Servis televizorja

luciano

Guru
3. okt 2011
1.814
817
113
MB
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Jaz bi bil pa fula vesel če bi naš crknil, pa neja hoče. Babnca mi pa ne pusti drugega kupit dokler ta ne crkne
evil.gif


Majko mu
10.gif

Nad TV-jem poličko, na polički roža in.....
grims-1.gif
 

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Jaz bi bil pa fula vesel če bi naš crknil, pa neja hoče. Babnca mi pa ne pusti drugega kupit dokler ta ne crkne
evil.gif


Majko mu
10.gif

@vincent, Philipsa sem kupil, ker me je babnica tako razkurila, da je pilot...
redface-1.gif
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.673
733
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Saj del pride v par dneh (najbrž še prej, preko bližnjih dobaviteljev), samo ker gre za garancijo bodo zavlačevali kolikor lahko. Toliko je vredna garancija v Sloveniji. To je zato, ker imajo 45 dni ali nekaj po zakonu in s tem ko dlje raja te odvrnejo, da bi prevečkrat uveljavljal garancijo. To ni teorija ampak dejstvo, vsak se lahko sam prepriča. Zadovoljstvo strank ni njihova prioriteta.

Pišeš, kar v 3 dni vsepovprek.... servis je, kot želi proizvajalec in po njegovih principih lahko ti in za Eltus in Dast povem, da so principi med znamkami povsod enaki, eni pošljejo plato takoj, drugi hočejo najprej okvarjeno dobiti.... serviserji se tukaj trudijo maksimalno, če fante podmažeš s kako malico gre morda kak dan hitreje ali da se zmeniš da tv, ki je uporaben pa ne dela, kot bi moral prineseš oni sčekirajo odprejo nalog ti ga po 1 dnevu vrnejo potem te pa pokličejo ko deli pridejo, samo pljuvati po servisih na počez, ja kupljeno je bilo v tujini pa jebejo 45 dni ....... to ne drži oziroma morda le, kot sem slišal bi morda pri Sonyu ... za Philips, Samsung, Panasonic pa milion % NE DRŽI. Pa sem z fanti reševal že zelo butaste napake, npr tako, da na CI kartico TV ni hotel vnesti nikakor nove kode novega datuma, ki se vsak mesec obnavlja, pa smo probali prav vse, ja na koncu so MB zamenjali pa je delalo, stara plata pa z opisom napake nazaj v fabriko naj tam študirajo.... Torej fantje se trudijo, ne nekaj na počez brez vedenja in poznavanja čez njih pisati.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.107
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Saj del pride v par dneh (najbrž še prej, preko bližnjih dobaviteljev), samo ker gre za garancijo bodo zavlačevali kolikor lahko. Toliko je vredna garancija v Sloveniji. To je zato, ker imajo 45 dni ali nekaj po zakonu in s tem ko dlje raja te odvrnejo, da bi prevečkrat uveljavljal garancijo. To ni teorija ampak dejstvo, vsak se lahko sam prepriča. Zadovoljstvo strank ni njihova prioriteta.

Pišeš, kar v 3 dni vsepovprek.... servis je, kot želi proizvajalec in po njegovih principih lahko ti in za Eltus in Dast povem, da so principi med znamkami povsod enaki, eni pošljejo plato takoj, drugi hočejo najprej okvarjeno dobiti.... serviserji se tukaj trudijo maksimalno, če fante podmažeš s kako malico gre morda kak dan hitreje ali da se zmeniš da tv, ki je uporaben pa ne dela, kot bi moral prineseš oni sčekirajo odprejo nalog ti ga po 1 dnevu vrnejo potem te pa pokličejo ko deli pridejo, samo pljuvati po servisih na počez, ja kupljeno je bilo v tujini pa jebejo 45 dni ....... to ne drži oziroma morda le, kot sem slišal bi morda pri Sonyu ... za Philips, Samsung, Panasonic pa milion % NE DRŽI. Pa sem z fanti reševal že zelo butaste napake, npr tako, da na CI kartico TV ni hotel vnesti nikakor nove kode novega datuma, ki se vsak mesec obnavlja, pa smo probali prav vse, ja na koncu so MB zamenjali pa je delalo, stara plata pa z opisom napake nazaj v fabriko naj tam študirajo.... Torej fantje se trudijo, ne nekaj na počez brez vedenja in poznavanja čez njih pisati.

