Škoda Kamiq

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.208
1.828
113
al pa da voziš v klanec takole


da ne delaš kolone na prehitevalnem pasu, al pa ti kombi ne žmurka dej se umakn...

Takole sem jaz s Karjolo :valjamse: (in j.. mamico, če mi je kak dizelaš vmes gas pritisnil, ko sem ga prehiteval...mi ga do Unca ni več uspelo nazaj ujet, pol me je pa spet klanec zj...).
 
  • Všeč mi je
Reactions: optiplex

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.666
3.916
113
Takole sem jaz s Karjolo :valjamse: (in j.. mamico, če mi je kak dizelaš vmes gas pritisnil, ko sem ga prehiteval...mi ga do Unca ni več uspelo nazaj ujet, pol me je pa spet klanec zj...).
Vse pove navor pri tem jajcu 200nm...
Kot rečeno ravnina je ok... Vse ostalo pa je ena žalost. Če imaš v klancu DHL zadej in se ne morš umaknt si ti tista stara mama k dren dela na prehitevalnem. Pa to ne govorim zato, da bi dirkal, ampak ko je treba da avto potegne...

tile HP je čist nepomemben podatek če je navora pol manj kot pri dizlu. Vsekakor je 1.5 nek minimum, kije za vzet.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.666
3.916
113
In navor je povezan s konji. Pač greš v višje obrate če je navora majn. Nevemkaj se eni tak tega bojite. Kot da bo motor hin na 5k 2 minuti.
imaš motor, ki ima isto konjev in polovico več navora..... Tak avto manj kuri in ga je bolj na izi vozit. Noben se ne bojit tišat jajc, le da imaš takrat porabo 11l. Plus, da vprašanje kolko časa bo ta jajc tudi delal.

Na koncu dajejo ta jajca še čipat.
Drug problem pa je teža avtomobilov. Kot rečeno moje mnenje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

sondey

Pripravnik
15. mar 2010
109
9
18
Ko greš v vrhniški klanec, si moraš samo zamislit, da voziš spa in si pred eau rouge-em
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.234
4.713
113
Veliko sceno delate iz tega hribčka. Včasih sicer kdo misli, da je uporaba prestavne ročice na avtocesti prepovedana in so zato problemi v primeru šibkejših motorjev. Zakon so spremenili, po potrebi lahko prestavite v nižjo prestavo in malce predihate motor v hrib. Potem pa bi morala tudi hitrost ostati dokaj spodobna.
:evil:
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.666
3.916
113
Veliko sceno delate iz tega hribčka. Včasih sicer kdo misli, da je uporaba prestavne ročice na avtocesti prepovedana in so zato problemi v primeru šibkejših motorjev. Zakon so spremenili, po potrebi lahko prestavite v nižjo prestavo in malce predihate motor v hrib. Potem pa bi morala tudi hitrost ostati dokaj spodobna.
:evil:
nobene scene, jebe te pa kljub turiranju vsak novejši kombi na klancu...
da daš 25k za to ok....

Poraba pa pr temu dihanju enkrat večja kot pri 2.0 motorju...
paradox
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

jezek

Guru
24. jul 2008
2.657
1.260
113
Nevem, nekaj ne gre skupaj. Elektroavti imajo prakticno vsi zdaj ene 300 konjev....kar naj bi bila prihodnost...istocasno pa naj bi se folk zadovoljil s 100konjskim mrtvoudom? Postopno uvajanje kastnega sistema? Exkluziva na vozni pas?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

mr. snick

Majstr
5. mar 2020
264
386
63
Nevem, nekaj ne gre skupaj. Elektroavti imajo prakticno vsi zdaj ene 300 konjev....kar naj bi bila prihodnost...istocasno pa naj bi se folk zadovoljil s 100konjskim mrtvoudom? Postopno uvajanje kastnega sistema? Exkluziva na vozni pas?
Glede na to, da se 99% električarjev vleče po počasnem pasu ne vem, zakaj imajo teh 300 konjev. Očitno za pohvalit, kako so pospeški uber, uporablja pa noben, ki želi kam priti brez dodatnega polnjenja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sole in KarEn

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.395
3.488
113
Glede na to, da se 99% električarjev vleče po počasnem pasu ne vem, zakaj imajo teh 300 konjev. Očitno za pohvalit, kako so pospeški uber, uporablja pa noben, ki želi kam priti brez dodatnega polnjenja.
To je zato, ker do sedaj so v večini električne avte kupovale škrtice ne pa pravi dedci.
Mater me je včeraj dol vžgala ena Teslo 3 v Nemčiji.
Ni pomagalo čisto pravih 150 KS v obliki vw dizla.

Na koncu sva bila skupaj na Avto Hofu, on je punil Teslo na Supercharger ju, ki jih je bilo dovolj prostih jaz sem pa čakal na prazno mesto za tankanje, ker je pač tam ugodna cena in velika gneča, pa še notri na blagajni se je en sam deval in sendviče in kafeje kuhal, tak da na koncu sva šla istočasno naprej.
Samo sem je vseeno zmagovalec, ker dizel rabi 750 km do naslednjega postanka on bo pa sigurno še 2x chargal Teslo.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.666
3.916
113
A ni to dobro vsake toliko časa napravit? Da spucaš prah in pajčevino iz motorčka :fredi: :fredi: :fredi:
To je pa tko slišat, kot da več kubikov nebi tišali..... Problem je da to tišiš, pa ni kej dost haska.... enmu kombiju se v klanc ne morš odpopat iz riti...
ps.. pa tkrat k ugasneš motor še pou ure poka....., od silnega turiranja...

To je rezultat, porabo pa k tank....
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81 in Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.968
5.395
113
Ni potrebe...se že tako zvočno počutiš kot da voziš reaktivni motor.....ko se vse dere in žvižga :)
 

B81

22. jul 2007
34.651
9.045
113
Začet je itak treba s K57 kitom, da žvau(ca) zadiha, kot je treba.
 

hogan

Fizikalc
10. okt 2011
350
95
43
Je pa še Audi Q2 110 v akciji za 22.800, če mora biti SUV. Sva ga šla z ženo gledati, pa se je potem v sosednjem salonu odločila za Volkswagen T-roc. Je slednji takoj na zalogi, z nekaj več opreme, pa tudi dražji, ampak ženske oči...
Še ta teden ga prevzame, tako da bom sploh videl kako se ta mlinček vozi. Ne bo pa to domači primarni družinski avtomobil.
Zgleda, da so popravili cene navzgor. Sedaj je Q2 24.990 EUR:
1678881401071.png
 
  • Ljubezen
Reactions: Kamele0N