servis za golf 6 tsi

eldordo

Zelenc'
21. apr 2016
10
0
1
Pozdravljeni
Pišem vam da vas povprašam o določenih zadevah za moj avto
Golf 6 2010
1.4 TSI
Predzadnji servis sem imel pri pooblaščenem serviserju zaradi garancije. In naj povem nisem nič zadovoljen. Plus to da sem doma natočil pol vitrex preden sem peljal a pol na računu piše doli anje vitrexa 1.5 litra. Kr neki vglavnem a kreganje ni pomagalo sem rekel da sem zadnjič pri njih.
Tako sem zadnji servis imel pri drugem serciserju. Kjer je bilo enako delo za 50 evrov cenejse.
To je bilo 9.3.2015 pri prevoženih 59000km
Menjano je bilo: protiprašni filter,vložek zračnega filtra,uporabljeno motorno olje longlife.

Sedaj imam prevoženih 72250km in pri 73000km je spet servis.
Sedaj pišem vam da mi svetujete. Da bom jaz sam kupil potrebne zadeve.
Tu bom napisal kaj imam v mislih pofem pa prosim vas da mi še kaj svetujete oz popravite
-filter olja 10.50€
-filter zraka 16.90€
-filter kabine (brez oglja) 8.50€
-filter kabine ( z ogljem) 12.50€
-filter goriva 21.90€

Tu zraven še pride olje. Ampak nevem katero je najboljše. Tam filter z ogljem ali brez pa se ne razumem kateri je bolši

Prav tako bom menjo vse 4 zavorne ploščice.

Je potrebno za moj servis pri teh kilometrih še kaj menjat da vem kaj vse kupit.
Lp
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Dej no odpri servisno knjižico in začni brati na začetku, in se potem pišemo
zmaga.gif
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.258
150
63
Mene pride redni servis z oljem in vsemi zadevami zraven med 130 in 140 EUR na pooblaščenem servisu. Na olje imam nekaj popusta in to je to. za 10 EUR gor ali dol se mi ne da vozitr na drugi konec mesta.

Hint: naredi servis sam, bo še najceneje ali pa tudi ne
wink-1.gif


Drugače pa lahko cene materiala preveriš tudi na http://shop.ahw-shop.de/

In ker je avto star več kot 4 leta imajo pooblaščenci ugodne cene servisov - a vedi, " nema đabe ni kot stare babe"
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
zakaj long life olje in 15 tisoč interval?
filtri se menjajo itak, a za zrak. gorivo ni nobene potrebe.
ploščice se menjajo glede na potrebo, zadnje nikakor ne smejo bit že na vrsti.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
Ena od opcij je da olje kupiš sam in greš na servis. Filtre dajo oni, ti olje. Pa ne bo čez 150 eur.

Itak imajo pa pri starejših akcijo kjer te servis pride konkrertno manj...in tvoj mislim da ze pade not (od 6 let dalje). Jaz sem za ženinega polota gledal...100 eur servis (porsche, bravničarjeva).
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.475
113
Tudi če je olje longlife je servisni interval super delati na 15k, če imaš rad svoj avto.
Pravtako če imaš rad svoje zdravje, je zdravo reskirat celih 12,5€ za kabinski filter, konec-koncev ta zrak dihaš ti v kabini.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Citat:
Uporabnik zino pravi:...če imaš rad svoj avto.
Avto je potrošna roba, ki se je nima rad. Za imeti rad obstajajo pripadniki iste vrste in običajno drugega spola, ni pa slednje nujno.
Koliko vozil si zvozil vsaj 300.000 km in long life intervalom in koliko s podobnimi km in krajšim intervalom, da daješ take nasvete? V naši družini servisiramo vozila v intervalih, ki jih predpisuje proizvajalec. Tudi P 206 z 1.4 Hdi motorčkom je pred kratkim brez težav obrnil števec na 300.000, čeprav ima interval 20.000 km. Z dvema oploma podobni km in servisni interval po priporočilih. Kolega je imel škodo z podaljšanim intervalom na 50.000 km. Brez problemov je dočakala tistih 5 let pri njem in blizu 300.000, ko jo je prodal, čeprav je bila 4 ali 5-krat na servisu. Drug kolega ima pri 280.000 v R Espace 2.2 že tretji motor in pol reči mu še zmeraj ne dela. On lahko zadnje čase namesto menjave olja kar menja motor. Če je vozilo zgrešeno narejeno, noben servisni interval žal tega ne reši.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.902
5.458
113
Eno je narest 300.000 v 5letih...se pravi je model potnik itd...zjutraj avto prizge...zvecer ga ugasne...

Drugo je pa se jajcat z avtom vsak dan na kratke razdalje...sluzba...hofer...pijacka...tm je pa 30.000km interval NO-GO!
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Danes se najde kar nekaj ljudi, ki imajo v eno smer v službo okrog 100 km. Pa še kak izlet, več voznikov v družini pa manj vozil in se km kar hitro vrtijo. Verjamem pa, da jih nekdo, ki iz Lj enkrat na leto pogleda na eno smučišče v Avstriji takoj za mejo in enkrat v Istro na morje težko toliko nakleplje. Samo takega ceneje pride javni prevoz + taxi + rentacar.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.819
113
Citat:
Uporabnik zino pravi:
Tudi če je olje longlife je servisni interval super delati na 15k, če imaš rad svoj avto.

bi prav rad izbrskal pametovanje izpred let tukaj na alterju, ko sem omenil, da svojo kanto servisiram strogo na 30 jurjev, kot je pačpredpisano

takrat so mi povedali, da bom "že videl". in to kmalu. kaj naj bi videl mi ni nihče znal povedat. mogoče sem videl, pa nisem razumel. kanta 8 let in skoraj dodatnega četrt miljona kasneje še vedno zadovoljno prede.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.819
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Drugo je pa se jajcat z avtom vsak dan na kratke razdalje...sluzba...hofer...pijacka...tm je pa 30.000km interval NO-GO!

saj to piše v navodilih. ampak to noben ne prebere itak. pa tudi če, večina ne razume kaj so "težji pogoji dela" kot je npr. pri meni v servisni napisano.