Jaz ti iz prve roke povem, da za Philip (Eltus) drži. Odjebantski odnos, traja 100 let, boli jih k...
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.673
733
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
S fanti se napiše, ne z fanti....

Ja pišem hitreje , kot mislim, Inkvizitor, dodajam pa še nekaj ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, če te še pomanjkanje teh začne motiti.
wink-1.gif
.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.403
5.904
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Mogoče pa NE znaš, nimaš pravega odnosa ali pa nekaj ....... tretjega....
Me prav zanima kaj je treba "znat" ko prineses tv na servis.
Oziroma kaksen odnos do "boga" na drugi strani pulta moras izkazat.
Potem je najbolje da jim ga po posti pošljem, napako pa "opišem" na yt, priložim link do yt. Ali je to zadovoljil odnos z dovolj znanja z moje strani?

No tole o yt sem mislil čisto o resno in sem tudi ze naredil ko sem uveljavljal najprej garancijo, potem pa stvarno napako in zahteval vracilo kupnine. Pa ni bil philips. Ce pomislim na hitro imam od philipsa samo brivnik.
evil.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.012
9.157
113
40
MB
čisto tak pač ... iz prakse, načeloma je vsak nakurjen ko pride na servis s tega razloga ker ga je preprosto neka naprava razočarala, in v 99 % primerih je stranka tista ki se obnaša ne glih primerno za civilizirano človeško bitje. Pa vedno je kriv ali trgovec ali servis, da je nekomu crknil tv za 200 €, ki ga je sestavil 7 letni kitajc

Da bi pa kateri servis zavlačeval je pa nasploh cvetka, prej rešijo prej dobijo od principala plačano
 

escort

Pripravnik
19. maj 2009
348
11
18
Da ne bomo samo čez Philips šimfali bom še mojo samsung zgodbo dal tle gor.

TV sem kupil v Avstriji skupaj s podaljšano garancijo 5 let. po cca treh letih je imel tv težave s prižiganjem. Po 2. minutah na googlu je bilo jasno da se počasi poslavlja napajalnik. Ker TV ni imel več tovarniške garancije kličem trgovca v Avstrijo, kjer mi prijazno v Slovenščini razložijo, da naj nesem tv na uradni servis. Ko ga popravijo plačam račun ga pošljem k njim in oni mi vrnejo denar.

Kličem na uradni servis za Samsung tvje, jim razložim situacijo, povem diagnozo in vprašam za postopek. Srednje prijazna gospa mi razloži, da moram tv pripeljati k njim (40" ni ravno enostavno za prevažat 50 km do uradnega servisa), potem oni opravijo diagnozo in naročijo del. Ko ga dobijo ponovno testirajo in če je ok ga lahko odpeljem. O nadomestnem TV ne duha ne sluha in čas popravila 4-5 tednov. Predvidena cena cca 150 €. Najprej sem se poskušal pogajati, da gre za serijsko napako, da je inernetu dobro znana in lahko del naročijo na blef in ga bom tako ali tako plačal, ker res ne bi čakal več kot mesec brez TV. Moje pogajanje ni pomagalo, zato jim nisem privoščil zaslužka. Tv sem odnesel do lokalnega serviserja brez samsung licence. V 10 min mi je prelotal tri napihnjene kondenzatorje v napajalniku in TV dela z njimi že dlje kot je s tovarniškimi. cena 15€.

