Starodobnik klub - včlanitev

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
601
12
18
Pozdravljeni!

Za izkoriščanje 90% popusta pri zavarovanju starodobnika moram biti član enega od društva starodobnikov.

Je kdo tukaj iz kakšnega kluba? V katerem klubu bom mi je načeloma vseeno, želim le plačati članarino, da imam lahko popust pri zavarovanju. Kje je včlanitev najbolj enostavna?

Avto:Bentley 1982

lp
Nejc
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.145
11.897
113
mulsane?
smile-1.gif
torej, to je prvokategorna neumnost drugače, ampak vseeno, treba filat parazite. Torej, najbolj enostavno svamz. A certifikat starodobnika imaš?
 

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
601
12
18
Mulsanne ja
smile-1.gif


Vem da je neumnost ja, kolikor vem je članarina na svamz ali svs precej draga v kolikor nimaš plačane članarine še v enem izmed klubov. Dejansko se ti najbolj splača bit včlanjen v klubu in zvezi. Bedarija na kvadrat...

Certifikata nimam, vendar je že v prometni zapisano da je vozilo starodobnik, tako da pri registraciji imam 80% popust. Vse kar rabim je članska izkaznica. Sem poslal mail na svamz in svs, pa da vidimo kaj porečejo. Moti me ker ni nikjer nič definirano, agent mi je rekel da moram imeti člansko izkaznico. A je to članska izkaznica zveze ali kluba pa nevem.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Rabis clansko izkaznico kluba IN certifikat starodobnega vozila od SVS ali SVAMZ.
smile-1.gif


(Lastne izkusnje.press)
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Odvisno:

Za cestnino bi načelno moral biti dovolj vpis v homolomo, da je starodobnik. Ampak vmes kdo tudi prleti, da moraš imeti izkaznic - letna članarina.
Za zavarovanje potrebuješ certifikat in zaenkrat je mojemu agentu to dovolj.

Se pa strinjam, da za tistih par km na leto, kar večina naredi (. vsaj te ki poznam, da imajo ljubiteljsko nekega starodobnika) preplačaš na koncu in filaš nebodijihtreba. Jaz bom verjetno šel na preizkusne tablice za tistih par dni na leto.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-381
113
no, a bo kdo kej v cifrah napisal...

mi mamo enga yugeca, pa bi ga registrirali....
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Zavarovanje 10% obveznega in cestnina 25%, tehnični pregled pa odvisno od pregleda (ponavadi imajo neke popuste). Certifikat 5 letni je bil cca 50€ svoj cajt. Letne članarine v klubih če greš po črki "reda" pa med 30 in 50€. Bolj konkretno ti težko napišem.

Mene moj 500 SEC stane cca 210 € na leto dajatev. Naredim pa 200 km/leto (zdaj že par let).
frown-1.gif
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.392
1.299
113
43
Dej ga men. Jaz bi se skoz vozu. Najbolj bedno je pa imet satrodobnika ali ljubiteljski avto in z njemu nardit 200 km na leto. Pa brez zamere Diablo. Ko sm mel petko mi tud na misu ni prislo da bi se z prvim avtom vozu ko je petka delala.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.688
8.014
113
Ja ne vem...a ves starodobnik lahko ponuca tud 20+/100km prvi avto pa ne ane...
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Vem, ampak se tudi s prvim se več ne vozim dosti. Sem ga prodajal ravno iz tega razloga, pa enostavno je težko, avto bi vsi imeli, a za mali denar. Tako pa to ne gre. Zato pač doma stoji in se tu pa tam zapeljemo in ga tudi ne prodajam več do nadaljnega. Ni ga lepšega, ko zadevo umiješ, da se sveti in gasa magar en krog po mestu. Epsko.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Ja ne vem...a ves starodobnik lahko ponuca tud 20+/100km prvi avto pa ne ane...

To se mi zdi še najmanj tako sprve. Kljub temu, da je tale 500 SEC tank, vseeno ko enkrat začneš delat prave kmje, torej recimo cca vsaj 1000 na mesec, se začnejo tudi napake pojavljat že zaradi starosti/korozije. Potem pa tu 50 € tu 100, itd, potem pa nikoli konca.
wink-1.gif
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Ne glede na idealisticne poglede, oldtimer (se posebaj "pravi" oldtimer, ne Yugo letnik 1984
wink-1.gif
) kot prvi avto odpade.

OK, ja, povecini zrejo bencin kot da imas doma naftno vrtino, ampak ce pustimo to ob strani - ko kaj crkne (in, trust me, na, recimo 1000km crkne vsakic kaj drugega
wink-1.gif
) je pa stala potem dele dobit - potem pa kaj... cakas 14 dni da pride iz UK/Nemcije?

