrzi ekonomika lastnistva starega avta.
Razen, ce imas total staro koreto.

Lp
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.612
14.306
113
Čisto tako, ko se je ravno začelo zapenjat na 15 let - plan je, da zdrži cca.10 let brez večjih težav, če bo pa kasneje situacija napeljala na to, da se avto proda po 5ih letih ali pa da opravlja svojo nalogo super naslednjih 15 ali slučajno še kaj več let pa tudi prav :) Prvi plan je pa za 10 let torej tretjino manj in to pa ni ravno zanemarljiva razlika :)
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Saj 50 let nazaj, se je 15% lastnikov novih vozil ubilo že pri prvi vožnji iz avtosalona, ker zavore niso delale, kolo je odpadlo, gorivo puščalo in avto zagorel ... :p
Nič novega skratka. :cool:

Jasno pa je, da ekonomska totalka še ne pomeni tehnične. Sploh ko folk gleda vidik popravila starega avta iz možnosti, da preprosto kupi drug rabljen avto za male pare in ne iz vidika novonabavne cene.

Letalska industrija pa ne gleda tako. Letalo ima življenjsko dobo 40 let. Vmes mu dvakrat v celoti menjajo vso elektroniko, motorje, hidravliko. Če gre za potniško letalo, pa ene trikrat vmes še vso "mehko" notranjost, sedeže, obloge, sisteme za zabavo, ene 7 krat ga na novo prefarbajo zunaj z novimi logotipi, reklamami ...

Koliko folka se pa pri avtih odloči, da bi stari avto obnovilo za 5 jurjev, pa bi bil še za 10 let (41 EUR na mesec amotrizacije)?
Raje kupijo novega za 500+ leasinga na mesec na vsake 5 let. Tako kot folk kupuje nove iPhone vsako leto, samo da je nateg prišel iz 350 EUR na 1799 EUR vsako leto. :eek:
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Čisto tako, ko se je ravno začelo zapenjat na 15 let - plan je, da zdrži cca.10 let brez večjih težav, če bo pa kasneje situacija napeljala na to, da se avto proda po 5ih letih ali pa da opravlja svojo nalogo super naslednjih 15 ali slučajno še kaj več let pa tudi prav :) Prvi plan je pa za 10 let torej tretjino manj in to pa ni ravno zanemarljiva razlika :)
10 let brez težav ne more it. bolj ej vprašanje a je težav 1000 ali 5000.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Prius, 9 let, težav v 8 letih za enih 300 eur.
Hilux, 10 let, težav v 4 letih za enih 200 eur.

Je pa vprašanje kaj kdo smatra za težavo in kaj za redno vzdrževanje. Vse kar se menja preventivno ali je potrošni material jaz smatram za redno vzdrževanje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey