Servis televizorja

MAKY_

Fizikalc
10. nov 2007
1.199
2
38
Obišči stran
mater ste zabredli...


na kratko : določeni principali ne pustijo popravljati ključnih komponent npr. matičnih plošč ampak zahtevajo menjavo. tudi če je strošek xxx€ višji in je napaka jasno vidna in popravljiva. odkrivanje in popravilo napak je tako kot je nekdo že napisal lahko časovno zahtevnješe in tudi kvaliteta takega popravila je lahko dvomljiva zato je bolje da se določene oz. skoraj večino delov menja za nove.

kot je omenil nekdo v temi s težavo s 5 letno garancijo: vprašanje pri komu je bila dokupljena le ta garancija. v kolikor je bila dokupljena pri prodajalcu, servisa to ne zanima. v kolikor je tovarniško dokupljena, potem mora serviser postopati enako kot v primeru z 2 letno garancijo. sedaj če del ni na voljo in je potrebna zamenjava, tv pa je kupljen v tujini, potem pa se zaplete. ampak le ta zaplet je na relaciji servis - principal in stranka le tega zapleta ne občuti.
 

brunobruno

Fizikalc
3. feb 2012
2.146
50
48
No pa moj point ni menjave matične, ampak da so slabi serviserji. Dostikrat sploh ne vedo kaj sploh je narobe. Ne more reči da je nekaj narobe ker ni original del notri, na kpncu se pa izkaže da je čisto tretja stvar. Da jim moraš povedat kako se določena stvar popravi je tudi včasih smešno. Da dobim telefon, kjer ti pol kablov ne priklučijo je še bolj in je tečefon prestal vse strojne teste...
A si opravičen do povračila servisnega pregleda (zaračunajo pregled in povedo kaj je narobe), če so narobe diagnosticirali problem?
 

spenstar

Fizikalc
2. sep 2007
964
116
43
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Tako je, realno je to 25 € potem in ne 40
wink-1.gif
Ura (1h) Oracle DBA specialista, ki resuje razsuto bazo je 500 evrov.
grims-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.230
4.712
113
Tak Oracle specialist nima dela za 140 ur na mesec. Da je nekaj posebnega in specialist mora marsikaj znati. Kar reši pa je vredno lahko vredno dela 8 ur (od zadnjega backup) * število zaposlenih, ki delajo s podatki. V večji firmi je to lahko 1000 ljudi in je škoda vredna nekaj 1000 njihovih ur.
Prav tako dvomim, da serviser lahko skoncetrirano dela 174 ur na mesec kot je nekdo zapisal. Torej je po mojem v službi 220 ur na mesec, ker malice, čika in dopusta ne moreš stranki računati. Stranki računaš čas, ki ga vidi sama vidi, da se serviser ukvarja z delom s tvojo napravo. Samo enkrat v zadnjem času sem peljal avto k mehaniku, ki je imel uro 20 €. Žal me je stalo več kot uradni servis z uro 40 €. Seveda nisem mogel zraven svetiti, kaj res dela.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.507
9.235
113
če on dela 3 ure, računa pa ti eno uro po 40€, kolk je potem imel realno na uro? Pa bomo počasi tam kjer je reala.

Pa še ti, maš "svetovalce" (v lj na vladi kolikor češ) , ki imajo tudi po 500€ in več na uro, pa ne naredijo nič .
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.012
9.157
113
40
MB
na koncu itak pridemo vedno do iste ugotovitve, naš čas je vreden milijone, od ostalih pa je še 20€ vsaj enkrat preveč
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Lucijan pravi:
Da dodam: imamo 3 Philips električne zobne ščetke, od tega sta dve fuč. Očitno me ni izučilo.
redface-1.gif

Jaz te zadnje od vseh, ki so crknile (prej še 2), ki je spet crknila (po popravilu), kljub garanciji ne bom poslal nazaj. Se mi ne da več. Adijo, Philips ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
čisto tak pač ... iz prakse, načeloma je vsak nakurjen ko pride na servis s tega razloga ker ga je preprosto neka naprava razočarala, in v 99 % primerih je stranka tista ki se obnaša ne glih primerno za civilizirano človeško bitje. Pa vedno je kriv ali trgovec ali servis, da je nekomu crknil tv za 200 €, ki ga je sestavil 7 letni kitajc

