Sprememba reševalnega pasu

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Kaj, a 3 ure se ne da sedet v avtu? Še dobro, da med poletom iz aviona ne hodijo na sprehod ...
Seveda da hodijo na sprehod. Sploh na daljših letih. Seveda znotraj letala. Še na letu Ljubljana - Dunaj hodi folk scat.
Na čezoceanskih te pa pa že stevardese spodbujajo, da si greš večkrat noge pretegnit in ti namenoma ne nosijo vsega k riti, temveč pustijo robo v malih kuhinjicah, kjer si lahko sam postrežeš s prigrizki in pijačo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.342
5.856
113
pri taščici
Ne glede na to koliko prostora daš gasilcem, nimajo kaj noreti 100 kmh mimo stoječih vozil, folk hodi ven iz avtov, odpirajo vrata ...

Največja širina vozil na AC je 2.6 m

Tudi prehitevalni pas ima na levi strani rezervo, pač tudi tam greš čez črto.
Kje so pa ogledala?
8 člen pravilnika o gradnji cest piše o 2,95m.

Zdaj naj pa tisti najbolj pametni vzamejo gasilki kamion, pa naj ga zapeljejo s 100 na uro med dve steni ki sta narazen 3m.
Če bodo slučajno rabil reševalce, bomo naročil naj grejo previdno in počasi mimo stoječe kolone,ker lahko kdo vrata odpre ker bo šel na potrebo.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Seveda da hodijo na sprehod. Sploh na daljših letih. Seveda znotraj letala. Še na letu Ljubljana - Dunaj hodi folk scat.
Na čezoceanskih te pa pa že stevardese spodbujajo, da si greš večkrat noge pretegnit in ti namenoma ne nosijo vsega k riti, temveč pustijo robo v malih kuhinjicah, kjer si lahko sam postrežeš s prigrizki in pijačo.
Scat ni vprašanje, to smo že razčistili. Sprehaja se pa sam par nadležnežev. Pa še to le na daljših letih. Osebje pa nikogar ne spodbuja. Samo strežejo pač takrat ko strežejo, ostalo je na dolgih letih pač self service (kjer je, kaj je v economyju itak zelo redko). Ne zato, da bis eponiki sprehajali ampak zato, da je letajo ves čas po kabini.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Seveda da spodbujajo, celo v letakih na avionih jasno piše, da je riziko kapi in drugih kardiovaskularnih zapletov pri daljših letih višji, in da se spodbuja ljudi, da se redno razmigajo in hidrirajo med letom.
 

asteliks

Fizikalc
5. mar 2013
1.441
93
48
Seveda da spodbujajo, celo v letakih na avionih jasno piše, da je riziko kapi in drugih kardiovaskularnih zapletov pri daljših letih višji, in da se spodbuja ljudi, da se redno razmigajo in hidrirajo med letom.
Z debato sta se malo preveč dvignila v višave:cool:
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.311
2.273
113
Ali ni na AC pravilo, da moraš zapustiti vozilo, z oblečenim varnostnim odsevnikom (?) in iti za ograjo?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Na tej modri sliki zgoraj na levi strani niti pod razno ni toliko prostora, kot ga prikazuje slika! Narisano je, da gre lahko 2/3 avta čez, v realnosti pa gre le 1/3.
V google/slike napišite "slo avtoceste" in boste iz slik videli, da je to res.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Kje so pa ogledala?
8 člen pravilnika o gradnji cest piše o 2,95m.

Zdaj naj pa tisti najbolj pametni vzamejo gasilki kamion, pa naj ga zapeljejo s 100 na uro med dve steni ki sta narazen 3m.
Če bodo slučajno rabil reševalce, bomo naročil naj grejo previdno in počasi mimo stoječe kolone,ker lahko kdo vrata odpre ker bo šel na potrebo.

3,25 m bo pa dovolj za 100 kmh, konec koncev je to tudi širina pasu regionalnih cest pa tovornjaki in avtobusi tam nimajo težav s srečavanjem pri 80 kmh (torej skupaj 160 kmh).

