Servis televizorja

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.107
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Mogoče pa NE znaš, nimaš pravega odnosa ali pa nekaj ....... tretjega....
Znat mora serviser, jaz prinesem in odnesem. Če bi znal, bi porihtal sam.
Če se pa na servisu ne znajo obnašat, je pa to njihvo problem. In če ne znajo stvari porihtat v doglednem času, je to problem ne le servisa, ampak znamke (ki tako zgubi sicer rednega kupca).
 

escort

Pripravnik
19. maj 2009
348
11
18
Ni poanta zgodbe v tem, da nisem zaupal "jodlarju", da mi ne bi vrnil denarja. Poanta zgodbe je v tem, da samsung servis niti za denar (in ne v garanciji) ni hotel opraviti storitve v razumnem roku. K lokalcu sem šel zato, ker se mi ni dalo čakati en mesec brez TVja zato, da bojo odšraufali 3 šraufe in zamenjali en napajalnik.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.107
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
čisto tak pač ... iz prakse, načeloma je vsak nakurjen ko pride na servis s tega razloga ker ga je preprosto neka naprava razočarala, in v 99 % primerih je stranka tista ki se obnaša ne glih primerno za civilizirano človeško bitje. Pa vedno je kriv ali trgovec ali servis, da je nekomu crknil tv za 200 €, ki ga je sestavil 7 letni kitajc

Da bi pa kateri servis zavlačeval je pa nasploh cvetka, prej rešijo prej dobijo od principala plačano

Ah daj no, stvari pač crknejo. No big deal v garanciji, pa pač jebiga izven garancije. Problem je, če je usluga, ki sledi okvari, slaba. Tam se pa izgublja stranke.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Jest se držim določenih znamk in ne odstopam,ker so mi dobre in brez sitnosti po servisih.

Pri televizorjih je Sony ! Najbolj naravna slika, doma imam še staro katodno in 10 let staro lcd. Nobeden noče crknit in se mi zdi škoda menjat za novejšo,ker oba delata brez popravil.,
Oprosti avtor teme ker ti nisem pomagal,ampak jaz se nebi za philips odločil nikoli.

Druga zadeva je pa prenosnik,ker ob vsakdanjem zapiranju pokrova gre vse v maloro,ker tukaj pa še nisem našel ene normalne firme,ai pa dam premalo za to škatlo ?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.012
9.157
113
40
MB
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
čisto tak pač ... iz prakse, načeloma je vsak nakurjen ko pride na servis s tega razloga ker ga je preprosto neka naprava razočarala, in v 99 % primerih je stranka tista ki se obnaša ne glih primerno za civilizirano človeško bitje. Pa vedno je kriv ali trgovec ali servis, da je nekomu crknil tv za 200 €, ki ga je sestavil 7 letni kitajc

Da bi pa kateri servis zavlačeval je pa nasploh cvetka, prej rešijo prej dobijo od principala plačano

Ah daj no, stvari pač crknejo. No big deal v garanciji, pa pač jebiga izven garancije. Problem je, če je usluga, ki sledi okvari, slaba. Tam se pa izgublja stranke.

ti priporočam da greš za en mesec sedet na en RMA oddelek, lahko tud na sprejem na servis
smile-1.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Jaz imam 3 philipse, pa še noben ni crknil. Še en crt se valja nekje po kleti, pa smo ga prenašali od doma do prikolice itd.. še vedno dela.. samo signala ni :D
 

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Da dodam: imamo 3 Philips električne zobne ščetke, od tega sta dve fuč. Očitno me ni izučilo.
redface-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

ngc2392

Majstr
4. okt 2007
2.109
485
83
kranj
če imaš srečo, da ti eden izmed xxxxxx prodanih naprav crkne, imaš pač srečo. ampak potem ne govori, da je dotična zadeva/firma za en drek. pustimo tukaj servisni oddelek in garancijo. čeprav bi tudi TO morala biti slika podjetja. sem tudi sam bolj ali manj mahnjen na philipsa, pa mi čisto zadovoljivo služi.
 

brunobruno

Fizikalc
3. feb 2012
2.146
50
48
Problem servisa je po navadi, da so serviserji tako slabi da nič ne znajo popravit. Oni samo menjajo stvari.
1.) Crkne nekaj na matični -> menjajo matično
2.) Ne vedo kaj je narobe -> menjajo matično
3.) popravijo -> neseš še dvakrat, ker nič ni popravljeno -> nazadnje menjajo matično
4.) ...