Da bi pa kateri servis zavlačeval je pa nasploh cvetka, prej rešijo prej dobijo od principala plačano

Ah daj no, stvari pač crknejo. No big deal v garanciji, pa pač jebiga izven garancije. Problem je, če je usluga, ki sledi okvari, slaba. Tam se pa izgublja stranke.

ti priporočam da greš za en mesec sedet na en RMA oddelek, lahko tud na sprejem na servis
smile-1.gif

Verjetno res. Ampak moja trditev drži. Če gre stranka domov zadovljna, je OK.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Še jaz bom povedal svoje mnenje
smile-1.gif


Pred 7 leti sem svojim doma nabavil Philipsov TV srednji razred. Stal je okoli 550 EUR. Sedaj se na temu TV dogaja to, da ko ga prižgeš, se zvok pojavi takoj, slika pa se prikaže čez 1 uro (nikoli prej). Očitno se mora dobro segreti, da prikaže sliko od takrat naprej TV dela brez problemov. Torej ugotovili smo, da se je po 7 letih pojavila težava z zagonom TV, ker je potrebno počakati 1 uro, da lahko TV sploh gledaš (sicer jo pa lahko samo poslušaš).

Jaz načeloma nimam težav s tem, da sem pred 7 leti plačal 550 EUR in vem, da to ni nek denar, zato se niti ne jezim, da gre TV proti koncu. Zavedam se, da stvari niso več tako kvalitetno narejene, kot so bile nekoč. Tudi sam delam v podobnem fohu in vidim vse, kar se dogaja.

Tako da jaz ne bom "pizdil" čez znamko in rekel, da je nekvalitetna. Pač tako je - plačal sem toliko in za 7 let igranja po 15 ur/dan je opravila odlično delo!

Doma (pri sebi) pa sem pred 6 leti kupil TV Samsung srednji razred (serije 6), cena okoli 700 EUR. Po 2 tednih je TV pristal na servisu, ker mi je sliko zelo kockalo (imam kabelskega operaterja). Razumem in zavedam se, da je lahko pri VSAKI tehnični stvari takoj na začetku kakšna napaka in jo servis seveda odpravi (izjema so seveda fizične poškodbe). Kar je mene na samem začetku zgodbe s Samsungom zmotilo je to, da ko sem TV pripeljal na uradni servis (na Rudniku je takrat bil), me je (baje) tamkajšnji vodja dobesedno "nadrl", da si izmišljujem in da TV NE kocka!! Odnos do mene je bil res porazen, obnašal se je kot nek "pretepač" če lahko temu tako rečem in bil sem kar precej šokiran. Jaz sem ga samo gledal in bil tiho in mu na koncu samo rekel, da TV prepuščam njemu in da bo že videl, ko bo testiral sliko. Pobral sem se odšel. Niti me ni zanimalo, koliko časa bo trajalo to popravilo/testiranje.

Po 5 dneh me kličejo in rečejo, da lahko pridem po svoj TV in da mi bodo vse obrazložili ob prevzemu. Pridem tja in mi ta isti "vodja" servisa na lep način pove (odnos je bil čisto drugačen kot prvič), da so mogli zamenjati nek del (ne vem točno kaj - ali matično ali samo nek modular za 256 QAM) - skratka - nima veze kaj, ampak so menjali ker je preveč kockalo tudi pri njih in testirali in sedaj ne kocka več. Se zahvalim, prevzamem TV in odpeljem. Kockanje se ni več ponovilo (tu pa tam kdaj zakocka čisto na začetku ko TV prižgem, ampak to traja 10 sekund, potem pa dela kot mora).

Moje vprašanje: zakaj je bilo potrebno, da je bil tak aroganten odnos do stranke že na samem začetku? Stranka ni NIČ kriva, če naprava, katero je kupila, ne dela pravilno. Ni nujno, da se stranka izmišljuje zato ne obsojaj vsake stranke in ne meči vsake stranke v isti koš. Bodi človek za vsako stranko in če ugotoviš, da stvar dela kljub temu, da ti stranka pove, da ne dela - ji v živo dokaži, da dela in tako stranko PRCAJ v glavo!