Na-a. Odpade.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.688
8.014
113
Pa realno tud ce pustimo porabo....to je hisni ljubljencek...peljes ga na sprehod ne pa njivo orat
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.703
3.244
113
v lokalni ostariji
olditemer je za ljubiteljstvo...čeprav sem lani v gužvi počil dol 1ha z njemu... ker je 1. vozilo zatajilo;))) seveda je potem prišlo šraufanja za xxx dni....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.430
4.341
113
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Pa realno tud ce pustimo porabo....to je hisni ljubljencek...peljes ga na sprehod ne pa njivo orat

Vecina pravih oldtimerjev se vozi ker so uporabni, roko na srce deluje evolucija tudi pri avtomobilih. Slo trg je pa sploh specifika, ce avto ni dober za oranje propade.

On: pri triglavu bp dobis za drugi (oldy) avto 90% popusta, tako da ni pogoj nic. Jasno govorim za AO. Kasko ipd. je pa za oldija itak pogoj da ima certifikat ker je tam vpisana tudi realna vrednost. So pa seveda s tem povezane tudi omejitve in stroski.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.519
3.257
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Ne glede na idealisticne poglede, oldtimer (se posebaj "pravi" oldtimer, ne Yugo letnik 1984
wink-1.gif
) kot prvi avto odpade.

OK, ja, povecini zrejo bencin kot da imas doma naftno vrtino, ampak ce pustimo to ob strani - ko kaj crkne (in, trust me, na, recimo 1000km crkne vsakic kaj drugega
wink-1.gif
) je pa stala potem dele dobit - potem pa kaj... cakas 14 dni da pride iz UK/Nemcije?

Na-a. Odpade.

Ne prbijaj. Imam starodobnika z njim se veliko vozim sicer ne čisto vsak dan ampak skoraj vsak dan. Brez problema bil večkrat z njim tudi na na roadtripih po italiji, nemčiji......vsakič prevoženih cca 2000-2500km, mnogo izletov od 300-500km v eno smer... in še nikoli v življenju nisem ostal na cesti z nobenim avtom. Je pa res odvisno za kakšen starodobnik gre, razni made in yugoslavia in podobne karjole odpadejo, ali pa kakšni pretirano butični dragi izdelki, kakšni stari športni avtomobili in podobno, tisto res ni, da bi se vsakodnevno vozil ampak taki avtomobili tudi, ko so bili novi niso bili ravno primerni za daily car.

Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
olditemer je za ljubiteljstvo...

Res je! Ampak jaz sem ljubitelj vsak dan, tudi na poti v službo, kino, dopust ali shoping
wink-1.gif
Jaz nisem ljubitelj samo med vikendi na srečanjih.



Pa še ON topic:

Imam dva starodobnika z certifikatom in sem član SVAMZ. Vsako leto kadar podaljšam zavarovanje in registracijo pri sebi ne potrebujem ne članske izkaznice SVAMZa, ne certifikata. Dovolj je prometna v kateri je vpisano "Starodobnik".
 
Nazadnje urejeno:

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.688
8.014
113
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Ne glede na idealisticne poglede, oldtimer (se posebaj "pravi" oldtimer, ne Yugo letnik 1984
wink-1.gif
) kot prvi avto odpade.

OK, ja, povecini zrejo bencin kot da imas doma naftno vrtino, ampak ce pustimo to ob strani - ko kaj crkne (in, trust me, na, recimo 1000km crkne vsakic kaj drugega
wink-1.gif
) je pa stala potem dele dobit - potem pa kaj... cakas 14 dni da pride iz UK/Nemcije?

Na-a. Odpade.

Ne prbijaj. Imam starodobnika z njim se veliko vozim sicer ne čisto vsak dan ampak skoraj vsak dan. Brez problema bil večkrat z njim tudi na na roadtripih po italiji, nemčiji......vsakič prevoženih cca 2000-2500km, mnogo izletov od 300-500km v eno smer... in še nikoli v življenju nisem ostal na cesti z nobenim avtom. Je pa res odvisno za kakšen starodobnik gre, razni made in yugoslavia in podobne karjole odpadejo, ali pa kakšni pretirano butični dragi izdelki, kakšni stari športni avtomobili in podobno, tisto res ni, da bi se vsakodnevno vozil ampak taki avtomobili tudi, ko so bili novi niso bili ravno primerni za daily car.

Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
olditemer je za ljubiteljstvo...

Res je! Ampak jaz sem ljubitelj vsak dan, tudi na poti v službo, kino, dopust ali shoping
wink-1.gif
Jaz nisem ljubitelj samo med vikendi na srečanjih.



Pa še ON topic:

Imam dva starodobnika z certifikatom in sem član SVAMZ. Vsako leto kadar podaljšam zavarovanje in registracijo pri sebi ne potrebujem ne članske izkaznice SVAMZa, ne certifikata. Dovolj je prometna v kateri je vpisano "Starodobnik".
Roko na tica imas vec starodobnikov ki zasedajo kar nekaj prostora okoli bloka. Sej so fajn avti ampak dej vsaj spedenaj jih no. Ker trenutno so sami sebi slaba reklama. Ker zgledajo zjahani do konca.

In starodobnik je hobi. Ce je za orat pol je pac star delovni stroj. Ne vem zakaj bi blo za stare delovne stroje zavarovanje kaj cenejse