Nisem razložil kje vidim problem razvrščanja v celoti na odstavni pas. Zamisli si da na AC nastaja zastoj, se morda kakšnemu vozniku sanja zakaj je zastoj? Na kateri točki vsi vozniki dojamejo, da gre za prometno nesrečo in začnejo sploh "graditi" reševalni pas? Ti kar izvoli in se pri vsakem zastoju na AC postavi na odstavni pas in opazuj kako te bodo ostali vozniki začeli prehitevati po voznem. Lahko se pi*** na ostale voznike kolikor se hočeš, ampak s takim dejanjem si dejansko TI naredil še večjo štalo. V praksi vedno zgleda tako, da se ob VSAKEM zastoju vozniki pač postavijo na skrajni rob (in ne čez), reševalni pas seveda še ni dovolj širok, če postaja še bolj sumljivo (ali bog ne daj že prepozno ko slišiš že sireno), se s polovico avtomobila prestaviš na odstavni pas, s tem daš vedeti vozniku zadaj, da sebe nisi izločil iz prometa in te tu ne bo šel prehitevat (seveda če ni kakšno tele za volanom). In morda se tistemu zadaj posveti da delaš reševalni pas in stori isto kot ti.

Pa še ena stvar, oziroma nasvet, če kdo od ta pravih bere forum, skozi reševalni pas pošlješ najprej hitro majhno vozilo, ki se bo tudi skozi bolj ozek pas lažje in hitreje prebilo, po tem bodo vozniki hitro dojeli, da je zadeva resna in bodo morda reševalni pas avtomatsko naredili še malo širši, da bo še gasilski tovornjak.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

gr69

Guru
15. dec 2009
11.299
2.398
113
še v SLO - ampak komaj
Zaradi takih, ki si po svoje razlagajo zakone, pa imamo tako na cestah.

Ko se na AC ustavi kolona(i/e) že mora biti reševalni pas vzpostavljen, ker ko enkrat stojiš se ne boš več uspel zadosti umakniti "skrajno levo ozr. desno".

To kar pa ti pišeš velja, ko se še premikaš (počasi) - se začneš premikati na rob voznega pasu in predvsem pustiš dovolj "varnostne" do prednjega vozila, da lahko potem kos se res ustaviš lahko zmotaš dol iz voznega pasu.

Pa raje imam, da je reševalni pas 10x po nepotrebnem vzpostavljen, kot pa 1x ne, ker pač eden misli, da je "redni zastoj".
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver in Matey

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
No daj prilepi kaj pravi zakon in potem še to "svojo" razlago.

Kolona ni nikoli tako natrpana (vsaj jaz ne ustavim tako za ritjo) da nebi mogel po nekih 10 minutah stanja na mestu še malo bolj zapeljat preko črte odstavnega pasu.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.299
2.398
113
še v SLO - ampak komaj
Tole pravi zakon:

(14) V primeru ustavljanja ali zastoja prometa na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo vozniki med kolonama vozil takoj vzpostaviti reševalni pas, ki je dovolj širok za varno vožnjo intervencijskih vozil. Vozila, ki se ustavljajo ali stojijo na skrajnem levem prometnem pasu, se morajo razvrstiti čim bolj levo, tudi čez robno črto smernega vozišča. Vozila, ki se ustavljajo ali stojijo na ostalih prometnih pasovih, pa se morajo razvrstiti čim bolj desno, tudi čez robno črto smernega vozišča, kar vključuje tudi odstavni pas.

To, da se ti ne ustavljaš za ritjo je več kot pohvale vredno. To da jih vsaj 80% vozi in tudi ustavlja "za ritjo" je pa dejstvo na naših cestah. In zato ni treba tega dodatno spodbujati (tudi nenamerno ne).
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.625
14.322
113
Kakšna je pa celotna oznaka tega člena/zakona? Da si lahko to človek zapiše nekam in ob priliki po potrebi komu pokaže ob morebitnem sporu na AC :D
Hvala.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.299
2.398
113
še v SLO - ampak komaj
ZPrCP 30. člen 14. odstavek

Na netu imaš zaenkrat "samo" NUP (neuradno prečiščeno besedilo), ker UPB-3 (uradno prečiščeno besedilo) še ni bilo objavljeno.

OFF: kar je ena naših težav - mi ne uspemo en zakon obdržati niti 6 mesecev brez sprememb ... Če pa že, laufa zadaj toliko "pravilnikov", da tam naredimo zmešnjavo.

edit: dodan link
 
  • Všeč mi je
Reactions: KillaKHAN in Matey