Povedal želim to, da se mi je bolj zameril sam odnos servisa Samsung, kot znamka Philips, ki nas po 7 letih počasi zapušča. Kot je že nekdo napisal, ZELO pomemben je odnos servis-stranka.

Pri Samsung TV mi pa gre na živce to, da so v vseh teh 6 letih, odkar ga imam, začeli postopoma odstranjevati in "onemogočevati" aplikacije, katere sem dobil ob nakupu. Namreč ta TV je na pol "smart tv", ima nek svoj app store, kjer je bilo včasih veliko aplikacij na voljo, danes pa ni več skoraj nobene. Ampak nimamo kaj - važno, da TV dela.

No, sedaj pa je tako, da bi jaz ta svoj Samsung TV dal svojim (Philips bi pač vrgli, ker se ga ne splača popravit?) in sebi bi nabavil Philips TV in bi imel malo bolj multimedijski Android TV, pa Netflix bi gledali doma, pa Youtube itd...

Debato sem odprl tu: KLIK

Sicer se zavedam, da za ceno 450 EUR, kolikor stane trenutno ogledan TV, dobim veliko funkcij, vendar vprašanje je, koliko časa bo TV delal. Po vse temu branju tukaj me kar malo mineva, da bi ga nabavil in bi raje ostal na trenutnemu Samsungu.

Če mi bo delal vsaj 5 let, bo več kot dovolj saj 450 EUR na 5 let je dobra cena zame (glede na to, kakšno kvaliteto dobimo danes pri vsej tej tehniki)
smile-1.gif


Pa še nekaj bi povedal - dajmo si nalit čistega vina in reči, da ne moremo pričakovati, da bodo današnje TV delali 10 let +, saj so tudi prodajne cene zelo padle.

Poglejte recimo samo model 40PUH6400 - tega dobiš že za 396 EUR
rolleyes-1.gif


Avtor teme - sorry za moj dolg post, ampak krajše se ne da
tongue-1.gif
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Philipsu daj kondenzator zamenjat, pa bo delal kot nov in ga prodaj naprej... verjetno je sam kak kondenzator spustil pri napajanju za osvetlitev.
 

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Danes je 16. dan od predaje Philipsa na servis. Vmes je crknila led sijalka (seveda Philips) kupljena na začetku tega študijskega leta. V uporabi v svetilki ob postelji, torej nič velikega. Kje so obljubljena leta delovanja? Aja, v reklami.
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
To je kot pri avtu, kaksen del dobis zanic in pac je tko. Pri meni oba philips tv-ja se delata. Eden je 08, drug pa 09 s tem da tega slednjega starsa uporabljata in velikokrat se zgodi da ga ne ugasneta po cele dneve, ona dva pa veselo v sluzbi. In se danes bp deluje. Bom en dan pogledal koliko ur ima ze narejenih.
 
22. jul 2007
12.851
1.332
113
123
Ja takrat so bili še dobri vse do leta 2012, ko so jih kupili TPV Technology in od takrat naprej imajo težave s softwerjem.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.012
9.157
113
40
MB
ma saj nima veze, alterjevci so itak vedno najboljše obveščeni
grims-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.230
4.712
113
Posloval si z ljudmi in ljudje imajo žal številna karakterne napake in slabe dni. Pazi, da se ta človek ne zaposli pri servisu znamke, ki jo boš naslednjo kupil
smile-1.gif
.
Philips Android TV ima sodelavec nekaj mesecev in ne vem, če je že spravil kako pametno app gor. Po njegovem pripovedovanju to niti slučajno ni podobno telefonu, kjer greš v store, poiščeš nekaj iz nekaj mio aplikacij in vse dela. Za začetek se je močno mučil, da bi našel brskalnik, ki zna kako stran pravilno renderirati. Priporočam, da stvar preizkusiš nekje. Ali pa je on res tako levi
confused-1.gif
Ampak TV bi naj bila uporabniku prijazna naprava.