Skratka 90% nimajo pojma kaj delajl!
Sem dobil telefon iz servisa in sem popizdil, ker sem ga nazadnje sam popravil (razdrl, sestavil,...). Laptop od kolega tudi. Da včasih slišiš kaj so ludje plačali za servis in povedali kaj je narobe, dobim robo popravim in vzrok čisto drugje....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.403
5.904
113
pri taščici
Seveda, pooblaščeni servis je "vsako leto" (na strosek lastnika) menjal kompresor klime. Cevi ki pa je bila kriva za okvaro pa nikdar.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.208
1.827
113
Ni letelo nate ! Na splošno sem pisal.

Imamo drugače dva philipsa doma pa oba delata (eden serije 7 drugi 9). Slednjega bi rad videl da crkne. Al pa ok...tudi če bi drugi bi jaz na hitro prevekslal (rad bi večjega...ker ta dela kot šus..vsaj slika je špica).
 

ngc2392

Majstr
4. okt 2007
2.109
485
83
kranj
deloma se strinjam...ampak, glej še drugo plat. matična stane (govorim hipotetično) 20 eur. ura serviserja stane 40 eur. če si dober, lahko kmalu dobiš napako, v pol ure ali prej. če je problem težji, si kmalu na uri ali več. kaj je bolj smiselno...plačati serviserja ali plato?
večina gleda samo še na številke...imam kolega, ki tudi popravlja plate. ima naprave, a včasih za popravilo (in diagnostiko) potrebuje tudi več ur. bi jih plačal?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.012
9.157
113
40
MB
noben nebi plačal nič itak, pa tv za 200 € more delat najmanj 20 let, pa idealno bi blo da se med svojo življenjsko dobo sam regenerira na najnovejše tehnologije
smile-1.gif
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.334
948
113
Titograd
Stvari so danes mejd in čajna, izdelava cenejša, kvaliteta česarkoli materialnega je posledično obupno padla. Tu se hvalimo da nam TV-ji po 6-7 letih še delajo LOL
bonk.gif


Cote isto crap, kupim Adidas Superstar, 2 krat, obakrat dobesedno razpadli v roku nekaj mesecev. Ker sem menjal trgovino pri drugem nakupu, sem vsaj dobil odobreno reklamacijo. Enostavno boljše kupit nekaj poceni. Dosti ljudi pač še vedno višjo ceno povezuje tudi z neko večjo vzdržljivostjo, ne samo da je večja šminka.
 

brunobruno

Fizikalc
3. feb 2012
2.146
50
48
Citat:
Uporabnik ngc2392 pravi:
deloma se strinjam...ampak, glej še drugo plat. matična stane (govorim hipotetično) 20 eur. ura serviserja stane 40 eur. če si dober, lahko kmalu dobiš napako, v pol ure ali prej. če je problem težji, si kmalu na uri ali več. kaj je bolj smiselno...plačati serviserja ali plato?
večina gleda samo še na številke...imam kolega, ki tudi popravlja plate. ima naprave, a včasih za popravilo (in diagnostiko) potrebuje tudi več ur. bi jih plačal?
Ura serviserja 40€? Madona se cenijo. Verjetno je servisna ura in ura serviserja drugo? Servisna ura je tisto kar ti obračunajo, serviser je pa itak s fiksno plačo. Če bi menjal par kondenzatorjev za vsega 5€ bi bilo ceneje. Samo serviser tega sploh ne zna.
Problem je ker samo menjajo in sploh ne vedo, če je bil tam problem. Jaz bi razumel, da pač menja, ker je ceneje. A mora vedeti kje je bil vzrok. Oni samo menjajo, brez da bi pogledal kaj je narobe.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Citat:
Uporabnik brunobruno pravi:
Ura serviserja 40€? Madona se cenijo. - .......................

Madona kako se ne ceniš, sam sebe.
rolleyes-1.gif


Vsaka stvar na tem svetu ima svojo ceno. Če dela delavec za 1000 Ejev plače na mesec (neto seveda), košta njegova delovna ura delodajalca okoli 13 Ejev
grims-1.gif
.

Mater se ceniš! Najbolje da greš kar v Špar kupiti, bo še najceneje.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.507
9.233
113
ne vem no, pomožni materialin prevozi se zračunajo stranki, stroški ogrevanja in lelektrike zanek so recimo 500 € na mesec, več ne more bit.pri25 € 9 € -pri 174urah je to še 1566 € ostanka za stroške če delaš sam.
wink-1.gif
tukaj je še računovodnja recimo 200 € in 1300 € x 12 letne amortizacihe za stroje in naprave v rangu 10 let- torej lahko kupiš za 156000 € naprav avtov in ostalega orodja. ... okej odštej še najemnine oziroma kreditr. V glavnem 25€ prek teče. Če pa se je potrebno preseravta, potem pa je 40 premalo, se strinjam.