Samo toliko, da ne bomo samo ene firme šimfali.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.012
9.157
113
40
MB
saj ni panike, je podobno kot pri avtih, tistih ko je največ na cesti, se potem tudi bolj pogosto sliši za probleme, in tržni delež Philipsa pri nas je
zmaga.gif


enostavno pač vsa ta tehnika ni kot nekoč, ko je tv delal 20 let, al pa plazme 10+ let stare ko še kr letijo, to je pač potrošna roba, in to je pri slovencih pač problem, ko smo na materialne stvari bolj navezani kot na bližnje
uf-1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.709
3.590
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Jaz bi bil pa fula vesel če bi naš crknil, pa neja hoče. Babnca mi pa ne pusti drugega kupit dokler ta ne crkne
evil.gif


Majko mu
10.gif

Eh, ko ti bo crknil, te bo prepričala da ga daj popravit. Ko bo tri tedne na servisu pa še, da je življenje brez ropotajoče gajbe itak lepše.
grin1.gif


Govorim iz lastne izkušnje (philips je zakon).
hysterical-1.gif
 

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Bomo že preživeli brez tv-ja, edino finale v fusbalu na tablici ni neko doživetje. Bo treba nekam ven na pir + tv.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.208
1.827
113
Saj načeloma ga hudo malo gledam...če že vreme, pa kak GP (z nekajurno zamudo) potem se pa neha. Raje držim knjigo. Pa še živčen nisem (ali zaradi novic ali pa reklam
grin1.gif
).

Kar se pokvarljivosti tiče...verjetno bo TV oz. druga tehnična stvar (ne glede na znamko) prej crknil-a tak-a za 300 EUR (kjer imajo dobesedno vsi enako ceneen dele noter) kot od iste znamke za jurja in pol.
In tudi ne moreš pričakovat kaj si kupil če vzameš najcenejše kar je za dobit (vsi znajo naredit ceneno robo, se ni za bat). Ker potem so taki najbolj glasni...češ (recimo) Philipsa imam pa je za en ku...
Itak da je, saj si tudi takega nabavil.

Morš bit realen in si rečt..malo sem dal, malo sem tudi dobil.

(če si dal veliko in je crknilo..si pa upravičeno razpizden
hysterical-1.gif
).
 

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Jurja za TV ni ravno low budget. Glede na splošne trende pa ja, vse je delano da se čim prej obrne. Izgubil sem iluzijo, da če daš nekaj več, da bo dlje trajalo. Izkušnje na tekstilu, elektroniki, avtih... povsod je enako. Nikjer več se ne stegujem čez srednji razred. Nima smisla. Seveda pa se izogibam crap-u. J.ba je ko razmišljam o zamenjavi avta. Tu je vložek in s tem loterija večja. Skoraj prepričan sem da bo moj stari vw zdržal dlje kot kak novodobni turbonevemkaj.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.012
9.157
113
40
MB
več daš zato da dobiš boljšo uporabniško izkušnjo, da bo pa dlje držalo pa ... vprašanje, sej pravim, ni več to kar je blo včasih
smile-1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.709
3.590
113
Bil je 8 let star Philips serije 5, ki je leta 2007 stal 1.200 eur, se pravi neka sredina. Baje je crknil ekran (ko si ga prižgal je mal žmigal, ko se je ogrel pa je bilo ok). Mama ima phillipsa za pol manj denarja, ki je crknil še v garanciji in so ga popravili. Zdaj je star 5 let in trenutno še dela. Zadnjih 25 let je bil pri bajti vedno philips, tako da, izkušenj z drugimi nimam.

Skratka, po mojih izkušnjah crkuje philips, česar pa za druge znamke ne morem trditi.
hysterical-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.403
5.904
113
pri taščici
preberi si zgodbo escorta še enkrat.
zakaj mu je "vaški" serviser napako odpravil za desetino cene pooblaščene?
Verjamem da je raje 15 evrov dal iz žepa, kot pa čakal da se bo jodlar "spomnil" da mu je obljubil povračilo stroška popravila v višini 150 evrov na našem servisu.
ecsort: ti je dal jodlar na pisno da ti bo povrnil strošek popravila.
ali samo rekla kazala po telefonu.